0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
ҒЫЛЫМИ ЖОБА
ЖАЗУДЫҢ ТӘРТІБІ
МЕН ТАЛАПТАРЫ
МАҚСАТЫ
1.Сыныптан тыс уақытта оқушылардың
ғылыми жоба жұмыстарын
ұйымдастыру тәжірибесін талдау.
2.Ғылыми жоба жұмыстарын
ұйымдастырушы мұғалімдер мен
оқушыларға әдістемелік көмек көрсету
Ғылыми жоба жұмыстарыоқушылардың жеке,
жұптық немесе топтық зерттеу
жұмыстары бойынша жүзеге
асады.
Ғылыми жобаның тиімділігі:
«Естігенімді ұмытамын, көргенімді есте
сақтаймын,
өз істегенімді меңгеремін» деп
Конфуций айтқандай
көзбен көріп, құлақпен естіп, есте
сақтай отырып,
оқушыны ізденіске, іскерлік пен
танымдық ынтаға,
шығармашылық қабілетті жетілдіруге,
тапқырлыққа,
жаңа ғылыми ізденіске жетелейді.
Тақырыптың
өзектілігі
Баланы оқи білуге үйрету
Баланы ойлауға үйрету
Баланың тұлға ретінде дамуына
жағдай жасау
Зерттеу мақсаты
Сабақтан тыс уақытта
оқушылардың жоба
жұмыстарын ұйымдастыру
тәжірибесін талдау,
оның тиімділігін талдау
Оқушылардың зерттеу жұмысына
деген
қызығушылығының, ынтасының
артуы
Күтілетін
нәтиже
Жасампаз және өнерпаз тұлғаның
қалыптасуы
Еңбекті бағалай білетін тұлға
Ғылыми жобада
Бет парақ (титул парағы);
Мазмұны
Кіріспе;
-Теориялық бөлім;
-Зерттеу бөлімі;
-Қорытынды;
-Қосымша материалдар (кесте, таблица,
суреттер)
Ғылыми жобаға
келесі
құжаттамалар
қоса тіркеледі
Аннотация (қазақ, орыс,
ағылшын тілдерінде)
Ғылыми жетекшінің
жұмыс туралы пікірі, оның
қолымен,
оқу орнының мөрімен
расталады
Зерттеу күнделігі
Бет парақты рәсімдеу
Зерттеу жұмысы орындаған мекеменің
толық атауы;
Автордың аты – жөні;
Тақырыбы;
Жетекшісі;
Сыныбы;
Бағыты;
- Ғылыми жетекшісі;
Мазмұны бар беттерді рәсімдеу
А) Беттің жоғарғы бөлігінде «Тарау» (немесе «Мазмұны»)
Ә) Мазмұнда ғылыми жоба бөлімдерінің реттілігі көрсетіледі:
-Кіріспе;
-І тарау (1.1, 1.2, 1.3,) деп нөмірленетін бірнеше тармақшалары
болады;
-ІІ тарау (2.1, 2.2, 2.3 тармақшалары)
-Қорытынды
-Әдебиеттер тізімі;
-Қосымша (егер бар болса)
Б) Бет нөмірі 3-ші беттен басталатын кіріспе бөлімнен
басталады
(1-ші бет – бет парақ нөмірленбейді, бірақ ескеріледі.
2-ші бет мазмұны нөмірленбейді, бірақ ескеріледі.
Ғылыми жобаның кіріспесін рәсімдеу
Кіріспеде (кемінде 2 бет): таңдалған зерттеу тақырыптарының
көкейтестілігі, мақсаты айтылады.
Кіріспе жаңа беттен басталады, 3-ші бет болып нөмірленеді.
Бет нөмірлері беттің төменгі бөлігінің оң жағында көрсетіледі.
Мәтінді рәсімдеудің жалпы ережесі
-Мәтін компьютерде терілуі керек
-Сызық көлемдері: сол жаққа- 2,5 см, оң жақ- 1 см, жоғары-2 см, төменгі -2 см
-Әріп Times New Roman 14 кегль;
-Абзац болу керек;
-Жол арақашықтығы 1,5;
-Кіріспе, әр жаңа тарау, қорытынды, әдебиеттер тізімі әр жаңа беттен
басталады;
-Ғылыми жобаның әр бөлімінің атауы майлы шрифтпен ортаға жазылады;
-Теориялық бөлімнің бет саны 20 беттен кем болмауы керек;
-Қорытындыда (кемінде 1 бет) жұмыстың негізгі нәтижелері және олардың
негізінде жасалынған қорытындылар, жұмыс нәтижелерін ғылыми және
практикалық мақсатта пайдалану бойынша айтылады;
Аннотацияның жазылуы
-Аннотация (кемінде 250 сөз) жобаның қысқаша
мазмұнын
көрсетеді және оған:
-Зерттеу мақсаты;
-Зерттеу обьектісі;
-Зерттеу кезеңдері;
-Эксперимент әдісі;
-Зерттеу жаңалығы және өз бетінше жұмыс істеу
дәрежесі;
-Жұмыс нәтижелері және қорытындымсы;
-Нәтижелерді практика жүзінде пайдалану саласы кіреді.
Қолданылған әдебиеттер жұмыс соңында
төмендегі тәртіппен жүргізіледі
- Автордың аты – жөні;
- Мақаласының немесе журналдың атауы;
- Басылып шыққан баспасы;
- Шыққан жылы, беті, нөмірі;
Оқушының ісәрекеті
- Оқушы- оқыту субьектісі
Мұғалімнің іс-әрекеті
- Жеке тұлғаға қарай
бағытталған ұсынушы, нақты
мақсат қоюшы
- Мақсатқа дербес өз ісәрекетімен жетуші белсенді
субьект
- Бағыт- бағдар беруші
- Өзін-өзі және бірін- бірі
оқытушы
- Оқушының жетістігін
құптаушы
-Өнерпаз, жасампаз еңбектің
иесі
- Өз ізденісімен табысқа жетуші
шығармашылық тұлға
Ынталандырушы, мақсат
қоюшы
- Мақсаттарға жетелеуші
Баяндау мәдениеті
1. Секциядағы баяндама 7-10 минуттан аспау керек.
2. Баяндау нақты болуы керек.
3. Жұмыс көрнекі құралдармен бірге баяндалуы тиіс.
Ғылыми жобаны қорғау кезінде
демонстрациялайтын материал дайындауға болады.
Көрнекіліктің көлемі оқушының жасына, бойына
сәйкес дайындалуы тиіс.
Зерттеу тәртібі мен зерттеу әрекетінің әдіснамалық негізі
әрекетте жатыр. Сондықтан оқушының зерттеу әрекеті,
зерттеу тәртібі күрделі кіріктірілген білім болып табылады.
Зерттеу- дарынды балаларды оқытудың негізі. Онсыз баланың
потенциалды қабілетін ашу мүмкін емес.
Дарынды оқушылардың ізденушілік қасиетін қалыптастыру
зерттеуде оқытудың түрлі формалары мен әдістері арқылы
жүзеге асады.
Солардың ішіндегі ең тиімдісі- біздің елімізде соңғы уақытта
оқушылардың ізденісін республикалық, сондай-ақ халықаралық
деңгейде көрсетіп жүрген – ғылыми жоба жарысы.
ЖАЗУДЫҢ ТӘРТІБІ
МЕН ТАЛАПТАРЫ
МАҚСАТЫ
1.Сыныптан тыс уақытта оқушылардың
ғылыми жоба жұмыстарын
ұйымдастыру тәжірибесін талдау.
2.Ғылыми жоба жұмыстарын
ұйымдастырушы мұғалімдер мен
оқушыларға әдістемелік көмек көрсету
Ғылыми жоба жұмыстарыоқушылардың жеке,
жұптық немесе топтық зерттеу
жұмыстары бойынша жүзеге
асады.
Ғылыми жобаның тиімділігі:
«Естігенімді ұмытамын, көргенімді есте
сақтаймын,
өз істегенімді меңгеремін» деп
Конфуций айтқандай
көзбен көріп, құлақпен естіп, есте
сақтай отырып,
оқушыны ізденіске, іскерлік пен
танымдық ынтаға,
шығармашылық қабілетті жетілдіруге,
тапқырлыққа,
жаңа ғылыми ізденіске жетелейді.
Тақырыптың
өзектілігі
Баланы оқи білуге үйрету
Баланы ойлауға үйрету
Баланың тұлға ретінде дамуына
жағдай жасау
Зерттеу мақсаты
Сабақтан тыс уақытта
оқушылардың жоба
жұмыстарын ұйымдастыру
тәжірибесін талдау,
оның тиімділігін талдау
Оқушылардың зерттеу жұмысына
деген
қызығушылығының, ынтасының
артуы
Күтілетін
нәтиже
Жасампаз және өнерпаз тұлғаның
қалыптасуы
Еңбекті бағалай білетін тұлға
Ғылыми жобада
Бет парақ (титул парағы);
Мазмұны
Кіріспе;
-Теориялық бөлім;
-Зерттеу бөлімі;
-Қорытынды;
-Қосымша материалдар (кесте, таблица,
суреттер)
Ғылыми жобаға
келесі
құжаттамалар
қоса тіркеледі
Аннотация (қазақ, орыс,
ағылшын тілдерінде)
Ғылыми жетекшінің
жұмыс туралы пікірі, оның
қолымен,
оқу орнының мөрімен
расталады
Зерттеу күнделігі
Бет парақты рәсімдеу
Зерттеу жұмысы орындаған мекеменің
толық атауы;
Автордың аты – жөні;
Тақырыбы;
Жетекшісі;
Сыныбы;
Бағыты;
- Ғылыми жетекшісі;
Мазмұны бар беттерді рәсімдеу
А) Беттің жоғарғы бөлігінде «Тарау» (немесе «Мазмұны»)
Ә) Мазмұнда ғылыми жоба бөлімдерінің реттілігі көрсетіледі:
-Кіріспе;
-І тарау (1.1, 1.2, 1.3,) деп нөмірленетін бірнеше тармақшалары
болады;
-ІІ тарау (2.1, 2.2, 2.3 тармақшалары)
-Қорытынды
-Әдебиеттер тізімі;
-Қосымша (егер бар болса)
Б) Бет нөмірі 3-ші беттен басталатын кіріспе бөлімнен
басталады
(1-ші бет – бет парақ нөмірленбейді, бірақ ескеріледі.
2-ші бет мазмұны нөмірленбейді, бірақ ескеріледі.
Ғылыми жобаның кіріспесін рәсімдеу
Кіріспеде (кемінде 2 бет): таңдалған зерттеу тақырыптарының
көкейтестілігі, мақсаты айтылады.
Кіріспе жаңа беттен басталады, 3-ші бет болып нөмірленеді.
Бет нөмірлері беттің төменгі бөлігінің оң жағында көрсетіледі.
Мәтінді рәсімдеудің жалпы ережесі
-Мәтін компьютерде терілуі керек
-Сызық көлемдері: сол жаққа- 2,5 см, оң жақ- 1 см, жоғары-2 см, төменгі -2 см
-Әріп Times New Roman 14 кегль;
-Абзац болу керек;
-Жол арақашықтығы 1,5;
-Кіріспе, әр жаңа тарау, қорытынды, әдебиеттер тізімі әр жаңа беттен
басталады;
-Ғылыми жобаның әр бөлімінің атауы майлы шрифтпен ортаға жазылады;
-Теориялық бөлімнің бет саны 20 беттен кем болмауы керек;
-Қорытындыда (кемінде 1 бет) жұмыстың негізгі нәтижелері және олардың
негізінде жасалынған қорытындылар, жұмыс нәтижелерін ғылыми және
практикалық мақсатта пайдалану бойынша айтылады;
Аннотацияның жазылуы
-Аннотация (кемінде 250 сөз) жобаның қысқаша
мазмұнын
көрсетеді және оған:
-Зерттеу мақсаты;
-Зерттеу обьектісі;
-Зерттеу кезеңдері;
-Эксперимент әдісі;
-Зерттеу жаңалығы және өз бетінше жұмыс істеу
дәрежесі;
-Жұмыс нәтижелері және қорытындымсы;
-Нәтижелерді практика жүзінде пайдалану саласы кіреді.
Қолданылған әдебиеттер жұмыс соңында
төмендегі тәртіппен жүргізіледі
- Автордың аты – жөні;
- Мақаласының немесе журналдың атауы;
- Басылып шыққан баспасы;
- Шыққан жылы, беті, нөмірі;
Оқушының ісәрекеті
- Оқушы- оқыту субьектісі
Мұғалімнің іс-әрекеті
- Жеке тұлғаға қарай
бағытталған ұсынушы, нақты
мақсат қоюшы
- Мақсатқа дербес өз ісәрекетімен жетуші белсенді
субьект
- Бағыт- бағдар беруші
- Өзін-өзі және бірін- бірі
оқытушы
- Оқушының жетістігін
құптаушы
-Өнерпаз, жасампаз еңбектің
иесі
- Өз ізденісімен табысқа жетуші
шығармашылық тұлға
Ынталандырушы, мақсат
қоюшы
- Мақсаттарға жетелеуші
Баяндау мәдениеті
1. Секциядағы баяндама 7-10 минуттан аспау керек.
2. Баяндау нақты болуы керек.
3. Жұмыс көрнекі құралдармен бірге баяндалуы тиіс.
Ғылыми жобаны қорғау кезінде
демонстрациялайтын материал дайындауға болады.
Көрнекіліктің көлемі оқушының жасына, бойына
сәйкес дайындалуы тиіс.
Зерттеу тәртібі мен зерттеу әрекетінің әдіснамалық негізі
әрекетте жатыр. Сондықтан оқушының зерттеу әрекеті,
зерттеу тәртібі күрделі кіріктірілген білім болып табылады.
Зерттеу- дарынды балаларды оқытудың негізі. Онсыз баланың
потенциалды қабілетін ашу мүмкін емес.
Дарынды оқушылардың ізденушілік қасиетін қалыптастыру
зерттеуде оқытудың түрлі формалары мен әдістері арқылы
жүзеге асады.
Солардың ішіндегі ең тиімдісі- біздің елімізде соңғы уақытта
оқушылардың ізденісін республикалық, сондай-ақ халықаралық
деңгейде көрсетіп жүрген – ғылыми жоба жарысы.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Әсет ӘлімбайұлыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Ғылыми жоба жазудың тәртібі мен талаптары
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ғылыми жоба жазудың тәртібі мен талаптары
Материал туралы қысқаша түсінік
Ғылыми жобаны қалай жазамыз, оның тәртібі мен талабы қандай? нақты ақпараттар берілген
Материалдың қысқаша нұсқасы
ҒЫЛЫМИ ЖОБА
ЖАЗУДЫҢ ТӘРТІБІ
МЕН ТАЛАПТАРЫ
МАҚСАТЫ
1.Сыныптан тыс уақытта оқушылардың
ғылыми жоба жұмыстарын
ұйымдастыру тәжірибесін талдау.
2.Ғылыми жоба жұмыстарын
ұйымдастырушы мұғалімдер мен
оқушыларға әдістемелік көмек көрсету
Ғылыми жоба жұмыстарыоқушылардың жеке,
жұптық немесе топтық зерттеу
жұмыстары бойынша жүзеге
асады.
Ғылыми жобаның тиімділігі:
«Естігенімді ұмытамын, көргенімді есте
сақтаймын,
өз істегенімді меңгеремін» деп
Конфуций айтқандай
көзбен көріп, құлақпен естіп, есте
сақтай отырып,
оқушыны ізденіске, іскерлік пен
танымдық ынтаға,
шығармашылық қабілетті жетілдіруге,
тапқырлыққа,
жаңа ғылыми ізденіске жетелейді.
Тақырыптың
өзектілігі
Баланы оқи білуге үйрету
Баланы ойлауға үйрету
Баланың тұлға ретінде дамуына
жағдай жасау
Зерттеу мақсаты
Сабақтан тыс уақытта
оқушылардың жоба
жұмыстарын ұйымдастыру
тәжірибесін талдау,
оның тиімділігін талдау
Оқушылардың зерттеу жұмысына
деген
қызығушылығының, ынтасының
артуы
Күтілетін
нәтиже
Жасампаз және өнерпаз тұлғаның
қалыптасуы
Еңбекті бағалай білетін тұлға
Ғылыми жобада
Бет парақ (титул парағы);
Мазмұны
Кіріспе;
-Теориялық бөлім;
-Зерттеу бөлімі;
-Қорытынды;
-Қосымша материалдар (кесте, таблица,
суреттер)
Ғылыми жобаға
келесі
құжаттамалар
қоса тіркеледі
Аннотация (қазақ, орыс,
ағылшын тілдерінде)
Ғылыми жетекшінің
жұмыс туралы пікірі, оның
қолымен,
оқу орнының мөрімен
расталады
Зерттеу күнделігі
Бет парақты рәсімдеу
Зерттеу жұмысы орындаған мекеменің
толық атауы;
Автордың аты – жөні;
Тақырыбы;
Жетекшісі;
Сыныбы;
Бағыты;
- Ғылыми жетекшісі;
Мазмұны бар беттерді рәсімдеу
А) Беттің жоғарғы бөлігінде «Тарау» (немесе «Мазмұны»)
Ә) Мазмұнда ғылыми жоба бөлімдерінің реттілігі көрсетіледі:
-Кіріспе;
-І тарау (1.1, 1.2, 1.3,) деп нөмірленетін бірнеше тармақшалары
болады;
-ІІ тарау (2.1, 2.2, 2.3 тармақшалары)
-Қорытынды
-Әдебиеттер тізімі;
-Қосымша (егер бар болса)
Б) Бет нөмірі 3-ші беттен басталатын кіріспе бөлімнен
басталады
(1-ші бет – бет парақ нөмірленбейді, бірақ ескеріледі.
2-ші бет мазмұны нөмірленбейді, бірақ ескеріледі.
Ғылыми жобаның кіріспесін рәсімдеу
Кіріспеде (кемінде 2 бет): таңдалған зерттеу тақырыптарының
көкейтестілігі, мақсаты айтылады.
Кіріспе жаңа беттен басталады, 3-ші бет болып нөмірленеді.
Бет нөмірлері беттің төменгі бөлігінің оң жағында көрсетіледі.
Мәтінді рәсімдеудің жалпы ережесі
-Мәтін компьютерде терілуі керек
-Сызық көлемдері: сол жаққа- 2,5 см, оң жақ- 1 см, жоғары-2 см, төменгі -2 см
-Әріп Times New Roman 14 кегль;
-Абзац болу керек;
-Жол арақашықтығы 1,5;
-Кіріспе, әр жаңа тарау, қорытынды, әдебиеттер тізімі әр жаңа беттен
басталады;
-Ғылыми жобаның әр бөлімінің атауы майлы шрифтпен ортаға жазылады;
-Теориялық бөлімнің бет саны 20 беттен кем болмауы керек;
-Қорытындыда (кемінде 1 бет) жұмыстың негізгі нәтижелері және олардың
негізінде жасалынған қорытындылар, жұмыс нәтижелерін ғылыми және
практикалық мақсатта пайдалану бойынша айтылады;
Аннотацияның жазылуы
-Аннотация (кемінде 250 сөз) жобаның қысқаша
мазмұнын
көрсетеді және оған:
-Зерттеу мақсаты;
-Зерттеу обьектісі;
-Зерттеу кезеңдері;
-Эксперимент әдісі;
-Зерттеу жаңалығы және өз бетінше жұмыс істеу
дәрежесі;
-Жұмыс нәтижелері және қорытындымсы;
-Нәтижелерді практика жүзінде пайдалану саласы кіреді.
Қолданылған әдебиеттер жұмыс соңында
төмендегі тәртіппен жүргізіледі
- Автордың аты – жөні;
- Мақаласының немесе журналдың атауы;
- Басылып шыққан баспасы;
- Шыққан жылы, беті, нөмірі;
Оқушының ісәрекеті
- Оқушы- оқыту субьектісі
Мұғалімнің іс-әрекеті
- Жеке тұлғаға қарай
бағытталған ұсынушы, нақты
мақсат қоюшы
- Мақсатқа дербес өз ісәрекетімен жетуші белсенді
субьект
- Бағыт- бағдар беруші
- Өзін-өзі және бірін- бірі
оқытушы
- Оқушының жетістігін
құптаушы
-Өнерпаз, жасампаз еңбектің
иесі
- Өз ізденісімен табысқа жетуші
шығармашылық тұлға
Ынталандырушы, мақсат
қоюшы
- Мақсаттарға жетелеуші
Баяндау мәдениеті
1. Секциядағы баяндама 7-10 минуттан аспау керек.
2. Баяндау нақты болуы керек.
3. Жұмыс көрнекі құралдармен бірге баяндалуы тиіс.
Ғылыми жобаны қорғау кезінде
демонстрациялайтын материал дайындауға болады.
Көрнекіліктің көлемі оқушының жасына, бойына
сәйкес дайындалуы тиіс.
Зерттеу тәртібі мен зерттеу әрекетінің әдіснамалық негізі
әрекетте жатыр. Сондықтан оқушының зерттеу әрекеті,
зерттеу тәртібі күрделі кіріктірілген білім болып табылады.
Зерттеу- дарынды балаларды оқытудың негізі. Онсыз баланың
потенциалды қабілетін ашу мүмкін емес.
Дарынды оқушылардың ізденушілік қасиетін қалыптастыру
зерттеуде оқытудың түрлі формалары мен әдістері арқылы
жүзеге асады.
Солардың ішіндегі ең тиімдісі- біздің елімізде соңғы уақытта
оқушылардың ізденісін республикалық, сондай-ақ халықаралық
деңгейде көрсетіп жүрген – ғылыми жоба жарысы.
ЖАЗУДЫҢ ТӘРТІБІ
МЕН ТАЛАПТАРЫ
МАҚСАТЫ
1.Сыныптан тыс уақытта оқушылардың
ғылыми жоба жұмыстарын
ұйымдастыру тәжірибесін талдау.
2.Ғылыми жоба жұмыстарын
ұйымдастырушы мұғалімдер мен
оқушыларға әдістемелік көмек көрсету
Ғылыми жоба жұмыстарыоқушылардың жеке,
жұптық немесе топтық зерттеу
жұмыстары бойынша жүзеге
асады.
Ғылыми жобаның тиімділігі:
«Естігенімді ұмытамын, көргенімді есте
сақтаймын,
өз істегенімді меңгеремін» деп
Конфуций айтқандай
көзбен көріп, құлақпен естіп, есте
сақтай отырып,
оқушыны ізденіске, іскерлік пен
танымдық ынтаға,
шығармашылық қабілетті жетілдіруге,
тапқырлыққа,
жаңа ғылыми ізденіске жетелейді.
Тақырыптың
өзектілігі
Баланы оқи білуге үйрету
Баланы ойлауға үйрету
Баланың тұлға ретінде дамуына
жағдай жасау
Зерттеу мақсаты
Сабақтан тыс уақытта
оқушылардың жоба
жұмыстарын ұйымдастыру
тәжірибесін талдау,
оның тиімділігін талдау
Оқушылардың зерттеу жұмысына
деген
қызығушылығының, ынтасының
артуы
Күтілетін
нәтиже
Жасампаз және өнерпаз тұлғаның
қалыптасуы
Еңбекті бағалай білетін тұлға
Ғылыми жобада
Бет парақ (титул парағы);
Мазмұны
Кіріспе;
-Теориялық бөлім;
-Зерттеу бөлімі;
-Қорытынды;
-Қосымша материалдар (кесте, таблица,
суреттер)
Ғылыми жобаға
келесі
құжаттамалар
қоса тіркеледі
Аннотация (қазақ, орыс,
ағылшын тілдерінде)
Ғылыми жетекшінің
жұмыс туралы пікірі, оның
қолымен,
оқу орнының мөрімен
расталады
Зерттеу күнделігі
Бет парақты рәсімдеу
Зерттеу жұмысы орындаған мекеменің
толық атауы;
Автордың аты – жөні;
Тақырыбы;
Жетекшісі;
Сыныбы;
Бағыты;
- Ғылыми жетекшісі;
Мазмұны бар беттерді рәсімдеу
А) Беттің жоғарғы бөлігінде «Тарау» (немесе «Мазмұны»)
Ә) Мазмұнда ғылыми жоба бөлімдерінің реттілігі көрсетіледі:
-Кіріспе;
-І тарау (1.1, 1.2, 1.3,) деп нөмірленетін бірнеше тармақшалары
болады;
-ІІ тарау (2.1, 2.2, 2.3 тармақшалары)
-Қорытынды
-Әдебиеттер тізімі;
-Қосымша (егер бар болса)
Б) Бет нөмірі 3-ші беттен басталатын кіріспе бөлімнен
басталады
(1-ші бет – бет парақ нөмірленбейді, бірақ ескеріледі.
2-ші бет мазмұны нөмірленбейді, бірақ ескеріледі.
Ғылыми жобаның кіріспесін рәсімдеу
Кіріспеде (кемінде 2 бет): таңдалған зерттеу тақырыптарының
көкейтестілігі, мақсаты айтылады.
Кіріспе жаңа беттен басталады, 3-ші бет болып нөмірленеді.
Бет нөмірлері беттің төменгі бөлігінің оң жағында көрсетіледі.
Мәтінді рәсімдеудің жалпы ережесі
-Мәтін компьютерде терілуі керек
-Сызық көлемдері: сол жаққа- 2,5 см, оң жақ- 1 см, жоғары-2 см, төменгі -2 см
-Әріп Times New Roman 14 кегль;
-Абзац болу керек;
-Жол арақашықтығы 1,5;
-Кіріспе, әр жаңа тарау, қорытынды, әдебиеттер тізімі әр жаңа беттен
басталады;
-Ғылыми жобаның әр бөлімінің атауы майлы шрифтпен ортаға жазылады;
-Теориялық бөлімнің бет саны 20 беттен кем болмауы керек;
-Қорытындыда (кемінде 1 бет) жұмыстың негізгі нәтижелері және олардың
негізінде жасалынған қорытындылар, жұмыс нәтижелерін ғылыми және
практикалық мақсатта пайдалану бойынша айтылады;
Аннотацияның жазылуы
-Аннотация (кемінде 250 сөз) жобаның қысқаша
мазмұнын
көрсетеді және оған:
-Зерттеу мақсаты;
-Зерттеу обьектісі;
-Зерттеу кезеңдері;
-Эксперимент әдісі;
-Зерттеу жаңалығы және өз бетінше жұмыс істеу
дәрежесі;
-Жұмыс нәтижелері және қорытындымсы;
-Нәтижелерді практика жүзінде пайдалану саласы кіреді.
Қолданылған әдебиеттер жұмыс соңында
төмендегі тәртіппен жүргізіледі
- Автордың аты – жөні;
- Мақаласының немесе журналдың атауы;
- Басылып шыққан баспасы;
- Шыққан жылы, беті, нөмірі;
Оқушының ісәрекеті
- Оқушы- оқыту субьектісі
Мұғалімнің іс-әрекеті
- Жеке тұлғаға қарай
бағытталған ұсынушы, нақты
мақсат қоюшы
- Мақсатқа дербес өз ісәрекетімен жетуші белсенді
субьект
- Бағыт- бағдар беруші
- Өзін-өзі және бірін- бірі
оқытушы
- Оқушының жетістігін
құптаушы
-Өнерпаз, жасампаз еңбектің
иесі
- Өз ізденісімен табысқа жетуші
шығармашылық тұлға
Ынталандырушы, мақсат
қоюшы
- Мақсаттарға жетелеуші
Баяндау мәдениеті
1. Секциядағы баяндама 7-10 минуттан аспау керек.
2. Баяндау нақты болуы керек.
3. Жұмыс көрнекі құралдармен бірге баяндалуы тиіс.
Ғылыми жобаны қорғау кезінде
демонстрациялайтын материал дайындауға болады.
Көрнекіліктің көлемі оқушының жасына, бойына
сәйкес дайындалуы тиіс.
Зерттеу тәртібі мен зерттеу әрекетінің әдіснамалық негізі
әрекетте жатыр. Сондықтан оқушының зерттеу әрекеті,
зерттеу тәртібі күрделі кіріктірілген білім болып табылады.
Зерттеу- дарынды балаларды оқытудың негізі. Онсыз баланың
потенциалды қабілетін ашу мүмкін емес.
Дарынды оқушылардың ізденушілік қасиетін қалыптастыру
зерттеуде оқытудың түрлі формалары мен әдістері арқылы
жүзеге асады.
Солардың ішіндегі ең тиімдісі- біздің елімізде соңғы уақытта
оқушылардың ізденісін республикалық, сондай-ақ халықаралық
деңгейде көрсетіп жүрген – ғылыми жоба жарысы.
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
pdf
30.12.2023
512
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













