Графикалық органайзер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Графикалық органайзер

Материал туралы қысқаша түсінік
Коучинг- сессия
Материалдың қысқаша нұсқасы




Коучинг- сессия


Коуч: Сабырбекова Н.К.



Тақырыбы: Графикалық органайзер.

Мақсаты: Графикалық органайзер туралы түсінік беру,

өз сабақтарында қолдана алу дағдыларын қалыптастыру.

Күтілетін нәтижелері:


  • Графикалық органайзер туралы мағлұмат алады.

  • Графикалық органайзер түрлерін біледі.

  • Графикалық органайзер туралы түсінік қалыптасады.

  • Сабақ барысында қолдана алады.



Жұмыс кезеңдері

Коучтың іс-әрекеті

Мұғалімдердің іс-әрекеті

Формативті бағалау


Қолданылған ресурстар

І. Ұйымдас-тыру Жағымды психологиялық ахуал туғызу


Топқа бөлу

2 минут

Менің қасиеттерім қандай?

Мақсаты: мұғалімнің өзіне өзі баға беруін көтеру, әрқашан алға ілгерлеу


«Жүрек қалаулары» бойынша топ0а

Берілген сөйлемді тігінен жазу.

1.ұнайтын

2-3 азырақ ұнайтын

4. ұнамайтын.

Жанына ұнайтын не ұнамайтын бір қасиетін жазу.


Қол шапалақтау

Парақтар

Ақпарлама

1 минут

Коучинг- сессияның тақырыбы,мақсаты,

күтілетін нәтижесі айтылады.

Таныстырылымды тыңдайды



«Ой болжау»

минут

«Графикалық органайзер»-туралы ойларын ортаға салу.

Әр топ өз пікірлерін білдіреді .

«Бас бармақ»


минут

«Графикалық органайзер»

«Графикалық органайзер» -туралы мағлұмат алады.



«Ой толғаныс»

«Графикалық органайзердің»-түрлері туралы постер жасау

  1. Ақпаратты сүзу, ұйымдастыру.

  2. Пайымдауды көрсету,ақпаратты жеткізу.

(Өз сабақтарында немесе белгілі бір тақырып маңайында постер жасау,қорғау).

Өзара бағалау.

1-2,

2-1.

ватман

«Ой қорыту»

  1. Тиімділігі неде?

  1. Ойларын ортаға салу.

«Жұлдызша»-арқылы







Рефлексия

Ойларын қағаз бетіне түсіру.

1.Сіз бұл тапсырманы пайдалы деп ойлайсыз ба?

2. Сіз енді графикалық органайзерлер туралы бұрынғыдан көбірек білесіз бе?

3. Егер солай болса, онда Сіз не білдіңіз? Егер олай болмаса,онда Сіз нені білуді қалар едіңіз?

4. Оқушылардың логикалық ойлау дағдыларын дамыту үшін өз сабағыңызда графикалық органайзерлерді қалай қолданатын боласыз?


А-4.8







Менің қасиеттерім қандай?

Қасқыр, ит,мысық,тышқан.

Мысық-жұмсақтық

Қасқыр-батылдық

Ит-адалдық

Тышқан-ұсақтық.

Жауабы:

1 жолға жазылған қасиет өзімізге жетіспейтін қасиет, біз оны жетілдіруге,арттыруға ұмтыламыз.

2.Өзімізде бар деп есептейміз,яғни түсінеміз.

3. Басқа адамдардың бізді қалай қабылдайтындығымызды білдіреді,ел көзіне біз осылайша көрінеміз.

4. Біз неден қашқақтайтынымызды білдіреді,тұла боймызды бұл қасиеттен арылтуға ұмтыламыз.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.01.2019
4399
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі