Гимнастика сабағының
күнделік жоспары
Сабақтың мақсаты
:
1. Білімділік : Қозғалыс
кезіндегі бір лектен екі, үш, төрт лекке ауысуды
жетілдіру.
2. Денсаулық сақтау :
Шапшандық және жылдамдық сапаларын дамыту.
3. Тәрбиелік: Сабақтағы барлық
жүктемені дұрыс орындау. Бір-біріне көмек жасау. Тәртіпке
тарту.
Спорт
құралдары: ысқырғыш,гимнастикалық маттар,
секіртпе.
Өткізілетін күні :
________________ Сынып : 11
Өткізілетін орны: спорт залы
Уақыты: 40 мин
№
|
Жаттығулар
|
Уақыты
|
Әдістемелік
нұсқаулар
|
1
|
Кіріспе
бөлімі
Сапқа тұрғызу. Рапорт
тапсыртқызу.
Сабақтың мақсатын
түсіндіру.
Саптағы жаттығулар
:
Оңға,солға,айналып
бұрылу.
Секіріп
бұрылу.
Жүру
:
Аяқтың ұшымен,
өкшемен,
Аяқтың ішкі, сыртқы
жағымен.
Отырып, жартылай отырып
жүру.
Назар аудару
жаттығулар:
-
жүріс
-
жүгіріс
- 360 градусқа айналып
жүру
Спорт.жүрісі.
Жүгіру
:
-
Түзу аяқты алға көтеріп
жүгіру.
-
Түзу аяқты артқа лақтырып
жүгіру.
-
Түзу аяқты жан-жаққа лақтырып
жүгіру.
-
Оң жағымен
жүгіру.
-
Сол жағымен
жүгіру.
-
Теріс қарап
жүгіру.
|
10-12
мин
1
мин
30
сек
30
сек
1
мин
2
мин
30
сек
3
мин
2
рет
2
рет
2
рет
2
рет
2
рет
2
рет
|
Спорт.киіміне назар
аудару.
Бір адамдай
істеу.
Арқаны түзу
ұстау.
Оқушылар мұғалімге қарап
бұйрықты орындайды:
Қолды алға жіберсе - айналып
бұрылу, қарама қарсы жаққа жүру.
Қолды жан-жаққа жіберсе -
жүгіру.
Қолды көтерсе – 360 градусқа
айналып жүру.
Спорт.залдың бір бұрышынан
екінші бұрышына дейін.
Қол
белде.
Қол
белде.
Қол
белде.
Қол
белде.
Қол
белде.
Сол иықтан алға
қарау.
|
2
|
Негізгі
бөлім
Қозғалыс кезіндегі бір лектен
екі, үш, төрт лекке ауысуды жетілдіру.
Жүрісте:
- Бір лектен ортадан екі
лектен жүру.
- Бір лектен ортадан үш лектен
жүру.
- Бір лектен ортадан төрт
лектен жүру.
Содан соң екі,үш,төрт лектен
бір лекке шығу.
Алға, артқа домалауды
үйрету.
Келтіру жаттығуларды
жасау:
- Басқа тіреніп , оңға және
солға айналдыру.
- Қолмен аяқты жинап, арқаны
дөңгелетіп “қайықша” жаттығуды
жасау.
- Алға жинақталып
домалау.
- Артқа жинақталып
домалау.
Секіртпемен
ойындар.
|
25
мин
10
мин
10
мин
5
мин
|
Айту , дұрыс
көрсету.
Қателіктерін
жою.
Айту , дұрыс
көрсету.
Қателіктерін жою.Бір-біріне
көмек және сақтандыру жасау.
|
3
|
Қорытынды
бөлімі
1. Сапқа
тұрғызу.
2. Сабақтың қорытындысын жасап
бағалау.
3. Ұйымдастырып
қайтару.
|
3
мин
|
Үйге тапсырма
беру.
|