Материалдар / Графикалық редактордағы құралдар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Графикалық редактордағы құралдар

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларды сурет салу кезінде қолданылатын құралдармен таныстыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қаңтар 2019
545
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Графикалық редактордың құралдарыМектеп: «Достық» ж.о.м
Күні: 29.11.2018ж 06.12.2018жМұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 3 «А,Ә»Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Оқу мақсаттары3.1.2.4 - компьютерлік программаларда мәзір командаларын қолдану.. 3.1.2.2 - компьютерлік программаларда файлдарды ашу және сақтау командаларын пайдалану;3.1.2.1 - компьютерлік программалар қолданушының міндеттерін шешу үшін қажет екенін түсіндіру;3.1.3.1 - цифрлық құрылғылармен жұмыс жасауда қауіпсіздік техникасының негізгі ережелерін сақтау;03.2.2.1 - қарапайым графикалық редактор құралдарын қолдану;
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар үшін:Қарапайым графикалық редактор құралдарын қолданып, суреттер салуғадағдылану. Paintграфикалық редакторындағы фигуралармен танысу.


Көптеген оқушылар үшін: Графикалық редакторда фигураларды пайдаланып, суреттер салу мүмкіндіктерін білу. .


Кейбір оқушылар үшін:Қарапайым графикалық редактордың құралдары мен фигураларының атаулары мен қызметін ажырата алады. практика барысында қолдану.
Тілдік мақсаттар







Пәндік лексика және терминология: Сызық- линия - line


Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы-Графикалық редакторларға қатысты тіркестер мен сөздермен танысу


Жазу: Жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындау.
Тірек білім. білік. дағдыларГрафикалық редакторының құрал саймандары.
Жоспар
Сабақ кезеңдеріЖоспарланғануақытЖоспарланған іс-әрекетқосымша ресурстар




Басталуы



5 мин.































4 мин.



Ой сергіту жаттығуы. «Суретші» ойыны -оқушылар жұптасады. №1 тақтаға, № 2 қарама-қарсы қабырғаға қарап отырады. Тақтадан әдемі пейзаждың суреті көрсетіледі № 1 суретті сипаттайды, № 2 оны суреттеп салады. Салған суреттер салыстырылады. Іс-әрекетті талдау ұйымдастарылады. -Сурет салу жеңіл болды ма, неліктен? -Қиын болды ма неліктен?-қай кезде жақсы сурет салуға болады? Үй тапсырмасы. «Анимация» тақырыбында жинаған ақпараттарыңды туралыСыныпта таныстырылым жасаңдар.Жаңа тақырыппен, оқу мақсатымен таныстыру.



















Негізгі бөлім

5 мин.







5 мин.



5мин

10 мин
Оқулықпен жұмыс. Жаңа ақпаратпен танысу. Оқулықта берілген сұрақтармен және «Сен білесіңбе?» айдарымен жұмыс ұйымдастыралады. Жеке, жұпта, топта, ұжымда жауаптар айтылады. Мұғалім толықтырып отырады.

Компьютермен жұмыс. 2-суретке қарап, № 1 тапсырманы оқушылар жеке орындайды.Топтық жұмыс. 3-сурет мазмұнын «Венн» диараммасында оындайды. 2 ерекшелік, 2 ұқсастығын табады. «Диірмен» әдісі арқылы өзара бағалау жүргізіледі. Ойлан! Сұрақтарына жауап беру тапсырмасын шағын топтарда орындау. Ауызша кері байланыс ұсыну. № 3 тапсырманы оқушылар жеке орындайды.
Оқулық



















Дербес компьютер


Аяқталуы Рефлексия
5 мин.

Жұмыс дәптеріндегі тапсырманы орындау.Бүгінгі сабақтан не үйрендім? Қандай тапсырма қызықты болды? Көңіл күйім қандай?Жұмыс дәптері

Оқулық
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келгенкезеңінде қолданыла алады.Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасызДенсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылат ынҚауіпсіздік техникасыережелерінің тармақтары.


Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?1:2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардыңжетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!