×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8 (771) 234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Графикалық материалдармен жұмыс

Автор:Рапильбекова Гаухар Джумабаевна
Бағыты: География
Бөлімі: Сабақ жоспары
Сыныбы: 7 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-05-21

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

жергілікті жер мүмкіндігі бойынша температура, қысым, жел, бұлттылық, жауын-шашын, ылғалдылық метеорологиялық элементтерінің көрсеткіштері бойынша синоптикалық графикалық материалдарды жасайды

Сабақ жоспары




Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:





Сабақ тақырыбы Графикалық материалдармен жұмыс
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Сабақ мақсаттарыТемпература, қысым, жауын-шашын және желге байланысты өзгерістерді сипаттайтын есептерді шығарады, график сызады және оқиды.Климаттық картадан шартты белгілерді қолдана отырып, кез-келген аймақтың ауа-райын сипаттай алады.
  • Температура, қысым, жауын-шашын және желге байланысты өзгерістерді сипаттайтын есептерді шығарады, график сызады және оқиды.

  • Осы сызылған графиктерге талдау жасай алады.

  • Климаттық картадан шартты белгілерді қолдана отырып, кез-келген аймақтың ауа-райын сипаттай алады.

  • Тілдік мақсаттар

  • Термометр

  • Гигрометр

  • Барометр

  • Анероид

  • Анемометр

  • Флюгер

  • Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Менің ойымшы .......................... өзгередіМенің ойынша ................................. әсер етеді
    Құндылықтарды дарыту Құндылықтарды дарыту топтық, жұптық жұмыстарды жүргізу барысында оқушылар бір - біріне құрмет көрсету арқылы жүзеге асырылады.
    Пәнаралық байланыстар
    АКТ қолдану дағдылары АКТ дағдыларын дамыту өздеріне қажетті ақпараттарды іздеп табуда ғаламторды қолдануда және карталар мен презентация қолдану барысында жүзеге асады.
    Бастапқы білім

    Атмосфераның құрамы мен құрылысы
    Сабақ барысы


    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



    Ресурстар
    Сабақтың басы
  • сәлемдесу

  • түгелдеу

















































  • 17-20 минут













    20-25 минут

















































































  • Климатограмма жөнінде түсіндіру

  • Суретте N қаласының климатограммасы берілген. Төмендегі тапсырмаларды орындаңыз1. Ауа температурасының жылдық амплитудасын есептеңіз........................................................2. Жылдық жауын-шашын мөлшерін есептеңіз



  • Желдер тақырыбы бойынша түсінік қалыптастыру

  • 2. тапсырма. Жеке жұмыс

  • Жел өрнегін салуКестеде N қаласындағы желге қатысты мәліметтер берілген. Жел өрнегін тұрғызыңыз. Жел өрнегін тұрғызу алгоритмі (реті).
  • Көкжиектің негізгі 8 бағытын сызыңыз

  • Масштабы: «1 клетка – 1күн»

  • Әр көкжиек сызығы бойында күндер санын нүкте түрінде белгілеңіз

  • Нүктелерді қосыңыз

  • График атауын жазыңыз

  • Қорытынды жасаңыз



  • Бағалау критерийлері:
  • Қолайсыз атмосфералық құбылыстарды салаларға әкелетін зиян әсерін біледі;

  • Қолайсыз атмосфералық құбылыстарды ажырата алады;

  • Тақырыпқа қатысты терминдерді мағынасын біледі.



  • Оқушылар бір-біріне түсіндіру арқылы түсініксіз тұстардын анықтайды.Бірін-бірі стикер арқылы бағалайды. «Маған ұнады... себебі», «түсінікті болды......өйткені.....» «түсініксіз болды......себебі....» Мұғалім қорытынды жасайды.Қабілеті жоғары оқушыларға арналған тапсырма. «Қуаңшылық» және «Құрғақшылық» екі түсініктің ұқсастығы мен айырмашылығын анықтаңдар? Қосымша дифференцациялық тапсырмалар:
  • Қолайсыз атмосфералық құбылыстар орын алғанда мәселенің шешу жолын ұсыну































































































































  • Сабақтың соңы35-40
  • Бағалау: Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын жетістік критерийлері бойынша бағалай алады.

  • Үйге тапсырма: Тақырыпты оқу. Сұрақтарға жауап беру





  • ДОІЖО: Ж.Н.ҚарабаевРефлексия:
    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?







    50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

    Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.