|
Графикалық редактордың құралдары |
Мектеп: «Достық» ж.о.м |
||||
|
Күні: 29.11.2018ж 06.12.2018ж |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||
|
Сынып: 3 «А,Ә» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Оқу мақсаттары |
3.1.2.4 - компьютерлік программаларда мәзір командаларын қолдану.. 3.1.2.2 - компьютерлік программаларда файлдарды ашу және сақтау командаларын пайдалану; 3.1.2.1 - компьютерлік программалар қолданушының міндеттерін шешу үшін қажет екенін түсіндіру; 3.1.3.1 - цифрлық құрылғылармен жұмыс жасауда қауіпсіздік техникасының негізгі ережелерін сақтау;0 3.2.2.1 - қарапайым графикалық редактор құралдарын қолдану; |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар үшін:Қарапайым графикалық редактор құралдарын қолданып, суреттер салуғадағдылану. Paintграфикалық редакторындағы фигуралармен танысу. |
||||
|
Көптеген оқушылар үшін: Графикалық редакторда фигураларды пайдаланып, суреттер салу мүмкіндіктерін білу. . |
|||||
|
Кейбір оқушылар үшін: Қарапайым графикалық редактордың құралдары мен фигураларының атаулары мен қызметін ажырата алады. практика барысында қолдану. |
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика және терминология: Сызық- линия - line |
||||
|
Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы -Графикалық редакторларға қатысты тіркестер мен сөздермен танысу |
|||||
|
Жазу: Жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындау. |
|||||
|
Тірек білім. білік. дағдылар |
Графикалық редакторының құрал саймандары. |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Сабақ кезеңдері |
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
қосымша ресурстар |
||
|
Басталуы |
5 мин. 4 мин. |
Ой сергіту жаттығуы. «Суретші» ойыны -оқушылар жұптасады. №1 тақтаға, № 2 қарама-қарсы қабырғаға қарап отырады. Тақтадан әдемі пейзаждың суреті көрсетіледі № 1 суретті сипаттайды, № 2 оны суреттеп салады. Салған суреттер салыстырылады. Іс-әрекетті талдау ұйымдастарылады. -Сурет салу жеңіл болды ма, неліктен? -Қиын болды ма неліктен? -қай кезде жақсы сурет салуға болады? Үй тапсырмасы. «Анимация» тақырыбында жинаған ақпараттарыңды туралы Сыныпта таныстырылым жасаңдар. Жаңа тақырыппен, оқу мақсатымен таныстыру. |
|
||
|
Негізгі бөлім |
5 мин.
5 мин.
5мин
10 мин |
Оқулықпен жұмыс. Жаңа ақпаратпен танысу. Оқулықта берілген сұрақтармен және «Сен білесіңбе?» айдарымен жұмыс ұйымдастыралады. Жеке, жұпта, топта, ұжымда жауаптар айтылады. Мұғалім толықтырып отырады. Компьютермен жұмыс. 2-суретке қарап, № 1 тапсырманы оқушылар жеке орындайды. Топтық жұмыс. 3-сурет мазмұнын «Венн» диараммасында оындайды. 2 ерекшелік, 2 ұқсастығын табады. «Диірмен» әдісі арқылы өзара бағалау жүргізіледі. Ойлан! Сұрақтарына жауап беру тапсырмасын шағын топтарда орындау. Ауызша кері байланыс ұсыну. № 3 тапсырманы оқушылар жеке орындайды. |
Оқулық Дербес компьютер |
||
|
Аяқталуы Рефлексия |
5 мин. |
Жұмыс дәптеріндегі тапсырманы орындау. Бүгінгі сабақтан не үйрендім? Қандай тапсырма қызықты болды? Көңіл күйім қандай? |
Жұмыс дәптері Оқулық |
||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады. |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз |
Денсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылат ын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары. |
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
|
||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Графикалық редактордағы құралдар
Графикалық редактордағы құралдар
|
Графикалық редактордың құралдары |
Мектеп: «Достық» ж.о.м |
||||
|
Күні: 29.11.2018ж 06.12.2018ж |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||
|
Сынып: 3 «А,Ә» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Оқу мақсаттары |
3.1.2.4 - компьютерлік программаларда мәзір командаларын қолдану.. 3.1.2.2 - компьютерлік программаларда файлдарды ашу және сақтау командаларын пайдалану; 3.1.2.1 - компьютерлік программалар қолданушының міндеттерін шешу үшін қажет екенін түсіндіру; 3.1.3.1 - цифрлық құрылғылармен жұмыс жасауда қауіпсіздік техникасының негізгі ережелерін сақтау;0 3.2.2.1 - қарапайым графикалық редактор құралдарын қолдану; |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар үшін:Қарапайым графикалық редактор құралдарын қолданып, суреттер салуғадағдылану. Paintграфикалық редакторындағы фигуралармен танысу. |
||||
|
Көптеген оқушылар үшін: Графикалық редакторда фигураларды пайдаланып, суреттер салу мүмкіндіктерін білу. . |
|||||
|
Кейбір оқушылар үшін: Қарапайым графикалық редактордың құралдары мен фигураларының атаулары мен қызметін ажырата алады. практика барысында қолдану. |
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика және терминология: Сызық- линия - line |
||||
|
Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы -Графикалық редакторларға қатысты тіркестер мен сөздермен танысу |
|||||
|
Жазу: Жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындау. |
|||||
|
Тірек білім. білік. дағдылар |
Графикалық редакторының құрал саймандары. |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Сабақ кезеңдері |
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
қосымша ресурстар |
||
|
Басталуы |
5 мин. 4 мин. |
Ой сергіту жаттығуы. «Суретші» ойыны -оқушылар жұптасады. №1 тақтаға, № 2 қарама-қарсы қабырғаға қарап отырады. Тақтадан әдемі пейзаждың суреті көрсетіледі № 1 суретті сипаттайды, № 2 оны суреттеп салады. Салған суреттер салыстырылады. Іс-әрекетті талдау ұйымдастарылады. -Сурет салу жеңіл болды ма, неліктен? -Қиын болды ма неліктен? -қай кезде жақсы сурет салуға болады? Үй тапсырмасы. «Анимация» тақырыбында жинаған ақпараттарыңды туралы Сыныпта таныстырылым жасаңдар. Жаңа тақырыппен, оқу мақсатымен таныстыру. |
|
||
|
Негізгі бөлім |
5 мин.
5 мин.
5мин
10 мин |
Оқулықпен жұмыс. Жаңа ақпаратпен танысу. Оқулықта берілген сұрақтармен және «Сен білесіңбе?» айдарымен жұмыс ұйымдастыралады. Жеке, жұпта, топта, ұжымда жауаптар айтылады. Мұғалім толықтырып отырады. Компьютермен жұмыс. 2-суретке қарап, № 1 тапсырманы оқушылар жеке орындайды. Топтық жұмыс. 3-сурет мазмұнын «Венн» диараммасында оындайды. 2 ерекшелік, 2 ұқсастығын табады. «Диірмен» әдісі арқылы өзара бағалау жүргізіледі. Ойлан! Сұрақтарына жауап беру тапсырмасын шағын топтарда орындау. Ауызша кері байланыс ұсыну. № 3 тапсырманы оқушылар жеке орындайды. |
Оқулық Дербес компьютер |
||
|
Аяқталуы Рефлексия |
5 мин. |
Жұмыс дәптеріндегі тапсырманы орындау. Бүгінгі сабақтан не үйрендім? Қандай тапсырма қызықты болды? Көңіл күйім қандай? |
Жұмыс дәптері Оқулық |
||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады. |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз |
Денсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылат ын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары. |
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
|
||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
||
шағым қалдыра аласыз













