28.04.күні 3-ші сабағымды
өткіздім. Тақырыбы: Ғылыми мекемелер мен
ғылыми-зерттеу жұмыстары. Мақсаты: Қазақстан аумағындағы ғылыми
мекемелер мен ағылшын, француз және неміс ғалымдарының жүргізген
кешенді зерттеулері туралы түсіндіру, құжатпен жұмыс жасауды
дамыту. Жекелеп оқыту, ой қозғау, түртіп алу,топтық жұмыс,
ассосация, топтық, жұптық жұмыстар оқушылардың қызығушылығын
арттырды. Алдыңғы сабақтарды өткізу барысында сыныптың
белсенділігіне көзім жетті. Сондықтан бұл сабағыма оқушылар да
өзімде қобалжымадық. сыныппен амандасып, оқушыларды түгендегеннен
кейін ынтымақтастық ахуал орнаттым. Сынып оқушыларын қима
қағаздарға жазылған жасырын сөз арқылы үш топқа бөлдім. Топтар топ
басшысын сайлады. топ басшысына бағалау бетшесін бердім. Үй
тапсырмасына шолу жасап слайд арқылы сұрақтар бердім. Жаңа
тақырыпты ашып мәтінді оқу арқылы 3 топ постер дайындап, топ ішінен
бір оқушы «үшеуі үйде, біреуі қонақта» әдіс арқылы түсіндіріп
шықты. Бұл оқушылар үшін қызықыты әрі түсінікті болды деп ойлаймын.
Екінші тапсырма БҮҮ стратегиясы арқылы әр оқушы жеке кесте қағазды
толтырды. оқушылардың ойын, денесін шынықтыру мақсатында достық
сағаты сергіту жасады. Одан кейін сабақты бекіту мақсатында
«сиқырлы таяқша» әдісін пайдаландым. Бұл кезде сиқырлы таяқшаны
алып 1-топ сұрақ қояды, 2-ші топ жауап береді, 3-ші топ ұсыныс,
идея айтады. Рефлекцияны смайликтер арқылы алдым. Сабақты қазіргі
деңгейлік курстың бағдарламасы арқылы өткізген жөн деп ойлаймын.
Өзімде бұрынғыдай емес қазір сабақты қалай өткізсем болады,
лқушыларды қандай әдіс тәсіл тапсырмаларымен қызықтыра аламын деп
ізденіс үстінде жүремін. Болашақта сабақ беретін пәнімнің білім
сапасын жоғары деңгейге жеткізгім келеді.
Нәтижесі:
Оқушылар өз беттерінше білім ала
отырып, ізденіс әрекеттерін дамыта түседі, тарихи оқиғаларға баға
беріп үйренеді. Құжатпен жұмыс жасауды
дамытады.