«Геометриялық пішін – шаршы»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Геометриялық пішін – шаршы»

Материал туралы қысқаша түсінік
геометриялық пішіндер әлеміне саяхат жасайды, пішіндерді ажырата білуді үйрену, пішіндердің орысша атауларын атау
Материалдың қысқаша нұсқасы

4 Ұйымдастырылған оқу қызметі жоспары

Педагогтың аты-жөні

Муратова М.Д

Күні

21.09.2021ж

Тобы

4 ортаңғы топ

Білім беру саласы

«Таным»

Бөлім

Математика негіздері

Тақырыбы

«Геометриялық пішін – шаршы»

Мақсаты

Балаларды геометриялық пішіндерді тану және атау іскерліктеріне үйрету.

Сөздік жұмыс

шаршы

Көптілді компонент

Шеңбер – круг, үшбұрыш – треугольник, сопақша – овал, шаршы – квадрат, тіктөртбұрыш – четыреугольник.

Ресурстар

Геометриялық пішіндер, видео, су, қағаз, желім, карточкалар, сурет үлгісі.

Барысы

ҰОҚ кезеңдері

Педагогтың әрекеті

Тәрбиеленушінің әрекеті

Кіріспе бөлім

Жылулық шеңбері:
Міне қазақ баласы,
Сәлем сөздің анасы.
Көп танысты көреміз
Бәріне де ізетпен
Сізге сәлем береміз.

Балалар жылулық шеңберіне тұрып амандасады.

Негізгі бөлім

- Балалар, біз бүгін сиқырлы пішіндер әлеміне саяхатқа шығамыз.
- Балалар, бұл саяхат бізге ерекше болайын деп тұр. Алдымызда қолдың бейнесі тұр. Бұл бейне жай бейне емес, арман - тілекті орындайтын ғажайып алақан екен. Бұл алақанға қолымызды қойып, көзімізді жұмып іштей ғажайып пішіндер әлеміне апар десек, біздің арманымызды орындайды екен. Олай болса, бәріміз орнымыздан тұрып, алақанға қолымызды қояйық. Қане, балалар біз сиқырлы пішіндер әлеміне келдік.
- Сәлеметсіздер ме, балалар. Ғажайып пішіндер әлеміне хош келдіңдер!
- Балалар, неліктен шеңбер деп аталады?
- Балалар, шеңбердің бұрышы бар ма?
- Бұрышы болмайды.
Шеңбер:
Мен шеңбермін, шеңбермін.
Осындаймын дөңгелек.
Айналамын күн сайын
Барлығы үшін біз керек.
Мен күн және мен ай
Мен қақпақпын қарасаң
Көліктің мен дөңгелегі
Маған жер шары ұқсаған.
- Балалар, үшбұрыштың неше бұрышы бар?
- Үшбұрыштың үш бұрышы бар.
Үшбұрыш:
Мен үшбұрышпын
Үш жағым бар
Үш төбеден жасалған.
Үй төбесіне қарасаң
Мен ғой сонда отырған.
Мен сендвич, мен үтік
Мен торғайдың тұмсығы.
Мен желкен, мен күшік
Ай, ой әзілдеймін
Күшік емес.
- Балалар, шаршының қабырғалары қанша?
- Шаршының төрт қабырғасы, төрт бұрышы болады.
Шаршы:
Мен шаршымын
Төрт жағым бар.
Төрт жағым менің бірдей.
Кел, ойнайық балақай
Би билейік біз солай.
Мен суретпін, мен терезе
Мен шахмат тақтасы
Мен тағы теледидармын
Мен жастайтын жастықпын.
- Балалар, мынау қандай пішін?
- Ол – сопақша.
- Сопақшада бұрыштар бола ма?
- Сопақшада бұрыштар болмайды.
Сопақша:
Мен сопақпын, мен сопақ
Ұзартылған домалақ.
Соңым жоқ, басым жоқ
Енді бірде жапалақ.
Мен жұмыртқамын
Мен айнамын
Мен, міне, осындай пішінмін.
Мен қоңыз, мен картоп
Аяқпенен топ – топ – топ.
- Балалар, мынау қандай пішін?
- Ол тіктөртбұрыш.
- Тіктөртбұрыштың неше бұрышы болады?
- Тіктөртбұрыштың төрт қабырғасы, төрт бұрышы болады.
Тіктөртбұрыш:
Мен тіктөртбұрышпын, тіктөртбұрыш
Қарама – қарсы жақтарым бірдей.
Көңілдімін мен осы
Кел, билейміз досым.
Мені сиқыр көресің,
Мен тақта, мен экран.
Мен рюкзакпын, мен қақпа.
Тез үйренеміз, қорықпа!
- Балалар, мынау қандай пішін?
- Ол – жұлдызша.
- Жұлдызшада неше бұрыш бар?
- Жұлдызшада бес бұрыш бар.
Жұлдыз:
Мен жұлдыз жанып тұрам,
Түнгі аспанға қарап жүрсең
Бесік өлеңін айтам.
Айтшы өлеңді менімен.
Қар бүршігі ол – мен.
Мұхит түбінде де мен.
Сен жатасың дебен.
Айтып тұрмын соған өлең.
- Балалар, пішіндер туралы көп нәрсе біледі екенсіңдер. Мен сендерге риза болдым. Енді, мен сендерді белсенділік орталықтарындағы жұмыстарыңды тамашалаймын.
- Балалар, белсенділік орталығында жұмыстар жасаймыз.
1. Тіл дамыту орталығында (сурет бойынша пішіндерге ұқсас заттарды табамыз).
2. Өнер орталығында (пішіндерден торғайды жабыстырамыз).
3. Су орталығында (желкенді қайық жасаймыз).
4. Үстел үсті орталығында сәйкес пішіндерді орналастырамыз (карточкамен жұмыс).
5. Ал құрылыс орталығында теміржол вокзалын жасаймыз (конструктордан құрастыру).
- Белгі арқылы орталықтарға бөлінеміз.
Сергіту сәті:
Ал, балалар, тұрайық
Қолдан шеңбер құрайық.
Дөңгелектей дөңгелеп
Шыр айналып тұрайық.
Қолды аспанға созайық
Түзу болып тұрайық,
Бір – біріне қосылып,
Үшбұрышты құрайық.

 


Балалар саяхатқа аттанады





 

 


Балалар қызығушылықпен тыңдайды










Балалар жауап береді





















Балалар белсене қатысып, сұрақтарға жауап береді

Қорытынды бөлім

Жарайсыңдар, балалар!
- Балалар, біз қайда бардық?
- Ғажайып пішіндер әлеміне бардық.
- Қандай пішіндер туралы айттық?



- Ал, енді, осы пішіндерді орысша айтайық:





- Балалар, сендер өте тамаша жауап бердіңдер! Сендерге көп рахмет!

Балалар жауабы-



Үшбұрыш, тіктөртбұрыш, шаршы, сопақша, шеңбер туралы айттық.

Шеңбер – круг.
Үшбұрыш – треугольник.
Сопақша – овал.
Шаршы – квадрат.
Тіктөртбұрыш – четыреуглоьник.



Тексерді:

Ескерту:



Педагогикалық қолдауына мұқтаж болған балалар:





























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.11.2022
599
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі