«Google Earth программасында жұмыс жасау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Google Earth программасында жұмыс жасау

Материал туралы қысқаша түсінік
11 сыныпқа арналған сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақ №4

1 жалпы орта білім беретін мектеп

Информатика пәні

Күні:

Ф.Ихсанова

Сынып: 11 а, 11 б

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

1-таруға практикум «Google Earth программасында жұмыс жасау


Оқу мақсаттары

Өз білімдерінің нәтижесінде өздерін бағалай білуге тәрбиелеу, алган білімдерін бағдарлама құруда еркін қолдана білуге үйрету. Жаңа заман агымына сай компьютерлік біліктілік қорларын өз беттерімен жетілдіре отырып, берілген жұмыстарды орындату арқылы ұйымшылдыққа тәрбиелеу, оқушылардың  өткен тараулар бойынша алған білімдерін жинақтау, өз ойларын еркін жеткізе білу дағдыларын қалыптастыру

Жетістік критерийлері

Барлық оқушылар

«Google Earth программасында жұмыс жасайды

Оқушылардың басым бөлігі

Программада өз үйлері мен мектептерін таба алады

Кейбір оқушылар

Жер бейнесін 3Д көрінісінде қарайды

Қолданылатын әдіс-тәсілдер

«Ой генерациясы», «Білгіш оқушы» , «Ой шақыру»

Ресурстар

Оқулық, слайд

Пәнаралық байланыс

Жаратылыстану, математика, география

Сабақ барысы

Ұйымдастыру кезеңі

5 минут

Тренинг. «Сөзімді аяқта».

Ақпаратты іздеу үдерісі дегеніміз не?

Ақпаратты іздеу- қайсыбір құжаттар жиынынан берілген тақырыпқа арналғандарын, алдын ала анықталған іздеу (сұраныс) шарттарын қанағаттандыратын немесе қажетті (ақпараттық қажеттілікке сай) мәліметтерден тұратын құжаттарды табу үдерісі.


/оқушылар бірінен соң бірі өз ойларын жалғастырып айтады/


Психологиялық жағымды ахуал қалыптастырып, оқушылар браузердің суреттерінен мозайка құрастыру арқылы топтасады.

Үй тапсырмасын тексеру

  • 8-тапсырма,39-бет

тапсырманы оқушылар тобымен ақылдасып қорғайды

Жаңа білім

минут

1-таруға практикум «Google Earth программасында жұмыс жасау


Теория бойынша оқулықтағы «Білу», «Түсіну» , «Талдау», «Жинақтау» тапсырмалар

(топтық жұмыс, мұғаліммен бірге талдау)

Смарт диаграмма құрастыруShape1

«Түсіну» тапсырмасы берілген сыни сұрақтарға дәптерге жауап жазады.

ГЕОГРАФИЯЛЫҚ АҚПАРАТТЫҚ ЖҮЙЕЛЕР (ГАЖ)- бұл кеңістік мәліметтерді және соған байланысты ақпараттарды жинауға, сақтауға, талдауға арналған жүйе.

М.: Google Earth. Infobus.kz

«Талдау» тапсырмасы.

9-тапсырма 34-бет

«Жинақтау»

Жасанды зият пентабиғи зиятты салыстыру. Венн диаграммасы

«Қолдану», «Бағалау» тапсырмалары.



«Қолдану» тапсырмасы.

  • 26-бет. Тест

  • 1в 2с а 4д 5в


Бағалау. Кері байланыс.

Әр топ бір-бірін бағалайды.

Стикерге сабақ туралы өз ойларын жазады.

Үй тапсырмасы

§3, 23-26-беттерді оқу.

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – сіз оқушының материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?


Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттеріне сепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зияттеориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттерімен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары


Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары/оқумақсаттары дұрыс қойылғанба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткіздіме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталдыма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақбағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпыбаға


Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралын емесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлуқажет?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.11.2018
951
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі