Технологиялық карталары
Апта тақырыбы: Ауа
Білім беру саласы: Шығармашылық
Бөлімі: Сурет
Сабақтың тақырыбы: Ауаның керемет қасиеті.
Мақсаты: Кез келген суретті құру, түтік арқылы ауаны пайдалана алу.
Қажетті құрал – жабдықтар: тамшының суреттері, , су,қолорамал, гуашь , кольктейль түтікшесі
|
Оқу іс-әр |
Педагогтың іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Есеп |
|
|
+ |
- |
|||
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
1)Шаттық шеңбері, амандасу. Кел балалар, күлейік, Күлкіменен түлейік. Қабақ түйген не керек? Көңілденіп жүрелік. |
Балалар сәлемдеседі. Барлығы бірге қайталайды. |
________________________________________________________ |
________________________________________________ |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
Қызықты суреттер» су бояу тамшысымен сурет саламыз. -Сендер тамшыларды қолдана отырып сурет салып көріңдерші -Тамшыны қалай байқауға болады? - Жаңбыр тамшысынан, будан кейін белгілі бір заттың үстінде тамшы пайда болады. -Ендеше тамшыны байқау үшін алдымыздағы түтікті ала отырып суға батырып көрейік, сол кезде түтікшеден тамшы пайда болады Балаларды тамшының суреттерімен таныстыру. Ендеше балалар тамшы арқылы сурет салуға болады екен. Алдарыңда түрлі су бояулар бар. Сол су бояуларға түтікшені қағаз бетіне үрлеп, түскен тамшыны қолдана отырып өздеріңнің сурет саламыз. -Түтікшені белгілі бір түске батырып қағаз бетіне үрлейміз. Мысалы: көк түске батырып алатын болсақ көк түстен бұлттың, жаңбырдың немесе гүлдің суретін салуға болады. Үлгіре алмаған балаларға көмек беріп отыру,балаларға көрсетіп бірге орындап жасау. Саусаққа арналған жаттығу. Әуен арқылы саусаққа арналған жаттығуды орындау |
Сурет салу реттілігін қарайды. Дербес жұмыс жасайды.
Балалар жұмыстарын жалғастырады Балалар өздерінің қалаған су бояуларына түтікшелерін батырып үрлеу арқылы жұмыстарын жасайды. Балалар әуен арқылы саусаққа арналған жаттығуды тәрбиешімен бірге орындап жасайды. |
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
|
Рефлексиялық- |
-Ненің суретін салдық? Өзін-өзі тексеру,өзі атқарған жұмысқа баға беру. |
Сұрақтарға жауап беріп, ойларын тиянақтайды. |
__________________________________________ |
____________________________________ |
Күтілетін нәтиже :
Біледі:су бояу тамшылары туралы
Игереді:су бояуға түтікті батыру арқылы пайда болған тамшыны қолдана отырып сурет салуды үйрету.
Меңгереді: су бояуды қолдана отырып, түтікшені үрлеп тамшыны жасап сурет салуды.
Технологиялық карталары
Апта тақырыбы: Зоологиялық
Білім беру саласы: Шығармашылық
Бөлімі: Сурет
Сабақтың тақырыбы: Балалар қонжықтарда қонақта
Мақсаты: Нүктелерді шеку арқылы жануарлардың суретін салуды үйрету.
Қажетті құрал – жабдықтар: суреттің сызбалары,қонжықтың суреті, акварель қылқалам, су,қолорамал
|
Оқу іс-әр |
Педагогтың іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Есеп |
|
|
+ |
- |
|||
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
1)Шаттық шеңбері, амандасу. Кел балалар, күлейік, Күлкіменен түлейік. Қабақ түйген не керек? Көңілденіп жүрелік. |
Балалар сәлемдеседі. Барлығы бірге қайталайды. |
________________________________________________________ |
________________________________________________ |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
Жұмбақ жасырады. Тәтті көрсе, бас салар, Айнымайды баладан. Үп-үлкен боп жасқанар, Кіп-кішкентай арадан -Балалар, қонжық туралы не білесіңдер? -Қонжықтың түсі қандай? -Қонжық нені жақсы көреді? Балаларға қонжықтың суретін нүктелер арқылы салуды ұсынады. Қылқалам ұшымен тықылдату әдісі арқылы түсірілетінін түсіндіріп Педагог қонжықтың дене мүшелерін түсіндіріп, контур нүктелерді қойып суреттің сызбасын даярлайды. Балаға қылқаламды қоңыр түсті бояуға батырып алып, сызбадағы контур нүктелердің үстінен қылқаламның ұшымен тықылдату әдісі арқылы қонжық -тың суретін салу ұсынылады. Пайда болған қонжықтың суретін аяқтауға, қоңыр түсті бояумен бояуға, сюжет ойластыруға және ат қоюға болатынын түсіндіреді. Көрсетілген үлгі бойынша қонжықтың суретін салғызады. Әдемі болу үшін қоңыр түсті қарындашпен немесе бояумен солдан оңға қарай бояуға болатын- дығын көрсетеді. Бояғанда біркелі сызықтармен, қарындашты қағаздан үзбей сүйкеуге жағуға жатықтырады |
Жұмбақты шешеді сурет салу реттілігін қарайды. Балалар педагогтің түсіндіруі бойынша қылқаламды қоңыр түсті бояуға батырып алып, сызбадағы контур нүктелердің үстінен қылқаламның ұшымен тықылдату әдісі арқылы қонжықтың суретін салу Дайын суретті қоңыр түсті бояумен бояйды. Дербес жұмыс жасайды. Балалар жұмыстарын жалғастырады |
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
|
Рефлексиялық- |
-Ненің суретін салдық? Өзін-өзі тексеру,өзі атқарған жұмысқа баға беру. |
Сұрақтарға жауап беріп, ойларын тиянақтайды. |
__________________________________________ |
____________________________________ |
Күтілетін нәтиже :Біледі: қонжықтардың суретін салуды
Игереді: Нүктелерді шеку арқылы қонжықтардың суретін салуды
Меңгереді: эстетикалық талғамдарын дамыту,жануарларды қорғауға тәрбиелеу
Күні:
Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: ҚМТҚ
Тақырыбы: Жекеленген заттар
Мақсаты: Балаларға жекеленген
заттар туралы түсінік беру. Жекеленген заттардан топ
құрауға, топтан жеке затты бөліп алуға бір және көп затты ажырата
білуге үйрету.Жеке ұғымдарын білу дағдыларын қалыптастыру. Ғажайып
саяхат арқылы балалар қиялдарын шыңдау.
Қажетті құралдар: Суреттер,үлестірмелі заттар,
жұлдызшалар.
Сабақтың әрекеті: Түсіндіру, көрсету,сұрақ-жауап,ойын
Сөздік жұмыс: Бес саусақ санамақ
Ұйымдастыру: Топпен
|
Әрекет түрі |
Тәрбиешінің әрекеті |
Баланың әрекеті |
Жағымды |
Жағымсыз |
|
1.Мотивация 2.Ізденіс ұйымдастыру Сергіту сәті 3. Релаксация |
Шаттық шеңбері -Балалар,орнымызда жай тұрмайық, шеңберге келіп тұрайық! -Балалар бүгін бізге қонаққа Карлсон келіпті. Ол бізді математика әлеміне саяхатқа шығуға шақырғалы келген екен. Жақсы олай болса саяхатқа барамыз ба? Міне математика әлеміне де келіп қалдық. Мұнда Карлсон бізге тапсырмалар дайындапты.Ойындар да бар екен. Қараңдаршы,мынау ненің суреттері? -Дұрыс, ағаштар,алмалар,жапырақтар. -Ал олар неге жалғыз бір-бірден? -Неге жеке жеке орналастырылған? -Қараңдаршы жапырақтар көп пе аз ба? Енді сендермен ойын ойнайық Д/О: Не өзгерді? Мақсаты: Балардың ойлау қабілеттері мен зейіндерін дамыту. Сағаттың тіліндей иілеміз оңға бір, Сағаттың тіліндей иілеміз солға бір, Алға қарай бір адым, солға қарай бір адым, Оң аяқ,сол аяқ Оң аяқ,сол аяқ Жаттығу қандай оңай-ақ! Жарайсыңдар,Карлсон үйіне қайтуы керек. -Рахмет саған Карлсон тағыда қонақта сені күтеміз!Сау болыңыз! -Балалар тобымызға оралайық.Карлсон сендерге қалдырған сыйлықтарымызды алып барайық. |
-Балалар тәрбиешімен бірге шаттық шеңберіне тұрады. -Балалар қонақты тәрбиешімен бірге қарсы алады. Карлсонның берілген тапсырмалары мен ойындарын орындайды. Балалардың сұрақтарға жауап беруі Ойын ойнайды Сергіту сәтін орындарынан тқрып тәрбиешімен бірге қимылдар арқылы қайталап жасайды. Барлығы Карлсонға рахмет айтып сабақ аяқталады. |
|
|
Күтілетін нәтиже:1. Жеке ұғымына түсініктің болуы
2.Ойындарды ойнай білуі
3. Сұрақтарға жауап бере алуы
Күні:
Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: ҚМТҚ
Тақырыбы: Кеңістікті бағдарлау
Мақсаты: Балаларға кеңістікті бағдарлау туралы түсінік беру.
Қажетті құралдар: үлестірмелі заттар( Геометриялық пішіндер)
Сабақтың әрекеті: Түсіндіру, көрсету,сұрақ-жауап,ойын
Сөздік жұмыс: Бес саусақ
Ұйымдастыру: Топпен
|
Әрекет түрі |
Тәрбиешінің әрекеті |
Баланың әрекеті |
Жағымды |
Жағымсыз |
|
1.Мотивация 2.Ізденіс ұйымдастыру Сергіту сәті 3.Релаксация |
-Қараңдаршы балалар бізге
бүгін қонақтар келіпті, қане амандасайық. Балалар сабақты тақпақпен
бастайық:
Жақсы жарайсыңдар! Енді бойымызды жазып бір сергітіп алайық. Бойды сергек тік ұста, Ендеше менимен мынадай ойын ойнайық
Мақсаты: Балаларға бұрыштарды бір-бірінен ажырата білілеріне үйрету. Бүгін не білдік? |
Балалар тәрбиешіні тыңдап тобымызға қонақ келгенін естіп амандасады.Тәрбиешімен бірге өлең жолдарын қайталап айтады. Тәрбиешімен бірге математика әлеміне саяхатқа шығады. Геометриялық пішіндерді алып үй құрастырады. Осы арқылы кеңістікті бағдарлауда түсінік алады. Қимыл қозғалыс арқылы сергіту сәтін жасайды. Алдарына берілген геометриялық пішіндерді ала отырып қандай пішін екендігін айтады. Кеңістікті бағдарлау туралы түсінік алдық. Пішіндерді құрастырып орналастыруды үйрендік.Пішіндерді бір-бірінен ажыратуды білдік. |
|
|
Күтілетін нәтиже:1. Кеңістікті бағдарлау туралы түсініктің болуы.2.Геометриялық пішіндерді ажырата білуі. 3.Сұрақтарға дұрыс нақты жауап бере алуы.
Күні:
Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: ҚМТҚ
Тақырыбы : Геометриялық пішіндер
Мақсаты: Балаларға өздеріне таныс дөңгелек және шаршы, үшбұрыш сияқты геометриялық пішіндерді бір бірінен ажырата білуге үйрету.
Қажетті құралдар: Геометриялық пішіндер ,үлестірмелі заттар(Көкөністер мен жемістер)
Сабақтың әрекеті: Түсіндіру, көрсету,сұрақ-жауап,ойын
Сөздік жұмыс: Бес саусақ
Ұйымдастыру: Топпен
|
Әрекет түрі |
Тәрбиешінің әрекеті |
Баланың әрекеті |
Жағымды |
Жағымсыз |
|
1.Мотивация 2.Ізденіс Ұйымдастыру Сергіту сәті 3.Релаксация |
«Достық »шеңберін ұйымдастыру. Балалар бізде бүгін қонақта Алтын күз келдіпті.Оны кәне қарсы алып оған Күз әнінің біраз шумағын айтып берейікші? Күз жомарт дейміз біз, Жемісін жейміз біз! Жарайсыңдар! Алтын күз бізге өзімен бірге әр түрлі жемістері мен көкөністерін әкелген екен.Біра-ақ ол жемістерді алу үшін оның тағыда әкелген ойындарын ойнап тапсырмаларын орындау қажет екен.Біз орындауға дайынбыз ба? Олай болса тапсырма Мына себетте не бар екен?Айтыңдаршы? Олардың пішіндері қандай екен? 2ші тапсырма: Үстел үстіндегі үлестірмелі суреттер.Сендер мына алмалар қандай пішінді және қандай пішінге ұқса екндігін айтасыңдар. Жарайсыңдар,ендеше бойымызды бір сергітіп алайық! Бойды сергек тік ұста, Ендеше менимен мынадай ойын ойнайық
Мақсаты: Балаларға пішіндер туралы түсініктерін кеңейту. Бүгін не білдік?
|
Балалар тәрбиешімен бірге шеңберге тұрады. Қимыл қозғалыс арқылы көрсетеді. Қонақты тәрбиешімен бірге қарсы алады.Өлең жолдарын айтып береді. Түсінік алады. Тапсырмаларды орындауға кіріседі. Сұрақтарға -Балалар жауап береді. Қимыл қозғалыс арқылы сергіту сәтін жасайды. Ойын ойнайды. |
|
|
Күтілетін нәтиже:1. Балаларға геометриялық пішіндер туралы түсініктің болуы.
2. Пішіндерді бір – бірінен ажырата білуі. 3.Сұрақтарға дұрыс жауап бере алуы.
Технологиялық карталары
Апта тақырыбы: Топырақ
Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: Қоршаған ортамен таныстыру
Сабақтың тақырыбы: « Табиғаттағы қауіпсіздік ережесі »
Мақсаты: Балаларды табиғат аясында өзін-өзі ұстау мәдениетінің дағдыларын қалыптастыру.
Қажетті құрал – жабдықтар: Орман суреттері, слайдтар.
|
Оқу іс-әр |
Педагогтың іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Есеп |
|
|
+ |
- |
|||
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
Шаттық шеңбері -Балалар, мен сендерді орманға саяхатқа баруға шақырамын. Барғыларың келе ме? |
Балалар сәлемдеседі. Барлығы бірге қайталай ды. |
__________________________________________ |
_________________________________ |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
Педагог балаларды алдын ала дайындаған орманға әкеледі. Балалар сендер білесіңдер ме, орманға,тауға,жалпы табиғат аясында қандай қауіпсіздік ережесін сақтау керек? -Тағы да қандай қауіпсіздік ережесін сақтау керек? Педагог балаларды екі орталыққа бөліп,бірінші орталықтағы балаларға табиғатқа серуенге барғандағы қауіпті деп санайтын өсімдіктермен жәндіктердің суретін жапсыруды, екінші орталықтағы балаларға «Табиғаттағы мінез-құлық ережесі» тақырыбында табиғатқа серуенге барғанда нені істеуге болмайды деп санайды, соған байланысты суреттерді жапсыруды ұсынады. Бірінші орталықтағы балаларға өздерінің таңдауы бойынша алдын ала қиылып берілген суреттердің ішінен қауіпті деп санайтын өсімдіктер мен жәндіктердің суреттерін жапсыруды тапсырады. Екінші орталықтағы балаларға табиғат аясында істеуге болмайтын қылықтарға байланысты берілген суреттерді жапсыруды тапсырады. Табиғатты қорғай біл. Табиғат-ана сені жақсы көреді. Әрбір шөп, өсімдік, гүл, құмырсқа, өрмекші барлығы да өмір сүргісі келеді. Өтінемін, осыны есіңде мәңгі сақта. |
-Отпен ойнамау керек. -От жаққан болса,кетер кезде өшіріп кету керек. Әйтпесе өрт шығуы мүмкін. Жәндіктерден абай болу керек. -Жыланнын, кененің шағып алуынан. -Үлкендермен бірге жүру керек,жалғыз жүрмеу керек. -Үлкендерге хабарлау керек. -Үшкір заттармен ойнамау керек. -Өзі білмейтін саңырауқұ -лақтар мен жидектерді теріп жемеу керек. -Жемісті жумай жеуге болмайды,ішің ауырады. Бірінші орталық:жылан,кене, маса және өздеріне таныс емес жәндіктердің суреттерін жапсырады. Екінші орталық табиғат аясында істеуге болмайтын қылықтарға байланысты берілген суреттерді жапсырады. Олар: құстың ұясын бұзба, ағаштарды сындырма, қатты айғайлама, құмырсқаның илеуіне тиіспе, гүлдерді жұлма және т.б. |
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
|
Рефлексиялық- |
Балалар жиыннан алған әсерлерін айта отырып, немен айналысқан дарын не үйренгендерін айтады. |
Өз ойларын айтып, сабақты қорытындылайды. |
_______________________________________ |
______________________________ |
Күтілетін нәтиже :
Біледі: серуенде жүргенде үлкендерден алыс кетпеу,отпен ойнамау,өздеріне таныс емес саңырауқұлақтар мен жеміс-жидектерді теріп жемеу.
Игереді: қауіпсіздік ережесін сақтауды және оның өз өмірі үшін маңыздылығын
Меңгереді: өздеріне таныс емес саңырауқұлақтар мен жеміс-жидектерлі теріп жемеу керектігін, жәндіктерден сақтану керектігін табиғат аясында тыныштық сақтауды
Технологиялық карта
Апта тақырыбы: Ауа
Білім беру саласы: Таным.
Бөлімі: Қоршаған ортамен таныстыру
Тақырыбы: Жанды табиғат және жансыз табиғат.
Мақсаты: Балаларды ауаның қасиетімен таныстыру.Жанды, жансыз табиғат туралы қарапайым түсінік беру. Табиғатқа деген сүйіспеншілігін арттыру, қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: жанды және жансыз табиғатқа байланысты суреттер.
Әдіс-тәсілдері: сөздік, көрнекілік, ойын.
|
Оқу іс-әр |
Педагогтың іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Есеп |
|
|
+ |
- |
|||
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
Шаттық шеңбері -Балалар, мен сендерді орманға саяхатқа баруға шақырамын. Барғыларың келе ме? |
Балалар сәлемдеседі. Барлығы бірге қайталай ды. |
_______________________________________ |
______________________________ |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
Балалар, біз бүгін табиғат туралы әңгімелесеміз. Бізді қоршаған орта: жан- жануарлар мен өсімдіктер, Жер мен Ай, Күн, алыстағы жұлдыздар - осылардың барлығы да табиғат деген ұғымды білдіреді. Табиғат жанды табиғат, жансыз табиғат болып екіге бөлінеді. - Қалай ойлайсыңдар жанды табиғатқа нелер жатады? - Жансыз табиғатқа нелер жатады? -Дұрыс айтасыңдар, балалар, жанды табиғатқа тіршілік ететіндердің, өсіп- өнетіндердің барлығы жатады екен. Яғни жанды табиғат өседі, тыныс алады, қоректенеді. Ал жансыз табиғат өспейді,тыныс алмайды,қоректенбейді. Неліктен жансыз табиғатты жанды табиғаттың тірегі деп айтады? Дұрыс айтасыңдар, кез келген тіршілік иесі ауасыз, сусыз, тамақсыз, күнсіз өмір сүре алмайды екен. Міне, балалар, біз жанды және жансыз табиғат туралы білдік. -Балалар суреттен не көріп тұрсыңдар? -Сендерге таулы,орманды жер ұнай ма? -Қалай ойлайсыңдар, қалалы жердің ауасы таза ма,орманның ауасы таза ма? -Неліктен? -Дұрыс айтасыңдар, орманда ауа таза болады. -Ал қалада ауаның ормандағыдай болуы үшін не істеуге болады? «Жалғасын тап» ойыны. Жансыз табиғат Жанды табиғат |
Балалар мұқият тыңдап отырады. Балалар сұрақтарға ойланып жауап береді. -Өсімдіктер, жануар лар, ағаштар, гүлдер жатады. -Өйткені өсімдіктер мен жануарларға, адамдарға, су, ауа керек. Олар онсыз өмір сүре алмайды. -Тау, тас, ауа, су жатады. Балалар сұрақтарға ойланып жауап береді. -ай, жұлдыз, тас, су, ауа, тау - гүл, шөп, ағаш, аю, коян, тасбақа, балық |
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
|
Рефлексиялық- |
Балалар жиыннан алған әсерлерін айта отырып, немен айналысқан дарын не үйренгендерін айтады. |
Өз ойларын айтып, сабақты қорытындылайды. |
__________________________ |
____________________ |
Күтілетін нәтиже: Біледі: жанды және жансыз табиғатқа нелер жататындығын, жансыз табиғаттың өсімдіктер мен жануарлар үшін қажеттілігін.
Игереді: жанды табиғат пен жансыз табиғаттың айырмашылығын, жансыз табиғатсыз жанды табиғаттың өспейтіндігін, олардың өзара байланысын.
Меңгереді: ағаштар мен гүлдерді жұлмауды, табиғатқа қамқорлықпен қарауды, күтіп-баптау
Технологиялық карталары
Апта тақырыбы: Топырақ
Білім беру саласы: Қатынас
Бөлімі: Тіл дамыту
Сабақтың тақырыбы: Серуенде...(өз тәжірибелерінен әңгімелеу)
Мақсаты: а) Еңбек туралы білімдерін кеңейту. ә)Тазалыққа тәрбиелеу.б)Өз тәжірибесін әңгімелей білу қабілеттерін дамыту(Сурет мазмұнын зерттеу бойынша),баланың зейінін дамыту.
Қажетті құрал – жабдықтар: демонстрациялық құрал,тіл дамыту дәптері.
Сөздік жұмыс: серуен.
|
Оқу іс-әр |
Педагогтың іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Есеп |
|
|
+ |
- |
|||
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
Шаттық шеңбері, амандасу. Біздің топта балалар Тату-тәтті ойнайды. Дос көңілі әрқашан Тек жақсылық ойлайды. |
Балалар сәлемдеседі. Барлығы бірге қайталайды. |
________________________________________________________ |
________________________________________________ |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
Балаларды орнына отырғызып серуен туралы әңгіме өрбіту.Серуеннің қажеттілігі мен пайдасы туралы өз ойларымен бөлісуге шақыру. Демонстрациялық құралмен жұмыс (Балалардың балабақшада ойнап жүрген және еңбек етіп жатқан суреті) Суретке қарап,екі суретті салыстырып және балабақшадағы серуен кезіндегі іс-тәжірибелерімен бөлісіп әңгімелерін сұрау. Серуен мен еңбектің,сонымен қатар дене жаттығуларының да балалар денсаулығына ықпалы зор екенін,сергіту жаттығуының да дұрыс жасалуы өз денсаулығы үші н екені түсіндіріледі. Сергіту жаттығуы: Терезені ашайық Таза ауа кірсін деп Жаттығуды жасайық Денем мықты болсын деп (Педагог жаттығуды қимыл-қозғалыспен орындату және екі рет қайталау.) Дидактикалық ойын: «Кім зейінді?» Ойын шарты: Дәптердегі «Суреттерге мұқият қарап,жетпей тұрған затты тап және жабыстыр» тапсырмасын орындату. |
Серуеннің денсаулыққа пайдасы туралы,серуеннің ұнайтынын,отбасындағы және балабақшадағы серуен жайлы өз ойларын айтады. Суретке қарап ойнап жүрген балалар мен еңбек етіп жүрген балалардың іс-әрекеттері туралы әңгімелейді.Өздерінің балабақшадағы серуен кезіндегі ойындары мен еңбектері туралы,серуендегі есте қалған қызықты сәттері туралы әңгімелеуге атсалысады. Сергіту жаттығуын қимылын келтіріп жасайды. Керекті затты өз орнына желімдейді. |
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
|
|
Өлең оқылады: Гүл өсірсең,терлеп, Мұның аты – еңбек. Кесте тіксең, зерлеп, Оның аты еңбек. Қырға шықсаң өрлеп, Оның аты - еңбек. Қиындықтың бәрін, Еңбек ғана жеңбек (Н.Жанаев) Өлеңді оқып,қимыл-қозғалыс арқылы жаттату. |
Өлеңді тыңдап,жаттап алуға талпынады. |
____________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
________________________________________________________________________________________________________________________ |
|
Рефлексиялық- |
Еңбек ету мен Жаттығудан еш уақытта қашпай,жалқаулыққа бой алдырмай, жарқын болашақты серуеннің дұрыс ұйымдастырылуы мен еңбек екенін айтып «Бақыт кілті – еңбекте» деген халқымыздың дана сөзімен қортындылау |
Жалқаулықтың жаман әдет екенін ұғынып,әр жақсылықтың еңбекпен келетінін түсінеді. |
__________________________________________________________________________________________________ |
____________________________________________________________________________________ |
Күтілетін нәтиже :
Біледі: серуен мен еңбектің адам өміріндегі маңызын білу;
Игереді: суретке қарап әңгімелеп,өз іс тәжірибесімен байланыстыруды;
Меңгереді: таза ауа,сергіту,дене жаттығуларын пайдалы екенін біледі.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Геометриялық пішіндер
Геометриялық пішіндер
Технологиялық карталары
Апта тақырыбы: Ауа
Білім беру саласы: Шығармашылық
Бөлімі: Сурет
Сабақтың тақырыбы: Ауаның керемет қасиеті.
Мақсаты: Кез келген суретті құру, түтік арқылы ауаны пайдалана алу.
Қажетті құрал – жабдықтар: тамшының суреттері, , су,қолорамал, гуашь , кольктейль түтікшесі
|
Оқу іс-әр |
Педагогтың іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Есеп |
|
|
+ |
- |
|||
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
1)Шаттық шеңбері, амандасу. Кел балалар, күлейік, Күлкіменен түлейік. Қабақ түйген не керек? Көңілденіп жүрелік. |
Балалар сәлемдеседі. Барлығы бірге қайталайды. |
________________________________________________________ |
________________________________________________ |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
Қызықты суреттер» су бояу тамшысымен сурет саламыз. -Сендер тамшыларды қолдана отырып сурет салып көріңдерші -Тамшыны қалай байқауға болады? - Жаңбыр тамшысынан, будан кейін белгілі бір заттың үстінде тамшы пайда болады. -Ендеше тамшыны байқау үшін алдымыздағы түтікті ала отырып суға батырып көрейік, сол кезде түтікшеден тамшы пайда болады Балаларды тамшының суреттерімен таныстыру. Ендеше балалар тамшы арқылы сурет салуға болады екен. Алдарыңда түрлі су бояулар бар. Сол су бояуларға түтікшені қағаз бетіне үрлеп, түскен тамшыны қолдана отырып өздеріңнің сурет саламыз. -Түтікшені белгілі бір түске батырып қағаз бетіне үрлейміз. Мысалы: көк түске батырып алатын болсақ көк түстен бұлттың, жаңбырдың немесе гүлдің суретін салуға болады. Үлгіре алмаған балаларға көмек беріп отыру,балаларға көрсетіп бірге орындап жасау. Саусаққа арналған жаттығу. Әуен арқылы саусаққа арналған жаттығуды орындау |
Сурет салу реттілігін қарайды. Дербес жұмыс жасайды.
Балалар жұмыстарын жалғастырады Балалар өздерінің қалаған су бояуларына түтікшелерін батырып үрлеу арқылы жұмыстарын жасайды. Балалар әуен арқылы саусаққа арналған жаттығуды тәрбиешімен бірге орындап жасайды. |
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
|
Рефлексиялық- |
-Ненің суретін салдық? Өзін-өзі тексеру,өзі атқарған жұмысқа баға беру. |
Сұрақтарға жауап беріп, ойларын тиянақтайды. |
__________________________________________ |
____________________________________ |
Күтілетін нәтиже :
Біледі:су бояу тамшылары туралы
Игереді:су бояуға түтікті батыру арқылы пайда болған тамшыны қолдана отырып сурет салуды үйрету.
Меңгереді: су бояуды қолдана отырып, түтікшені үрлеп тамшыны жасап сурет салуды.
Технологиялық карталары
Апта тақырыбы: Зоологиялық
Білім беру саласы: Шығармашылық
Бөлімі: Сурет
Сабақтың тақырыбы: Балалар қонжықтарда қонақта
Мақсаты: Нүктелерді шеку арқылы жануарлардың суретін салуды үйрету.
Қажетті құрал – жабдықтар: суреттің сызбалары,қонжықтың суреті, акварель қылқалам, су,қолорамал
|
Оқу іс-әр |
Педагогтың іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Есеп |
|
|
+ |
- |
|||
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
1)Шаттық шеңбері, амандасу. Кел балалар, күлейік, Күлкіменен түлейік. Қабақ түйген не керек? Көңілденіп жүрелік. |
Балалар сәлемдеседі. Барлығы бірге қайталайды. |
________________________________________________________ |
________________________________________________ |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
Жұмбақ жасырады. Тәтті көрсе, бас салар, Айнымайды баладан. Үп-үлкен боп жасқанар, Кіп-кішкентай арадан -Балалар, қонжық туралы не білесіңдер? -Қонжықтың түсі қандай? -Қонжық нені жақсы көреді? Балаларға қонжықтың суретін нүктелер арқылы салуды ұсынады. Қылқалам ұшымен тықылдату әдісі арқылы түсірілетінін түсіндіріп Педагог қонжықтың дене мүшелерін түсіндіріп, контур нүктелерді қойып суреттің сызбасын даярлайды. Балаға қылқаламды қоңыр түсті бояуға батырып алып, сызбадағы контур нүктелердің үстінен қылқаламның ұшымен тықылдату әдісі арқылы қонжық -тың суретін салу ұсынылады. Пайда болған қонжықтың суретін аяқтауға, қоңыр түсті бояумен бояуға, сюжет ойластыруға және ат қоюға болатынын түсіндіреді. Көрсетілген үлгі бойынша қонжықтың суретін салғызады. Әдемі болу үшін қоңыр түсті қарындашпен немесе бояумен солдан оңға қарай бояуға болатын- дығын көрсетеді. Бояғанда біркелі сызықтармен, қарындашты қағаздан үзбей сүйкеуге жағуға жатықтырады |
Жұмбақты шешеді сурет салу реттілігін қарайды. Балалар педагогтің түсіндіруі бойынша қылқаламды қоңыр түсті бояуға батырып алып, сызбадағы контур нүктелердің үстінен қылқаламның ұшымен тықылдату әдісі арқылы қонжықтың суретін салу Дайын суретті қоңыр түсті бояумен бояйды. Дербес жұмыс жасайды. Балалар жұмыстарын жалғастырады |
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
|
Рефлексиялық- |
-Ненің суретін салдық? Өзін-өзі тексеру,өзі атқарған жұмысқа баға беру. |
Сұрақтарға жауап беріп, ойларын тиянақтайды. |
__________________________________________ |
____________________________________ |
Күтілетін нәтиже :Біледі: қонжықтардың суретін салуды
Игереді: Нүктелерді шеку арқылы қонжықтардың суретін салуды
Меңгереді: эстетикалық талғамдарын дамыту,жануарларды қорғауға тәрбиелеу
Күні:
Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: ҚМТҚ
Тақырыбы: Жекеленген заттар
Мақсаты: Балаларға жекеленген
заттар туралы түсінік беру. Жекеленген заттардан топ
құрауға, топтан жеке затты бөліп алуға бір және көп затты ажырата
білуге үйрету.Жеке ұғымдарын білу дағдыларын қалыптастыру. Ғажайып
саяхат арқылы балалар қиялдарын шыңдау.
Қажетті құралдар: Суреттер,үлестірмелі заттар,
жұлдызшалар.
Сабақтың әрекеті: Түсіндіру, көрсету,сұрақ-жауап,ойын
Сөздік жұмыс: Бес саусақ санамақ
Ұйымдастыру: Топпен
|
Әрекет түрі |
Тәрбиешінің әрекеті |
Баланың әрекеті |
Жағымды |
Жағымсыз |
|
1.Мотивация 2.Ізденіс ұйымдастыру Сергіту сәті 3. Релаксация |
Шаттық шеңбері -Балалар,орнымызда жай тұрмайық, шеңберге келіп тұрайық! -Балалар бүгін бізге қонаққа Карлсон келіпті. Ол бізді математика әлеміне саяхатқа шығуға шақырғалы келген екен. Жақсы олай болса саяхатқа барамыз ба? Міне математика әлеміне де келіп қалдық. Мұнда Карлсон бізге тапсырмалар дайындапты.Ойындар да бар екен. Қараңдаршы,мынау ненің суреттері? -Дұрыс, ағаштар,алмалар,жапырақтар. -Ал олар неге жалғыз бір-бірден? -Неге жеке жеке орналастырылған? -Қараңдаршы жапырақтар көп пе аз ба? Енді сендермен ойын ойнайық Д/О: Не өзгерді? Мақсаты: Балардың ойлау қабілеттері мен зейіндерін дамыту. Сағаттың тіліндей иілеміз оңға бір, Сағаттың тіліндей иілеміз солға бір, Алға қарай бір адым, солға қарай бір адым, Оң аяқ,сол аяқ Оң аяқ,сол аяқ Жаттығу қандай оңай-ақ! Жарайсыңдар,Карлсон үйіне қайтуы керек. -Рахмет саған Карлсон тағыда қонақта сені күтеміз!Сау болыңыз! -Балалар тобымызға оралайық.Карлсон сендерге қалдырған сыйлықтарымызды алып барайық. |
-Балалар тәрбиешімен бірге шаттық шеңберіне тұрады. -Балалар қонақты тәрбиешімен бірге қарсы алады. Карлсонның берілген тапсырмалары мен ойындарын орындайды. Балалардың сұрақтарға жауап беруі Ойын ойнайды Сергіту сәтін орындарынан тқрып тәрбиешімен бірге қимылдар арқылы қайталап жасайды. Барлығы Карлсонға рахмет айтып сабақ аяқталады. |
|
|
Күтілетін нәтиже:1. Жеке ұғымына түсініктің болуы
2.Ойындарды ойнай білуі
3. Сұрақтарға жауап бере алуы
Күні:
Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: ҚМТҚ
Тақырыбы: Кеңістікті бағдарлау
Мақсаты: Балаларға кеңістікті бағдарлау туралы түсінік беру.
Қажетті құралдар: үлестірмелі заттар( Геометриялық пішіндер)
Сабақтың әрекеті: Түсіндіру, көрсету,сұрақ-жауап,ойын
Сөздік жұмыс: Бес саусақ
Ұйымдастыру: Топпен
|
Әрекет түрі |
Тәрбиешінің әрекеті |
Баланың әрекеті |
Жағымды |
Жағымсыз |
|
1.Мотивация 2.Ізденіс ұйымдастыру Сергіту сәті 3.Релаксация |
-Қараңдаршы балалар бізге
бүгін қонақтар келіпті, қане амандасайық. Балалар сабақты тақпақпен
бастайық:
Жақсы жарайсыңдар! Енді бойымызды жазып бір сергітіп алайық. Бойды сергек тік ұста, Ендеше менимен мынадай ойын ойнайық
Мақсаты: Балаларға бұрыштарды бір-бірінен ажырата білілеріне үйрету. Бүгін не білдік? |
Балалар тәрбиешіні тыңдап тобымызға қонақ келгенін естіп амандасады.Тәрбиешімен бірге өлең жолдарын қайталап айтады. Тәрбиешімен бірге математика әлеміне саяхатқа шығады. Геометриялық пішіндерді алып үй құрастырады. Осы арқылы кеңістікті бағдарлауда түсінік алады. Қимыл қозғалыс арқылы сергіту сәтін жасайды. Алдарына берілген геометриялық пішіндерді ала отырып қандай пішін екендігін айтады. Кеңістікті бағдарлау туралы түсінік алдық. Пішіндерді құрастырып орналастыруды үйрендік.Пішіндерді бір-бірінен ажыратуды білдік. |
|
|
Күтілетін нәтиже:1. Кеңістікті бағдарлау туралы түсініктің болуы.2.Геометриялық пішіндерді ажырата білуі. 3.Сұрақтарға дұрыс нақты жауап бере алуы.
Күні:
Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: ҚМТҚ
Тақырыбы : Геометриялық пішіндер
Мақсаты: Балаларға өздеріне таныс дөңгелек және шаршы, үшбұрыш сияқты геометриялық пішіндерді бір бірінен ажырата білуге үйрету.
Қажетті құралдар: Геометриялық пішіндер ,үлестірмелі заттар(Көкөністер мен жемістер)
Сабақтың әрекеті: Түсіндіру, көрсету,сұрақ-жауап,ойын
Сөздік жұмыс: Бес саусақ
Ұйымдастыру: Топпен
|
Әрекет түрі |
Тәрбиешінің әрекеті |
Баланың әрекеті |
Жағымды |
Жағымсыз |
|
1.Мотивация 2.Ізденіс Ұйымдастыру Сергіту сәті 3.Релаксация |
«Достық »шеңберін ұйымдастыру. Балалар бізде бүгін қонақта Алтын күз келдіпті.Оны кәне қарсы алып оған Күз әнінің біраз шумағын айтып берейікші? Күз жомарт дейміз біз, Жемісін жейміз біз! Жарайсыңдар! Алтын күз бізге өзімен бірге әр түрлі жемістері мен көкөністерін әкелген екен.Біра-ақ ол жемістерді алу үшін оның тағыда әкелген ойындарын ойнап тапсырмаларын орындау қажет екен.Біз орындауға дайынбыз ба? Олай болса тапсырма Мына себетте не бар екен?Айтыңдаршы? Олардың пішіндері қандай екен? 2ші тапсырма: Үстел үстіндегі үлестірмелі суреттер.Сендер мына алмалар қандай пішінді және қандай пішінге ұқса екндігін айтасыңдар. Жарайсыңдар,ендеше бойымызды бір сергітіп алайық! Бойды сергек тік ұста, Ендеше менимен мынадай ойын ойнайық
Мақсаты: Балаларға пішіндер туралы түсініктерін кеңейту. Бүгін не білдік?
|
Балалар тәрбиешімен бірге шеңберге тұрады. Қимыл қозғалыс арқылы көрсетеді. Қонақты тәрбиешімен бірге қарсы алады.Өлең жолдарын айтып береді. Түсінік алады. Тапсырмаларды орындауға кіріседі. Сұрақтарға -Балалар жауап береді. Қимыл қозғалыс арқылы сергіту сәтін жасайды. Ойын ойнайды. |
|
|
Күтілетін нәтиже:1. Балаларға геометриялық пішіндер туралы түсініктің болуы.
2. Пішіндерді бір – бірінен ажырата білуі. 3.Сұрақтарға дұрыс жауап бере алуы.
Технологиялық карталары
Апта тақырыбы: Топырақ
Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: Қоршаған ортамен таныстыру
Сабақтың тақырыбы: « Табиғаттағы қауіпсіздік ережесі »
Мақсаты: Балаларды табиғат аясында өзін-өзі ұстау мәдениетінің дағдыларын қалыптастыру.
Қажетті құрал – жабдықтар: Орман суреттері, слайдтар.
|
Оқу іс-әр |
Педагогтың іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Есеп |
|
|
+ |
- |
|||
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
Шаттық шеңбері -Балалар, мен сендерді орманға саяхатқа баруға шақырамын. Барғыларың келе ме? |
Балалар сәлемдеседі. Барлығы бірге қайталай ды. |
__________________________________________ |
_________________________________ |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
Педагог балаларды алдын ала дайындаған орманға әкеледі. Балалар сендер білесіңдер ме, орманға,тауға,жалпы табиғат аясында қандай қауіпсіздік ережесін сақтау керек? -Тағы да қандай қауіпсіздік ережесін сақтау керек? Педагог балаларды екі орталыққа бөліп,бірінші орталықтағы балаларға табиғатқа серуенге барғандағы қауіпті деп санайтын өсімдіктермен жәндіктердің суретін жапсыруды, екінші орталықтағы балаларға «Табиғаттағы мінез-құлық ережесі» тақырыбында табиғатқа серуенге барғанда нені істеуге болмайды деп санайды, соған байланысты суреттерді жапсыруды ұсынады. Бірінші орталықтағы балаларға өздерінің таңдауы бойынша алдын ала қиылып берілген суреттердің ішінен қауіпті деп санайтын өсімдіктер мен жәндіктердің суреттерін жапсыруды тапсырады. Екінші орталықтағы балаларға табиғат аясында істеуге болмайтын қылықтарға байланысты берілген суреттерді жапсыруды тапсырады. Табиғатты қорғай біл. Табиғат-ана сені жақсы көреді. Әрбір шөп, өсімдік, гүл, құмырсқа, өрмекші барлығы да өмір сүргісі келеді. Өтінемін, осыны есіңде мәңгі сақта. |
-Отпен ойнамау керек. -От жаққан болса,кетер кезде өшіріп кету керек. Әйтпесе өрт шығуы мүмкін. Жәндіктерден абай болу керек. -Жыланнын, кененің шағып алуынан. -Үлкендермен бірге жүру керек,жалғыз жүрмеу керек. -Үлкендерге хабарлау керек. -Үшкір заттармен ойнамау керек. -Өзі білмейтін саңырауқұ -лақтар мен жидектерді теріп жемеу керек. -Жемісті жумай жеуге болмайды,ішің ауырады. Бірінші орталық:жылан,кене, маса және өздеріне таныс емес жәндіктердің суреттерін жапсырады. Екінші орталық табиғат аясында істеуге болмайтын қылықтарға байланысты берілген суреттерді жапсырады. Олар: құстың ұясын бұзба, ағаштарды сындырма, қатты айғайлама, құмырсқаның илеуіне тиіспе, гүлдерді жұлма және т.б. |
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
|
Рефлексиялық- |
Балалар жиыннан алған әсерлерін айта отырып, немен айналысқан дарын не үйренгендерін айтады. |
Өз ойларын айтып, сабақты қорытындылайды. |
_______________________________________ |
______________________________ |
Күтілетін нәтиже :
Біледі: серуенде жүргенде үлкендерден алыс кетпеу,отпен ойнамау,өздеріне таныс емес саңырауқұлақтар мен жеміс-жидектерді теріп жемеу.
Игереді: қауіпсіздік ережесін сақтауды және оның өз өмірі үшін маңыздылығын
Меңгереді: өздеріне таныс емес саңырауқұлақтар мен жеміс-жидектерлі теріп жемеу керектігін, жәндіктерден сақтану керектігін табиғат аясында тыныштық сақтауды
Технологиялық карта
Апта тақырыбы: Ауа
Білім беру саласы: Таным.
Бөлімі: Қоршаған ортамен таныстыру
Тақырыбы: Жанды табиғат және жансыз табиғат.
Мақсаты: Балаларды ауаның қасиетімен таныстыру.Жанды, жансыз табиғат туралы қарапайым түсінік беру. Табиғатқа деген сүйіспеншілігін арттыру, қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: жанды және жансыз табиғатқа байланысты суреттер.
Әдіс-тәсілдері: сөздік, көрнекілік, ойын.
|
Оқу іс-әр |
Педагогтың іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Есеп |
|
|
+ |
- |
|||
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
Шаттық шеңбері -Балалар, мен сендерді орманға саяхатқа баруға шақырамын. Барғыларың келе ме? |
Балалар сәлемдеседі. Барлығы бірге қайталай ды. |
_______________________________________ |
______________________________ |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
Балалар, біз бүгін табиғат туралы әңгімелесеміз. Бізді қоршаған орта: жан- жануарлар мен өсімдіктер, Жер мен Ай, Күн, алыстағы жұлдыздар - осылардың барлығы да табиғат деген ұғымды білдіреді. Табиғат жанды табиғат, жансыз табиғат болып екіге бөлінеді. - Қалай ойлайсыңдар жанды табиғатқа нелер жатады? - Жансыз табиғатқа нелер жатады? -Дұрыс айтасыңдар, балалар, жанды табиғатқа тіршілік ететіндердің, өсіп- өнетіндердің барлығы жатады екен. Яғни жанды табиғат өседі, тыныс алады, қоректенеді. Ал жансыз табиғат өспейді,тыныс алмайды,қоректенбейді. Неліктен жансыз табиғатты жанды табиғаттың тірегі деп айтады? Дұрыс айтасыңдар, кез келген тіршілік иесі ауасыз, сусыз, тамақсыз, күнсіз өмір сүре алмайды екен. Міне, балалар, біз жанды және жансыз табиғат туралы білдік. -Балалар суреттен не көріп тұрсыңдар? -Сендерге таулы,орманды жер ұнай ма? -Қалай ойлайсыңдар, қалалы жердің ауасы таза ма,орманның ауасы таза ма? -Неліктен? -Дұрыс айтасыңдар, орманда ауа таза болады. -Ал қалада ауаның ормандағыдай болуы үшін не істеуге болады? «Жалғасын тап» ойыны. Жансыз табиғат Жанды табиғат |
Балалар мұқият тыңдап отырады. Балалар сұрақтарға ойланып жауап береді. -Өсімдіктер, жануар лар, ағаштар, гүлдер жатады. -Өйткені өсімдіктер мен жануарларға, адамдарға, су, ауа керек. Олар онсыз өмір сүре алмайды. -Тау, тас, ауа, су жатады. Балалар сұрақтарға ойланып жауап береді. -ай, жұлдыз, тас, су, ауа, тау - гүл, шөп, ағаш, аю, коян, тасбақа, балық |
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
|
Рефлексиялық- |
Балалар жиыннан алған әсерлерін айта отырып, немен айналысқан дарын не үйренгендерін айтады. |
Өз ойларын айтып, сабақты қорытындылайды. |
__________________________ |
____________________ |
Күтілетін нәтиже: Біледі: жанды және жансыз табиғатқа нелер жататындығын, жансыз табиғаттың өсімдіктер мен жануарлар үшін қажеттілігін.
Игереді: жанды табиғат пен жансыз табиғаттың айырмашылығын, жансыз табиғатсыз жанды табиғаттың өспейтіндігін, олардың өзара байланысын.
Меңгереді: ағаштар мен гүлдерді жұлмауды, табиғатқа қамқорлықпен қарауды, күтіп-баптау
Технологиялық карталары
Апта тақырыбы: Топырақ
Білім беру саласы: Қатынас
Бөлімі: Тіл дамыту
Сабақтың тақырыбы: Серуенде...(өз тәжірибелерінен әңгімелеу)
Мақсаты: а) Еңбек туралы білімдерін кеңейту. ә)Тазалыққа тәрбиелеу.б)Өз тәжірибесін әңгімелей білу қабілеттерін дамыту(Сурет мазмұнын зерттеу бойынша),баланың зейінін дамыту.
Қажетті құрал – жабдықтар: демонстрациялық құрал,тіл дамыту дәптері.
Сөздік жұмыс: серуен.
|
Оқу іс-әр |
Педагогтың іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Есеп |
|
|
+ |
- |
|||
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
Шаттық шеңбері, амандасу. Біздің топта балалар Тату-тәтті ойнайды. Дос көңілі әрқашан Тек жақсылық ойлайды. |
Балалар сәлемдеседі. Барлығы бірге қайталайды. |
________________________________________________________ |
________________________________________________ |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
Балаларды орнына отырғызып серуен туралы әңгіме өрбіту.Серуеннің қажеттілігі мен пайдасы туралы өз ойларымен бөлісуге шақыру. Демонстрациялық құралмен жұмыс (Балалардың балабақшада ойнап жүрген және еңбек етіп жатқан суреті) Суретке қарап,екі суретті салыстырып және балабақшадағы серуен кезіндегі іс-тәжірибелерімен бөлісіп әңгімелерін сұрау. Серуен мен еңбектің,сонымен қатар дене жаттығуларының да балалар денсаулығына ықпалы зор екенін,сергіту жаттығуының да дұрыс жасалуы өз денсаулығы үші н екені түсіндіріледі. Сергіту жаттығуы: Терезені ашайық Таза ауа кірсін деп Жаттығуды жасайық Денем мықты болсын деп (Педагог жаттығуды қимыл-қозғалыспен орындату және екі рет қайталау.) Дидактикалық ойын: «Кім зейінді?» Ойын шарты: Дәптердегі «Суреттерге мұқият қарап,жетпей тұрған затты тап және жабыстыр» тапсырмасын орындату. |
Серуеннің денсаулыққа пайдасы туралы,серуеннің ұнайтынын,отбасындағы және балабақшадағы серуен жайлы өз ойларын айтады. Суретке қарап ойнап жүрген балалар мен еңбек етіп жүрген балалардың іс-әрекеттері туралы әңгімелейді.Өздерінің балабақшадағы серуен кезіндегі ойындары мен еңбектері туралы,серуендегі есте қалған қызықты сәттері туралы әңгімелеуге атсалысады. Сергіту жаттығуын қимылын келтіріп жасайды. Керекті затты өз орнына желімдейді. |
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
|
|
Өлең оқылады: Гүл өсірсең,терлеп, Мұның аты – еңбек. Кесте тіксең, зерлеп, Оның аты еңбек. Қырға шықсаң өрлеп, Оның аты - еңбек. Қиындықтың бәрін, Еңбек ғана жеңбек (Н.Жанаев) Өлеңді оқып,қимыл-қозғалыс арқылы жаттату. |
Өлеңді тыңдап,жаттап алуға талпынады. |
____________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
________________________________________________________________________________________________________________________ |
|
Рефлексиялық- |
Еңбек ету мен Жаттығудан еш уақытта қашпай,жалқаулыққа бой алдырмай, жарқын болашақты серуеннің дұрыс ұйымдастырылуы мен еңбек екенін айтып «Бақыт кілті – еңбекте» деген халқымыздың дана сөзімен қортындылау |
Жалқаулықтың жаман әдет екенін ұғынып,әр жақсылықтың еңбекпен келетінін түсінеді. |
__________________________________________________________________________________________________ |
____________________________________________________________________________________ |
Күтілетін нәтиже :
Біледі: серуен мен еңбектің адам өміріндегі маңызын білу;
Игереді: суретке қарап әңгімелеп,өз іс тәжірибесімен байланыстыруды;
Меңгереді: таза ауа,сергіту,дене жаттығуларын пайдалы екенін біледі.
шағым қалдыра аласыз













