Кіріспе тапсырма
. (ұ.ж)
-
Жердің барлық жерін
көру үшін не істеу керек?
-
Біздің ғаламшарды қалай
көруімізге болады?
-
Ғаламшардың үстінде
тұрып түгел көруге бола ма?
Жер . Оқушыларға ғарыштан түсірілген Жер ғаламшарының
фотосуретін көрсету. Осы жер ғаламшары туралы
сұрау.

Сұрақ
қою.
-Фотосуреттен не көріп
тұрсыңдар?
-Жерді тұтастай көруге бол ма?
(Жоқ)
-Неліктен?
-Осыншама үлкен жерді қалай кішірейтіп көреміз
?
Оқушылардың пікірін тыңдау.
Жерді толығымен көре алмайтындығымызды
біледі. (қ.б)
Бағдаршам түстері .
Әрине біз үлкен
затттарды кішірейтіп суреттін
саламыз.
Бүгінгі сабағымызда біз жердің барынша кішірейтілген
үлгісін көрсететін –глобуспен
танысамыз.
Глобус дегеніміз –жердің барынша кішірейтілген
үлгісі.Глобус –латынша «шар» деген
сөз.
Қайсысы дөңгелек пішінді,ал қайсысы шеңбер
тәріздес?
Ұ.ж

(Смайлик арқылы
бағалау)
Шеңбер сөзіне мағұлмат
бере отырып глобуспен салыстыра отырып сабақты одан әрі
жалғастыру.
Глобус- жер
ғаламшарының бірнеше есе кішірейтілген модельі. Модель туралы
мағұлмат беру.Модель –кез келген затты немесе құбылысты ықшам әрі
шағын түрде бейнелеп корсету. Жердің түкпір –түкпірін көру мүмкін
емес. Жер шарын осы глобусқа салып ,кішірейтіп бізге көрсеткен. Ең
бірінші глобусты Фернан Магеллан жерді айналып шығып , Жердің шар
тәріздес екенін дәлелдеген.

Есте сақта !
Глобуста көк түспен
су, сары және жасыл түспен құрлық
көрсетілген.
Глобуспен жұмыс
жүргізу.
Глобустан көк түспен
боялған жерлерді тап. Сол жерге көгілдір түсті жапсырма түймелерді
бекіт.
Глобустан қоңыр ,сары
түспен боялған жерлерді тап. Сол жерге қоңыр немесе сары түсті
жапсырма түймелерді бекіт. Адамдар өмір сүре алатын жерлерді
көрсет. Неге олай деп ойлайсың?
(Т.Ж) “Көпірше әдісін ”
пайдалану.
Зерттеу
жұмысы
Бөлмеден қандай заттар
көріп тұрмыз? (топтық жұмыс)
Ермексазбен осы бөлмеде
көрсетілген заттардың модельін қалай жасауға болады? 3
(мин)
Бағалау “Аялдама ”
|