«Ғимараттар» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық
бағалау
Сөйлеу әрекетінің
Оқылым
түрлері Жазылым
Оқу мақсаты 3.2.1.2 Шығарманы іштей саналы түрде
түсініп, көз
жүгіртіп/ шолып/ түртіп алып/ қажетті ақпаратты
тауып/
белгі қойып/сын тұрғысынан бағалап
оқу
3.3.2.1 Шығарма кейіпкеріне хат/ ертегі (кейіпкер
қосу,
соңын өзгерту...)/ өлең (төрт жолды)/ әңгіме
(оқығаны,
көргені бойынша) жазу
Бағалау критерийі
Білім алушы
• Мәтіннен қажетті ақпаратты тауып,
белгілейді
• Оқығаны/көргені бойынша мәтін құрап
жазады
Ойлау дағдыларының
Қолдану
деңгейі Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 20
минут
1-тапсырма
Мәтінді түсініп оқы. Тапсырмаларды
орында.
Астана қаласы жылдан-жылға көркейіп келеді . Оның
жаңадан салынған ғимараттары мен әдемі алаңдары көз тартады. Қалада
биіктігі 100 метрден асатын ғимараттар көп. Мысалы, «Қазақстан
Темір Жолы» ұлттық компаниясының бас ғимараты заманауи үлгіде
жасалған зәулім мекеме. Биіктігі – 175 метр. «Меруертті мекен» -
әртүрлі биіктіктегі көп қабатты тұрғын үй кешені. Арасындағы ең
биігі 210 метрге жуықтайды. Ғимараттың соңғы қабатының аумағы
бірінші қабаттан 15 метрге артықтығымен
ерекшеленеді.
Қазір мұндай ғимараттар Астананың мақтанышына
айналған.
«Меруертті мекен»
мекеме ғимараты
ойын-сауық орталығы
«Қазақстан Темір Жолы»
тұрғын үй кешені
2-тапсырма
Берілген суреттер мен тірек сөздерді
пайдаланып, Қазақстанның танымал ғимараттары туралы мәтін құрап
жаз.
Тірек
сөздер: сәулетті, зәулім, көрікті, көз
тартады, сәулет өнері, бірегей туындылар.
20
«Бәйтерек» монументі Қожа Ахмет Ясауи кесенесі
«Медеу» мұз айдыны Бейбітшілік пен келісім сарайы
Бағалау критерийі
|
Тапсырма
|
Дескриптор
|
Балл
|
|
№
|
|
|
|
Білім алушы
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мәтіннен қажетті
|
|
ғимарат атауларын қолданыс
саласымен
|
|
ақпаратты тауып,
|
1
|
сәйкестендіреді:
|
|
белгілейді
|
|
1-ғимарат
|
1
|
|
|
2-ғимарат
|
1
|
|
|
аталған ғимараттың ерекшелігін
анықтайды;
|
1
|
Оқығаны/көргені
|
|
тақырыпқа сәйкес мәтін
құрастырады;
|
1
|
бойынша мәтін
|
2
|
|
|
мәтіннің құрылымын сақтайды;
|
1
|
құрап жазады
|
|
|
|
|
тірек сөздерді орынды
қолданады;
|
1
|
|
|
|
|
ойын жүйелі, еркін жеткізеді;
|
1
|
|
|
жазу барысында лексика-
|
1
|
|
|
грамматикалық,пунктуациялық
нормаларды
|
|
|
|
сақтайды.
|
|
Барлығы
|
|
|
8
|