Материалдар / Ғұндар 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ғұндар 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Тарих пәні мұғалімдеріне қажет ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Мамыр 2021
671
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

     

Бөлім:

5.4.Ғұндар

Педагогтің аты-жөні

Бердиева Камшат

Күні:


Сынып:5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым-қатынастары.

Зерттеу сұрағы: Ғұндармен Ұлы Қытай қорғанының салынуы арасында қандай байланыс бар?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.3.2.2 Қазақстан аумағындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Ғұндардың көрші елдермен қарым-қатынасын түсінеді.

Оқушылардың басым бөлігі: Ғұндардың Қытайларға үлкен қауіп төндіргенін анықтайды.

Кейбір оқушылар:Қытай елінің ғұндардан қорғану үшін Ұлы Қытай қорғанын салуға мәжбүр болғанын түсінеді, осыған қатысты өз пікірін білдіреді

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

кезеңі


Ой шақыру:

-Ғұндар державасының тарихта алатын орны қандай?

«БББ» кестесін толтыр

Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.

Оқушылар жауаптарын ұсынады: бұл суреттер ежелгі адамдардың тұрмысымен және мәдени жетістіктерімен байланысты.

мадақтау

Мұғалім презентациясы









Жаңа сабақ

Оқулықпен жұмыс. Тақырыбы: Ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым-қатынасы

1.Ұлы Қытай қорғаны және Мөде туралы дерек.

2.: Маңызды шайқас және Қытай дерегі туралы оқып талдайды

«Сұхбаттасқан жұп» әдісі арқылы сұраққа жауап береді.


  1. Ұлы Қытай қорғаны жайлы негізгі ақпаратты түсіндіріңдер.

  2. Мәтінде Мөде шанью туралы қандай дерек кетірілген.

  3. Мөде шанью қарсыластарын қалай жеңді?

  4. Ғұндар көршілермен қарым-қатынасында бейбітшілікті сақтауда қандай қадамдарға барды?

«Конверттегі сұрақ» әдісі

1.Ғұндар көрші мемлекттерге неліктен шабуыл жасады?

2.Ұлы Қытай қорғаны не үшін салынды?

3.Деректер негізінде қандай қорытынды шығаруға болады?

4.Ең маңызды шайқас қашан болды және оның жетістігі неде?

5.Ғұндар жорығының бағытын картадан көсет.

Кестемен жұмыс

Сұрағы: Ғұндар неліктен Қытайға қауіп төндірді?

Жауабы:

1._________________________________________

_________________________________________

2._________________________________________

_________________________________________



Интерпритация

Ғұндармен Ұлы Қытай қорғаны салынуы арасында қандай байланыс бар?

Мәтінмен жұмыс



Дескрипторлар:

- Ұлы Қытай қорғаны жайлы негізгі ақпараттарды анықтайды;

- Мөде шанью туралы мәліметтер жинақтайды;

- Ғұндар көршілермен қарым-қатынасына талдау жасайды;


Дескрипторлар:


- Ғұндардың көрші мемлекеттерге басқыншылық борықтарын анықтайды;

- Ғұндармен Ұлы Қытай қорғаны салынуы арасындағы байланысын сипаттайды;



ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады


«Ең үздік жауап»


«Алақан-жұдырық»


«Жұлдызшалар»


«Екі жұлдыз,бір ұсыныс»





Оқулық, Қазақстан тарихы 5-сынып. Жоба. Авторлары: С.Р.Ахметова, А.М.Ибраева, А.А.Құлымбетова, А.С.Мағзұмова, А.М.Марқабааева








Тапсырмалар салынған конверттер

Қорытынды

Кері байланыс

«БББ» кестесін толтыр


Білемін

Білдім

Білгім келеді

Ғұндар, Қытай қорғаны жайлы білгенін жазады





Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады

ҚБ – сабақтағы өз әрекетіне рефлексия жасау;



А4, конспект


Оқу тапсырмасы

Ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым-қатынастары.








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!