І. Тәжірибелік сабақ
(проблемалық жағдаят тудыру)
Әр топқа жеке
тапсырмалар таратылып беріледі (тапсырманы орындау уақыты 10
мин.)
1. Зерттеушілердің саяхаттары
жайында, ғаламтордағы ақпараттармен танысып, «Егер Христофор Колумб
Америка құрлығын бірінші ашқан болса, неге Америка құрлығы Америго
Веспуччидің атымен аталған?» деген тақырыпта шағын зерттеу жұмысын
жүргізіңіз. Нәтижесін кестеде
көрсетіңіз.
|
Христофор
Колумб
|
Америго
Веспуччи
|
Болжамдар
|
|
|
Деректер/дәлелдемелер
|
|
|
Қорытынды
|
|
|
Дескриптор: - зерттеу мәселелері бойынша
болжамдарды анықтайды
- зерттеу мәселелері
бойынша деректерді/дәлелдемелерді
анықтайды
- зерттеу мәселелері
бойынша қорытынды жасайды
2. 2 тау жынысының үлгісін
салыстыра отырып, қасиеттерін анықтаңыз, шаруашылықта қолдану
мақсатына баға беріңіз. Нәтижесін кестеде
көрсетіңіз.
|
көмір
|
мәрмәр
|
Шығу
тегі
|
|
|
Физикалық
қасиеттері
|
|
|
Шаруашы-лықта
пайдалану
«4 жолды
өлең»
|
|
|
Дескриптор: - тау жынысының
үлгілерін салыстырады
-шығу тегін,
физикалық қасиеттерін анықтайды
- шаруашылықтағы
маңызын жинақтайды, баға
береді
3. Суретте берілген 2
климатограмманы талдау арқылы (ауа температурасы мен жауын-шашынның
таралуы) шөл мен орманның климатының қасиеттеріне зерттеу
жүргізіңіз. Екі нысанның шаруашылықтағы маңызын
бағалаңыз
Д
ескриптор:
- 2 нысанның
қасиеттерін зерттейді
- мәлімет
бойынша талдайды
- 2 нысанның
шаруашылықтағы маңызын бағалайды
4. Суреттегі 2 нысанды берілген
жоспар бойынша салыстырып, қасиеттерін анықтаңыз. Ұқсастықтары мен
айырмашылықтарын дәлелдеңіз. Нәтижесін Венн
диаграммасында
талдаңыз
-
Географиялық
нысанның атауы
-
Анықтамасын еске
түсіріңіз
-
Шығу тегі (қандай
жолмен пайда болған)
-
Биіктігіне
байланысты түрлері
(топтастыру)
-
Нысанның өзгеруіне
(эндогендік және экзогендік күштердің нәтижесінде) талдау
жасаңыз
-
Нысанның
шаруашылықта пайдалануына экономикалық тұрғыда баға
беріңіз
Дескриптор:
- 2 нысанды
салыстырып, қасиеттерін анықтайды
- қасиеттерін
тәжірибе жүзінде зерттейді
-түрлеріне
байланысты топтастырады
- нысанның
өзгеруін талдайды
- экономикалық
тұрғыда бағалайды
ІІ. Сергіту
сәті
ІІІ. Орындалған
тапсырманы қорғайды (3 мин)
(шапалақтау,
смайлик, бағдаршам, т.б.)
|