1-тапсырма. Жеке жұмыс. 5
минут.
Суретте N қаласының
климатограммасы берілген.
Төмендегі тапсырмаларды
орындаңыз
1. Ауа температурасының
жылдық амплитудасын есептеңіз
........................................................
2. Жылдық жауын-шашын
мөлшерін есептеңіз
.
..................................................................................................................................................................................................
Бағалау
критерийі
|
р/с
|
Дескрипторлар
|
+ /
–
|
Климатограмманы
оқиды
|
1
|
Жылдық температура
амплитудасын есептейді
|
|
2
|
Жылдық жауын-шашын мөлшерін
дұрыс есептейді
|
|
3
|
Климат түрін
анықтайды
|
|
Жел өрнегін
салу
Кестеде N қаласындағы
желге қатысты мәліметтер берілген. Жел өрнегін
тұрғызыңыз.
Желдің басым
бағыттары
|
С
|
СШ
|
Ш
|
ОШ
|
О
|
ОБ
|
Б
|
СБ
|
Күндер
саны
|
2
|
4
|
3
|
0
|
2
|
9
|
6
|
4
|
Жел
өрнегін тұрғызу алгоритмі (реті).
-
Көкжиектің негізгі 8
бағытын сызыңыз
-
Масштабы: «1 клетка –
1күн»
-
Әр көкжиек сызығы
бойында күндер санын нүкте түрінде
белгілеңіз
-
Нүктелерді
қосыңыз
-
График атауын
жазыңыз
-
Қорытынды
жасаңыз
Бағалау
критерийі
|
р/с
|
Дескрипторлар
|
+/
–
|
Жел өрнегін сызады және
оқиды
|
1
|
Көкжиек тұстарын
сызады
|
|
2
|
Масштабты
таңдайды
|
|
3
|
Күндер санын
белгілейді
|
|
4
|
Штиль санын
көрсетеді
|
|
5
|
Жел өрнегін
салады
|
|
6
|
Қорытынды
жасайды
|
|
Тапсырма 3 Жұптық
жұмыс. Оқушылар оқулықтарын
пайдалана отырып үсік, анызақ, көктайғақ, жел, шанды дауылдар,
қуаңшылық, құрғақшылық ұғымдарын өздері оқып бір-біріне
түсіндіреді. Мұғалім атмосфералық
қолайсыз құбылыстардың зияндылығының әр түрлі салаларға
(шаруашылыққа, өнеркәсіпке, жолға, баспанаға )әсер етуіне баға
берудің жолын көрсетеді.
Бағалау
критерийлері:
-
Қолайсыз атмосфералық
құбылыстарды салаларға әкелетін зиян әсерін
біледі;
-
Қолайсыз атмосфералық
құбылыстарды ажырата алады;
-
Тақырыпқа қатысты
терминдерді мағынасын біледі.
Оқушылар бір-біріне түсіндіру
арқылы түсініксіз тұстардын анықтайды.
Бірін-бірі стикер арқылы
бағалайды. «Маған ұнады... себебі», «түсінікті
болды......өйткені.....» «түсініксіз
болды......себебі....»
Мұғалім қорытынды
жасайды.
Қабілеті жоғары оқушыларға
арналған тапсырма.
«Қуаңшылық» және
«Құрғақшылық» екі түсініктің ұқсастығы мен айырмашылығын
анықтаңдар?
«Қуаңшылық»»
|
«Құрғақшылық»
|
|
|
|
|
|
|
Ұқсастығы:
|
|
Қосымша дифференцациялық
тапсырмалар:
-
Қолайсыз атмосфералық
құбылыстар орын алғанда мәселенің шешу жолын
ұсыну
|