Сабақтың
басы
3
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі Оқушыларды түгелдеп, оқу
құралдарының дайындығын бақылау
«Сұрақ-жауап»
әдісі
Үй жұмысын
тексеру
1.Қандай өнер түрлерімен
таныстың?
2. Сөз өнері дегеніміз
не?
3.Қандай шешендік сөздерді
білесің?
|
Би, ән, сурет салу, атқа міну,
қолөнер
|
Ауызша кері
байланыс
|
|
Сабақтың
ортасы
10
минут
20
минут
8
мин
|
Жаңаны ашу «
Бейнеролик»
Тақырыпты
болжау: Тақтаға назар
аударайық
Суретте кім
бейнеленген?
Әл-Фараби туралы не
білесің?
Ол туралы қандай шығарма
оқығаныңды есіңе түсір
Сабақтың оқу мақсатымен
таныстыру
Сенің
білетінің:
Мәтінді дауыстап түсініп/
рөлге бөліп/ мәнерлеп/ теріп оқу
өз ойы мен сезімін
көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып
жеткізу.
Қортындылай
келе Әл Фараби ұстаз, ғалым, ойшыл,
ақын
Топқа
бөлу
I топ
Ғалым
IIтоп
Ойшыл
III топ
Ақын
Аңыз дегеніміз
не? Анықтамасын
түсіндіру.
Аңыз деген тарихта болған
адамдар жайында айтылған халық шығарған көркем
әңгіме.
Ұжымдық
жұмыс:
«Сағыныш сазы» аңызын
тізбектей оқу
«А,В,С»
әдісі
А - Мазмұнын
айту.
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
|
Мазмұнын
айтады
|
- мәтіннің мазмұнын өз сөзімен
әңгімелейді
- оқиғаның әр
бөлігін толық сипаттайды
|
1
1
|
В - мәтіннен Әбу Насыр әл –
Фараби отырған бақша суреттелген тұстарды тауып оқып, үзінді
бойынша сурет салу
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
|
Мәтіннен Әл – Фараби отырған
бақша суреттелген тұстарды тауып оқып, үзінді бойынша сурет
салу
|
- Мәтіннен Әл – Фараби отырған
бақша суреттелген тұстарды тауып
оқиды
- үзінді бойынша
сурет салады
|
1
1
|
С – Әбу Насыр әл
- Фарабидің көңіл күйін
көркем-бейнелі сөздерді қолдану арқылы
жеткізу
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
|
Әл - Фарабидің көңіл
күйін көркем-бейнелі сөздерді қолдану арқылы
жеткізу
|
- Әл -
Фарабидің көңіл күйін өз
ойымен жеткізеді
- көркем-бейнелі сөздерді
қолданады
|
1
1
|
Жеке
жұмыс
Дәптермен
жұмыс
Сағыныш
сазы аңызында қандай таныс емес
сөздерді кездестірдіңдер?
Сөздік
Шаһар-қала
Ынтызарлық- сағыныш,
құштарлық
Үрмет-
атақ,
даңқ, құрмет
Шайыр-
суырып
салма ақын
Үйге тапсырма
беру
«Сағыныш
сазы»
|
Әл Фарабидің өмірбаянымен
танысады
Әл Фараби туралы өз ойларын
айтады.
Оқу мақсатымен
танысады
Дескриптор
|
|
- мәтіннің мазмұнын өз сөзімен
әңгімеледі
- оқиғаның әр
бөлігін толық сипаттады
|
1
1
|
Дескриптор
|
|
- Мәтіннен Әл – Фараби отырған
бақша суреттелген тұстарды тауып
оқыды
- үзінді бойынша сурет сала
алды
|
1
1
|
Дескриптор
|
|
- Әл -
Фарабидің көңіл күйін өз
ойымен жеткізеді
- көркем-бейнелі сөздерді
қолданады
|
1
1
|
Интербелсенді тақтадан жаңа
создермен танысып, дәптерлеріне жазады
|
Балдық жүйемен
бағалау
|
Интербелсенді
тақта
Суреттер
Оқулық,
баскиім
Жұлдызша
Сиқырлы
таяқша
|