Материалдар / ғылыми жоба: Күрделілігі жоғары есептер шығару

ғылыми жоба: Күрделілігі жоғары есептер шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
физика пәні бойынша ғылыми жұмыс
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Мамыр 2024
130
1 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

КАЗАХСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ Т.РЫСКУЛОВ АУДАНЫ ӘКІМДІГІНІҢ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ «АҚТОҒАН ШАҒЫН ОРТАЛЫҚТЫ ОРТА МЕКТЕБІ» КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ



«Бекітемін» «Келісемін» «Қаралған» Ақтоған шағын орталықты ............2019 жылғы ғылыми әдістемелік ӘБ отырысында қаралды

орта мектебінің директоры отырысында қаралған. ӘБ жетекшісі:

.............. .......................... Мектеп директорының ғылыми ........................................

О.М.Рыскулова ісі жөн.орынбасары. Нысанбаева Г.Т.

«......».........2019ж .............................................. «.....»..........2019 ж

Дарменова Э.Т.










Күрделілігі жоғары есептер шығару

(Жеке және топтық жұмыс)










Сынып: 10

Физика пәні мұғалімі: Косбакова Айнур Жандарбековна













2019-2020 оқу жылы

Түсінік хат


Жаратылыстану – математикалық бағыттағы физика курсы қоршаған әлемнің заңдылықтарын оқып-үйренуге физика негізгі аппарат және өзіндік құрал ретінде роль атқаратын іс-әрекет салаларын таңдаған оқушыларға арналған. Физика пәнінің техниканың түрлі салаларында қарқынды қолданыс табуына, техникалық мамандықтарға білім гранттары көп бөлінуіне байланысты физиканы жақсы білетін, кәсіби мамандарды даярлауға қажетті алғы шарттар қажеттілігінен физиканы қосымша оқыту туындап отыр. Демек, техникалық мамандықтар бойынша дайындықтан өтетін оқушыларға жоғары физиканы оқыту барысында еске алатын негізгі ұстаным – оқытуды оқушылардың болашақ мамандарының қажеттіліктерімен байланыстыру және осы байланысты оның санасына сіңіру.

«Физика заңдылықтары» курсының мазмұны физика пәнінен алған білім негіздерін әрі қарай үздіксіз жалғастыруға, өздігінен білімін көтеруіне және өмірде қолдануына ықпалын тигізеді. ҰБТ-ға даярлық барысы артады, пәнге деген қызығушылығы басым болады. Халықаралық бірліктер жүйесінде физикалық шамаларды бір жүйеге келтіру, формуланы қорытып шығару, есептеу дағдысы қалыптасады. Зертханалық жұмыс жасау, тәжірибе жүргізу арқылы оқушылардың танымдық белсенділігі артады.

Курс тараудан тұрады:

1. Электрлік тербелістер

2. Оптика

3. Атомдық физика негіздері

4. Атом ядросы




















Тұжырымдамалық бөлік


Бағдарламаның негізгі мазмұнын қоршаған ортаның жалпы сипаттамасы, заттардыңқұрлымы туралы мәліметтер табиғаттың түрлі құбылыстары(электр, оптика,атомдық физика,атом ядросы) физикалық заңдардың практикада қолданылу мысалдары адам өміріндегі күнделікті тұрмыстағы алатын орындары жайлы мәліметтер құрайды.Курста ғылым мен техниканың даму бағыттары мен құралдардың,техникалық құрылғылардың жұмыс істеуінің физикалық негізімен таныстыру нәтижесінде оқушылардың политехникалық білімдерінің негізі қаланады.

Курс бағдарламасында электрлік тербелістер бөліміне-9сағат,оның 3-сағаты есептер шығару,1- зертханалық жұмыс; оптика бөлімінде-17сағат, оның 11-сағаты теория, 4-сағаты есеп шығару, 1-сағат ;зертханалық жұмыс,1-сағат тест; атомдық физика негіздері-3сағат теория, келесі бөлімі атом ядросы-5сағат, оның-3сағаты теория, -1сағаты есеп шығару, -1сағаты тест алу.

1.Электрлік тербелістер бойынша оқушылар: (9 сағ)

- өшетін тербелістерді алуды,

-контурлар резонанстарын, тербелмелі контурдың толқын шығаруын түсіну,

- телефон радиобайланыстарын меңгеру,

- радио бойынша обьектіні басқаруды үйрену.

2.Оптика бойынша: (17 сағ )

- көздің оптикалық жүйесін зерттеу,

-оптикалық аспаптардың айырмашылығы мен ұқсастығының физикалық мағанасын түсіну,

- есте сақтау қабілетін дамыту,

3.Атомдық физика негіздері бойынша; (3 сағ )

- микробөлшектердің қозғалысының жаңа заңдарын зерделеу,

- сандық теориясын түсіну,

-жарық генераторы-лазердің жасалып шығарылуы, одан шыққан сәулелерді ғылым мен техниканың әртүрлі салаларында пайдалануын түсіндіру.

4.Атом ядросы бойынша: (5 сағ )

- элементар бөлшектердің пайда болу туралы түсінік алу,

- бөлшектердің табиғаты, қасиеттері және өзара түрленуілерімен танысу.













Мақсаты:


Оқушылардың физика пәніне деген қызығушылығын арттыру үшін оқытудың тиімді, ұтымды тәсілдерін пайдалану , негізгі курстан алған білімдерін тереңдету, жетілдіру, физиканың басқа салаларында да қолдана білуге үйрету ,сондайақ шығармашылық қабілетін дамыту, жеке тұлғаны білімділікке және ізденімпаздыққа ынталандырып болашақ мамандығына дұрыс бағдар беру.


Міндеттері:


-физикалық құбылыстарды өз бетінше бақылауға және түсіндіруге, сөйтіп оқушылардың ойлау қабілетін дамыту,

-танымдық қызығушылығын қалыптастыру,

-физика бойынша білім көкжиегін кеңейту,

ын ала айту және түсінік қалыпьтастыру,

-физиканың техникада-экономикалық, экологиялық проблемаларды шешудегі ролін түсіндіру,

-пән бойынша игерген білімдері мен әртүрлі аөпарат құралдарынан алынған мәліметтерді өнеркәсіптің қоршаған ортаға тигізетін ықпалын бағалау үшін қолдана білу.


Күтілетін нәтижелер:


-физикалық теориялар белгілі ғылыми фактілер мен табиғат құбылыстарын түсіндіру,

-әліде белгісіз құбылыстармен процестерді,олардың ерекшеліктерін алд

Қолданбалы курсты оқытудың соңында оқушылар:

-физикалық ұғымдардың,заңдардың, теориялардың қолдану шегі болатынын түсіну және физикалық теориялар белгілі ғылыми фактілер мен физикалық техника-экономикалық, экологиялық проблемаларды шешудегі ролін түсіндіру.

-игерген білімдері мен әртүрлі ақпарат құралдарынан алған мәліметтерді,өнеркәсіптің қоршаған ортаға тигізетін ықпалын бағалау үшін қолдана білу.

-лабораториялық жұмыстар мен практикумдар жүргізу кезінде өлшеулерді дұрыс жүргізіп, алған нәтижені бағалай алуға және кешенді есептерді шығара білуге үйрету.

-зерттеу әдістерін жоспарлай білу,іздену және зерттеу жұмыстарының

нәтижелерін дайындай білу.

-физика пәнінен меңгергенбілім,іскерлік, дағдыларын басқа пәндерден алған білімдерін ұштастыру.

-электрондық оқу құралдарын тиімді пайдалана білуге қол жеткізу.



Пәнаралық байланыс


Пән аралық байланыс өзінің мәні жағынан көп мағаналы педагогикалық табиғаты бар проблема.

Қазіргі білім беруді ізгілендіру және демократияландыру кезеңінде, пән аралық байланыстың алатын ролі орасан зор. Осы орайда физиканы оқыту барысында пән аралық байланысты жүйелі түрде оқыту оқушы білімінің сапалық жақтарын жақсартатынын іс тәжірибе көрсетеді. Өйткені, пән аралық байланыстың басты міндеті, оқушының бір пәнен меңгерген білімін екінші пәндерге орынды қолдана білу, соған ойлану, салыстыру арқылы өз бетінше жете білу.

Табиғаттың көпжақты нақты байланыстарын танып білу үшін физика мынандай пәндермен байланыста бола алады .Мысалы: география,биология, химия, математика пәндері.

Курсты меңгеру деңгейін анықтау


Жалпы білім беретін мектептердегі оқу-тәрбие үрдісін жаңаша таныту, оның нәтижесінің жоғары деңгейде болуын қадағалау жаңашыл педагогтардың қолында.Әрбір тарау бойынша соңынан оқушының курсты қалай меңгергені жөнінде білімін таразылау үшін тест немесе бақылау алынады.

Оқушы берілген тапсырманың 50% -ын орындаған болса, тарауды меңгерді деп, 80-90% орындаған болса жақсы меңгерді деп, ал 91 % -дан жоғары болса үздік меңгерді деп көрсетіледі.

Бағалау барысында материалдың дұрыс, әрі сапалы баяндалуын, ұғымдар мен терминдерді дәл қолдана білуін, жалпы оқуға қатысты өзіндік икемділігін қалыптастыруды ескереді. Оқушылардың оқу жетістігін бағалау әр жаңашыл педагогтың өз қолында.

















Нормативтік бөлік

(аптасына- 1сағ, барлығы-34 сағ)

Сабақтың тақырыбы

Сағ

сан

Мерзімі


Электрлік тербелістер

9


1

Актив кедергісі жоқ контурдағы тербелістер

1


2

Өшетін еркін тербеллістер

1


3

Еріксіз электр тербелістері

1


4

Өшпейтін тербелісті алу

1


5

Ток тізбегіндегі актив кедергі,есеп шығару.

1


6

Ток тізбегіндегі индуктивтік, есеп шығару.

1


7

Ток тізбегіндегі сыйымдылық, есеп шығару.

1


8

Ток тізбегіндегі резонанс

1


9

Трансформатор, ПӘК.Зерт. жұмыс.Трансформатордың құрлысы мен жұмысымен танысу.

1



Оптика

17


10

Геометриялық оптика заңдарына есептер шығару

1


11

Негізгі фотометриялық шамалар және олардың өлшем бірліктері

1


12

Линза, оны сипаттайтын шамалар

1


13

Жұқа линзаларда нірсенің кескінін салу

1


14

Зерт. жұмыс. Жарық толқынынң ұзындығын дифракциялық тордың көмегімен өлшеу.

1


15

Линзаның формалары. Есеп шығару.

1


16

Толқындық оптика

1


17

Жарық сәулелерінің затпен әсерлесуі

1


18

Жарықтың электромагниттік теориясы

1


19

Фотометрлік ұғымдар және оларға есептер шығару

1


20

Жарық кванттары

1


21

Фотон .Есеп шығару

1


22

Эйнштейннің теңдеуіне есептер шығару

1


23

Жарық қысымының салыстырмалы теория негіздері

1


24

Эйнштейн постулаттары

1


25

Энергия мен массаның өзара байланысы

700 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ