Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ғылыми жоба: Болашақта Қазақстандағы робототехниканың дамуы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
КАЗАХСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ Т.РЫСКУЛОВ АУДАНЫ ӘКІМДІГІНІҢ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ «АҚТОҒАН ШАҒЫН ОРТАЛЫҚТЫ ОРТА МЕКТЕБІ» КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ
«Бекітемін» «Келісемін» «Қаралған» Ақтоған шағын орталықты ............2019 жылғы ғылыми әдістемелік ӘБ отырысында қаралды
орта мектебінің директоры отырысында қаралған. ӘБ жетекшісі:
.............. .......................... Мектеп директорының ғылыми ........................................
О.М.Рыскулова ісі жөн.орынбасары. Нысанбаева Г.Т.
«......».........2019ж .............................................. «.....»..........2019 ж
Дарменова Э.Т.
Робототехника
(қолданбалы курс)
Сынып: 10
Физика пәні мұғалімі: Косбакова Айнур Жандарбековна
2019-2020 оқу жылы
Түсінік хат
Роботтар — қарқынды дамып келе жатқан болашақтың жоғарғы технологияларының бірі.
Қазіргі кезде роботтар өміріміздің көптеген саласына, атап айтқанда, ғарышты игеру, денсаулық сақтау, өндіріс, қоғамдық қауіпсіздікті қамтамасыз ету, қорғаныс ісі және басқа да салаларға еніп үлгерді.
Робот деп біз белгілі бір әрекеттің бағдарламасына және функцияның соңғы жиынтығына ие құрылғыны айтамыз.
Робот (чех тілінен аударғанда robota – еріксіз еңбек, rob – құл) – тірі организм ретінде құрылған автоматты құрылғы. Ол байланысатын және әрекет ете алатын, ойлай білетін, қабылдай алатын машина.
Робот алдын ала салынған бағдарлама бойынша және сыртқы әлем туралы датчиктерден ақпарат ала отырып әрекет етеді (тірі ағзалардың органдарына ұқсас). Робот әдетте адамдар орындайтын (немесе жануарлар) өндірістік және басқа да операцияларды жүзеге асырады. Сонымен қатар робот оператормен байланыс жасай алады (одан бұйрықтар ала алады) және дербес әрекет те ете алады.
«Робото техника бағдарламасына арналған авторлық
бағдарлама 5 - сынып оқушыларына ұсынылып отыр.
Бұл авторлық бағдарламада оқушылар робот ұғымдарымен, алғашқы
қадамдарымен, бағдарламалау ұғымымен, және робот процесін іске
асырады деп күтілуде.
Бағдарламада теориялық білім мен қатар практикалық жұмыс жасау,
есептер шығару, өз бетінше робот программалар құру сияқты әрекеттер
орындайды. Есептер қарапайым, оқушы жасы ескерілген.
Бағдарламаны оқып үйрену арқылы оқушылар қазіргі заманғы
математикалық, логикалық ақпараттық білімін тереңдете отырып, алған
дағдыларын өмірлік жағдайларда қолдана алады деп
күтілуде.
Курстың мақсаттары мен міндеттері
Мақсаты:
Робототехника курсын үйрету қазіргі заман талабына сай бәсекеге қабілетті, қарқынмен дамып келе жатқан қоғамда кәсіби маман болып қалыптасуына бағыт беру.
Міндеттері:
Бағдарламаны үйрету арқылы оқушылардың танымдық, біліктілік қабілетттерін дамыту;
Оқушылардың компьютерлік графикамен жұмыс жасау барысында оларды кәсіби маман болуына ықпал жасау.
Күтілетін нәтиже:
Робот техникасы бағдарламасын меңгерген және оны кәсіби мамандығында пайдалана алатын тұлға.
Оқушылардың білім – білік дағдысына қойылатын талаптар:
Оқушы нені білуі керек:
- Робот ұғымын сипаттай және талдай білу;
- Arduino UNO бағдарламасының интерфейсін сипаттай білу;
Оқушы нені үйрену керек:
- Робот құрастырып үйренеді;
- Бағдарламаның командаларымен жұмыс жасауды;
- Arduino UNOтбағдарламасының есептерді шығаруды;
- Шығармашылықпен жұмыс жасай білу;
Тұжырымдамалық бөлім
Қазіргі кезде көптеген елдердің оқушылары роботты үйренуді Arduino UNO бағдарламасынан бастайды. Робот программалармен қатар, күрделі өндірістік мәселелерді шеше алатын құрылымды объектілі – бағытталған программалау тілі болып табылады. Бұл бағдарлама ыңғайлы, программа құру реттілігін тәртіппен қарастыратын, оқушылардың іс – әрекет тәртібіне тәрбиелейтін тіл болып табылады. «Робото техника бағдарламасына арналған курстық бағдарлама 8 - сынып оқушыларына ұсынылып отыр.
Бұл бағдарламада оқушылар робот ұғымдарымен, алғашқы қадамдарымен, бағдарламалау ұғымымен, және робот процесін іске асырады деп күтілуде.
Бағдарламада теориялық білім мен қатар практикалық жұмыс жасау, есептер шығару, өз бетінше робот программалар құру сияқты әрекеттер орындайды. Есептер қарапайым, оқушы жасы ескерілген.
Бағдарламаны оқып үйрену арқылы оқушылар қазіргі заманғы математикалық, логикалық ақпараттық білімін тереңдете отырып, алған дағдыларын өмірлік жағдайларда қолдана алады деп күтілуде.
Arduino UNO тілінде жалған программаны машина тіліне аударып, объектілік – бағытталған модуль жасау тәсілдері де қамтылған.
Сондықтан да 8 - сынып оқушыларына дайындалып қолдануға ұсынылып отырған бұл бағдарлама пайдаланушыларға өзінің тиімділігі мен
пайдалылығын көрсетеді деп сенемін.
Жаңа технологиялардың қарқынды дамуы, Қазақстан Республикасының өндірісін жедел индустрияландыру келесі буындардан жоғары білікті техникалық кадрларды даярлауды талап етеді. Курс техникалық өнім-моделін өз бетінше әзірлеу бойынша логикалық ойлауының дамуына, білік пен дағдыларының дамуына ықпал етеді. Робототехникаға оқыту оқушыларға 21 ғасырдың жаңа техника мен технологиялық жетісіктерімен танысуға мүмкіндік береді.
Қазіргі кезде көптеген елдердің оқушылары
роботты үйренуді MINDSTORM бағдарламасынан бастайды. Робот
программалармен қатар, күрделі өндірістік мәселелерді шеше алатын
құрылымды объектілі – бағытталған программалау тілі болып табылады.
Бұл бағдарлама ыңғайлы, программа құру реттілігін тәртіппен
қарастыратын, оқушылардың іс – әрекет тәртібіне тәрбиелейтін тіл
болып табылады.
MINDSTORM тілінде жалған программаны машина тіліне аударып,
объектілік – бағытталған модуль жасау тәсілдері де қамтылған.
Сондықтан да 5 - сынып оқушыларына дайындалып қолдануға ұсынылып
отырған бұл бағдарлама пайдаланушыларға өзінің тиімділігі мен
пайдалылығын көрсетеді деп сенемін.
Пікір
Мектептердегі Робототехника туралы білім беру бүгін маңыздылығы мен өзектілігіне ие. Технология заңдар технологиясы, білім құбылыс түсіну, оқушыға уақыт талаптарын қанағаттандыру және қазіргі өмірдегі өз орнын табуға мүмкіндік береді.
Оқушылар алғашында шетелдік кинолардан көрген түрлі робот кейіпкерлеріне қызығу арқылы келеді. Мұнда оларға роботтардың түрлерін таныстырып, олардың маңыздылығын түсіндіреміз. Робототехника өмірдің барлық саласында қолданылады. Өздігінен ашылып-жабылатын есіктерден бастап нанотехнологияларға дейін робототехника пайдаланылады. Біз үйірмеде «Lego» роботтары негізінде үйретеміз. Бізде қазір осы робототехника саласын жалпы білім беретін мектептерге енгізу бойынша әлеуметтік жоба жүргізілмек. Қазір Назарбаев Зияткерлік мектебіндегі оқушыларды оқытса, енді қарапайым мектептерде информатика пәні мұғалімдері робототехника негіздерін үйретеді.
Робот істеу – әр адамның ойлай білуіне байланысты. Мұнда мақсатқа жету маңызды. Роботқа жүктелетін міндеттің орындалуы үшін бағдарлама жазылады. Роботты құрастыру оңай болғанымен, бағдарламалауға келгенде қиындықтар болады. Бір роботты құрастыру мен бағдарлама жазып шығуға кететін уақыт мөлшері оның күрделілігі бойынша анықталады. Робот құрастырғанда бөлшектерінің мығымдығы мен беріктігі де оның шыдамдылығын арттырады. Күрделі бағдарлама роботты күшейтеді. Мектепте робототехниканы үйрету жөнінде үйірме ашылады. Оқушылар сабақтан кейін үйірмеге қатысып, құлтемір жасауды үйренеді. Робототехника дегеніміз – бірнеше пәннің үйлесім табуы. Құлтемірді жасаған кезде алдымен бағдарламасын жазады. Бағдарлама жасау барысында міндетті түрде математика, информатика, физика, геометрия пәндерінің элементтерін пайдаланады. Мәселен, олар математика пәнінен бір формула үйреніп келетін болса, үйірмеде сол формуланы пайдалана отырып, өздері тәжірибе жүзінде шыңдайды. Физикалық есеп арқылы роботты, оның қимылын жасайды. Робот жасау арқылы балалардың ойлау қабілеті дамиды, бағдарлама жасап үйренеді. Мұндағы басты мақсат – балаларды ғылымға баулу. Робототехника математика, физика, информатика, технология, инженерлік негіздері және т.б. интеграциялануын қарастыратын пәнаралық элективті курс болып табылады. Бұл курс – ғылыми-техникалық бағыттағы оқушылардың шығармашылық әлеуеттерін анағұрлым толық ашатын және жасөспірімдердің жеке білім маршрутын жасау мен кәсібін анықтауға арналған құрал болып табылатын, білімге деген жеке қызығушылықтарын қанағаттандырудың маңызды механизмдерінің бірі.
Пікір авторы: Дарменова Э.Т.
Нормативтік бөлім
(аптасына 1 сағат, барлығы 34 сағат)
№ |
Сабақтың тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
1 |
Робот техникасы курсына кіріспе. Робот техникасының негіздері, пайдалану салалары, түрлері. |
1 |
|
2 |
Робот техникасының тарихы және болашағы. |
1 |
|
3 |
Мотордың көмегімен қозғалту |
1 |
|
4 |
Датчиктер. Жанасу датчигі. Батырманың басылуын анықтау. |
1 |
|
5 |
Ультрадыбысты датчик. Кедергілерге реакция және оларды анықтау. |
1 |
|
6 |
Гироскопиялық датчик. Бұрыштық ауытқуды анықтау. |
1 |
|
7 |
Цикл блогы. Санауышты қолдану. Датчиктегі мәліметтерді қолдану. |
1 |
|
8 |
«Тасымалдау» жобасы. Экран блогы. Мәтін блогы. |
1 |
|
9 |
Математика блогы. Кездейсоқ сандар блогы. |
1 |
|
10 |
Сыныпқа жарыстың басталуы. Идеялардың таныстырылымы. |
1 |
|
11 |
Ауыстыру блогы. «Жаяу жүргіншіробот» жобасы. |
1 |
|
12 |
Қазақстанда робототехника саласын зерттеу. |
1 |
|
13 |
BottleBox қоқыс жәшігі. |
1 |
|
14 |
AntiFire аппаратының жүйесі. |
1 |
|
15 |
Arduino-ның жұмыс істеу принциптері. |
1 |
|
16 |
Arduino UNOны басқару элементтері. |
1 |
|
17 |
Ардуино микроконтроллерінің түрлері. |
1 |
|
18 |
Ардуиноны фоторезистормен басқару. |
1 |
|
19 |
Ардуиноны потенциометрмен басқару. |
1 |
|
20 |
Ардуино машинасының жобасын көрсетіп, құрал-жабдықтарымен таныстым. |
1 |
|
21 |
Ардуиномен температура және ылғалдықты анықтау. |
1 |
|
22 |
Ардуино машинасын құрастыру. |
1 |
|
23 |
Ардуино тақтасының негізгі үлгілері. |
1 |
|
24 |
Ардуиноны жарық диодымен басқару. |
1 |
|
25 |
Болашақта Қазақстандағы робототехника. |
1 |
|
26 |
Роботтардың ең басты таптары. |
1 |
|
27 |
Робот құрамдастары. |
1 |
|
28 |
Сенсор өлшемелері. |
1 |
|
29 |
Робототехниканың медицина саласында қолданылуы. |
1 |
|
30 |
Ғарыштағы роботтар. |
1 |
|
31 |
Роботтарды өнеркәсіпте қолдану. |
1 |
|
32 |
Робототехника және мехатроника |
700 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда: 45 000 000 ₸ Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |