Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Коучинг- сессия
Коуч: Сабырбекова Н.К.
Тақырыбы: Графикалық органайзер.Мақсаты: Графикалық органайзер туралы түсінік беру,өз сабақтарында қолдана алу дағдыларын қалыптастыру.Күтілетін нәтижелері:
Графикалық органайзер туралы мағлұмат алады.
Графикалық органайзер түрлерін біледі.
Графикалық органайзер туралы түсінік қалыптасады.
Сабақ барысында қолдана алады.
Жұмыс кезеңдері
Коучтың іс-әрекеті
Мұғалімдердің іс-әрекеті
Формативті бағалау
Қолданылған ресурстар
І. Ұйымдас-тыру Жағымды психологиялық ахуал туғызу
Топқа бөлу 2 минут
Менің қасиеттерім қандай?Мақсаты: мұғалімнің өзіне өзі баға беруін көтеру, әрқашан алға ілгерлеу
«Жүрек қалаулары» бойынша топ0а
Берілген сөйлемді тігінен жазу.1.ұнайтын2-3 азырақ ұнайтын4. ұнамайтын.Жанына ұнайтын не ұнамайтын бір қасиетін жазу.
Қол шапалақтау
Парақтар
Ақпарлама1 минут
Коучинг- сессияның тақырыбы,мақсаты,күтілетін нәтижесі айтылады.
Таныстырылымды тыңдайды
«Ой болжау» минут
«Графикалық органайзер»-туралы ойларын ортаға салу.
Әр топ өз пікірлерін білдіреді .
«Бас бармақ»
минут
«Графикалық органайзер»
«Графикалық органайзер» -туралы мағлұмат алады.
«Ой толғаныс»
«Графикалық органайзердің»-түрлері туралы постер жасау
Ақпаратты сүзу, ұйымдастыру.
Пайымдауды көрсету,ақпаратты жеткізу.
(Өз сабақтарында немесе белгілі бір тақырып маңайында постер жасау,қорғау).
Өзара бағалау. 1-2,2-1.
ватман
«Ой қорыту»
Тиімділігі неде?
Ойларын ортаға салу.
«Жұлдызша»-арқылы
Рефлексия
Ойларын қағаз бетіне түсіру.
1.Сіз бұл тапсырманы пайдалы деп ойлайсыз ба?2. Сіз енді графикалық органайзерлер туралы бұрынғыдан көбірек білесіз бе?3. Егер солай болса, онда Сіз не білдіңіз? Егер олай болмаса,онда Сіз нені білуді қалар едіңіз?4. Оқушылардың логикалық ойлау дағдыларын дамыту үшін өз сабағыңызда графикалық органайзерлерді қалай қолданатын боласыз?
А-4.8
Менің қасиеттерім қандай?Қасқыр, ит,мысық,тышқан.Мысық-жұмсақтықҚасқыр-батылдықИт-адалдықТышқан-ұсақтық.Жауабы:1 жолға жазылған қасиет өзімізге жетіспейтін қасиет, біз оны жетілдіруге,арттыруға ұмтыламыз.2.Өзімізде бар деп есептейміз,яғни түсінеміз.3. Басқа адамдардың бізді қалай қабылдайтындығымызды білдіреді,ел көзіне біз осылайша көрінеміз.4. Біз неден қашқақтайтынымызды білдіреді,тұла боймызды бұл қасиеттен арылтуға ұмтыламыз.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз