«Ж. Молдағалиев атындағы орта мектебі» КММ
«Толық адам ілімі – рухани тәрбие өзегі» тақырыбында облыстық ғылыми – танымдық конференцияның аудандық кезеңіне
БАЯНДАМА
ТАҚЫРЫБЫ: «ҒЫЛЫМҒА КӨҢІЛ БӨЛСЕҢІЗ»
Баяндамашылар: ДТІЖО м.а Өтепбергенова Арай Қуанышқызы
және ата –ана Турсбекова Перизат Бакытбековна
Тоқтамыс ауылы
2024-2025 оқу жылы
Баяндама тақырыбы: "Ғылымға көңіл бөлсеңіз"
Кіріспе
Құрметті конференцияға қатысушылар!
Бүгінгі "Толық адам ілімі – рухани тәрбие өзегі" атты конференция ғылым мен тәрбие арасындағы байланысты терең түсінуге, оны жаңа деңгейге көтеруге арналған. Біз үшін, ата-аналар мен мектеп өкілдері ретінде, ұрпақ тәрбиесінде ғылымның орны мен маңыздылығын ерекше атап өту маңызды. Абайдың "Толық адам" ілімін негізге ала отырып, білім беру мен тәрбиенің жаңа, инновациялық тәсілдерін ұсыну—басты міндетіміз.
Мақсаттар мен міндеттер
Мақсаттар:Абай шығармашылығы арқылы білім беру мен тәрбиенің сапасын арттыру.Ғылымға қызығушылықты арттырып, өскелең ұрпақтың интеллектуалды және ғылыми ойлау қабілетін дамыту.
"Толық адам" ілімі негізінде ұлттық және патриоттық тәрбие беру арқылы жас ұрпақты қалыптастыру.
Міндеттер:Ұрпақ тәрбиесіне кері әсер ететін мәселелерді анықтау және олардың шешу жолдарын ұсыну.
Білім алушыларды ғылым мен білімге ынталандыратын тетіктер мен идеяларды дамыту.
Ойшылдың философиялық идеялары арқылы оқушылардың ғылыми әлеуетін әлемдік деңгейде арттыру.
Ғылымға көңіл бөлу жолдары
Ғылыми ойлау қабілетін дамыту:
Ғылыми зертханалар құру: Мектептерде заманауи құралдармен жабдықталған зертханалар құру оқушылардың тәжірибелік және аналитикалық қабілеттерін дамытуға ықпал етеді. Мұндай зертханаларда оқушылар өз қолдарымен тәжірибе жасап, ғылыми жобаларын жүзеге асыра алады. Бұл олардың зерттеушілік қызығушылықтарын арттырып, ғылымға деген сүйіспеншілігін оятады.
Жаңа әдістемелерді енгізу: Зерттеушілік оқыту, STEAM білім беру әдістемелері оқушылардың шығармашылық және сыни ойлау қабілеттерін дамытуға бағытталған. Бұл әдістерді оқу бағдарламасына енгізу арқылы ғылымды оқыту үдерісін қызықты әрі тиімді етуге болады.
Ғылыми жобалар байқауын ұйымдастыру: Оқушыларды ғылыми жобалар байқауына қатыстыру арқылы олардың зерттеу дағдылары мен өз ойларын тұжырымдауға деген қабілеттерін арттыруға болады. Бұл байқауларда оқушылар шығармашылық шешімдерді ұсынып, өздерінің ғылыми әлеуетін таныта алады.
Нәтижелер
Оқушылардың ғылыми әлеуеті артады, ғылыми-зерттеу дағдылары қалыптасады. Мектептерде зертханалық жұмыстардың жүзеге асырылуы, ғылыми жобаларға қатысу балалардың ғылымға деген қызығушылығын оятады. Олар жаңа идеяларды жүзеге асырып, зерттеу дағдыларын қалыптастыру арқылы заманауи ғылымның негіздерін меңгереді. Бұл өз кезегінде олардың өз болашағын ғылыммен байланыстыруына мүмкіндік береді. Ғылыми жетістіктер оқушыларды болашақта таңдаған кәсібіне сенімділікпен қарауға ынталандырады. Сонымен қатар, оқушылар ғылым мен тәжірибенің байланысын түсініп, алған білімдерін нақты өмірде қолдануға дағдыланады. Олар өз бетінше зерттеу жүргізуді және оның нәтижелерін қорғауды үйренеді, бұл дағдылар олардың өмір бойы білім алуына негіз болады.
Мектеп пен ата-аналар арасында тығыз ынтымақтастық орнап, тәрбиенің сапасы жақсарады. Ата-аналар мектеп өміріне белсенді қатыса отырып, балалардың білім алуына қолдау көрсетеді. Бірлескен жобалар мен іс-шаралар мектеп пен отбасылар арасында өзара түсіністік пен сенімді нығайтады. Бұл балалардың мектепке деген ынтасын арттырып, олардың тәртібіне оң ықпал етеді. Сондай-ақ, ата-аналардың ғылыми іс-шараларға қатысуы олардың балаларына үлгі болуға және ғылыми үдерістің маңыздылығын түсіндіруге көмектеседі. Мұндай өзара байланыс оқушылардың тек академиялық білім алып қана қоймай, тәртіпті, мақсатты және ынталы тұлға ретінде қалыптасуына ықпал етеді. Сонымен бірге, бұл қарым-қатынас ата-аналардың өздерінің де ғылымға деген қызығушылығын арттырып, отбасы мүшелерін ортақ білім үдерісіне тартуға мүмкіндік береді.
Ұлттық құндылықтарды сақтай отырып, патриоттық тәрбиенің деңгейі көтеріледі. Абайдың "Толық адам" ілімі негізінде оқушыларға ұлттық дәстүрлерді, мәдениетті және тарихты үйрету олардың елге деген сүйіспеншілігін арттырады. Ұлттық құндылықтарды ғылыммен ұштастыру арқылы біз жас ұрпақтың отансүйгіштік сезімін қалыптастырамыз. Патриоттық тәрбие арқылы ұрпақтың ұлттық рухани құндылықтарға деген құрметі нығайып, ел дамуына үлес қосуға ұмтылысын арттырады. Сонымен қатар, ғылымның патриотизммен үйлесімділігі арқылы оқушылар өз елінің болашағын ғылыммен байланыстырып, оның дамуына үлес қосуға талпынады. Ұлттық мақтаныш сезімі оянып, олар өздерінің білімін туған жерінің игілігі үшін пайдалануға тырысады.
Жас ұрпақ әлемдік ғылыми қауымдастықта лайықты орын алады. Оқушылардың ғылыми жетістіктері оларды халықаралық деңгейдегі байқауларға қатысуға ынталандырады. Бұл олардың шығармашылық және зияткерлік әлеуетін танытуына мүмкіндік береді. Жас ұрпақтың әлемдік аренада бәсекеге қабілетті болуы—еліміздің беделін арттыратын маңызды қадам. Сонымен қатар, бұл оқушыларға жаһандық мәселелерді шешуге өз үлестерін қосуға мүмкіндік береді, олардың ғылыми көшбасшылық қабілеттерін дамытуға ықпал етеді. Жаһандық ғылыми қауымдастыққа қатысу арқылы оқушылар мәдениетаралық коммуникацияны меңгеріп, заманауи әлемдегі күрделі мәселелерді шешуге бейімделеді. Олар шет тілдерін меңгеріп, халықаралық деңгейде еркін қарым-қатынас жасау дағдыларын жетілдіреді, бұл өз кезегінде олардың болашақтағы мансаптық мүмкіндіктерін кеңейтеді.
Қорытынды
Құрметті қатысушылар! Біздің ортақ міндетіміз—жас ұрпақты ғылым мен тәрбиенің үйлесімді дамуы арқылы жан-жақты тұлға ретінде қалыптастыру. Абайдың " Толық адам ілімі- рухани тәрбие өзегі және интеллектуалды дамудың мызғымас негізі. Осы ілім арқылы біз болашақ ұрпақты тек білімді ғана емес, сонымен қатар адамгершілік қасиеттері жоғары, рухани бай тұлға ретінде тәрбиелей аламыз.
Бірлескен жұмысымыздың нәтижесінде біз еліміздің жарқын болашағына үлкен үлес қоса аламыз. Ғылымға көңіл бөлу—ұлттың дамуының негізі екенін ұмытпайық.
Әдебиеттер тізімі
-
Абай Құнанбаев. "Қара сөздер". Алматы, 2020.
-
Мұқанов С. "Ғылым және рухани құндылықтар". Алматы, 2021.
-
Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі. "Тәрбие және білім" бағдарламасы. Нұр-Сұлтан, 2023.
-
Омаров Ж. "Білім және тәрбие сабақтастығы". Алматы, 2019.
-
Құсайынов Б. "Заманауи тәрбие мен ғылым". Астана, 2022.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Ғылымға көңіл бөлсеңіз"
"Ғылымға көңіл бөлсеңіз"
«Ж. Молдағалиев атындағы орта мектебі» КММ
«Толық адам ілімі – рухани тәрбие өзегі» тақырыбында облыстық ғылыми – танымдық конференцияның аудандық кезеңіне
БАЯНДАМА
ТАҚЫРЫБЫ: «ҒЫЛЫМҒА КӨҢІЛ БӨЛСЕҢІЗ»
Баяндамашылар: ДТІЖО м.а Өтепбергенова Арай Қуанышқызы
және ата –ана Турсбекова Перизат Бакытбековна
Тоқтамыс ауылы
2024-2025 оқу жылы
Баяндама тақырыбы: "Ғылымға көңіл бөлсеңіз"
Кіріспе
Құрметті конференцияға қатысушылар!
Бүгінгі "Толық адам ілімі – рухани тәрбие өзегі" атты конференция ғылым мен тәрбие арасындағы байланысты терең түсінуге, оны жаңа деңгейге көтеруге арналған. Біз үшін, ата-аналар мен мектеп өкілдері ретінде, ұрпақ тәрбиесінде ғылымның орны мен маңыздылығын ерекше атап өту маңызды. Абайдың "Толық адам" ілімін негізге ала отырып, білім беру мен тәрбиенің жаңа, инновациялық тәсілдерін ұсыну—басты міндетіміз.
Мақсаттар мен міндеттер
Мақсаттар:Абай шығармашылығы арқылы білім беру мен тәрбиенің сапасын арттыру.Ғылымға қызығушылықты арттырып, өскелең ұрпақтың интеллектуалды және ғылыми ойлау қабілетін дамыту.
"Толық адам" ілімі негізінде ұлттық және патриоттық тәрбие беру арқылы жас ұрпақты қалыптастыру.
Міндеттер:Ұрпақ тәрбиесіне кері әсер ететін мәселелерді анықтау және олардың шешу жолдарын ұсыну.
Білім алушыларды ғылым мен білімге ынталандыратын тетіктер мен идеяларды дамыту.
Ойшылдың философиялық идеялары арқылы оқушылардың ғылыми әлеуетін әлемдік деңгейде арттыру.
Ғылымға көңіл бөлу жолдары
Ғылыми ойлау қабілетін дамыту:
Ғылыми зертханалар құру: Мектептерде заманауи құралдармен жабдықталған зертханалар құру оқушылардың тәжірибелік және аналитикалық қабілеттерін дамытуға ықпал етеді. Мұндай зертханаларда оқушылар өз қолдарымен тәжірибе жасап, ғылыми жобаларын жүзеге асыра алады. Бұл олардың зерттеушілік қызығушылықтарын арттырып, ғылымға деген сүйіспеншілігін оятады.
Жаңа әдістемелерді енгізу: Зерттеушілік оқыту, STEAM білім беру әдістемелері оқушылардың шығармашылық және сыни ойлау қабілеттерін дамытуға бағытталған. Бұл әдістерді оқу бағдарламасына енгізу арқылы ғылымды оқыту үдерісін қызықты әрі тиімді етуге болады.
Ғылыми жобалар байқауын ұйымдастыру: Оқушыларды ғылыми жобалар байқауына қатыстыру арқылы олардың зерттеу дағдылары мен өз ойларын тұжырымдауға деген қабілеттерін арттыруға болады. Бұл байқауларда оқушылар шығармашылық шешімдерді ұсынып, өздерінің ғылыми әлеуетін таныта алады.
Нәтижелер
Оқушылардың ғылыми әлеуеті артады, ғылыми-зерттеу дағдылары қалыптасады. Мектептерде зертханалық жұмыстардың жүзеге асырылуы, ғылыми жобаларға қатысу балалардың ғылымға деген қызығушылығын оятады. Олар жаңа идеяларды жүзеге асырып, зерттеу дағдыларын қалыптастыру арқылы заманауи ғылымның негіздерін меңгереді. Бұл өз кезегінде олардың өз болашағын ғылыммен байланыстыруына мүмкіндік береді. Ғылыми жетістіктер оқушыларды болашақта таңдаған кәсібіне сенімділікпен қарауға ынталандырады. Сонымен қатар, оқушылар ғылым мен тәжірибенің байланысын түсініп, алған білімдерін нақты өмірде қолдануға дағдыланады. Олар өз бетінше зерттеу жүргізуді және оның нәтижелерін қорғауды үйренеді, бұл дағдылар олардың өмір бойы білім алуына негіз болады.
Мектеп пен ата-аналар арасында тығыз ынтымақтастық орнап, тәрбиенің сапасы жақсарады. Ата-аналар мектеп өміріне белсенді қатыса отырып, балалардың білім алуына қолдау көрсетеді. Бірлескен жобалар мен іс-шаралар мектеп пен отбасылар арасында өзара түсіністік пен сенімді нығайтады. Бұл балалардың мектепке деген ынтасын арттырып, олардың тәртібіне оң ықпал етеді. Сондай-ақ, ата-аналардың ғылыми іс-шараларға қатысуы олардың балаларына үлгі болуға және ғылыми үдерістің маңыздылығын түсіндіруге көмектеседі. Мұндай өзара байланыс оқушылардың тек академиялық білім алып қана қоймай, тәртіпті, мақсатты және ынталы тұлға ретінде қалыптасуына ықпал етеді. Сонымен бірге, бұл қарым-қатынас ата-аналардың өздерінің де ғылымға деген қызығушылығын арттырып, отбасы мүшелерін ортақ білім үдерісіне тартуға мүмкіндік береді.
Ұлттық құндылықтарды сақтай отырып, патриоттық тәрбиенің деңгейі көтеріледі. Абайдың "Толық адам" ілімі негізінде оқушыларға ұлттық дәстүрлерді, мәдениетті және тарихты үйрету олардың елге деген сүйіспеншілігін арттырады. Ұлттық құндылықтарды ғылыммен ұштастыру арқылы біз жас ұрпақтың отансүйгіштік сезімін қалыптастырамыз. Патриоттық тәрбие арқылы ұрпақтың ұлттық рухани құндылықтарға деген құрметі нығайып, ел дамуына үлес қосуға ұмтылысын арттырады. Сонымен қатар, ғылымның патриотизммен үйлесімділігі арқылы оқушылар өз елінің болашағын ғылыммен байланыстырып, оның дамуына үлес қосуға талпынады. Ұлттық мақтаныш сезімі оянып, олар өздерінің білімін туған жерінің игілігі үшін пайдалануға тырысады.
Жас ұрпақ әлемдік ғылыми қауымдастықта лайықты орын алады. Оқушылардың ғылыми жетістіктері оларды халықаралық деңгейдегі байқауларға қатысуға ынталандырады. Бұл олардың шығармашылық және зияткерлік әлеуетін танытуына мүмкіндік береді. Жас ұрпақтың әлемдік аренада бәсекеге қабілетті болуы—еліміздің беделін арттыратын маңызды қадам. Сонымен қатар, бұл оқушыларға жаһандық мәселелерді шешуге өз үлестерін қосуға мүмкіндік береді, олардың ғылыми көшбасшылық қабілеттерін дамытуға ықпал етеді. Жаһандық ғылыми қауымдастыққа қатысу арқылы оқушылар мәдениетаралық коммуникацияны меңгеріп, заманауи әлемдегі күрделі мәселелерді шешуге бейімделеді. Олар шет тілдерін меңгеріп, халықаралық деңгейде еркін қарым-қатынас жасау дағдыларын жетілдіреді, бұл өз кезегінде олардың болашақтағы мансаптық мүмкіндіктерін кеңейтеді.
Қорытынды
Құрметті қатысушылар! Біздің ортақ міндетіміз—жас ұрпақты ғылым мен тәрбиенің үйлесімді дамуы арқылы жан-жақты тұлға ретінде қалыптастыру. Абайдың " Толық адам ілімі- рухани тәрбие өзегі және интеллектуалды дамудың мызғымас негізі. Осы ілім арқылы біз болашақ ұрпақты тек білімді ғана емес, сонымен қатар адамгершілік қасиеттері жоғары, рухани бай тұлға ретінде тәрбиелей аламыз.
Бірлескен жұмысымыздың нәтижесінде біз еліміздің жарқын болашағына үлкен үлес қоса аламыз. Ғылымға көңіл бөлу—ұлттың дамуының негізі екенін ұмытпайық.
Әдебиеттер тізімі
-
Абай Құнанбаев. "Қара сөздер". Алматы, 2020.
-
Мұқанов С. "Ғылым және рухани құндылықтар". Алматы, 2021.
-
Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі. "Тәрбие және білім" бағдарламасы. Нұр-Сұлтан, 2023.
-
Омаров Ж. "Білім және тәрбие сабақтастығы". Алматы, 2019.
-
Құсайынов Б. "Заманауи тәрбие мен ғылым". Астана, 2022.
шағым қалдыра аласыз













