Сабақтың
басы
(15
минут)
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі
Сәлемдесу және
сабаққа дайындықты тексеру.
Қауіпсіздік
ережелерін талқылау, гимнастикалық снарядтарда жаттығу жасау
кезіндегі ескертпелер.
Сабақтың мақсатымен
және тапсырмаларымен
таныстыру.
ІІ. Денені
қыздыру жаттығулары
Қол, иық, дене және
аяқ бұлшық еттерін созу мен кернеу
жаттығулары.
Жеке бұлшық ет топтарын
жаттықтыру үшін жалпы дене шынықтыру
жаттығулары.
|
Оқушылар сапқа тұарып
мұғаліммен амандасады. Денені қыздыру жаттығуларын
жасайды.
|
Қол
шапалақ
|
Ысқырық пен
секундомер
|
Сабақтың
ортасы
(25 минут)
|
ІІІ. Негізгі
бөлім
1. Жаттығуларды
орындау техникасы:
Тірек тұғырында тұру
және денені дұрыс басқару әдістерін
түсіндіру.
Жоғары сырықта
тұрып, кеуде, қол және арқа бұлшық еттерін күшейту
жаттығулары.
2. Тәжірибелік
бөлім:
Оқушыларды топтарға
бөліп, әр топқа өз деңгейіне сәйкес жаттығуларды
орындату.
Жаттығулар:
Денені сырыққа
көтеріп тұру.
Денені алға және
артқа бағыттау жаттығулары.
Кеудені, иық пен
білек бұлшық еттерін дамытуға арналған циклдық
жаттығулар.
3. Қозғалыс
үйлесімділігі мен тепе-теңдікті сақтауды
дамыту:
Жаттығуды дұрыс орындауға баса назар
аудару, оқушылардың техникасына назар
салу.
Дескриптор:
гимнастикалық сырықта
жаттығулар жасай алады.
Құндылықтарды
дарыту:
Еңбекқорлық пен
жауапкершілік (жаттығуды
орындауда).
Қауіпсіздік пен
бір-біріне қамқорлық
көрсету.
Өзіне және өзгелерге деген
сенім.
|
Оқушылар
- Жаттығуларды орындау
техникасын
жасайды
- өз деңгейіне сәйкес
жаттығуларды орындайды
- құндылықтарды
бойларына дарытады.
|
Әр оқушының қозғалысты басқару
қабілеті, техникаға сай орындау деңгейі бойынша
бағаланады.
|
Гимнастикалық сырық, жұмсақ
кілемше, қауіпсіздік жабдықтары (жұмсақ
төсеніштер).
|
Сабақтың
аяғы
(5 минут)
|
IV. Қорытынды
бөлім
Сабақтың нәтижелерін
талқылау және кері байланыс
беру.
Жаттығуларды орындау
барысында қиындықтар мен жетістіктерді
талқылау.
Үйге тапсырма:
Күнделікті таңертеңгі уақытта қарапайым гимнастикалық жаттығуларды
жасау арқылы денені нығайту.
|
Оқушылар сабақтың нәтижелерін талқылап
және кері байланыс береді
|
|
|