Гиперсілтемелер және оны практикалық тұрғыдан қолдану 6-сынып ҚМЖ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Гиперсілтемелер және оны практикалық тұрғыдан қолдану 6-сынып ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Мәтіндік редакторда реферат, ғылыми жоба, мақалар жазуда нұсқама және сілтемелерді қолданған өте қолайлы. Нұсқамалардың /сноски/ екі түрі бар. 1)Түсіндірме мәтін сілтеме тұрған бетте орналасатын қарапайым нұсқама. Әдетте, олар әдеби шығарма, эссе жазу кезінде қолданылады. 2)түсіндірме мәтін құжаттың, тараудың соңында орналасатын құжат соңындағы нұсқама. Нұсқамалардың бұл түрі реферат, мақала, курстық жұмыс т.б. құжаттарды дайындауда қолданылады. Жеке жұмыс. 1-тапсырма. § 4.1 , 108-бет «Практикада қолдану» тапсырманы орындау. Дескриптор: -мәтіндік редакторды іске қосуды біледі; -мәтіндік редакторда мәтін жаза алады; -нұсқама және сілтемелерді кірістіру командаларды пайдаланады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән   Информатика    Cынып  6   Күні  11.03.2025 ж

Сабақтың тақырыбы:

Гиперсілтемелер және оны практикалық тұрғыдан қолдану

Оқу мақсаттары

6.2.2.1 сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұны, тақырыптар, түсіндірмелер)

6.4.2.3 авторға сілтеме жасайтын ақпаратпен ілестіру

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

«Нұсқама» және «сілтемелер» анықтамасын біледі

Көптеген оқушылар:

мәтіндік редакторда мәтін жаза алады

Кейбір оқушылар:

нұсқама және сілтемелерді кірістіру командаларды қолданады

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3.Жаңа тақырыпқа шолу.

Баспа өнімдерінің, атап айтқанда, оқулықтар, журналдар, көркем әдебиеттердің және т.б. мәтіндерін безендірудің түрлі әдістері бар. Сілтемелер, түсіндірмелер, нысандық көрсеткіштер, мазмұн және тағы басқалар кез келген құжатқа қажетті сыртқы түр береді.

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.






2

интерактивті тақта

Сабақтың ортасы


10 мин










5 мин









10 мин









10 мин

Мәтіндік редакторда реферат, ғылыми жоба, мақалар жазуда нұсқама және сілтемелерді қолданған өте қолайлы.

Нұсқамалардың /сноски/ екі түрі бар.

1)Түсіндірме мәтін сілтеме тұрған бетте орналасатын қарапайым нұсқама. Әдетте, олар әдеби шығарма, эссе жазу кезінде қолданылады.

2)түсіндірме мәтін құжаттың, тараудың соңында орналасатын құжат соңындағы нұсқама. Нұсқамалардың бұл түрі реферат, мақала, курстық жұмыс т.б. құжаттарды дайындауда қолданылады.

Мәтіндік редакторында командаларын көрсету.

Сонымен бірге құжаттарда пайдаланған әдебиеттер тізімін көрсету үшін Ссылки и список литературы /Сілтемелер мен әдебиеттер тізімі/ тобындағы командаларды пайдаланған дұрыс.

Мәтіндік редакторында командаларын көрсету.

Жеке жұмыс. 1-тапсырма.

§ 4.1 , 108-бет «Практикада қолдану» тапсырманы орындау.

Дескриптор:

-мәтіндік редакторды іске қосуды біледі;

-мәтіндік редакторда мәтін жаза алады;

-нұсқама және сілтемелерді кірістіру командаларды пайдаланады.

Жеке жұмыс. 2-тапсырма.

§ 4.1 , 109-бет 2-тапсырма.

Дескриптор:

-құжатта сілтеме қоюда жіберілген қателерін анықтайды;

- «Әлемнің жеті кереметі» мәтін жазады;

-сілтеме қоюда дұрыс жолын көрсетеді.



Мұғалімді тыңдайды










Командаларды дәптерге жазады









1-тапсырманы орындайды







2-тапсырманы орындайды


























3








3

Компьютер


Оқулық











Дептер















Компьютер


Сабақтың соңы

4 мин

Жаңа сабақты қорытындылау бойынша сұрақтарға жауап береді

1. Құжатқа нұсқамалар не үшін қойылады?

2. Нұсқаманы кірістіру мен Соңғы нұсқаманы кірістіру командаларының қандай айырмашылықтары бар?

3. Сілтемелер мен әдебиеттер тізімі қандай мақсатта қолданылады?

4. Соңғы нұсқаманы кірістіру және Сілтемелер мен әдебиеттер тізімі командаларының қызметіндегі ерекшелікті қалай түсіндіресің?

Сұрақтарға жауап береді.

2

Сұрақтар

Үй тапсыр-масы

1 мин

Гиперсілтемелер және оны практикалық тұрғыдан қолдану

106-109 бет


Информати-ка 6 Оқулық

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық жәнеқауіпсіздік техникасын сақтау

Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтуы мүмкін

Уақытты тиімді пайдалана отырып, саралауды сабақтың кез келген кезеңінде қолдануға болады.

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ кезінде нені үйренгендерін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдерді жазыңыз.


Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болдыма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қолжеткіздіме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Сабақтың бұданда жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
23.02.2025
237
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі