×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512

Хабарландыру Республикалық чаттарға қосылу нұсқаулығын көру үшін осы сілтемені басу керек https://blog.ust.kz/422
Сайт бойынша сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Геометриялық фигураларды кескіндеу және салу. 3 сынып

Автор:Болтайханова Таңшолпан Жадырабекқызы
Бағыты: Бастауыш сынып
Бөлімі: Ашық сабақ
Сыныбы: 3 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-08-13

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

Материал бастауыш сынып мұғалімдеріне керек. Сабақ өткізу барысында тапсырманы әдістерге сала отырып өткізуіне көмегі бар.


Пән: Математика

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

3В Кеңістік фигуралар

Күні:

Сынып: 3 сынып

Мектеп: «Ортадересін ЖОББ мектеп»КММ - сі

Мұғалімнің аты-жөні: Болтайханова Таңшолпан Жадырабекқызық

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

3.2 Геометриялық фигураларды кескіндеу және салу

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

3.3.2.3 кеңістік геометриялық фигуралардың (тікбұрышты параллепипед, куб) жазбасын дайындау және олардың моделін құрастыру.

3.3.2.4 солға және оңға бұрғанда, үстінен және жанынан қарағанда кеңістік фигуралардың қалпындағы өзгерістерді түсіндіру.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Кеңістік геометриялық фигуралардың жазбасын дайындап, олардың моделін құрастырып және фигуралардың орналасуындағы өзгерістерді түсіндіреді

Көптеген оқушылар: Кеңістік геометриялық фигуралардың моделін құрастыру барысында жасалу алгоритмін сипаттайды.

Кейбір оқушылар: Кеңістік геометриялық фигуралардың моделін құрастырады, орналасуындағы өзгерістердің себептерін түсіндіре алады.

Бағалау критерийлері

  • Геометриялық фигуралардың жазбасын дайындайды.

  • Жазбасына қарай фигуралардың моделін құрастырады.

  • Кеңістік фигуралардың әр бағыттан қарағандағы өзгерістерді түсіндіреді.

Тілдік мақсаттар


Кеңістік геометриялық фигуралардың дайындай алады және олардың моделін құрастыра алады.

Солға және оңға бұрғанда, үстінен және жанынан қарағанда кеңістік фигуралардың қалпындағы өзгерістерді түсіндіре алады.

Пәнге тән лексика мен терминология:

текше, тікбұрышты параллепипед

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

  • Сонымен біз тақтадан қандай суреттер көрдік?

  • Қандай фигуралар?

  • Бірінші және соңғы қандай фигуралар тұр?

  • Неліктен бірінші текше және соңында параллепипед тұр?

Құндылықтарды дарыту


1 тапсырмада геометриялық фигуралардың жазбасын жасауда және 2 тапсырмада модельдеу кезінде пен шығармашылық құндылығын дарыту.

Жұптық және топтық жұмыстарында ынтымақтастық және құрмет дағдыларын қалыптастыру.

Пәнаралық байланыстар

Екінші тапсырмада түрлі – түсті қағаздар, ермексаз, таяқшалар пайдаланып геометриялық фигуралардың жазбасынан модель құрастыруда көркем еңбек пәні мен байланысы бар.

Үшінші тапсырмада фигураларды фотоға түсіріп, PowerPoint – қа салуда АКТ пәнімен байланысы бар.

АКТ қолдану дағдылары

4 тапсырма барысында оқушылар өздерінің жасаған фигураларын ұялы телефонға түсіреді және PowerPoint – қа салады.

Бастапқы білім


Геометриялық фигураларды ажырата алады, жазбасын салу біледі.

Кеңістік фигураларды біледі, қоршаған ортамен байланыстыра алады.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы


Ширату жұмысы:

«Жылдам фото» ойыны.

Бұл жерде оқушылар алдын ала тақтаға ілінген геометриялық суреттерді 1 минут бақылап жаттап алу керек.














Содан соң суреттер жабылады. (Оқушылар сұраққа жауап бере отырып қай жерде қай сурет болғанын айтады және ол суреттің түсі қандай болғанын айтады.)

  • Сонымен біз тақтадан қандай суреттер көрдік?

  • Қандай фигуралар?

  • Бірінші және соңғы қандай фигуралар тұр?

  • Неліктен бірінші текше және соңында параллепипед тұр?

  • Яғни, сендер бүгін «Текше, тікбұрышты параллепипед» тақырыбындағы текше және тікбұрышты паралепипедтің жазбасын дайындайсыңдар, моделін құрасыңдар және орналасуындағы өзгерістерді түсіндіресіңдер.

Суреттер



https://static-eu.insales.ru/images/products/1/5059/56669123/А893.jpg


Сабақтың ортасы


1 тапсырма.

(Ө) Геометриялық фигуралардың жазбасын жаса.

(текше, тікбұрышты параллепипед).

Текше – барлық жақтары шаршы болып келетін көлемді фигура. Шаршылардың қабырғалары текшенің қыры, ал олардың төбесі – текшенің төбесі деп аталады. Текшенің 6 жағы, 12 қыры, 8 төбесі болады.

Параллепипедтің бетін құрайтын тіктөртбұрыштар жақтары деп аталады. Параллепипедтің 6 жағы бар, бір – біріне қарама – қарсы орналасқан жақтары тең болады. Параллепипедтің 12 қыры бар, бұған қоса олар жақтарының да қабырғалары болып табылады. Қырларының қиылысу нүктесі паралепипедтің төбелері деп аталады.

Қағазға әркім өзінің жазбасын дайындау керек.

Геометриялыы фигуралардың жазбасын жасау барысында тез жасау тәсілін пайдалануға болады.

Текше және тікбұрышты параллепипедттің жазбасын әзірлеу үшін қандай өлшемдер жасау қажет?

Текшенің қабырғалары – 8 см

Тікбұрышты параллепипед – ұзындығы 8 см, ені 4 см.








Қ.Б. «Пантомимо» әдісі

Оқушылар өз жұмыстарының нәтижесін фигуралармен көрсетеді. Мысалы (жасыл текше, өз жұмысына көңілі толады. сары текше, көңілі толмайды. қызыл текше, түк түсінбеді.)


2 тапсырма

(Ө) «Модельдеу» әдісі

Оқушылардың алдына керекті ресурстар беріледі. (түрлі – түсті қағаздар, ермексаз, түтікшелер, таяқшалар)

1 топ – түрлі – түсті қағаздар

2 топ – түтікшелер

3 топ - таяқшалар

Алдарыңда тұрған ресурстарды пайдалана отырып геометриялық фигуралардың (текше, тікбұрышты параллепипед) моделін құрастырыңдар. Алдарыңдағы жазбаға мұқият қараңдар.

Қ.Б. «Ауызша бағалау»

Жұмысын аяқтаған оқушыларды ауызша мадақтап, бағалап отырамын.


3 тапсырма.

(Ж.ж) «Борьер» әдісі.

Оқушылар жасаған геометриялық фигураларды (текше, тікбұрышты параллепипед) жұптасып отырып талқылайды. Яғни бір оқушы жасаған фигурасын қарама қарсы отырған екінші балаға көрсетпей сипаттайды, екінші бала оның қай фигура екенін айтады.

Қ.Б. «Плюс, минус» әдісі.

Екі жұп бір – бірін бағалайды. Түсінген оқушы плюс яғни, қолымен бас бармағын жоғары көтереді. Түсінбеген оқушы минус яғни, бас бармақты төмен түсіріп көрсетеді.

4 тапсырма.

(Т.ж) «Фотоға түсіру» әдісі.


Оқушылар өздерінің жасаған дайын геометриялық фигураларды солға және оңға, үстінен және жанын қаратып фотоға түсіреді. Және сол түсірген фотоны PowerPoint – қа салып қандай өзгеріс болғанын және себептерін түсіндіреді.

ҚБ. «Бағдаршам» әдісі.

Топ арасында бір – бірін бағалайды.

Жасыл – түсінікті

Сары – жартылай түсінікті

Қызыл – түк түсінбедім


Қораптар, қағаздар, ермексаз, таяқшалар


















https://ds04.infourok.ru/uploads/ex/0e0d/0008998c-a48ceb15/img23.jpg


Сабақтың соңы


Кері байланыс

«Еркін микрофон» әдісі.


Әр оқушы микрофонмен бүгінгі сабақ жайында өз ойын айтады, және сабақ барысында жасаған жұмыстарын көрсетеді.

Микрофон

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Қарқын тәсілі:

Геометриялық фигуралардың жазбасын және моделін дайындау кезінде үлгере алмай қиналып отырған оқушыға бір шама уақыт беремін. Қарқыны жылдам оқушыға геометриялық фигуралардың жазбасын, моделін жасау барысында жасалу алгоритмін сипаттауды сұраймын.

Диалог және қолдау тәсілі:

Кейбір оқушыларға геометриялық фигураларды солға, оңға және үстінен, жанынан қарағандағы өзгерістерді түсіндіруде көмек қажет етеді. Ондай оқушыларға қайта түсіндірме жұмыс жүргіземін. Ал жылдам жұмыс жасайтын оқушыларға ойланатын сұрақ беремін. Және сол сұраққа жауап қарастыру барысында диалог және қолдау саралау арқылы жүргіземін.


Бағалау тапсырмалар орндау барысында жүріп отырады. Оқушыларды мадақтап ынталандырып отырамын.

  • 1 тапсырма соңында «Пантомима» әдісімен бағалаймын. Бұл әдіс геометриялық фигуралардың жазбасын дайындауда қаншалық түсініп орындағанын білуге көмектеседі. Яғни әр оқушы өзіндік бағалау жүргізеді.

  • 2 тапсырма соңында «Ауызша бағалау» жүргіземін. Яғни, «Жарайсың!», «Тамаша!», «Бәрекелді!» деген мадақтау сөздерімен қолдау көрсетемін.

  • 3 тапсырма соңында «Плюс, минус» әдісі. Бұл әдісте жұптар бір – бірін бағалайды. Яғни, түсінген оқушы бас бармағын жоғары көрсетеді, түсінбеген оқушы бас бармаған төмен түсіреді.

  • 4 тапсырма соңында «Бағдаршам» әдісі. Бұл тапсырма соңында топ аралық бағалау жүреді. Яғни, топтар бір – бірін бағалайды. Жасыл – түсінікті, сары – жартылай түсінікті, қызыл – түсінбедік.

  • Кері байланыс «Еркін микрофон» әдісі. Бұл әдісте оқушылар сабақ барысында жасаған геометриялық фигураны көрсетіп, бүгінгі сабақта не түсінікті болды, не қызықты болды, не ұнамады деген сұрақтарға жауап айтады. Бұл әдісте оқушының қаншалықты тұсініп, түсінбегенін аңғаруға болады.


Дескриптор:


  • Геометриялық фигуралардың жазбасын дайындады.

  • Жазбасына қарай фигуралардың моделін құрастырды.

  • Кеңістік фигуралардың әр бағыттан қарағандағы өзгерістерді түсіндірді.


Оқушылардың қауіпсіздігі үнемі сақталып отырады. Геометриялық фигураларды жасау кезінде қайшы, желім, таяқшалар, түтікшелер пайдалану барысында қауіпсіздік ережелерін сақталып отырады.

Сабақ бойынша рефлексия



Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?








50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

Материалды сайттан тегін жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.

Олимпиада бітуіне қалды: