Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Горизонтқа бұрыш жасай лақтырылған дененің қозғалысы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары: 9 сынып. 55-56 сабақ. Горизонталь лақтырылған дененің қозғалысы. Қозғалыстың тәуелсіздік принципі.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
Мектеп: НЗМ Орал қ. |
||||||
9.2 А бөлім Динамика: деформация, күштер және Ньютонның қозғалыс заңдары |
Мұғалімнің аты-жөні: Сатова Ж.М. |
||||||
Сынып: 9 |
Қатысқандар саны:10 Қатыспағандар саны: |
|
|||||
Сабақ тақырыбы |
Горизонталь лақтырылған дененің қозғалысы. Қозғалыстың тәуелсіздік принципі. |
||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
лақтырылған дененің қозғалысын сипаттау; |
||||||
Сабақ мақсаттары |
|
||||||
Жетістік крите йте рийлері |
|
||||||
Тілдік мақсат
|
Пәнге тән лексика мен терминология: Жылдамдық, векторлық жылдамдық, үдеу, тартылыс өрісіндегі бөлшектер, бұрыш, диапазон
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Не әсер етеді …… Сіздің пікіріңізше, егер ….. …….болатын өзгерісті болжамдауға болады ма? ….. болатын гипотезаны болжамдаңыз? Сіз нені тұрақты сақтауыңыз қажет? |
||||||
Құндылықты дарыту
|
|
||||||
Пәнаралық байланыстар |
|
||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Презентациямен, электронды оқулықпен және сайттармен жұмыстану |
||||||
Бастапқы білім |
Ауырлық күші; серпімділік күші. |
||||||
Сабақ барысы |
|||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
|||||
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі Сабақ мақсатымен таныстыру Сабақта күтілетін нәтижемен
таныстыру |
|
|||||
Сабақтың ортасы |
T) Мұғалім оқушылардан себетке қағаз кесектерін тастауды сұрайды және неліктен біреу себетке дәл түсті, ал басқалары дәл түспегендігін талқылауды сұрайды. Сіз орындықтан екі шағын жүкті бір уақытта итеру үшін сызықты көлденең күйде қойыңыз, олардың бірі екіншісіне қарағанда көп арақашықтыққа өтеді; оқушылардан олардың қайсысы бірінші жерге түсетіндігін, ал қайсысы ары қарай баратындығын айтуды сұраңыз. Талқылау горизонталь және вертикаль қозғалыс кезінде не болатындығын болжамдауы тиіс. (T) Мұғалім маймыл және аңшы (тізімде берілген) видеоклипін көрсетеді, бірақ оқушыларғагоризонталь және вертикаль қозғалыстың тәуелсіз болып табылатындығын көрсету үшін тиісті құралдарды пайдалануды сұрау ұсынылады. (G) Оқушылар тартылыс өрісіндегі қозғалысты болжамдау үшін, қарастырылған модельдеуді және жұмыс парақтарын пайдалана алады, содан кейін өз болжамдарын растайды; зеңбіректі жерден көтеріп және ауа кедергісінсіз жоғарыға тігінен ату керек. Диапазон бастапқы жылдамдыққа пропорционалды деген болжам болуы мүмкін. Содан кейін, ғаламтор немесе басқа құралды пайдаланумен оқушылар растау үшін екінші дәрежелі ақпаратты алуына болады. (I f) Оқушылар кинематикалық теңдеулерді пайдаланып тартылыс өрісінде қозғалыстың қарапайым сұрақтарына жауап беруі мүмкін. Тест жұмысы 1. 100м биіктікпен құлаған дененің жерге соғылғандағы жылдамдығы мен құлау уақыты ( ) А) 40 ; 5с.В) 45 ; 4,5с.С) 0; 3с. D) 45 ; 6с.Е) 0; 4,5с. {Дұрыс жауап} = В 2. Алғашқы жылдамдығы 44 м/с тік жоғары лақтырылған дененің көтерілу биіктігі ( ) A) 10 м.B) 100 м.C) 440 м.D) 400 м.E) 4,4 м. {Дұрыс жауап} = В 3. Тік жоғары 44м/с жылдамдықен лақтырылған дененің 100м биіктікке көтерілу уақыты ( ) A) 5 с.B) 4,4 с.C) 440 с.D) 2,3 с.E) 1,02 с. {Дұрыс жауап} = В 4. Тас құдық түбіне 4 с-те құлап түсті. Құдықтың тереңдігі ( ) A) 60 м.B) 80 м.C) 75 м.D) 76 м.E) 79 м. {Дұрыс жауап} = В 5. Тік жоғары лақтырылып, 8с-тан соң жерге құлаған дененің көтерілу биіктігі ( ) А) 60 м.В) 80 м.С) 75 м.D) 76 м.Е) 90 м. {Дұрыс жауап} = В 6. Диномометрдің көмегімен массасы 200г кеспекті горизонталь тақтада орын ауыстырғындағы оның көрсетуі 0,6Н болса, үйкеліс коэффиценті ( ) A) 0,2B) 0,3C) 0,4D) 0,12E) 0,5 {Дұрыс жауап} = В 7. Үйкеліс коэффиценті 0,3 болатын дененің тежелу кезіндегі үдеуі ( ) A) 2 B) 3 C) 1 D) 4 E) 5 {Дұрыс жауап} = В 8. Автобус доңғалақтырының жолмен сырғанау үйкеліс коэффиценті 0,25, жылдамдығы 36км/сағ болса, горизонталь жолдан бұрылу доғасының ең кіші радиусы ( ) A) 50 мB) 40 мC) 60 мD) 20 мE) 30 м {Дұрыс жауап} = В 9. Ауыр жүк тартатын жылқы тұқымдарының жарысында олардың бірі бірқалыпты қозғалып, массасы 23 т жүкті жеткізді. Аттың тарту күші 2,3кН болса, үйкеліс коэффиценті A) 0,1B) 0,01C) 0,02D) 0,03E) 0,2 {Дұрыс жауап} = В 10. Әрқайсысының массасы 1кг екі ағаш білеушелер тақтай үстінде жатыр. Астыңғы білеушенің екі жағындағы үйкеліс коэффиценті 0,3 болса, оны бір қалыпты суырып алу үшін жұмсалатын күш A) 10HB) 9 HC) 5 HD) 7 HE) 6 H {Дұрыс жауап} = В 11. Ит жеккен шанаға қар үстінде жұмсалатын күш 0,5кН. Үйкеліс коэффиценті 0,1 болса, жегілген иттердің бірқалыпты қозғалып, сүйрей алатын, жүк тиелген шанасының массасы ( ) A) 600кгB) 500кгC) 1000кгD) 400кгE) 700кг {Дұрыс жауап} = В 12. Массасы скафандрымен 170кг астронавтың табанының Ай бетімен арасындағы үйкеліс коэффиценті 0,5 болғандағы үйкеліс күші ( ) A) 137 HB) 136 HC) 1370 HD) 85 HE) 140 H {Дұрыс жауап} = В |
«Маймыл және аңшы» видеосы: http://www.nationalstemcentre.org.uk/elibrary/resource/2084/monkey-and-hunter «Маймыл және аңшыға» арналған құралдар, мысалы: http://www.pasco.com/physhigh/shoot-the-target.cfm Ұшатын бөлшектер қозғалысын модельдеу: http://phet.colorado.edu/sims/projectile-motion/projectile-motion_en.html Ұшатын бөлшектерді модельдеу: http://phet.colorado.edu/en/simulation/projectile-motion Модельдеумен пайдаланылатын жұмыс парағы (көлденең күйде ұшатын бөлшектерді қалай жіберу керек екендігін оқушыларға үйретіңіз): http://phet.colorado.edu/files/activities/3193/Projectiles-student.doc Электронды оқулық 9 класс Экспресс подготовка к экзамену 9-11 класс электронный учебник |
|||||
Сабақтың соңы |
Тест тапсырмаларын оқушылар өздері тексеріп, бағалайды.
Оқушылардың сабаққа қатысуын, өздік бағалауын ескере отырып бағалау.
|
|
|||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады |
Оқушылра жұмысын бақылау Рефлексия |
= қауіпсіздікті сақтау бойынша кеңес Термометрмен және шыны ыдыстамен жұмыс істеу қаупісіздігі |
|||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
|||||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |