«Тельман Жанұзақов атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» мемлекеттік коммуналдық мекемесі
Мектепалды даярлық сынып мұғалімі:Низамова Арзиям
Білім беру саласы:Таным
Тақырыбы:Геометриялық пішіндерге ұқсайтын заттар
Мақсаты:Балаларға ойындар арқылы пішіндерге ұқсас заттарды түстерімен,геометриялық пішіндер туралы білімдерін пысықтап, пішіндерді бір- бірінен ажыратып,атай білуге және пішіндерден заттар құрауды үйрету,қиял болжамдарын дамытып,қабілеттерін шыңдау.Геометриялық пішіндереге ұқсас заттарды естеріне түсіру.Өздігімен жұмыс істеуге машықтандыру,ойлау қабілеттерін,байқампаздығын,сабаққа деген қызығушылықтарын ойындар арқылы дамыту.Жылдамдыққа,алғырлыққа,ұқыптылыққа,тазалыққа тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдері:Қол шатыр әдісі,із әдісі,сәбіз ұстаған қоян әдісі,допты қағып ал әдісі сұрақ-жауап,ойын.
Көрнекілігі:Геометриялық пішіндегі заттардың суреті,сәбіз ұстаған қоян суреті,жұмыс дәптер.
|
Іс –әрекет бөлімдері |
Мұғалімнің іс- әрекеті |
Балалардың іс- әрекеті |
|
Мотивациялық -қозғаушылық |
Сәлем,сәлем |
Балалар тақтаға шығып слем өлеңін хормен айтады. |
|
Ұйымдастырушы - ізденуші |
Геометриялық пішіндер туралы жұмбақ жасыру. Таба алар ма екенсіңдер! Атына сай балалар. Үш бұрыш үш жағы бар, Ол пішінді кім табар. Төртбұрышы бар, Төрт қабырғасы бар. Бұл қай пішін балалр. Допқа өзі ұқсайтын. Ерекше бір пішін бар, Атын оның атаңдар.
Тақтамен жұмыс Есік қандай пішінге ұқсайды? Айна қандай пішінге ұқсайды? Доп қандай пішінге ұқсайды? Айна қандай пішінге ұқсайды? Шырша қандай пішінге ұқсайды? Компютер қандай пішінге ұқсайды? Тарелке неге ұқсайды? Балалар пішіндерден әртүрлі заттар құрастыруғада болады екен. (Шырша,аққала,үй) Геометриялық фигуралар Текше,цилиндр,шар. «Қол шатыр әдісі» ойыны Балаларға қардың суретін көрсету арқылы ойнату.Суреттің артында геометриялық пішіндерге арналған суреттер жапсырылған.Сол суреттер қандай пішінге ұқсайтынын айтқызу. Сергіту сәті Бойың сергісін тік ұста, Емін еркін тыныста. Оң қолыңды соз алға, Қол ұшына қарада. Үш бұрыш сыз ауада, Сол қолың бос тұрмасын. Шеңбер жасап тынбасын. Дәптермен жұмыс 1.Суретке қарап не бейнеленгенін ата.Заттар қандай пішінге ұқсайды?Сызып қос. Гуаш,шырын,текше,доп,сыйлық,глобус, бөшке, сок. 2.Заттарды көрсетілген түстерге сәйкес бастырып сыз.Артық затты тауып,оны ата. Пішіндер туралы тақпақ айтқызу. Ойын: «Із әдісі» Сандарды тура және кері санату. Ойын: «Қағып ал»Мұғалім допты лақтырып сұрақ қояды.Сол сұраққа жауап береді. |
Үшбұрыш Төртбұрыш Шеңбер Тіктөртбұрыш Сопақша Шеңбер Тіктөртбұрыш Үшбұрыш Тіктөртбұрыш Дөңгелек Балалар суретті алып қандай пішін екенін айтады Қимылмен орындайды Балалар тас карандаш арқылы заттарды қандай пішінге ұқсату арқылы қосада. сәукеле Мансұр Шеңбер Мыныау емес төртбұрыш Мынау мүлде жоқ бұрыш Бұның аты дөңгелек Дөңгелекті дөңгелет. Айбар Үшбұрыш Үшбұрышты білеміз Табанында жүреміз, Төбесінен сырғанап. Құлап қалсақ күлеміз Ибрахим Төртбұрыш Төрт бұрышы тең болса Төрт бұрышы кең болса Жауап берер балақай Ой өрісің кең болса. Балаларды тура және кері санайды. |
|
Рефлекцивті түзетушілік |
Ойын: «Қоянға сәбіз жегіземіз әдісі» Балалар 2023 жыл қандай жыл келді? Қоян қандай көкеністі жақсы көреі? Сәбіз қандай пішінге ұқсайды? Сәбіздің түсі қандай? Қояннның бізге тапсырмалары бар екен.Тапсырмаларда есептер беріліпті иа сол есептерді шығары көрейік. Осы тапсырмасын орындасақ қоян бізге өзінің суретін сыйға береді екен. Балаларды қоянның суретін таратып мадақтау. |
Қоян Сәбіз Үшбұрыш Сары Сәбізге жазылған есептердің жауабын айтады. |
Күтілетін нәтиже
Нені біледі:Геометриялық пішіндерді біледі.
Игерді:Геометриялық пішінге ұқсайтын заттарды ажыратып,дұрыс айта алады.
Меңгерді:Геметриялық пішіндерден үй тағы басқада заттарды құрастыруды меңгерді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Геометриялық пішіндегі заттар
Геометриялық пішіндегі заттар
«Тельман Жанұзақов атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» мемлекеттік коммуналдық мекемесі
Мектепалды даярлық сынып мұғалімі:Низамова Арзиям
Білім беру саласы:Таным
Тақырыбы:Геометриялық пішіндерге ұқсайтын заттар
Мақсаты:Балаларға ойындар арқылы пішіндерге ұқсас заттарды түстерімен,геометриялық пішіндер туралы білімдерін пысықтап, пішіндерді бір- бірінен ажыратып,атай білуге және пішіндерден заттар құрауды үйрету,қиял болжамдарын дамытып,қабілеттерін шыңдау.Геометриялық пішіндереге ұқсас заттарды естеріне түсіру.Өздігімен жұмыс істеуге машықтандыру,ойлау қабілеттерін,байқампаздығын,сабаққа деген қызығушылықтарын ойындар арқылы дамыту.Жылдамдыққа,алғырлыққа,ұқыптылыққа,тазалыққа тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдері:Қол шатыр әдісі,із әдісі,сәбіз ұстаған қоян әдісі,допты қағып ал әдісі сұрақ-жауап,ойын.
Көрнекілігі:Геометриялық пішіндегі заттардың суреті,сәбіз ұстаған қоян суреті,жұмыс дәптер.
|
Іс –әрекет бөлімдері |
Мұғалімнің іс- әрекеті |
Балалардың іс- әрекеті |
|
Мотивациялық -қозғаушылық |
Сәлем,сәлем |
Балалар тақтаға шығып слем өлеңін хормен айтады. |
|
Ұйымдастырушы - ізденуші |
Геометриялық пішіндер туралы жұмбақ жасыру. Таба алар ма екенсіңдер! Атына сай балалар. Үш бұрыш үш жағы бар, Ол пішінді кім табар. Төртбұрышы бар, Төрт қабырғасы бар. Бұл қай пішін балалр. Допқа өзі ұқсайтын. Ерекше бір пішін бар, Атын оның атаңдар.
Тақтамен жұмыс Есік қандай пішінге ұқсайды? Айна қандай пішінге ұқсайды? Доп қандай пішінге ұқсайды? Айна қандай пішінге ұқсайды? Шырша қандай пішінге ұқсайды? Компютер қандай пішінге ұқсайды? Тарелке неге ұқсайды? Балалар пішіндерден әртүрлі заттар құрастыруғада болады екен. (Шырша,аққала,үй) Геометриялық фигуралар Текше,цилиндр,шар. «Қол шатыр әдісі» ойыны Балаларға қардың суретін көрсету арқылы ойнату.Суреттің артында геометриялық пішіндерге арналған суреттер жапсырылған.Сол суреттер қандай пішінге ұқсайтынын айтқызу. Сергіту сәті Бойың сергісін тік ұста, Емін еркін тыныста. Оң қолыңды соз алға, Қол ұшына қарада. Үш бұрыш сыз ауада, Сол қолың бос тұрмасын. Шеңбер жасап тынбасын. Дәптермен жұмыс 1.Суретке қарап не бейнеленгенін ата.Заттар қандай пішінге ұқсайды?Сызып қос. Гуаш,шырын,текше,доп,сыйлық,глобус, бөшке, сок. 2.Заттарды көрсетілген түстерге сәйкес бастырып сыз.Артық затты тауып,оны ата. Пішіндер туралы тақпақ айтқызу. Ойын: «Із әдісі» Сандарды тура және кері санату. Ойын: «Қағып ал»Мұғалім допты лақтырып сұрақ қояды.Сол сұраққа жауап береді. |
Үшбұрыш Төртбұрыш Шеңбер Тіктөртбұрыш Сопақша Шеңбер Тіктөртбұрыш Үшбұрыш Тіктөртбұрыш Дөңгелек Балалар суретті алып қандай пішін екенін айтады Қимылмен орындайды Балалар тас карандаш арқылы заттарды қандай пішінге ұқсату арқылы қосада. сәукеле Мансұр Шеңбер Мыныау емес төртбұрыш Мынау мүлде жоқ бұрыш Бұның аты дөңгелек Дөңгелекті дөңгелет. Айбар Үшбұрыш Үшбұрышты білеміз Табанында жүреміз, Төбесінен сырғанап. Құлап қалсақ күлеміз Ибрахим Төртбұрыш Төрт бұрышы тең болса Төрт бұрышы кең болса Жауап берер балақай Ой өрісің кең болса. Балаларды тура және кері санайды. |
|
Рефлекцивті түзетушілік |
Ойын: «Қоянға сәбіз жегіземіз әдісі» Балалар 2023 жыл қандай жыл келді? Қоян қандай көкеністі жақсы көреі? Сәбіз қандай пішінге ұқсайды? Сәбіздің түсі қандай? Қояннның бізге тапсырмалары бар екен.Тапсырмаларда есептер беріліпті иа сол есептерді шығары көрейік. Осы тапсырмасын орындасақ қоян бізге өзінің суретін сыйға береді екен. Балаларды қоянның суретін таратып мадақтау. |
Қоян Сәбіз Үшбұрыш Сары Сәбізге жазылған есептердің жауабын айтады. |
Күтілетін нәтиже
Нені біледі:Геометриялық пішіндерді біледі.
Игерді:Геометриялық пішінге ұқсайтын заттарды ажыратып,дұрыс айта алады.
Меңгерді:Геметриялық пішіндерден үй тағы басқада заттарды құрастыруды меңгерді.
шағым қалдыра аласыз














