Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Горизонтқа бұрыш жасай лақтырылған дененің қозғалысы
Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал осы тақырып бойынша сабаққа дайындалу үшін мұғалімдерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
28 Қырқүйек 2018
2615
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары: 9 сынып. 55-56 сабақ. Горизонталь лақтырылған дененің қозғалысы. Қозғалыстың тәуелсіздік принципі.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: | Мектеп: НЗМ Орал қ. | |
9.2 А бөлім Динамика: деформация, күштер және Ньютонның қозғалыс заңдары | Мұғалімнің аты-жөні: Сатова Ж.М. | |
Сынып: 9 | Қатысқандар саны:10Қатыспағандар саны: | |
Сабақ тақырыбы | Горизонталь лақтырылған дененің қозғалысы. Қозғалыстың тәуелсіздік принципі. | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | лақтырылған дененің қозғалысын сипаттау; | |
Сабақ мақсаттары | ||
Жетістік крите йте рийлері | ||
Тілдік мақсат | Пәнге тән лексика мен терминология: Жылдамдық, векторлық жылдамдық, үдеу, тартылыс өрісіндегі бөлшектер, бұрыш, диапазон Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Не әсер етеді ……Сіздің пікіріңізше, егер …..…….болатын өзгерісті болжамдауға болады ма?….. болатын гипотезаны болжамдаңыз?Сіз нені тұрақты сақтауыңыз қажет? | |
Құндылықты дарыту | ||
Пәнаралық байланыстар | ||
АКТ қолдану дағдылары | Презентациямен, электронды оқулықпен және сайттармен жұмыстану | |
Бастапқы білім | Ауырлық күші; серпімділік күші. | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы | Ұйымдастыру кезеңіСабақ мақсатымен таныстыру Сабақта күтілетін нәтижемен таныстыру | |
Сабақтың ортасы | T) Мұғалім оқушылардан себетке қағаз кесектерін тастауды сұрайды және неліктен біреу себетке дәл түсті, ал басқалары дәл түспегендігін талқылауды сұрайды. Сіз орындықтан екі шағын жүкті бір уақытта итеру үшін сызықты көлденең күйде қойыңыз, олардың бірі екіншісіне қарағанда көп арақашықтыққа өтеді; оқушылардан олардың қайсысы бірінші жерге түсетіндігін, ал қайсысы ары қарай баратындығын айтуды сұраңыз. Талқылау горизонталь және вертикаль қозғалыс кезінде не болатындығын болжамдауы тиіс. (T) Мұғалім маймыл және аңшы (тізімде берілген) видеоклипін көрсетеді, бірақ оқушыларғагоризонталь және вертикаль қозғалыстың тәуелсіз болып табылатындығын көрсету үшін тиісті құралдарды пайдалануды сұрау ұсынылады. (G) Оқушылар тартылыс өрісіндегі қозғалысты болжамдау үшін, қарастырылған модельдеуді және жұмыс парақтарын пайдалана алады, содан кейін өз болжамдарын растайды; зеңбіректі жерден көтеріп және ауа кедергісінсіз жоғарыға тігінен ату керек. Диапазон бастапқы жылдамдыққа пропорционалды деген болжам болуы мүмкін. Содан кейін, ғаламтор немесе басқа құралды пайдаланумен оқушылар растау үшін екінші дәрежелі ақпаратты алуына болады.(I f) Оқушылар кинематикалық теңдеулерді пайдаланып тартылыс өрісінде қозғалыстың қарапайым сұрақтарына жауап беруі мүмкін. Тест жұмысы1. 100м биіктікпен құлаған дененің жерге соғылғандағы жылдамдығы мен құлау уақыты ( | «Маймыл және аңшы» видеосы:http://www.nationalstemcentre.org.uk/elibrary/resource/2084/monkey-and-hunter «Маймыл және аңшыға» арналған құралдар, мысалы:http://www.pasco.com/physhigh/shoot-the-target.cfm Ұшатын бөлшектер қозғалысын модельдеу:http://phet.colorado.edu/sims/projectile-motion/projectile-motion_en.html Ұшатын бөлшектерді модельдеу:http://phet.colorado.edu/en/simulation/projectile-motion Модельдеумен пайдаланылатын жұмыс парағы (көлденең күйде ұшатын бөлшектерді қалай жіберу керек екендігін оқушыларға үйретіңіз):http://phet.colorado.edu/files/activities/3193/Projectiles-student.doc Электронды оқулық 9 класс Экспресс подготовка к экзамену 9-11 класс электронный учебник |
Сабақтың соңы | Тест тапсырмаларын оқушылар өздері тексеріп, бағалайды. | |
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Денсаулық 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |