Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
5.4.Ғұндар |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
||
|
Күні: |
|
|
|
Сынып:5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым-қатынастары. Зерттеу сұрағы: Ғұндармен Ұлы Қытай қорғанының салынуы арасында қандай байланыс бар? |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.3.2.2 Қазақстан аумағындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Ғұндардың көрші елдермен қарым-қатынасын түсінеді. Оқушылардың басым бөлігі: Ғұндардың Қытайларға үлкен қауіп төндіргенін анықтайды. Кейбір оқушылар:Қытай елінің ғұндардан қорғану үшін Ұлы Қытай қорғанын салуға мәжбүр болғанын түсінеді, осыған қатысты өз пікірін білдіреді |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Ой шақыру:
-Ғұндар державасының тарихта алатын орны қандай? «БББ» кестесін толтыр Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру. |
Оқушылар жауаптарын ұсынады: бұл суреттер ежелгі адамдардың тұрмысымен және мәдени жетістіктерімен байланысты. |
мадақтау |
Мұғалім презентациясы |
||||||
|
Жаңа сабақ |
Оқулықпен жұмыс. Тақырыбы: Ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым-қатынасы 1.Ұлы Қытай қорғаны және Мөде туралы дерек. 2.: Маңызды шайқас және Қытай дерегі туралы оқып талдайды «Сұхбаттасқан жұп» әдісі арқылы сұраққа жауап береді.
«Конверттегі сұрақ» әдісі 1.Ғұндар көрші мемлекттерге неліктен шабуыл жасады? 2.Ұлы Қытай қорғаны не үшін салынды? 3.Деректер негізінде қандай қорытынды шығаруға болады? 4.Ең маңызды шайқас қашан болды және оның жетістігі неде? 5.Ғұндар жорығының бағытын картадан көсет. Кестемен жұмыс
Интерпритация Ғұндармен Ұлы Қытай қорғаны салынуы арасында қандай байланыс бар? |
Мәтінмен жұмыс
Дескрипторлар: - Ұлы Қытай қорғаны жайлы негізгі ақпараттарды анықтайды; - Мөде шанью туралы мәліметтер жинақтайды; - Ғұндар көршілермен қарым-қатынасына талдау жасайды;
Дескрипторлар:
- Ғұндардың көрші мемлекеттерге басқыншылық борықтарын анықтайды; - Ғұндармен Ұлы Қытай қорғаны салынуы арасындағы байланысын сипаттайды;
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
«Екі жұлдыз,бір ұсыныс»
|
Оқулық, Қазақстан тарихы 5-сынып. Жоба. Авторлары: С.Р.Ахметова, А.М.Ибраева, А.А.Құлымбетова, А.С.Мағзұмова, А.М.Марқабааева
Тапсырмалар салынған конверттер |
||||||
|
Қорытынды |
Кері байланыс «БББ» кестесін толтыр
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
ҚБ – сабақтағы өз әрекетіне рефлексия жасау; |
А4, конспект
|
||||||
|
Оқу тапсырмасы |
Ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым-қатынастары. |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ғұндар 5 сынып
Ғұндар 5 сынып
Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
5.4.Ғұндар |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
||
|
Күні: |
|
|
|
Сынып:5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым-қатынастары. Зерттеу сұрағы: Ғұндармен Ұлы Қытай қорғанының салынуы арасында қандай байланыс бар? |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.3.2.2 Қазақстан аумағындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Ғұндардың көрші елдермен қарым-қатынасын түсінеді. Оқушылардың басым бөлігі: Ғұндардың Қытайларға үлкен қауіп төндіргенін анықтайды. Кейбір оқушылар:Қытай елінің ғұндардан қорғану үшін Ұлы Қытай қорғанын салуға мәжбүр болғанын түсінеді, осыған қатысты өз пікірін білдіреді |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Ой шақыру:
-Ғұндар державасының тарихта алатын орны қандай? «БББ» кестесін толтыр Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру. |
Оқушылар жауаптарын ұсынады: бұл суреттер ежелгі адамдардың тұрмысымен және мәдени жетістіктерімен байланысты. |
мадақтау |
Мұғалім презентациясы |
||||||
|
Жаңа сабақ |
Оқулықпен жұмыс. Тақырыбы: Ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым-қатынасы 1.Ұлы Қытай қорғаны және Мөде туралы дерек. 2.: Маңызды шайқас және Қытай дерегі туралы оқып талдайды «Сұхбаттасқан жұп» әдісі арқылы сұраққа жауап береді.
«Конверттегі сұрақ» әдісі 1.Ғұндар көрші мемлекттерге неліктен шабуыл жасады? 2.Ұлы Қытай қорғаны не үшін салынды? 3.Деректер негізінде қандай қорытынды шығаруға болады? 4.Ең маңызды шайқас қашан болды және оның жетістігі неде? 5.Ғұндар жорығының бағытын картадан көсет. Кестемен жұмыс
Интерпритация Ғұндармен Ұлы Қытай қорғаны салынуы арасында қандай байланыс бар? |
Мәтінмен жұмыс
Дескрипторлар: - Ұлы Қытай қорғаны жайлы негізгі ақпараттарды анықтайды; - Мөде шанью туралы мәліметтер жинақтайды; - Ғұндар көршілермен қарым-қатынасына талдау жасайды;
Дескрипторлар:
- Ғұндардың көрші мемлекеттерге басқыншылық борықтарын анықтайды; - Ғұндармен Ұлы Қытай қорғаны салынуы арасындағы байланысын сипаттайды;
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
«Екі жұлдыз,бір ұсыныс»
|
Оқулық, Қазақстан тарихы 5-сынып. Жоба. Авторлары: С.Р.Ахметова, А.М.Ибраева, А.А.Құлымбетова, А.С.Мағзұмова, А.М.Марқабааева
Тапсырмалар салынған конверттер |
||||||
|
Қорытынды |
Кері байланыс «БББ» кестесін толтыр
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
ҚБ – сабақтағы өз әрекетіне рефлексия жасау; |
А4, конспект
|
||||||
|
Оқу тапсырмасы |
Ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым-қатынастары. |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз














