Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    КАЗАХСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ Т.РЫСКУЛОВ АУДАНЫ ӘКІМДІГІНІҢ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ «АҚТОҒАН ШАҒЫН ОРТАЛЫҚТЫ ОРТА МЕКТЕБІ» КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ



    «Бекітемін» «Келісемін» «Қаралған» Ақтоған шағын орталықты ............2019 жылғы ғылыми әдістемелік ӘБ отырысында қаралды

    орта мектебінің директоры отырысында қаралған. ӘБ жетекшісі:

    .............. .......................... Мектеп директорының ғылыми ........................................

    О.М.Рыскулова ісі жөн.орынбасары. Нысанбаева Г.Т.

    «......».........2019ж .............................................. «.....»..........2019 ж

    Дарменова Э.Т.










    Күрделілігі жоғары есептер шығару

    (Жеке және топтық жұмыс)










    Сынып: 10

    Физика пәні мұғалімі: Косбакова Айнур Жандарбековна













    2019-2020 оқу жылы

    Түсінік хат


    Жаратылыстану – математикалық бағыттағы физика курсы қоршаған әлемнің заңдылықтарын оқып-үйренуге физика негізгі аппарат және өзіндік құрал ретінде роль атқаратын іс-әрекет салаларын таңдаған оқушыларға арналған. Физика пәнінің техниканың түрлі салаларында қарқынды қолданыс табуына, техникалық мамандықтарға білім гранттары көп бөлінуіне байланысты физиканы жақсы білетін, кәсіби мамандарды даярлауға қажетті алғы шарттар қажеттілігінен физиканы қосымша оқыту туындап отыр. Демек, техникалық мамандықтар бойынша дайындықтан өтетін оқушыларға жоғары физиканы оқыту барысында еске алатын негізгі ұстаным – оқытуды оқушылардың болашақ мамандарының қажеттіліктерімен байланыстыру және осы байланысты оның санасына сіңіру.

    «Физика заңдылықтары» курсының мазмұны физика пәнінен алған білім негіздерін әрі қарай үздіксіз жалғастыруға, өздігінен білімін көтеруіне және өмірде қолдануына ықпалын тигізеді. ҰБТ-ға даярлық барысы артады, пәнге деген қызығушылығы басым болады. Халықаралық бірліктер жүйесінде физикалық шамаларды бір жүйеге келтіру, формуланы қорытып шығару, есептеу дағдысы қалыптасады. Зертханалық жұмыс жасау, тәжірибе жүргізу арқылы оқушылардың танымдық белсенділігі артады.

    Курс тараудан тұрады:

    1. Электрлік тербелістер

    2. Оптика

    3. Атомдық физика негіздері

    4. Атом ядросы




















    Тұжырымдамалық бөлік


    Бағдарламаның негізгі мазмұнын қоршаған ортаның жалпы сипаттамасы, заттардыңқұрлымы туралы мәліметтер табиғаттың түрлі құбылыстары(электр, оптика,атомдық физика,атом ядросы) физикалық заңдардың практикада қолданылу мысалдары адам өміріндегі күнделікті тұрмыстағы алатын орындары жайлы мәліметтер құрайды.Курста ғылым мен техниканың даму бағыттары мен құралдардың,техникалық құрылғылардың жұмыс істеуінің физикалық негізімен таныстыру нәтижесінде оқушылардың политехникалық білімдерінің негізі қаланады.

    Курс бағдарламасында электрлік тербелістер бөліміне-9сағат,оның 3-сағаты есептер шығару,1- зертханалық жұмыс; оптика бөлімінде-17сағат, оның 11-сағаты теория, 4-сағаты есеп шығару, 1-сағат ;зертханалық жұмыс,1-сағат тест; атомдық физика негіздері-3сағат теория, келесі бөлімі атом ядросы-5сағат, оның-3сағаты теория, -1сағаты есеп шығару, -1сағаты тест алу.

    1.Электрлік тербелістер бойынша оқушылар: (9 сағ)

    - өшетін тербелістерді алуды,

    -контурлар резонанстарын, тербелмелі контурдың толқын шығаруын түсіну,

    - телефон радиобайланыстарын меңгеру,

    - радио бойынша обьектіні басқаруды үйрену.

    2.Оптика бойынша: (17 сағ )

    - көздің оптикалық жүйесін зерттеу,

    -оптикалық аспаптардың айырмашылығы мен ұқсастығының физикалық мағанасын түсіну,

    - есте сақтау қабілетін дамыту,

    3.Атомдық физика негіздері бойынша; (3 сағ )

    - микробөлшектердің қозғалысының жаңа заңдарын зерделеу,

    - сандық теориясын түсіну,

    -жарық генераторы-лазердің жасалып шығарылуы, одан шыққан сәулелерді ғылым мен техниканың әртүрлі салаларында пайдалануын түсіндіру.

    4.Атом ядросы бойынша: (5 сағ )

    - элементар бөлшектердің пайда болу туралы түсінік алу,

    - бөлшектердің табиғаты, қасиеттері және өзара түрленуілерімен танысу.













    Мақсаты:


    Оқушылардың физика пәніне деген қызығушылығын арттыру үшін оқытудың тиімді, ұтымды тәсілдерін пайдалану , негізгі курстан алған білімдерін тереңдету, жетілдіру, физиканың басқа салаларында да қолдана білуге үйрету ,сондайақ шығармашылық қабілетін дамыту, жеке тұлғаны білімділікке және ізденімпаздыққа ынталандырып болашақ мамандығына дұрыс бағдар беру.


    Міндеттері:


    -физикалық құбылыстарды өз бетінше бақылауға және түсіндіруге, сөйтіп оқушылардың ойлау қабілетін дамыту,

    -танымдық қызығушылығын қалыптастыру,

    -физика бойынша білім көкжиегін кеңейту,

    ын ала айту және түсінік қалыпьтастыру,

    -физиканың техникада-экономикалық, экологиялық проблемаларды шешудегі ролін түсіндіру,

    -пән бойынша игерген білімдері мен әртүрлі аөпарат құралдарынан алынған мәліметтерді өнеркәсіптің қоршаған ортаға тигізетін ықпалын бағалау үшін қолдана білу.


    Күтілетін нәтижелер:


    -физикалық теориялар белгілі ғылыми фактілер мен табиғат құбылыстарын түсіндіру,

    -әліде белгісіз құбылыстармен процестерді,олардың ерекшеліктерін алд

    Қолданбалы курсты оқытудың соңында оқушылар:

    -физикалық ұғымдардың,заңдардың, теориялардың қолдану шегі болатынын түсіну және физикалық теориялар белгілі ғылыми фактілер мен физикалық техника-экономикалық, экологиялық проблемаларды шешудегі ролін түсіндіру.

    -игерген білімдері мен әртүрлі ақпарат құралдарынан алған мәліметтерді,өнеркәсіптің қоршаған ортаға тигізетін ықпалын бағалау үшін қолдана білу.

    -лабораториялық жұмыстар мен практикумдар жүргізу кезінде өлшеулерді дұрыс жүргізіп, алған нәтижені бағалай алуға және кешенді есептерді шығара білуге үйрету.

    -зерттеу әдістерін жоспарлай білу,іздену және зерттеу жұмыстарының

    нәтижелерін дайындай білу.

    -физика пәнінен меңгергенбілім,іскерлік, дағдыларын басқа пәндерден алған білімдерін ұштастыру.

    -электрондық оқу құралдарын тиімді пайдалана білуге қол жеткізу.



    Пәнаралық байланыс


    Пән аралық байланыс өзінің мәні жағынан көп мағаналы педагогикалық табиғаты бар проблема.

    Қазіргі білім беруді ізгілендіру және демократияландыру кезеңінде, пән аралық байланыстың алатын ролі орасан зор. Осы орайда физиканы оқыту барысында пән аралық байланысты жүйелі түрде оқыту оқушы білімінің сапалық жақтарын жақсартатынын іс тәжірибе көрсетеді. Өйткені, пән аралық байланыстың басты міндеті, оқушының бір пәнен меңгерген білімін екінші пәндерге орынды қолдана білу, соған ойлану, салыстыру арқылы өз бетінше жете білу.

    Табиғаттың көпжақты нақты байланыстарын танып білу үшін физика мынандай пәндермен байланыста бола алады .Мысалы: география,биология, химия, математика пәндері.

    Курсты меңгеру деңгейін анықтау


    Жалпы білім беретін мектептердегі оқу-тәрбие үрдісін жаңаша таныту, оның нәтижесінің жоғары деңгейде болуын қадағалау жаңашыл педагогтардың қолында.Әрбір тарау бойынша соңынан оқушының курсты қалай меңгергені жөнінде білімін таразылау үшін тест немесе бақылау алынады.

    Оқушы берілген тапсырманың 50% -ын орындаған болса, тарауды меңгерді деп, 80-90% орындаған болса жақсы меңгерді деп, ал 91 % -дан жоғары болса үздік меңгерді деп көрсетіледі.

    Бағалау барысында материалдың дұрыс, әрі сапалы баяндалуын, ұғымдар мен терминдерді дәл қолдана білуін, жалпы оқуға қатысты өзіндік икемділігін қалыптастыруды ескереді. Оқушылардың оқу жетістігін бағалау әр жаңашыл педагогтың өз қолында.

















    Нормативтік бөлік

    (аптасына- 1сағ, барлығы-34 сағ)

    №

    Сабақтың тақырыбы

    Сағ

    сан

    Мерзімі


    Электрлік тербелістер

    9


    1

    Актив кедергісі жоқ контурдағы тербелістер

    1


    2

    Өшетін еркін тербеллістер

    1


    3

    Еріксіз электр тербелістері

    1


    4

    Өшпейтін тербелісті алу

    1


    5

    Ток тізбегіндегі актив кедергі,есеп шығару.

    1


    6

    Ток тізбегіндегі индуктивтік, есеп шығару.

    1


    7

    Ток тізбегіндегі сыйымдылық, есеп шығару.

    1


    8

    Ток тізбегіндегі резонанс

    1


    9

    Трансформатор, ПӘК.Зерт. жұмыс.Трансформатордың құрлысы мен жұмысымен танысу.

    1



    Оптика

    17


    10

    Геометриялық оптика заңдарына есептер шығару

    1


    11

    Негізгі фотометриялық шамалар және олардың өлшем бірліктері

    1


    12

    Линза, оны сипаттайтын шамалар

    1


    13

    Жұқа линзаларда нірсенің кескінін салу

    1


    14

    Зерт. жұмыс. Жарық толқынынң ұзындығын дифракциялық тордың көмегімен өлшеу.

    1


    15

    Линзаның формалары. Есеп шығару.

    1


    16

    Толқындық оптика

    1


    17

    Жарық сәулелерінің затпен әсерлесуі

    1


    18

    Жарықтың электромагниттік теориясы

    1


    19

    Фотометрлік ұғымдар және оларға есептер шығару

    1


    20

    Жарық кванттары

    1


    21

    Фотон .Есеп шығару

    1


    22

    Эйнштейннің теңдеуіне есептер шығару

    1


    23

    Жарық қысымының салыстырмалы теория негіздері

    1


    24

    Эйнштейн постулаттары

    1


    25

    Энергия мен массаның өзара байланысы

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Косбакова Айнур Жандарбековна
    14 Мамыр 2024
    283
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ғылыми жоба: Күрделілігі жоғары есептер шығару

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ғылыми жоба: Күрделілігі жоғары есептер шығару

    Материал туралы қысқаша түсінік
    физика пәні бойынша ғылыми жұмыс
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    КАЗАХСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ Т.РЫСКУЛОВ АУДАНЫ ӘКІМДІГІНІҢ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ «АҚТОҒАН ШАҒЫН ОРТАЛЫҚТЫ ОРТА МЕКТЕБІ» КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ



    «Бекітемін» «Келісемін» «Қаралған» Ақтоған шағын орталықты ............2019 жылғы ғылыми әдістемелік ӘБ отырысында қаралды

    орта мектебінің директоры отырысында қаралған. ӘБ жетекшісі:

    .............. .......................... Мектеп директорының ғылыми ........................................

    О.М.Рыскулова ісі жөн.орынбасары. Нысанбаева Г.Т.

    «......».........2019ж .............................................. «.....»..........2019 ж

    Дарменова Э.Т.










    Күрделілігі жоғары есептер шығару

    (Жеке және топтық жұмыс)










    Сынып: 10

    Физика пәні мұғалімі: Косбакова Айнур Жандарбековна













    2019-2020 оқу жылы

    Түсінік хат


    Жаратылыстану – математикалық бағыттағы физика курсы қоршаған әлемнің заңдылықтарын оқып-үйренуге физика негізгі аппарат және өзіндік құрал ретінде роль атқаратын іс-әрекет салаларын таңдаған оқушыларға арналған. Физика пәнінің техниканың түрлі салаларында қарқынды қолданыс табуына, техникалық мамандықтарға білім гранттары көп бөлінуіне байланысты физиканы жақсы білетін, кәсіби мамандарды даярлауға қажетті алғы шарттар қажеттілігінен физиканы қосымша оқыту туындап отыр. Демек, техникалық мамандықтар бойынша дайындықтан өтетін оқушыларға жоғары физиканы оқыту барысында еске алатын негізгі ұстаным – оқытуды оқушылардың болашақ мамандарының қажеттіліктерімен байланыстыру және осы байланысты оның санасына сіңіру.

    «Физика заңдылықтары» курсының мазмұны физика пәнінен алған білім негіздерін әрі қарай үздіксіз жалғастыруға, өздігінен білімін көтеруіне және өмірде қолдануына ықпалын тигізеді. ҰБТ-ға даярлық барысы артады, пәнге деген қызығушылығы басым болады. Халықаралық бірліктер жүйесінде физикалық шамаларды бір жүйеге келтіру, формуланы қорытып шығару, есептеу дағдысы қалыптасады. Зертханалық жұмыс жасау, тәжірибе жүргізу арқылы оқушылардың танымдық белсенділігі артады.

    Курс тараудан тұрады:

    1. Электрлік тербелістер

    2. Оптика

    3. Атомдық физика негіздері

    4. Атом ядросы




















    Тұжырымдамалық бөлік


    Бағдарламаның негізгі мазмұнын қоршаған ортаның жалпы сипаттамасы, заттардыңқұрлымы туралы мәліметтер табиғаттың түрлі құбылыстары(электр, оптика,атомдық физика,атом ядросы) физикалық заңдардың практикада қолданылу мысалдары адам өміріндегі күнделікті тұрмыстағы алатын орындары жайлы мәліметтер құрайды.Курста ғылым мен техниканың даму бағыттары мен құралдардың,техникалық құрылғылардың жұмыс істеуінің физикалық негізімен таныстыру нәтижесінде оқушылардың политехникалық білімдерінің негізі қаланады.

    Курс бағдарламасында электрлік тербелістер бөліміне-9сағат,оның 3-сағаты есептер шығару,1- зертханалық жұмыс; оптика бөлімінде-17сағат, оның 11-сағаты теория, 4-сағаты есеп шығару, 1-сағат ;зертханалық жұмыс,1-сағат тест; атомдық физика негіздері-3сағат теория, келесі бөлімі атом ядросы-5сағат, оның-3сағаты теория, -1сағаты есеп шығару, -1сағаты тест алу.

    1.Электрлік тербелістер бойынша оқушылар: (9 сағ)

    - өшетін тербелістерді алуды,

    -контурлар резонанстарын, тербелмелі контурдың толқын шығаруын түсіну,

    - телефон радиобайланыстарын меңгеру,

    - радио бойынша обьектіні басқаруды үйрену.

    2.Оптика бойынша: (17 сағ )

    - көздің оптикалық жүйесін зерттеу,

    -оптикалық аспаптардың айырмашылығы мен ұқсастығының физикалық мағанасын түсіну,

    - есте сақтау қабілетін дамыту,

    3.Атомдық физика негіздері бойынша; (3 сағ )

    - микробөлшектердің қозғалысының жаңа заңдарын зерделеу,

    - сандық теориясын түсіну,

    -жарық генераторы-лазердің жасалып шығарылуы, одан шыққан сәулелерді ғылым мен техниканың әртүрлі салаларында пайдалануын түсіндіру.

    4.Атом ядросы бойынша: (5 сағ )

    - элементар бөлшектердің пайда болу туралы түсінік алу,

    - бөлшектердің табиғаты, қасиеттері және өзара түрленуілерімен танысу.













    Мақсаты:


    Оқушылардың физика пәніне деген қызығушылығын арттыру үшін оқытудың тиімді, ұтымды тәсілдерін пайдалану , негізгі курстан алған білімдерін тереңдету, жетілдіру, физиканың басқа салаларында да қолдана білуге үйрету ,сондайақ шығармашылық қабілетін дамыту, жеке тұлғаны білімділікке және ізденімпаздыққа ынталандырып болашақ мамандығына дұрыс бағдар беру.


    Міндеттері:


    -физикалық құбылыстарды өз бетінше бақылауға және түсіндіруге, сөйтіп оқушылардың ойлау қабілетін дамыту,

    -танымдық қызығушылығын қалыптастыру,

    -физика бойынша білім көкжиегін кеңейту,

    ын ала айту және түсінік қалыпьтастыру,

    -физиканың техникада-экономикалық, экологиялық проблемаларды шешудегі ролін түсіндіру,

    -пән бойынша игерген білімдері мен әртүрлі аөпарат құралдарынан алынған мәліметтерді өнеркәсіптің қоршаған ортаға тигізетін ықпалын бағалау үшін қолдана білу.


    Күтілетін нәтижелер:


    -физикалық теориялар белгілі ғылыми фактілер мен табиғат құбылыстарын түсіндіру,

    -әліде белгісіз құбылыстармен процестерді,олардың ерекшеліктерін алд

    Қолданбалы курсты оқытудың соңында оқушылар:

    -физикалық ұғымдардың,заңдардың, теориялардың қолдану шегі болатынын түсіну және физикалық теориялар белгілі ғылыми фактілер мен физикалық техника-экономикалық, экологиялық проблемаларды шешудегі ролін түсіндіру.

    -игерген білімдері мен әртүрлі ақпарат құралдарынан алған мәліметтерді,өнеркәсіптің қоршаған ортаға тигізетін ықпалын бағалау үшін қолдана білу.

    -лабораториялық жұмыстар мен практикумдар жүргізу кезінде өлшеулерді дұрыс жүргізіп, алған нәтижені бағалай алуға және кешенді есептерді шығара білуге үйрету.

    -зерттеу әдістерін жоспарлай білу,іздену және зерттеу жұмыстарының

    нәтижелерін дайындай білу.

    -физика пәнінен меңгергенбілім,іскерлік, дағдыларын басқа пәндерден алған білімдерін ұштастыру.

    -электрондық оқу құралдарын тиімді пайдалана білуге қол жеткізу.



    Пәнаралық байланыс


    Пән аралық байланыс өзінің мәні жағынан көп мағаналы педагогикалық табиғаты бар проблема.

    Қазіргі білім беруді ізгілендіру және демократияландыру кезеңінде, пән аралық байланыстың алатын ролі орасан зор. Осы орайда физиканы оқыту барысында пән аралық байланысты жүйелі түрде оқыту оқушы білімінің сапалық жақтарын жақсартатынын іс тәжірибе көрсетеді. Өйткені, пән аралық байланыстың басты міндеті, оқушының бір пәнен меңгерген білімін екінші пәндерге орынды қолдана білу, соған ойлану, салыстыру арқылы өз бетінше жете білу.

    Табиғаттың көпжақты нақты байланыстарын танып білу үшін физика мынандай пәндермен байланыста бола алады .Мысалы: география,биология, химия, математика пәндері.

    Курсты меңгеру деңгейін анықтау


    Жалпы білім беретін мектептердегі оқу-тәрбие үрдісін жаңаша таныту, оның нәтижесінің жоғары деңгейде болуын қадағалау жаңашыл педагогтардың қолында.Әрбір тарау бойынша соңынан оқушының курсты қалай меңгергені жөнінде білімін таразылау үшін тест немесе бақылау алынады.

    Оқушы берілген тапсырманың 50% -ын орындаған болса, тарауды меңгерді деп, 80-90% орындаған болса жақсы меңгерді деп, ал 91 % -дан жоғары болса үздік меңгерді деп көрсетіледі.

    Бағалау барысында материалдың дұрыс, әрі сапалы баяндалуын, ұғымдар мен терминдерді дәл қолдана білуін, жалпы оқуға қатысты өзіндік икемділігін қалыптастыруды ескереді. Оқушылардың оқу жетістігін бағалау әр жаңашыл педагогтың өз қолында.

















    Нормативтік бөлік

    (аптасына- 1сағ, барлығы-34 сағ)

    №

    Сабақтың тақырыбы

    Сағ

    сан

    Мерзімі


    Электрлік тербелістер

    9


    1

    Актив кедергісі жоқ контурдағы тербелістер

    1


    2

    Өшетін еркін тербеллістер

    1


    3

    Еріксіз электр тербелістері

    1


    4

    Өшпейтін тербелісті алу

    1


    5

    Ток тізбегіндегі актив кедергі,есеп шығару.

    1


    6

    Ток тізбегіндегі индуктивтік, есеп шығару.

    1


    7

    Ток тізбегіндегі сыйымдылық, есеп шығару.

    1


    8

    Ток тізбегіндегі резонанс

    1


    9

    Трансформатор, ПӘК.Зерт. жұмыс.Трансформатордың құрлысы мен жұмысымен танысу.

    1



    Оптика

    17


    10

    Геометриялық оптика заңдарына есептер шығару

    1


    11

    Негізгі фотометриялық шамалар және олардың өлшем бірліктері

    1


    12

    Линза, оны сипаттайтын шамалар

    1


    13

    Жұқа линзаларда нірсенің кескінін салу

    1


    14

    Зерт. жұмыс. Жарық толқынынң ұзындығын дифракциялық тордың көмегімен өлшеу.

    1


    15

    Линзаның формалары. Есеп шығару.

    1


    16

    Толқындық оптика

    1


    17

    Жарық сәулелерінің затпен әсерлесуі

    1


    18

    Жарықтың электромагниттік теориясы

    1


    19

    Фотометрлік ұғымдар және оларға есептер шығару

    1


    20

    Жарық кванттары

    1


    21

    Фотон .Есеп шығару

    1


    22

    Эйнштейннің теңдеуіне есептер шығару

    1


    23

    Жарық қысымының салыстырмалы теория негіздері

    1


    24

    Эйнштейн постулаттары

    1


    25

    Энергия мен массаның өзара байланысы

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Физика Ғылыми жұмыстар 11 сынып
    14.05.2024
    283
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Косбакова Айнур Жандарбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации