Қостанай облысы, Ұзынкөл
ауданы, Федоров орта мектебі
Заманхан Ақмарал
Бекжанқызы
Арифметикалық амалдарға
берілген есептерді шешу
Бағыты: Логикалық ойлауға берілген
есептерді шешу
Секциясы: Математика
Секция
жетекшісі:Заманхан Ақмарал
Бекжанқызы
2020
ж
Түйіндеме
Зерттеу
мақсаты: Оқушының есептеу дағдысын
қалыптастыру, математика деген қызығушылығын
дарыту.
Гипотезасы: Логикалық тапсырмаларды
арифметикалық амалдарын тиімді қолдану арқылы нәтижесін
көруі.
Зерттеу
кезеңдері:Логикалық тапсырмаларды
бастапқыда ауызша, сонымен бірге нәтижесін
тапқаны.
Зерттеу
әдістері: Ауызша есептеу, тиімиді
ойлау.
Зерттеу
жаңалығы: Оқушы барынша есептерін жинақы
,тиімді орныдауы арқылы нәтижеге
жетуі
Зерттеу
нәтижелері: Қиындығы жоғары зерттеу
заңдылығына байланысты берілген есептерді
шығаруы.
Abstract
Examine
objective: То
develop pupil
habit.
Hypothesis:To develop the skills of the
pupils in solving
interesting.
The pores of the
study: To enlarge pupils abilities
doing logically arithmetic
Methods
Subjects: In oral
form.
.
Explore
news: To encourage to note down
their classmates answers.
Results: To enrich childrens knowledge
concerning the theme.
Жоспар
І. Кіріспе . Математика –білім
негізі
ІІ. Негізгі бөлім. 1. Ауызша
есептеу
2. Қиынырақ
есептер
ІІІ.Қорытынды. Арифметикалық
амалдарға берілген есептердің
маңызы
І.
Кіріспе
Математикалық білім алудың
басты шарты – математикалық мәдениеттіліктің деңгейін көтеру болып
табылады.
Математика ең алдымен
оқушылардың дұрыс ойлау мәдениетін қалыптастырады, дамытады, шыңдай
түседі.
Американдық педагог –
математик Д.Пойа былай деген:
« Математиканы білу деген не?
Бұл есептерді шығара білу, онда стандарттық есептерді ғана емес
ойлаудың еркіндігін, сананың салауаттылығын, өз болмысты,
тапқырлықты керек ететін есептерді
шығару».
Есеп шығару кезінде жалпылауға
үйрету, ойлауды, жадыны дамытады, жалпылама ассоциация
қалыптасады.
Шапшаң есептеу әдіс-тәсілдерін
қолдану тапқырлыққа, зеректікке, логикалық ойлай білуге, амалдарды
және күнделікті өмірде кездесетін әр адамға қажет қарапайым
есептеулерді тез және тиімді жолдармен орындауға үйретіп, ауызша,
шапшаң есептеу дағдыға айналып, есептеу жұмысын
оңайлатады.
Оқушыларға дайын өнімді
қабылдайтын емес, өз бетімен ізденетін, дербес іс-әрекет жасай
алатын тұлға ретінде қарау,яғни Конфуцийдің «Естігенімді-ұмытамын,
көргенімді есте сақтаймын, өз істегенімді меңгеремін» дегені- өз
ұстанымым.
ІІ. Негізгі
бөлім
Ауызша есептеу есептерінде
қосудың терімділік және топтау тәсілдері арқылы шапшаң есептеу
арқылы нәтижеге жету.
Ауызша
есепте
-
3+4+16+5+17+18;
-
1+2+3+4+5+6+7+8+9;
-
13+27+37+63+73+87;
-
13+12+11+10+8+7+6+5;
-
4+6+16+19+36+39+79+51;
-
15+9+6+3+24++21++18+12;
-
2+4+5+7+26+24+23+21;
-
32+30+28+25+4+6+8+11;
-
37+13+28+12+33-7-30-25;
-
23+27-43-7+34+16+35+15-40-10;
Сонымен қатар кейбір логикалық
ойлау қабілетіне берілген стандарттық емес дамытушылық есептер
шығаруға уақыт тапшыл екені әр мұғалімге белгілі. Бұл тапсырмаларды
әрдайым сабақ уақытында және тыс уақытта өзбеттерінше орындауға
ұсынуға болатын, логикалық ой-өрісін кеңейтуді көздейтін осындай
дамыту ,әрі қызықты есептер жинақталған. Әр есептер өзім
жинақтадым.
Цифрлар арасына
(+,-)таңбаларын қою
-
1
2
3
4
5=33
-
5 6 7 8
9=550
-
9 8 7 6
5=17
-
2 2 2 2 2 2
2=16
-
3 3 3 3 3
3=6
-
4 4 4 4 4 4
4=100
-
5 5 5 5 5
5=100
-
6 6 6 6 6
6=78
-
7 7 7 7 7 7
7=98
-
9 9 9 9 9 9
9=90
Жауаптары:
-
1+23+4+5=33
-
567-8-9=550
-
98-76-5=17
-
22-2-2-2-2-2+2=16
-
33+3-33+3=6
-
44+44+4+4+4=100
-
55+55-5-5=100
-
66-6+6+6+6=78
-
77-7+7+7+7+7=98
-
99+9+9-9-9-9-9=90
қолданбай цифрлар арасына
(+,-,:,*) таңбаларын қою
-
2
2
2
2
2
2
2
2
2=21
-
3 3 3 3 3
3=39
-
4 4 4 4
4=7
-
5 5 5 5 5
5=57
-
4 4 4 4 4
4=42
-
6 6 6 6 6
6=49
-
7 7 7 7 7
7=51
-
8 8 8 8 8
8=81
-
9 9 9 9 9
9=100
-
2 2 2 2
2=45
Жауаптары :
-
2*
2*
2*
2-
2:
2+
2+2+ 2=21
-
3* 3* 3+ 3* 3+
3=39
-
4
*4
-4:4-4-
4=7
-
5
5 +5
:5+
5:
5=57
-
4
4 -4:
4-
4:
4=42
-
6
*6
+6
:6+
6+
6=49
-
7
*7+
7:
7+
7:
7=51
-
8
*8
+8
:8
+8
+8=81
-
9
*9
+9
:9+
9+
9=100
-
2
2 *2
+2