Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ғылыми жұмыс. Географиялық тәжірибелер. 7 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
мугалмге арналды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
05 Желтоқсан 2018
1126
9 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ҚМЖ
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: Күні: Мұғалімнің аты-жөні:Сынып: Қатысқандар: Қатыспағандар: | |
Сабақтың тақырыбы | 7.1.1.4. Географиялық тәжірибелер |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) | Географиялық нысандардың қасиеттерін тәжірибелік жолмен анықтайды |
Сабақтың мақсаты | Географиялық нысандардың қасиеттерін анықтауға арналған тәжірибелер жүргізеді |
Бағалау критерийі | Географиялық ақпарат көздерімен жұмыс жасайды:карта, суреттер, мәтіндер, графиктік бейнелер |
Тілдік мақсаттар | Айтылым, тыңдалым, жазылым дағдыларын дамыту. Тапсырмада кездескен географиялық нысандарды 3 тілде атай алуы. Эндогендік, экзогендік күштер, тау жыныстары терминдерімен жұмыс |
Құндылықтарға баулу | Топпен жұмыс істеуге, еңбек етуге, бірлесіп оқуға, бір-бірін тыңдай білуге, сыйлай білуге баулу. |
Пәнаралық байланыс | 6 сыныптың «Физикалық география» пәні, жаратылыстану пәні бойынша «тау жыныстары» тақырыбы |
Алдыңғы білім | Географияның зерттеу нысандарын біледі, география ғылымының дамуына баға бере алады |
Жоспар | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы (6-7 мин) | І. Ұйымдастыру. Психологиялық ахуал қалыптастыруІІ. Миға шабуыл«Ол кім, бұл не?» (географиялық нысандар мен зерттеушілер туралы зымыран сұрақтарға жауап береді) ІІІ. Жаңа сабақтың мақсаты айқындалады, күтілетін нәтижелер белгіленеді ІV. Топқа бөлу («қоржыннан хат алу») Географиялық нысандар бойынша 4 топқа бөлінеді (материк, тау, өзен, көл) | |
Сабақтың ортасы (25-26 мин) | І. Тәжірибелік сабақ (проблемалық жағдаят тудыру)Әр топқа жеке тапсырмалар таратылып беріледі (тапсырманы орындау уақыты 10 мин.)1. Зерттеушілердің саяхаттары жайында, ғаламтордағы ақпараттармен танысып, «Егер Христофор Колумб Америка құрлығын бірінші ашқан болса, неге Америка құрлығы Америго Веспуччидің атымен аталған?» деген тақырыпта шағын зерттеу жұмысын жүргізіңіз. Нәтижесін кестеде көрсетіңіз. Дескриптор: - зерттеу мәселелері бойынша болжамдарды анықтайды- зерттеу мәселелері бойынша деректерді/дәлелдемелерді анықтайды- зерттеу мәселелері бойынша қорытынды жасайды 2. 2 тау жынысының үлгісін салыстыра отырып, қасиеттерін анықтаңыз, шаруашылықта қолдану мақсатына баға беріңіз. Нәтижесін кестеде көрсетіңіз. Дескриптор: - тау жынысының үлгілерін салыстырады-шығу тегін, физикалық қасиеттерін анықтайды- шаруашылықтағы маңызын жинақтайды, баға береді 3. Суретте берілген 2 климатограмманы талдау арқылы (ауа температурасы мен жауын-шашынның таралуы) шөл мен орманның климатының қасиеттеріне зерттеу жүргізіңіз. Екі нысанның шаруашылықтағы маңызын бағалаңыз Дескриптор: - 2 нысанның қасиеттерін зерттейді- мәлімет бойынша талдайды- 2 нысанның шаруашылықтағы маңызын бағалайды4. Суреттегі 2 нысанды берілген жоспар бойынша салыстырып, қасиеттерін анықтаңыз. Ұқсастықтары мен айырмашылықтарын дәлелдеңіз. Нәтижесін Венн диаграммасында талдаңыз Дескриптор:- 2 нысанды салыстырып, қасиеттерін анықтайды- қасиеттерін тәжірибе жүзінде зерттейді-түрлеріне байланысты топтастырады- нысанның өзгеруін талдайды- экономикалық тұрғыда бағалайдыІІ. Сергіту сәтіІІІ. Орындалған тапсырманы қорғайды (3 мин) | үлестірме, дереккөздер тау жынысының үлгілері, үлестірме шөл мен орманның климатограм-масы, суреті тау мен жазықтың суреттері, үлестірме, флип чарт видеоролик |
Сабақтың соңы (9 мин)«Ой қозғау»Проблемалық сұрақтар қойылады:1.Егер шөлге канал арқылы су жеткізілсе, онда шөлдің қасиеті өзгере ме? Дәлеліңіз.2. Судың қазу әрекетінің нәтижесінде жазық жерлерде сайлар, жыралар пайда болады. Осы мәселені сіз қалай шешер едіңіз?3. Егер В.Меркатор өз картасына жаңадан ашылған құрлықты А.Веспуччидің атымен түсірмегенде бұл құрлықтар қазір қалай аталуы мүмкін еді? Болжай аласыз ба? | І. Кері байланыс («Сен маған, мен саған») топтар бір-біріне сұрақтар қою арқылы сабақты қорытындылайды (5 мин)ІІ. Рефлексия | |
Үйге тапсырма | Дүниежүзілік мұхиттағы географиялық нысандардың қасиеттеріне талдау жасау(теңіз, шығанақ, бұғаз, т.б.) | |
Саралау – Сіз оқушыларға қандай тәсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Саралап оқыту, іс-әрекеттік, зерттеу тәсілдерін қолданамынПроблемалық сұрақтар беремін | Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Пәнаралық байланыстар.Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау. Ақпараттық-коммуникаци-ялық технология-ларды қолдану |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы және қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? | ||
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1: 2:Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)