Шығыс Қазақстан облысы, Үржар
ауданы «Егінсу орта мектеп - бақша»
КММ
Технология пән мұғалімі
Саттемирова Зеинепхан Ганитуллақызы
Сабақ
тақырыбы:
" Гүл құрақ құрау"
.
1.Сабақтың
білімдік мақсаты : гүл құрағын құрап
үйрену , оған қолданылатын тігіс
түрлерінің қыр-сырын, оған дайындалатын өрнек түрлерін
түсіндіру.
2.Сабақтың дамытушылық
мақсаты: гүл құрағының
технологиясын
меңгеру
, тігу әдісіне икемділіктерін
арттыру.
3.
Сабақтың тәрбиелік
мақсаты: оқушыларды
әсемдiкке,
адамгершiлiкке, ұлттық салт-дәстүрлерімізді
сақтауға және сәндікке, шеберлікке, жүйелілікке, білімдерін
шеберлікпен пайдалана білуге
тәрбиелеу.
Пәнаралық
байланыс :
математика, геометрия, сызу
.
Көрнекiлiгi
: тiгiс түрлерi, буклет,
сызба.
Сабақтың
әдісі: түсіндіру – безендіру,
репродукциялау
Сабақтың
барысы: 1.
Ұйымдастыру
2. Үй тапсырмасын
сұрау.
-Құрақ дегенiмiз
не?
-Құрақтың тұрмыстағы алатын
орны ?
-Құрақ қандай бұйымдарға
салынады ?
-Құрақтың түрлерiн атаңдар
?
3. Жаңа
сабақ
Құрақ - мата қалдықтарынан
жасалатын үй бұйымының бiрi. Құрақты қазақ алқы тек төсенiш ретiнде
ғана емес, сонымен бiрге сәндiк үшiн жастық бетiне де салған.
Сәндiкпен бiрге үнемдiктi де ұмытпаған. Үй жиһаздарының бiрi -
құрақ көрпе, көрпеше ата - бабаларымыздың дәстүрлi төсенiшi болған.
Тұрмысымызға беретiн сәндi бұйым болғандықтан шеберлер бар өнерiн
салған. Шеберлердiң ой - қиялынан түрлi түрлерi шыққан: үшбұрышты,
ромбик, жапырақша, жұлдызша, текше, мүйiз құрақ майда құрақ, гүл
құрағы тағы басқалар.Слайд арқылы құрақ түрлерiн көрсету.Бүгінгі
сабағымызда гүл құрағының жасалу технолологиясына тоқталайық. Гүл
құрағының сызбасын жасау.Үлгiнi мата бетiне орналастыру, пiшiп қию.
Қолмен, тiгiн машинасымен iс тiге бiлу. Құрақты
сәндеу.
Қауіпсіздік ережесін
ескеру
4 Жаңа сабақты бекiту
сұрақтарын беру.
- Гүлге байланысты қандай қыз
есімдерін білесіңдер?
Гүл құрағы қалай
жасалады?
Гүлге, әсемдік пен әдемілікке
қатысты қандай мақал – мәтел
білесіңдер?
- Құраққа мата қалай
тандалынады ?
- Құрақ неге ортасынан
басталады?
- Құрақтар бір – біріне қалай
біріктіріледі?
Жиектеме не үшін қажет
?
Қандай тiгiс түрлерiн
бiлесiңдер, қай жерде қандай тiгiс пайдаланады
?
5. Практикалық жұмыс. с/ж
«Гүл» құрағын құрастыру.
Карта
6. Үйге
тапсырма: Гүл құрағын құрап жаттығу.
Оқушылардың жұмыстарын салыстыру арқылы бағалау. Жiберген
кемшiлiктерiн ескертiп, түсiнбегенiн
түсiндiру.
7. Сабақты
қорытындылау .
Құрақтың шетiн астармен
көмкерiп iшке қарай бүгiп, жүн тартып қабып, көрпешенi аяқтап
көрсету. Көрпеге салынатын жүн алдымен жуылып , кептiрiлiп ,
түтiлiп дайындалатынын оқушыларға түсiндiру. Тiгiп болған соң
моншақпен, түймемен әсемдеуге болатынын айта кеткен
жөн.