
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
геометриялық прогрессия тақырыбына есептер шығару
№82 орта мектеп КММ
Сабақтың тақырыбы: Геометриялық прогрессияға есептер шығару
Бөлімі: |
Тізбектер |
Педагогтің аты-жөні: |
Ерекешова Жазира |
Күні: |
24.11.2023 ж |
Сыныбы: 9 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Геометриялық прогрессияның ұғымы |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
9.2.3.6 геометриялық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдану |
Сабақтың мақсаты: |
геометриялық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолданумен танысады |
Құндылықтар: |
Талап: білуге, жаңаны тануға құштар болу |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы 5 мин. . Сабақтың ортасы 8 мин 15 мин 10 мин |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқушылардың сенімділігін арттыру. Шаттық шеңбер "Жақсы тілек- жан жылуы " Топқа бөлу: қима қағаздар арқылы І топ арифметикалық прогрессия ІІ топ геометриялық прогрессия ІІІ топ тізбектер Үй жұмысын тексеру. Бинго әдісі арқылы сұрақтарға жауап беру Өткен сабақтар бойынша сұрақ-жауап жүргіземіз.
ҰЖ. Ситуациялық тапсырма: (PISA тапсырмасы) Бірде таныс емес саудагер келіп: «Мен саған 30 күн аралығында күн сайын 100 000 тг әкеліп беремін. Сен маған 1 ші күні берген 100 000 тг-ге 1 тиын, 2- ші күні берген 100 000 тг ге 2 тг осылайша әр күні алдыңғы күнгі берген ақшаңнан екі есе ақша бересің. Осындай келісім саған тиімді болса онда ертеңнен бастаймыз» дейді. Шешуі: Әрине саудагер мұндай мүмкігдікті жібергісі келмиді. 30 күннің ішінде таныс емес адамнан 3 млн тг алатынын есептеп нотариус арқылы келісімді заңдастырады. Оқушыларға осындай проблемалық ситуация тудырылады. Осы келісімде саудагер ұта ма әлде таныс емес адам ұтама? Жаңа сабаққа шолу. ТЖ: 1 топ:
Геометриялық прогрессияның мүшелері
оң сандар болып табылады. Үшінші мүшесі 2-ге, ал бесінші
мүшесі Шешуі:
Жауабы: 6 2топ: х айнымалысының қандай мәнінде 10 х+7, 4х+6, 2х+3 сандары геометриялық прогрессияны құрайды?
Шешуі: Геометриялық
прогрессияның сипаттамалық қасиеті бойынша: Бұл теңдеуді шешейік:
Жауабы: 2,5 3 топ:
Егер
геометриялық прогрессияның Шешуі:
Жауабы: 8 ҚБ.(ЖЖ) тест тапсырмасы:
A) 9 B) 18 C) 8 D) 19 E) 20
A)
A) – 4372 B) – 4378 C) – 427 D) – 4376 E) - 4278
A) -61 B) -63 C) -126 D) 63 E) 126
A) 4 B) 6 C) 2 D) 8 E) 5
A) 0 B) -1 C) 2 D) 1 E) -2
7..Егер в1 = 4,
q =
A) 8 B) 8. {bn}- геометриялық прогрессия, егер b1=-9; g=2 Табыңдар S6 А) 155; B) 311; C) 529; D) -567; E) 534 9. Геометриялық прогрессияда: 10, 20, 40… болса, осы прогрессияның алғашқы он мүшесінің қосындысы A) 10230 B) 10232 C) 10231 D) 10235 E) 10233 10. Геометриялық прогрессияның бірінші мүшесі 24-ке тең , екінші мүшесі 36-ға тең Прогрессияның еселігін табыңдар A)
|
«Жақсы тілек- жан жылуы» оқушылар бір-бірлеріне тілектер айтып, жақсы көңіл күймен сабақты бастайды. Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Мысалдар келтіреді. . Есептің шешімін іздейді. Тапсырманы топта талқылап, 1 оқушы тақтада талдайды. Қалған топтар тексереді. |
Дескриптор: -Өткен сабақтағы ережелерді қайталайды. Дискрептор: -геометриялық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласын қолданады геометриялық прогрессияның еселігін анықтайды; есептің сұрағына жауап береді -геометриялық прогрессияның сипаттамалық қасиетін қолданып, теңдеу құрады; - теңдеуді шешеді және х айнымалысының табылған мәндерін қолданып, есеп шартындағы өрнектердің мәндерін табады; - есептің сұрағына жауап береді -геометриялық прогрессияның n мүшесінің қосындысының формуласын қолданады;
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |