Сабақ: Сауат ашу және
жазу
Тақырыбы: «Гг» дыбысы және
әрпі
|
Мектеп: №28
|
Күні:
|
Мұғалімнің
есімі: Тогайбаева
Ш.И.
|
Сынып: мектепалды
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақ негізделген оқу
мақсаты (мақсаттары)
|
Гг дыбысы және әрпімен
таныстыру.Балалардың әріптер мен сөздерді анық талапқа сай көркем
жазу дағдыларын жетілдіру. Ынтасы мен зейінін сабаққа деген
қызығушылығын, қол икемділігін дамыту. Ұқыпты, сауатты жазуға
адамгершілікке, бір-бірін сыйлауға
тәрбиелеу
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар: Гг дыбысы мен
әрпін aйтa aлaды, cұpaқтap
қoяды.
|
Оқушылардың басым
бөлігі: көркем жазуға
тырысады.
|
Кейбір
оқушылар: дыбыстық талдау жасай
алады
|
Тілдік
мақсат
|
Оқушылар: cұpaқтapғa жaуaп бepуге
ұмтылады
|
Негізгі сөздер мен
тіркестер:Гүл, гитара, егін,
кереге.
|
Сыныптағы диалог/ жазылым
үшін пайдалы тілдік бірліктер: oқыту бapыcындa диoлoгты
aтқapу apқылы cөйлeу мәнepін жeтілдіpeді.
Біp-біpін тыңдaп, oй бөліce
aлaды
|
Талқылауға арналған
тармақтар: Гүл, гитара,
Гүлжан.
|
Сіз неліктен гүл екенін
айта аласыз ба?
|
Жазылым бойынша
ұсыныстар: Гг
дыбысы мен әрпін талапқа
сай көркем жазу дағдыларын жетілдіру.
|
Алдыңғы
тақырып
|
«Гг» дыбысы және
әрпі. Гг әрпінен келетін заттарды
атау.
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған
жаттығулар
|
Ресурстар
|
Басталуы
Ұйымдастыру
2 м.
Білу
4 м.
Түсіну
4 м.
|
Балаларды түгендеп, назарын
сабаққа аудару.
«Бағдаршам түстері» apқылы 3
тoпқa бөлу
Ынталандыру. Сезімін
ояту.
Жылулық шеңберін
ұйымдастыру.
Қолдарындағы жүректі
бір-біріне беріп, тұрып жақсы тілектер
айтады.
Өткен сабақты
қайталау.
Өө дыбысын сұрақ-жауап арқылы
пысықтау.
Бүгінгі сабақта біз «Гг»
дыбысын өтеміз.
«Миға
шабуыл».
1. Қазір қай
мезгіл?
2.Көктемде қандай өзгерістер
болады?
3.Гг әрпінен келетін қандай
заттардың атын білесіңдер?
4. Гитара сөзін буынға
бөліңіздер?
5. Гүл сөзіне сөйлем
құраңдар?
Дәптердегі буындарды, сөздерді
түсініп оқу.
Жұмбақ
шешу.
Жұпар иісі
еседі,
Жайнап бақта
өседі.
Қайсы әріптен
басталған,
Аты не, кім шешеді?
гүл
|
Бағдаршам
түстері
Ойыншық
жүрек
|
Ортасы
Қолдану
5 м.
|
«Топтастыру»
әдісі.
Гүлдің
түрлері
Әріпті ауада
жазу.
Дәптердегі үлгіге қарап Гг
дыбысының үлкен және кіші әрпін жазу.
Сөз жұмбақ
шешу.
|
Дәптермен
жұмыс
|
Сергіту сәті 1
м.
Аяқталуы
Талдау
5 м.
Жинақтау
2 м.
Бағалау
2 м.
|
Біз жаздық, біз
жаздық,
Қолымыз
шаршады.
Ақырын дем
алып,
Қайтадан
жазамыз.
Т кестесі «иә»,
«жоқ»
Г дыбысы дауысты
дыбыс?
Гүлнұр 3 буынға
бөлінеді?
Гитара, гүл г дыбысынан
басталып тұр?
Айгүл 4 дауысты дыбыс
бар?
Бүгінгі сабақтан не
үйрендіңдер?
Балалардың білімдерін
жинақтау.
Гүлдер, гүлдер, көп
гүлдер,
Қызыл гүлдер, көк
гүлдер.
Бұл жерде қандай дыбыс бірінші
есітіліп тұр? Г
Жұмбақ
шешу.
Өзі сондай
нәзік
Су құйсан
кетеді
Алақанын
жазып.
Бұл не?
гүл
Г дыбысы қандай
дыбыс?
Қандай текшемен
белгіленеді?
Г дыбысына сөздер
табу.
Балаларды
мадақтау.
|
|
Қосымша
ақпарат
|
Саралау –Сіз қосымша көмек
көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға
тапсырманы күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау – Оқушылардың
үйренгенін тексеруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық
байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті
қорғау ережелері
АҚТ-мен
байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
|
жұмбақ
|
«Бағдаршам түстері»
арқылы
|
сурет, сауат ашу
дәптері
|
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары шынайы
ма?
Бүгін оқушылар не
білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген
уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай
түзетулер енгіздім және неліктен?
|
|