Материалдар / Ғұлама ғалым. Сағыныш сазы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ғұлама ғалым. Сағыныш сазы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ғұлама ғалым. Сағыныш сазы
Авторы:
19 Қараша 2023
260
5 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді:


Бөлім:

Атақты тұлғалар

Мұғалімнің аты-жөні

Сексенбай А

Күні:

18.02.2022.ж

Пән аты

Әдебиеттік оқу

Сынып: 3

Қатысушылар саны:15

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Ғұлама ғалым. Сағыныш сазы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.2.1.1 Мәтінді дауыстап түсініп/ рөлге бөліп/ мәнерлеп/ теріп оқу

3.1.5.1. өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: мәтінді дауыстап түсініп, мәнерлеп оқиды

Көптеген оқушылар: мәтінді тізбектей оқиды, мазмұнын өз ойымен жеткізеді

Кейбір оқушылар: . кейіпкердің көңіл күйін көркем-бейнелі сөздерді қолданып өз ойымен жеткізеді

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 минут

Ұйымдастыру кезеңі Оқушыларды түгелдеп, оқу құралдарының дайындығын бақылау

«Сұрақ-жауап» әдісі

Үй жұмысын тексеру

1.Қандай өнер түрлерімен таныстың?

2. Сөз өнері дегеніміз не?

3.Қандай шешендік сөздерді білесің?





Би, ән, сурет салу, атқа міну, қолөнер


Ауызша кері байланыс








Сабақтың ортасы


10 минут

































20 минут


















8 мин

Жаңаны ашу « Бейнеролик»

Тақырыпты болжау: Тақтаға назар аударайық

Рисунок 3 Рисунок 4

Суретте кім бейнеленген?

Әл-Фараби туралы не білесің?

Ол туралы қандай шығарма оқығаныңды есіңе түсір

Сабақтың оқу мақсатымен таныстыру

Сенің білетінің:

Мәтінді дауыстап түсініп/ рөлге бөліп/ мәнерлеп/ теріп оқу

өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу.

Қортындылай келе Әл Фараби ұстаз, ғалым, ойшыл, ақын


Топқа бөлу

I топ Ғалым

IIтоп Ойшыл

III топ Ақын

Аңыз дегеніміз не? Анықтамасын түсіндіру.

Аңыз деген тарихта болған адамдар жайында айтылған халық шығарған көркем әңгіме.

Ұжымдық жұмыс:

«Сағыныш сазы» аңызын тізбектей оқу

«А,В,С» әдісі

А - Мазмұнын айту.

Бағалау критерийі

Дескриптор


Мазмұнын айтады


- мәтіннің мазмұнын өз сөзімен әңгімелейді

- оқиғаның әр бөлігін толық сипаттайды

1


1


В - мәтіннен Әбу Насыр әл – Фараби отырған бақша суреттелген тұстарды тауып оқып, үзінді бойынша сурет салу

Бағалау критерийі

Дескриптор


Мәтіннен Әл – Фараби отырған бақша суреттелген тұстарды тауып оқып, үзінді бойынша сурет салу

- Мәтіннен Әл – Фараби отырған бақша суреттелген тұстарды тауып оқиды

- үзінді бойынша сурет салады


1



1


С – Әбу Насыр әл - Фарабидің көңіл күйін көркем-бейнелі сөздерді қолдану арқылы жеткізу

Бағалау критерийі

Дескриптор


Әл - Фарабидің көңіл күйін көркем-бейнелі сөздерді қолдану арқылы жеткізу

- Әл - Фарабидің көңіл күйін өз ойымен жеткізеді


- көркем-бейнелі сөздерді қолданады


1



1


Жеке жұмыс

Дәптермен жұмыс

Сағыныш сазы аңызында қандай таныс емес сөздерді кездестірдіңдер?

Сөздік

Шаһар-қала

Ынтызарлық- сағыныш, құштарлық

Үрмет- атақ, даңқ, құрмет

Шайыр- суырып салма ақын


Үйге тапсырма беру

«Сағыныш сазы»

Әл Фарабидің өмірбаянымен танысады







Әл Фараби туралы өз ойларын айтады.




Оқу мақсатымен танысады

















Дескриптор


- мәтіннің мазмұнын өз сөзімен әңгімеледі

- оқиғаның әр бөлігін толық сипаттады

1


1



Дескриптор


- Мәтіннен Әл – Фараби отырған бақша суреттелген тұстарды тауып оқыды

- үзінді бойынша сурет сала алды

1



1





Дескриптор


- Әл - Фарабидің көңіл күйін өз ойымен жеткізеді


- көркем-бейнелі сөздерді қолданады

1



1







Интербелсенді тақтадан жаңа создермен танысып, дәптерлеріне жазады

































Балдық жүйемен бағалау























Интербелсенді тақта












Суреттер
















Оқулық, баскиім















Жұлдызша
















Сиқырлы таяқша

Сабақтың соңы

4 минут


Рефлексия

«Менің сөзім» әдісі

Бүгінгі сабақта не үйрендік?

Не қиын болды?




микрафон














Ғалым – дегеніміз ғылыммен айналысатын адам. Ол адам көп нәрсені біледі.


Ойшыл – ойлаушы, саналы, дана, данышпан, кемеңгер адамдар



Ақын (өлең, жыр – дастан, поэма) ауызша айтып не жазып шығаратын өнер иесі, халықтың көркемдік талғамын қалыптастырып, жалғастыратын сөз шебері



Аңыз дегеніміз не? Анықтамасын түсіндіру.

Аңыз деген тарихта болған адамдар жайында айтылған халық шығарған көркем әңгіме.











Материалды жүктеу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!