Ұйымдастыру
кезеңі
|
Ой
шақыру:
-Ғұндар державасының тарихта
алатын орны қандай?
«БББ» кестесін
толтыр
Оқушыларды
сабақтың тақырыбы және мақсатымен
таныстыру.
|
Оқушылар жауаптарын
ұсынады: бұл суреттер ежелгі адамдардың тұрмысымен және мәдени
жетістіктерімен байланысты.
|
мадақтау
|
Мұғалім
презентациясы
|
Жаңа
сабақ
|
Оқулықпен жұмыс.
Тақырыбы: Ғұндардың көрші мемлекеттермен
қарым-қатынасы
1.Ұлы Қытай қорғаны
және Мөде туралы дерек.
2.: Маңызды шайқас
және Қытай дерегі туралы оқып
талдайды
«Сұхбаттасқан
жұп» әдісі арқылы сұраққа
жауап береді.
-
Ұлы Қытай қорғаны
жайлы негізгі ақпаратты
түсіндіріңдер.
-
Мәтінде Мөде шанью
туралы қандай дерек
кетірілген.
-
Мөде шанью
қарсыластарын қалай жеңді?
-
Ғұндар көршілермен
қарым-қатынасында бейбітшілікті сақтауда қандай қадамдарға
барды?
«Конверттегі
сұрақ» әдісі
1.Ғұндар көрші
мемлекттерге неліктен шабуыл
жасады?
2.Ұлы Қытай қорғаны не үшін
салынды?
3.Деректер негізінде
қандай қорытынды шығаруға
болады?
4.Ең маңызды шайқас
қашан болды және оның жетістігі
неде?
5.Ғұндар жорығының
бағытын картадан көсет.
Кестемен
жұмыс
Сұрағы: Ғұндар
неліктен Қытайға қауіп төндірді?
|
Жауабы:
1._________________________________________
_________________________________________
2._________________________________________
_________________________________________
|
Интерпритация
Ғұндармен Ұлы Қытай
қорғаны салынуы арасында қандай байланыс
бар?
|
Мәтінмен
жұмыс
Дескрипторлар:
- Ұлы Қытай қорғаны жайлы
негізгі ақпараттарды
анықтайды;
- Мөде шанью туралы
мәліметтер жинақтайды;
- Ғұндар көршілермен
қарым-қатынасына талдау
жасайды;
Дескрипторлар:
- Ғұндардың көрші мемлекеттерге
басқыншылық борықтарын
анықтайды;
- Ғұндармен Ұлы Қытай қорғаны
салынуы арасындағы байланысын
сипаттайды;
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
«Екі жұлдыз,бір
ұсыныс»
|
Оқулық, Қазақстан тарихы 5-сынып. Жоба.
Авторлары: С.Р.Ахметова, А.М.Ибраева, А.А.Құлымбетова,
А.С.Мағзұмова,
А.М.Марқабааева
Тапсырмалар салынған
конверттер
|
Қорытынды
|
Кері
байланыс
«БББ» кестесін
толтыр
Білемін
|
Білдім
|
Білгім
келеді
|
Ғұндар, Қытай
қорғаны жайлы білгенін жазады
|
|
|
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
ҚБ – сабақтағы өз
әрекетіне рефлексия жасау;
|
А4,
конспект
|