Материалдар / гүлдің құрлысы

гүлдің құрлысы

Материал туралы қысқаша түсінік
бул жіберілген материялдарда ашық сабақ ,тәрбие сағат, авторлық бағдарлама, мақала
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
721
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Күні:

Сынып:

Мектеп: «Мамания орта мектебі,мектепке дейінгі шағын орталығымен» мкм

Мұғалімнің аты жөні

Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Гүлдің құрлысы және маңызы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)

Гүлдің құрлысы мен маңызы білу

Сабақтың мақсаты:

Оқушылардың барлығы: Гүлдің құрлысы мен маңызын біледі және анықтай алады.

Оқушылардың басым көпшілігі: Гүлдің құрлысы мен маңызы.ажырата алады.

Оқушылардың кейбірі: Гүлдің құрлысы және маңызы түсінеді.


Бағалау критерий:

1. Оқушылыр гүлінің құрлысы мен маңызын біледі және анықтай алады.

2. Оқушылар гүлінің құрлысы мен маңызын ажырата алады.

3. . Оқушылар гүлінің құрлысы мен маңызын түсінеді.

Тілдік мақсат:

Гүл бөлімдері,гүл сағагы ,гүл табаны,тостағанша,күлте ,аталық,аналық,аналық аузы,аналық мойны,жатын,тозаң аталық жіпша, дұрісгүл,бұрысгүл

Sepals

Petals

Nectar

Stamens

Carpels .

Құндылықтарға баулу:

Гүлдің құрлысы мен маңызын білу арқылы,өңірлік және жаһандық басекеге қабілетты тұлға қалыптастыру

Пәнаралық байланыс:

Гүлдің құрлысы мен маңызын анықтауда ағылшын ,қазақтілі, өзін-өзі тану ,музыка, география, тарих пәнінен меңгергендерін жұмысбарысында қолдану .

Алдыңғы білім:

Гүлшоғырлары.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин

Ұйымдастыру кезеңі:Оқушылармен сәлемдесу.Оқушылардың назарын сабаққа аудару,сурет арқылы топқа бөлемін

Сәлеметсіздер ме, балалар! Табиғаттың бөлінбес бөлшегінің бірі – өсімдік. Өсімдік адам баласы үшін ішсе тамақ, кисе киім, жақса отын, малына өріс, өзіне қоныс. Сондықтан «Бір тал кессең, он тал ек», «Атаңнан мал қалғанша тал қалсын» ,т.б. даналық сөздері осы табиғатты қадірлеп, қастерлеуден туған. Ал сол өсімдектердің бір түрі – гүл екен. «Гүл – дүние көркі» десек қателеспейміз. Олардың да адам сияқты жаны бар. Олар адамдарға үлкен пайда келтіреді. Кейбір гүлдер ортаға жағымды энегия бөледі, жаныңа әдемілік пен рахат сезімін сыйлайды. Әр адамның өзінің сүйікті гүлі болады. Мерекелерде, туған күндерде, жақсылықта гүл сыйлау – үлкен құрметтің белгісі.

Таң нұрымен ашылған

Моншақтардай шашылған.

Жауын алып жанардың,

Жан әнін байтақ даланың,

Ақ гүлдердей салар кім, - деп ақындарымыз жырлаған екен.

Олай болса балалар, менің қолымдағы себеттен гүледердің өзіңе ұнағанын алып,төсімізге қадап алайық та өзара топтасып, сабағымызды жалғастырайық. (Оқушылар қызғалдақ, раушан гүледерін таңдап топқа бөлінеді)




Сабақтың ортасы

30 мин

Үй тапсырмасы: Бағалау: «сұрақты ұстап ал!» әдісімен Мұғалім сұрақ қойған кезде фасоль салынған қапшықты лақтырады. Бұл сұрау үдерісіне кинестикалық сипат береді және оқушыларды өз еркімен жауап беру үшін ниет білдіруге итермелейді. Сіз оқушыларға жауапты білмеген жағдайда сұрақты басқа оқушыға лақтыруына мүмкіндік бере аласыз. Сонымен қатар, бұл тапсырманы командамен шешуге де болады. Мұғалім кезек-кезекпен фасольды қапшықты әр командаға лақтырады. Егер де қапшықты қағып алған адам сұраққа жауап берсе, онда команда 3 балл алады. Егер де ол жауабын білмесе, қапшықты басқа командаға 2 балға лақтырады. Егер де қапшық тағы да кері лақтырылатын болса, онда дұрыс жауаптың құны 1 балға дейін төмендейді.

1.Сабақтың жұандап өсіреді (камбий)

2. жылдық шеңбертүзіледі ( камбий)

3.органикалық заттар қорға жиналады ( қабық)

4 .су мен минералды заттар қозғалады (сүрек)

5. тін талшықтары орналасқан ( қабық)

6. сабақтыңбарлық бөлімдерін бір – бірімен байланыстырады ( өзек)

7. қабықпен сүректің арасында орналасады (қамбий)

8. сабақ тыныс алатын жасымықша жасушаларында орналасады (қабық)


Жаңа сабаққа кіріспе:

Гүлдің құрылысы мен маңызы туралы видео роликтер көрсетемін.

Әр топ өз жобаларын қорғауға тапсырма беріледі.


1-топқа. Гүлдің жалпы құрылысы беріледі және құрастырады.

1.гүлдің құрылысы

2.гүл сағақ

3.гүл табан

4.аналық

5.аталық

6.күлте

7.тостағанша

2-топ. Гүл бөлімдері сөйлейді. Гүл формуласын құрастырады Формула дегеніміз гүл құрылысындағы гүл бөліктерінің атын бас әрпімен белгілеу және анықтама беру.


Т-Тостағаншасы- Са

К-Күлтесі- Со

А-Аталық гүл - A

Ж- Аналық гүл - G

Аталық гүл                  (марс белгісі)

Аналық гүл           (шолпан белгісі)

Бағалау:Оқушылардың басбармақтарын көрсету арқылы сіз түсіндіргенді олардың ұғу деңгейін тексеріңіз.

Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінемін.

Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін.

Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім.


Практикалқ жұмыс:№ 14 зертханалық жұмысгүлдың құрлысын зерттеу74 беттегі



Пазлдар

Сабақтың соңы

5 мин

Мұғалім мақсаттарына жеткен жетпегендіктері туралы сұрап, қорытындылайды

Өз-өздерін «Баспалдақ»арқылы бағалау

-Балалар ,стикерді алып,аттарыңды жазыңдар да өздеріңнің баспалдақтағы орындарыңды көрсетіңдер.

Shape1

Үй жұмысы: «Балқаш өңіріңнің экожүйесі» тақырыбына

эссе жазу


Стикер,

баспалдақ суреті

Саралау-сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз?

Бағалау- сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз ?

Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын сақтау шаралары

3-4-5 тапсырмалар арқылы сараланады

Тапсырмаларға құрылған дискриптолар арқылы

Сергіту сәті

Сабақ бойынша рефлексия



Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға





Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:



2:



Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:



2:



Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ