Материалдар / Графикалық материалдармен жұмыс
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Графикалық материалдармен жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
жергілікті жер мүмкіндігі бойынша температура, қысым, жел, бұлттылық, жауын-шашын, ылғалдылық метеорологиялық элементтерінің көрсеткіштері бойынша синоптикалық графикалық материалдарды жасайды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Мамыр 2019
1238
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары


Бөлім 3 Физикалық география


Бөлімше: 3.1 Атмосфера

Мектеп: №4 Қ.Сәтбаев ат. ЖОББМ

Күні: 19.11.2018

Мұғалімнің аты-жөні: Рапильбекова Г.


Сынып: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:




Сабақ тақырыбы

Графикалық материалдармен жұмыс

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.3.2.6 - жергілікті жер мүмкіндігі бойынша температура, қысым, жел, бұлттылық, жауын-шашын, ылғалдылық метеорологиялық элементтерінің көрсеткіштері бойынша синоптикалық графикалық материалдарды жасайды

Сабақ мақсаттары

Температура, қысым, жауын-шашын және желге байланысты өзгерістерді сипаттайтын есептерді шығарады, график сызады және оқиды.

Сызылған графиктерге талдау жасай алады.

Климаттық картадан шартты белгілерді қолдана отырып, кез-келген аймақтың ауа-райын сипаттай алады.

Бағалау критерийлері

  • Температура, қысым, жауын-шашын және желге байланысты өзгерістерді сипаттайтын есептерді шығарады, график сызады және оқиды.

  • Осы сызылған графиктерге талдау жасай алады.

  • Климаттық картадан шартты белгілерді қолдана отырып, кез-келген аймақтың ауа-райын сипаттай алады.

Тілдік мақсаттар


Пәнге тән лексика мен терминология: Ауа - райы ұғымын білу

  • Термометр

  • Гигрометр

  • Барометр

  • Анероид

  • Анемометр

  • Флюгер

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Менің ойымшы .......................... өзгереді

Менің ойынша ................................. әсер етеді

Құндылықтарды дарыту

Жаһандық азаматтық: Желдер тақырыбында қозғалады.

Құндылықтарды дарыту топтық, жұптық жұмыстарды жүргізу барысында оқушылар бір - біріне құрмет көрсету арқылы жүзеге асырылады.

Пәнаралық байланыстар

Биология, физика, математика пәндерімен байланыс жасайды.

АКТ қолдану дағдылары

АКТ дағдыларын дамыту өздеріне қажетті ақпараттарды іздеп табуда ғаламторды қолдануда және карталар мен презентация қолдану барысында жүзеге асады.

Бастапқы білім


Атмосфераның құрамы мен құрылысы

Сабақ барысы

кезеңдер


Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



Ресурстар

Сабақтың басы

0-5 мин

  • сәлемдесу

  • түгелдеу

І.Психологиялық ахуал: Оқушыларға «Сіздің оқушыларға тілегіңіз» тілек айту ұсынылады.



5-17























17-20 минут








20-25 минут






















25-35 минут





















  • Климатограмма жөнінде түсіндіру

1-тапсырма. Жеке жұмыс. 5 минут.

Суретте N қаласының климатограммасы берілген.

Төмендегі тапсырмаларды орындаңыз

1. Ауа температурасының жылдық амплитудасын есептеңіз

........................................................

2. Жылдық жауын-шашын мөлшерін есептеңіз

. ..................................................................................................................................................................................................


Бағалау критерийі

р/с

Дескрипторлар

+ / –

Климатограмманы оқиды


1

Жылдық температура амплитудасын есептейді


2

Жылдық жауын-шашын мөлшерін дұрыс есептейді


3

Климат түрін анықтайды



  • Желдер тақырыбы бойынша түсінік қалыптастыру

  • 2. тапсырма. Жеке жұмыс

Жел өрнегін салу

Кестеде N қаласындағы желге қатысты мәліметтер берілген. Жел өрнегін тұрғызыңыз.

Желдің басым бағыттары

С

СШ

Ш

ОШ

О

ОБ

Б

СБ

Күндер саны

2

4

3

0

2

9

6

4

Жел өрнегін тұрғызу алгоритмі (реті).
  1. Көкжиектің негізгі 8 бағытын сызыңыз

  2. Масштабы: «1 клетка – 1күн»

  3. Әр көкжиек сызығы бойында күндер санын нүкте түрінде белгілеңіз

  4. Нүктелерді қосыңыз

  5. График атауын жазыңыз

  6. Қорытынды жасаңыз

Бағалау критерийі

р/с

Дескрипторлар

+/ –

Жел өрнегін сызады және оқиды


1

Көкжиек тұстарын сызады


2

Масштабты таңдайды


3

Күндер санын белгілейді


4

Штиль санын көрсетеді


5

Жел өрнегін салады


6

Қорытынды жасайды



Тапсырма 3 Жұптық жұмыс. Оқушылар оқулықтарын пайдалана отырып үсік, анызақ, көктайғақ, жел, шанды дауылдар, қуаңшылық, құрғақшылық ұғымдарын өздері оқып бір-біріне түсіндіреді. Мұғалім атмосфералық қолайсыз құбылыстардың зияндылығының әр түрлі салаларға (шаруашылыққа, өнеркәсіпке, жолға, баспанаға )әсер етуіне баға берудің жолын көрсетеді.

Бағалау критерийлері:

  1. Қолайсыз атмосфералық құбылыстарды салаларға әкелетін зиян әсерін біледі;

  2. Қолайсыз атмосфералық құбылыстарды ажырата алады;

  3. Тақырыпқа қатысты терминдерді мағынасын біледі.


Оқушылар бір-біріне түсіндіру арқылы түсініксіз тұстардын анықтайды.

Бірін-бірі стикер арқылы бағалайды. «Маған ұнады... себебі», «түсінікті болды......өйткені.....» «түсініксіз болды......себебі....»

Мұғалім қорытынды жасайды.

Қабілеті жоғары оқушыларға арналған тапсырма.

«Қуаңшылық» және «Құрғақшылық» екі түсініктің ұқсастығы мен айырмашылығын анықтаңдар?

«Қуаңшылық»»

«Құрғақшылық»










Ұқсастығы:




Қосымша дифференцациялық тапсырмалар:

  1. Қолайсыз атмосфералық құбылыстар орын алғанда мәселенің шешу жолын ұсыну
































































Сабақтың соңы

35-40

Кері байланыс. Жетістік баспалдағы

  • Бағалау: Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын жетістік критерийлері бойынша бағалай алады.

  • Үйге тапсырма: Тақырыпты оқу. Сұрақтарға жауап беру



ДОІЖО: Ж.Н.Қарабаев

Рефлексия:

Сабақ бойынша рефлексия

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!