Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Геометриялық прогрессия анықтамасы, 9-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 9.2 А Тізбектер |
Мектеп: Қарақұдық НОМ |
|||||
Күні: 04.12.20ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Тлеулина Б.Ш |
|||||
Сынып: 9 |
Қатысқандар саны:4 |
|||||
Сабақ тақырыбы |
Геометриялық прогрессия анықтамасы |
|||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
9.2.3.6 геометриялық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдану; |
|||||
Сабақ мақсаттары |
Оқушылар:
|
|||||
Бағалау критерийлері |
Оқушы:
|
|||||
Тілдік мақсаттар |
Пәнге тән лексика мен терминология: Тізбек, сандық тізбек, аралық, мүше/элемент, алдыңғы мүшесі/элементі, келесі мүшесі/элементі. Заңдылық, заңдылықты жалғастыру. Өседі, кемиді. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: - Заңдылықты жалғастыр; - Тізбек кемиді ...; - Тізбек өседі ...; |
|||||
Құндылықтарды дарыту |
Оқи алу дағдысы, өздігімен ақпарат іздестіру, жағдайды талдау, жаңа жағдайларға бейімделу, мәселелерді қоя және оларды шеше білу, өз уақытын тиімді ұйымдастыра білу, өз жұмысының сапасына жауап беру. |
|||||
Пәнаралық байланыстар |
Пәнаралық байланыс қолданбалы есептерді шығаруда көрінеді. |
|||||
Бастапқы білім |
Тізбек, сандық тізбектердің берілу тәсілдері, тізбекті аналитикалық әдіспен ұсыну, аналитикалық тәсілмен берілген тізбектің кез келген мүшесін анықтау, арифметикалық прогрессия. |
|||||
Сабақ барысы |
||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
||||
Сабақ басы 0-3 мин |
1. Ұйымдастыру кезеңі. Оқуға ынталандыру. Әңгімелесу. Оқушыларға келесі сұрақтарға жауап беру ұсынылады:
Миға шабуыл.
Оқушыларға келесі элементтер тізбектерін салыстыруды ұсыныңыз: Бұл арқылы оқушыларды сандық тізбектердің бір түрі – геометриялық прогрессияға алып келеміз. |
|
||||
Ортасы 4–14 мин 15 – 18 мин 19 – 31 мин
32 – 38 мин |
І. Жаңа материалды оқып-үйрену. Жалпы сыныппен жұмыс. Мұғалім мағыналарын түсіндіре отырып жаңа терминдерді енгізеді, мысалдар келтіреді. 1. Геометриялық прогрессия дегеніміз – екінші мүшесінен бастап есептегенде кез келген мүшесі алдыңғы мүшесін, нөлден өзге қандай да бір тұрақты санға көбейткенде шығатын сандар тізбегі. – геометриялық прогрессия, ; , мұндағы – нөлден өзге қандай да бір сан; – геометриялық прогрессия еселігі, яғни геометриялық прогрессияның келесі мүшесінің алдыңғы мүшесіне қатынасы. 2. Геометриялық прогрессия мысалдары қарастырылады. - геометрическая прогрессия: 1. : 1; 0,1; 0,01; … . 2. : -5, -10, -20, … . 3. : 2, -6, 18, -54, … . 3. Геометриялық прогрессияның сипаттамалық қасиетін қорытып шығару. ( ). II. Ауызша жұмыс. Жұптардағы жұмыс. Оқушыларды жұптарға біріктіріңіз. 1-қосымшаның тапсырмаларын талқылауды ұсыныңыз. Уақыт белгілеңіз. Нәтижелерін бірігіп тексеріңіздер. III. Жаттығу тапсырмалары. Өздік жұмыс.
IV. Қолданбалы есептер. |
1-қосымша 2-қосымша 3-қосымша 4-қосымша |
||||
Сабақтың соңы 39 - 40 мин |
Рефлексия. Сабақты қорытындылау кезінде оқушыларға келесі ұрақтарға жауап беруді ұсыныңыз: - не білдім, не үйрендім? - не түсініксіз болып қалды? - немен жұмыс жасау керек? Мұғалім жауаптарын толықтырады.
Мұғалім үй тапсырмасын орындау бойынша нұсқаулар береді. |
5-қосымша |
||||
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||
Мұғалім оқушыларға есеп шығару барысында жеке көмек көрсетеді. Тапсырмалар қиындық деңгейінің өсу ретімен таңдалған. |
1. Жалпы сыныппен әңгімелесу кезінде мұғалім оқушылардың жаңа терминдер мен ұғымдарды түсінуін, жаңа материалды саналы түрде ұғынуын бақылайды; 2. Жұптарда өзара бағалау жүзеге асады; 3. Сабақ соңында оқушылар сабақ мақсаттарына жету бойынша рефлексия жасайды. |
Үзіліс уақытында оқу кабинетін желдетіп алу керек. Парталар мен орындықтардың дұрыс орналасуына назар аудару керек. |
1-қосымша.
-
Берілген тізбек геометриялық прогрессия бола ма екендігін анықтаңыз:
а) 1, 8, 15, 21, 26, ...;
б) 4, 2, 1, 0,5, 0,25, ... ;
в) -2, 2, -2, 2, -2, ... ;
г) 0, 4, 16, 64, 256, ...?
-
Геометриялық прогрессияның әріппен белгіленген мүшелерін табыңыз:
а) 2; -6; ; ... .
б) 5; 2,5; ; … .
в) 3; ; 27; ; ... .
2-қосымша.