Материалдар / Геометриялық прогрессия анықтамасы, 9-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Геометриялық прогрессия анықтамасы, 9-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
әдістемелік көмек есебінде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Желтоқсан 2020
564
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

9.2 А Тізбектер

Мектеп: Қарақұдық НОМ

Күні: 04.12.20ж

Мұғалімнің аты-жөні: Тлеулина Б.Ш

Сынып: 9

Қатысқандар саны:4

Қатыспағандар саны:0

Сабақ тақырыбы

Геометриялық прогрессия анықтамасы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

9.2.3.6

геометриялық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдану;

Сабақ мақсаттары

Оқушылар:

  • геометриялық прогрессияның анықтамасын және оның сипаттамалық қасиетін оқып-үйренеді;

  • сандық тізбектердің ішінен геометриялық прогрессияны тануды үйренеді.

Бағалау критерийлері

Оқушы:

  • геометриялық прогрессияның анықтамасын және оның элементтерін біледі;

  • геометриялық прогрессияның сипаттамалық қасиетін біледі және қолданады.

Тілдік мақсаттар

Пәнге тән лексика мен терминология:

Тізбек, сандық тізбек, аралық, мүше/элемент, алдыңғы мүшесі/элементі, келесі мүшесі/элементі.

Заңдылық, заңдылықты жалғастыру.

Өседі, кемиді.

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

- Заңдылықты жалғастыр;

- Тізбек кемиді ...;

- Тізбек өседі ...;

Құндылықтарды дарыту

Оқи алу дағдысы, өздігімен ақпарат іздестіру, жағдайды талдау, жаңа жағдайларға бейімделу, мәселелерді қоя және оларды шеше білу, өз уақытын тиімді ұйымдастыра білу, өз жұмысының сапасына жауап беру.

Пәнаралық байланыстар

Пәнаралық байланыс қолданбалы есептерді шығаруда көрінеді.

Бастапқы білім

Тізбек, сандық тізбектердің берілу тәсілдері, тізбекті аналитикалық әдіспен ұсыну, аналитикалық тәсілмен берілген тізбектің кез келген мүшесін анықтау, арифметикалық прогрессия.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақ

басы

0-3 мин


1. Ұйымдастыру кезеңі.

Оқуға ынталандыру. Әңгімелесу.

Оқушыларға келесі сұрақтарға жауап беру ұсынылады:

  1. Арифметикалық прогрессия дегеніміз не?

  2. Арифметикалық прогрессия қандай амалдарға негізделген?

  3. Арифметикалық прогрессия қандай рекуррентті қатынаспен беріледі?

Миға шабуыл.

  • Ал егер әр элемент бір ғана санға өсіп немесе кемімей, бірнеше есе өсіп немесе кемісе не болады?

  • Сондай тізбекті құрастыру үшін қандай элементтерін білу керек?

  • Бірінші элементі 5-ке тең және әр элементі 3 есе өсіп отыратын тізбекті құрастырыңыз. (5, 15, 45, 135, …)

Оқушыларға келесі элементтер тізбектерін салыстыруды ұсыныңыз:


Бұл арқылы оқушыларды сандық тізбектердің бір түрі – геометриялық прогрессияға алып келеміз.







Ортасы

4–14 мин





















15 18 мин




19 – 31 мин







32 – 38 мин

І. Жаңа материалды оқып-үйрену. Жалпы сыныппен жұмыс.

Мұғалім мағыналарын түсіндіре отырып жаңа терминдерді енгізеді, мысалдар келтіреді.

1. Геометриялық прогрессия дегеніміз – екінші мүшесінен бастап есептегенде кез келген мүшесі алдыңғы мүшесін, нөлден өзге қандай да бір тұрақты санға көбейткенде шығатын сандар тізбегі.

геометриялық прогрессия, ;

, мұндағы нөлден өзге қандай да бір сан;

геометриялық прогрессия еселігі, яғни геометриялық прогрессияның келесі мүшесінің алдыңғы мүшесіне қатынасы.

2. Геометриялық прогрессия мысалдары қарастырылады.

- геометрическая прогрессия:

1. : 1; 0,1; 0,01; … .

2. : -5, -10, -20, … .

3. : 2, -6, 18, -54, … .


3. Геометриялық прогрессияның сипаттамалық қасиетін қорытып шығару. ( ).

II. Ауызша жұмыс. Жұптардағы жұмыс.

Оқушыларды жұптарға біріктіріңіз. 1-қосымшаның тапсырмаларын талқылауды ұсыныңыз.

Уақыт белгілеңіз. Нәтижелерін бірігіп тексеріңіздер.

III. Жаттығу тапсырмалары. Өздік жұмыс.

  1. Оқушыларға 2-қосымшаның тапсырмаларын өз беттерімен шешуді тапсырыңыз, қиындық деңгейін олардың өздері таңдаулары керек (А – жеңіл, Б – орташа). Оқушылар тапсырма орындап жатқан кезде мұғалім жеке оқушылармен жұмыс жасайды.

  2. Сипаттамалық қасиетті қолдануға есептер шығару. Көпшілігіне қиындық туғызған тапсырмалар тақтада шығарылады.

IV. Қолданбалы есептер.
























1-қосымша



2-қосымша






3-қосымша

4-қосымша

Сабақтың соңы

39 - 40 мин

Рефлексия.

Сабақты қорытындылау кезінде оқушыларға келесі ұрақтарға жауап беруді ұсыныңыз:

- не білдім, не үйрендім?

- не түсініксіз болып қалды?

- немен жұмыс жасау керек?

Мұғалім жауаптарын толықтырады.


Мұғалім үй тапсырмасын орындау бойынша нұсқаулар береді.









5-қосымша

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Мұғалім оқушыларға есеп шығару барысында жеке көмек көрсетеді. Тапсырмалар қиындық деңгейінің өсу ретімен таңдалған.

1. Жалпы сыныппен әңгімелесу кезінде мұғалім оқушылардың жаңа терминдер мен ұғымдарды түсінуін, жаңа материалды саналы түрде ұғынуын бақылайды;

2. Жұптарда өзара бағалау жүзеге асады;

3. Сабақ соңында оқушылар сабақ мақсаттарына жету бойынша рефлексия жасайды.

Үзіліс уақытында оқу кабинетін желдетіп алу керек. Парталар мен орындықтардың дұрыс орналасуына назар аудару керек.



1-қосымша.

  1. Берілген тізбек геометриялық прогрессия бола ма екендігін анықтаңыз:

а) 1, 8, 15, 21, 26, ...;

б) 4, 2, 1, 0,5, 0,25, ... ;

в) -2, 2, -2, 2, -2, ... ;

г) 0, 4, 16, 64, 256, ...?



  1. Геометриялық прогрессияның әріппен белгіленген мүшелерін табыңыз:

а) 2; -6; ; ... .

б) 5; 2,5; ; … .

в) 3; ; 27; ; ... .





2-қосымша.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!

А деңгейі

Б деңгейі

  1. геометриялық прогрессиясының алғашқы алты мүшесін жазыңыз, егер:


  1. .

  1. Келесі прогрессиялардың қайсысы өспелі, қайсысы кемімелі?