Мақсаты: Гүлдердің
түрлерімен таныстыру. Гүлдердің түр –
түстерін
ажырата білуге баулу. Өсімдіктерді күту
ережелерімен таныстыру.
Түстер туралы ұғымын бекіту, түстердің атын
білуге машықтандыру.
Сөздік қорын молайту, тілдік белсенділік қызметін
арттыу. Гүлдердің түр–түстерін есте сақтау,
қабылдау, ойлау сезімдерін дамыту. Туған елінің табиғатына, гүлдер мен өсімдіктерге қамқорлық
көрсетуге, күтуге, сүйіспеншілікке жастайынан
тәрбиелеу.
Барысы:
Күн саулесін, шашқан үшін
рахмет!
Таза ауа саған рахмет!
Бұлт жанбыр сепкең үшін
рахмет!
Ағаш көленке үшін
рахмет!
Жер жомарттығы үшін
рахмет!
Табиғат сұлулығы үшін
рахмет
Балалар табиғат
дегеніміз бізді қоршаған орта екен.
-Ал осы біздің қоршаған ортаны әсемдікке,
әдемілікке бөлеп тұрған не нәрселер?
-Балалар енді мен сендерге бір жұмбақ жасырғым
келіп тұр, сол жұмбақтың шешуін тауып
көрейік.
Жұмбақ:
Өзі сондай нәзік,
Су құйсан кетеді,
Алақаның жайып.
Балалар бүгінгі оқу қызыметінде
осы гүлдер туралы болмақ. Балалар, гүлдер-тірі табиғатқа
жатады екен.
Дала гүлдері және бөлме гүлдері
болып.
-Гүлдер өте әлсіз, әдемі және хош иіс береді
екен.
Олар бізге көтерінкі көңіл сыйлайды
екен.
-Ендеше көңілімізді, назарымызды бейне камераға
аударайық (слайд көрсету, бөлме және дала гүлдері
жайлы).
Сергіту сәті:
Шаршағанда ырғалып,
Гүлге ұқсап дем алып.
Қанатымды бір қағып,
Гүлдерге ұқсап жайқалып.
Бірінші орталық: Зерттеу орталығы. Зерттеу орталығында гулді
отырғызамыз, өсіреміз.
Екінші
орталық:
Шығармашылық орталығы.
Шығармашылық саласында гүлдерді саламыз,
жапсырамыз.
-Балалар өздері қалаған орталыққа барып жұмыс
жасайды.
-Балалар мен сендерге тәжірибе жүзінде гүлді
қалай отырғызу, қалай күтіп баптау керектігін көрсетемін. Алдымен
гүлдің өскінің қиып алып, оның тамыры шыққанша суға салып қоямыз.
Арналған қаушаққа, құнарлы топырақ салып,тамыры бар өскінді сол
топыраққа отырғызамыз. Тамыры топырақтың астында болады, олар
көрінбейді, гүлдердің су ішуіне көмектеседі, сондықтанда оларға су
құйып, топырағын қопсытып отырамыз.
-Балалар, гүлдер өздерінше қуанада, мұнаяда алады
екен.
-Балалар жұмыс жасауға
кіріседі.
-Балалар біз не істеп
жатырмыз?
-Еңбек туралы кім қандай тақпақ
біледі
Балалар, гүлдер жайлы тақпақ білесіндер
ме?
Шығармашылық
орталығы:
Түрлі -түсті қағаздардан гүлдерді
жапсырады.
Гүлдер туралы кандай тақпақ
білесіндерме?
Зерттеу орталығына барып сұрақ-жауап
қойылады.
Слайд
арқылы Мнемокестемен қорытындылау.
Күтілетін
нәтиже:
Түсінеді: Гүлдер туралы, қызғалдақ, бақбақ
гүлдері туралы, гүлдің сабағы, жапырағы, күлтесі болатындығын білуі
керек.
Жаңғырта
алады: Гүлдерге қамқорлықпен қарау керектігі
туралы түсініктері болуы керектігін жаңғырта
алады.
Қолданады: Гүлді әр
-түрлі заттардан жасау керектігін білу керек, сұрақтарға жауап бере
қолдана алады.
«Ертегі» бөбекжайы»
МКҚК
(Гүлзар
байқауы)
«Көгершін» ересек
топ
Тәрбиеші: Құбиева
М.Қ