Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Сабақ №4 |
№1 жалпы орта білім беретін мектеп Информатика пәні |
||
|
Күні: |
Ф.Ихсанова |
||
|
Сынып: 11 а, 11 б |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
1-таруға практикум «Google Earth программасында жұмыс жасау |
||
|
Оқу мақсаттары |
Өз білімдерінің нәтижесінде өздерін бағалай білуге тәрбиелеу, алган білімдерін бағдарлама құруда еркін қолдана білуге үйрету. Жаңа заман агымына сай компьютерлік біліктілік қорларын өз беттерімен жетілдіре отырып, берілген жұмыстарды орындату арқылы ұйымшылдыққа тәрбиелеу, оқушылардың өткен тараулар бойынша алған білімдерін жинақтау, өз ойларын еркін жеткізе білу дағдыларын қалыптастыру |
||
|
Жетістік критерийлері |
Барлық оқушылар |
||
|
«Google Earth программасында жұмыс жасайды |
|||
|
Оқушылардың басым бөлігі |
|||
|
Программада өз үйлері мен мектептерін таба алады |
|||
|
Кейбір оқушылар |
|||
|
Жер бейнесін 3Д көрінісінде қарайды |
|||
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
«Ой генерациясы», «Білгіш оқушы» , «Ой шақыру» |
||
|
Ресурстар |
Оқулық, слайд |
||
|
Пәнаралық байланыс |
Жаратылыстану, математика, география |
||
|
Сабақ барысы |
|||
|
Ұйымдастыру кезеңі 5 минут |
Тренинг. «Сөзімді аяқта». Ақпаратты іздеу үдерісі дегеніміз не? Ақпаратты іздеу- қайсыбір құжаттар жиынынан берілген тақырыпқа арналғандарын, алдын ала анықталған іздеу (сұраныс) шарттарын қанағаттандыратын немесе қажетті (ақпараттық қажеттілікке сай) мәліметтерден тұратын құжаттарды табу үдерісі. /оқушылар бірінен соң бірі өз ойларын жалғастырып айтады/ |
Психологиялық жағымды ахуал қалыптастырып, оқушылар браузердің суреттерінен мозайка құрастыру арқылы топтасады. |
|
|
Үй тапсырмасын тексеру |
|
тапсырманы оқушылар тобымен ақылдасып қорғайды |
|
|
Жаңа білім минут |
1-таруға практикум «Google Earth программасында жұмыс жасау |
||
|
Теория бойынша оқулықтағы «Білу», «Түсіну» , «Талдау», «Жинақтау» тапсырмалар (топтық жұмыс, мұғаліммен бірге талдау) |
Смарт диаграмма
құрастыру |
||
|
«Түсіну» тапсырмасы берілген сыни сұрақтарға дәптерге жауап жазады. ГЕОГРАФИЯЛЫҚ АҚПАРАТТЫҚ ЖҮЙЕЛЕР (ГАЖ)- бұл кеңістік мәліметтерді және соған байланысты ақпараттарды жинауға, сақтауға, талдауға арналған жүйе. М.: Google Earth. Infobus.kz |
|||
|
«Талдау» тапсырмасы. 9-тапсырма 34-бет |
|||
|
«Жинақтау» Жасанды зият пентабиғи зиятты салыстыру. Венн диаграммасы |
|||
|
«Қолдану», «Бағалау» тапсырмалары. |
«Қолдану» тапсырмасы.
|
||
|
Бағалау. Кері байланыс. |
Әр топ бір-бірін бағалайды. Стикерге сабақ туралы өз ойларын жазады. |
||
|
Үй тапсырмасы |
§3, 23-26-беттерді оқу. |
||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – сіз оқушының материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
|
|
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттеріне сепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зияттеориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттерімен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары |
|
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқумақсаттары дұрыс қойылғанба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткіздіме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталдыма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақбағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||
|
|
|||
|
Жалпыбаға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралын емесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлуқажет? |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Google Earth программасында жұмыс жасау
«Google Earth программасында жұмыс жасау
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Сабақ №4 |
№1 жалпы орта білім беретін мектеп Информатика пәні |
||
|
Күні: |
Ф.Ихсанова |
||
|
Сынып: 11 а, 11 б |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
1-таруға практикум «Google Earth программасында жұмыс жасау |
||
|
Оқу мақсаттары |
Өз білімдерінің нәтижесінде өздерін бағалай білуге тәрбиелеу, алган білімдерін бағдарлама құруда еркін қолдана білуге үйрету. Жаңа заман агымына сай компьютерлік біліктілік қорларын өз беттерімен жетілдіре отырып, берілген жұмыстарды орындату арқылы ұйымшылдыққа тәрбиелеу, оқушылардың өткен тараулар бойынша алған білімдерін жинақтау, өз ойларын еркін жеткізе білу дағдыларын қалыптастыру |
||
|
Жетістік критерийлері |
Барлық оқушылар |
||
|
«Google Earth программасында жұмыс жасайды |
|||
|
Оқушылардың басым бөлігі |
|||
|
Программада өз үйлері мен мектептерін таба алады |
|||
|
Кейбір оқушылар |
|||
|
Жер бейнесін 3Д көрінісінде қарайды |
|||
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
«Ой генерациясы», «Білгіш оқушы» , «Ой шақыру» |
||
|
Ресурстар |
Оқулық, слайд |
||
|
Пәнаралық байланыс |
Жаратылыстану, математика, география |
||
|
Сабақ барысы |
|||
|
Ұйымдастыру кезеңі 5 минут |
Тренинг. «Сөзімді аяқта». Ақпаратты іздеу үдерісі дегеніміз не? Ақпаратты іздеу- қайсыбір құжаттар жиынынан берілген тақырыпқа арналғандарын, алдын ала анықталған іздеу (сұраныс) шарттарын қанағаттандыратын немесе қажетті (ақпараттық қажеттілікке сай) мәліметтерден тұратын құжаттарды табу үдерісі. /оқушылар бірінен соң бірі өз ойларын жалғастырып айтады/ |
Психологиялық жағымды ахуал қалыптастырып, оқушылар браузердің суреттерінен мозайка құрастыру арқылы топтасады. |
|
|
Үй тапсырмасын тексеру |
|
тапсырманы оқушылар тобымен ақылдасып қорғайды |
|
|
Жаңа білім минут |
1-таруға практикум «Google Earth программасында жұмыс жасау |
||
|
Теория бойынша оқулықтағы «Білу», «Түсіну» , «Талдау», «Жинақтау» тапсырмалар (топтық жұмыс, мұғаліммен бірге талдау) |
Смарт диаграмма
құрастыру |
||
|
«Түсіну» тапсырмасы берілген сыни сұрақтарға дәптерге жауап жазады. ГЕОГРАФИЯЛЫҚ АҚПАРАТТЫҚ ЖҮЙЕЛЕР (ГАЖ)- бұл кеңістік мәліметтерді және соған байланысты ақпараттарды жинауға, сақтауға, талдауға арналған жүйе. М.: Google Earth. Infobus.kz |
|||
|
«Талдау» тапсырмасы. 9-тапсырма 34-бет |
|||
|
«Жинақтау» Жасанды зият пентабиғи зиятты салыстыру. Венн диаграммасы |
|||
|
«Қолдану», «Бағалау» тапсырмалары. |
«Қолдану» тапсырмасы.
|
||
|
Бағалау. Кері байланыс. |
Әр топ бір-бірін бағалайды. Стикерге сабақ туралы өз ойларын жазады. |
||
|
Үй тапсырмасы |
§3, 23-26-беттерді оқу. |
||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – сіз оқушының материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
|
|
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттеріне сепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зияттеориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттерімен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары |
|
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқумақсаттары дұрыс қойылғанба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткіздіме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталдыма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақбағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||
|
|
|||
|
Жалпыбаға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралын емесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлуқажет? |
|||
шағым қалдыра аласыз














