Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

    Сабақ: Қазақ тілі

    Мектеп:№ 17

    Сынып : 5

    Мұғалімнің аты-жөні: Лесбаева Мереке

    Күні :

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Бөлім/тақырып

    Ғылыми технология жетістіктері

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты:

    5.О7

    Сабақ мақсаты:







    Барлық оқушылар орындай алады:

    Энциклопедиялар, газет-журналдардан қажетті ақпарат ала біледі,ақпарат аясында сұрақтарға жауап бере алады

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    Оқылған қажетті ақпаратқа талдау жасай алады,сөздікпен жұмыс жүргізе алады

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Оқылған қажетті ақпаратқа өзіндік пікір білдіре отырып,мәтін құрай алады

    Бағалау критерий

    Газет-журналдардан қажетті ақпарат алады, сұрақтарға жауап береді

    Оқылған қажетті ақпаратқа талдау жасайды,сөздікпен жұмыс жүргізеді

    Оқылған қажетті ақпаратқа өзіндік пікір қосып, мәтін құрайды

    Тілдік мақсат:



    Оқушылар орындай алады:

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Телефон, газет, журнал,ақпарат т.б.

    Талқылауға арналған сұрақтар:Бұқаралық ақпарат құралдары дегенді қалай түсінесің?Балаларға арналған қандай газет-журналдарды білесің?Өз бетіңше қандай газет-журналдар оқисың?

    Құндылықтарға баулу

    Мәңгілік Ел идеясының құндылығының негізінде оқушыларға үш тілділік қағидатын дәріптеу

    Пəнаралық байланыс

    Технология, информатика т.б.

    Тақырып бойынша алдыңғы білім

    Оқылым дағдысы қалыптасқан. Мәтін бойынша түсініктерін көркемдеп жеткізеді және сұрақтарға жауап береді.

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар


    3 минут






    2 минут



    Ширату жаттығуы:

    «БББ» әдісі бойынша оқушылардың осыған дейінгі алған білім деңгейлерін анықтаймын.

    Білдім

    Білемін

    Білгім келеді




    Тапсырма:Балаларға арналған қандай газет- журналдарды білесің?Бұған дейінгі оқыған газет-журналдардан қандай ақпарат алдың?Тағы да қандай жаңа ақпараттар білгің келеді?

    Стикерлерге жазылған журнал атауларымен 3 топқа бөлемін. «Балдырған», «Айголек», «Мөлдір бұлақ»

    А4 парақшасы

    Маркер,қалам

    Тапсырма 1.


    10 минут

    Ж. «Ұялы телефонға қызығушылық» мәтінмен жұмыс

    Мәтін жазылған А4 парақшаларды оқушыларға таратып беремін

    Зейін қойып, түсініп оқуын тапсырамын

    1.Тапсырма

    • Зейін қойып, түсініп оқы.

    • Ұялы телефонғасипаттама бер.

    • Мәтін бойынша сұрақтарға жауап бер.

    Бағалау критерийлері

    Дескрипторлар

    Газет-журналдардан қажетті ақпарат алады, сұрақтарға жауап береді


    • Ақпаратты зейін қойып ,түсініп оқиды;

    1

    • Ұялы телефонға сипаттама береді;

    1

    • Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді

    1

    Тапсырма 2. Зерттеу дағдыларын дамыту мақсатында «Дара диаграмма» жасатамын.



    Флипчарт, маркер, т.б.


    10 минут


    «Дара диаграмма» .

    Shape1


    Shape2

    Shape3


    Shape4

    Shape5

    Ұялы телефон


    Shape7 Shape6



    Shape10 Shape11 Shape8 Shape9



    Shape12

    Shape13






    Shape14

    Shape15

    2.Тапсырма

    • Мәтіннен ұялы телефонға байланысты тірек сөздерді тап.

    • Тірек сөздерді диаграммаға топтастыр

    • Мәтіннен кез келген 3 сөзге үш тілді аудармасын сөздіктен тап

    Бағалау критерийлері

    Дескрипторлар

    Оқылған қажетті ақпаратқа талдау жасайды,сөздікпен жұмыс жүргізеді



    -Мәтіннен тірек сөздерді табу керек

    1

    Диаграммаға топтастыру керек

    2

    3сөздің аудармасын сөздіктен табу керек

    3



    Тапсырма 3.

    Дәптер, қаламсап

    15 минут

    Ж.

    Мәтін құрау

    3.Тапсырма

    • Оқылған ақпараттағы тірек сөздерді пайдаланып,

    өзіндік пікір қосып, мәтін құрайды

    Бағалау критерийлері

    Дескрипторлар

    . Оқылған қажетті ақпаратқа өзіндік пікір қосып, мәтін құрайды

    • Мәтін 10 cөйлемнен тұру керек

    1

    • Ақпараттағы тірек сөздер пайдаланылу керек

    2

    • Мәтінге өзіндік пікір қосып жазу керек.

    3

    3минут

    Оқушылар тарапынан берілетін кері байланыс

    «Менің пирамидам» әдісі

    1.Бүгінгі сабақтан алған әсерің қандай?

    2.Өзіңе қандай қажетті ақпаратты ала алдың?

    3.Мен...............................................................білдім?

    4.Менің............................................................білгім келеді?

    2 минут

    Үйге тапсырма.Ғаламтор желісінен,газет-журналдардан ұялы телефонға байланысты қосымша ақпараттар табу

    Қосымша ақпарат

    Саралау

    Оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

    Қабілетті оқушыларға тапсырмаларды қалайша күрделендіресіз?

    Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау


    Энциклопедиялар, газет-журналдардан қажетті ақпарат алады,ақпарат аясында сұрақтарға жауап береді.

    Ақпаратқа талдау жасайды, сөздікпен жұмыс жүргізеді.

    Ақпаратқа өзіндік пікір қосып, мәтін құрайды


    Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау

    Өзара бағалау

    Денсаулық сақтау технологияларын сақтау.

    Белсенді жұмыс түрлерін қолдану. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтарын ескеру


    Рефлексия

    Сабақ\ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді?

    Сыныптағы ахуал қалай болды?

    Мен жосп

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Лесбаева Мереке Муханбетовна
    10 Қараша 2020
    757
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ғылыми технология жетістіктері 5-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ғылыми технология жетістіктері 5-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Мұғалімдерге
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

    Сабақ: Қазақ тілі

    Мектеп:№ 17

    Сынып : 5

    Мұғалімнің аты-жөні: Лесбаева Мереке

    Күні :

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Бөлім/тақырып

    Ғылыми технология жетістіктері

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты:

    5.О7

    Сабақ мақсаты:







    Барлық оқушылар орындай алады:

    Энциклопедиялар, газет-журналдардан қажетті ақпарат ала біледі,ақпарат аясында сұрақтарға жауап бере алады

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    Оқылған қажетті ақпаратқа талдау жасай алады,сөздікпен жұмыс жүргізе алады

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Оқылған қажетті ақпаратқа өзіндік пікір білдіре отырып,мәтін құрай алады

    Бағалау критерий

    Газет-журналдардан қажетті ақпарат алады, сұрақтарға жауап береді

    Оқылған қажетті ақпаратқа талдау жасайды,сөздікпен жұмыс жүргізеді

    Оқылған қажетті ақпаратқа өзіндік пікір қосып, мәтін құрайды

    Тілдік мақсат:



    Оқушылар орындай алады:

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Телефон, газет, журнал,ақпарат т.б.

    Талқылауға арналған сұрақтар:Бұқаралық ақпарат құралдары дегенді қалай түсінесің?Балаларға арналған қандай газет-журналдарды білесің?Өз бетіңше қандай газет-журналдар оқисың?

    Құндылықтарға баулу

    Мәңгілік Ел идеясының құндылығының негізінде оқушыларға үш тілділік қағидатын дәріптеу

    Пəнаралық байланыс

    Технология, информатика т.б.

    Тақырып бойынша алдыңғы білім

    Оқылым дағдысы қалыптасқан. Мәтін бойынша түсініктерін көркемдеп жеткізеді және сұрақтарға жауап береді.

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар


    3 минут






    2 минут



    Ширату жаттығуы:

    «БББ» әдісі бойынша оқушылардың осыған дейінгі алған білім деңгейлерін анықтаймын.

    Білдім

    Білемін

    Білгім келеді




    Тапсырма:Балаларға арналған қандай газет- журналдарды білесің?Бұған дейінгі оқыған газет-журналдардан қандай ақпарат алдың?Тағы да қандай жаңа ақпараттар білгің келеді?

    Стикерлерге жазылған журнал атауларымен 3 топқа бөлемін. «Балдырған», «Айголек», «Мөлдір бұлақ»

    А4 парақшасы

    Маркер,қалам

    Тапсырма 1.


    10 минут

    Ж. «Ұялы телефонға қызығушылық» мәтінмен жұмыс

    Мәтін жазылған А4 парақшаларды оқушыларға таратып беремін

    Зейін қойып, түсініп оқуын тапсырамын

    1.Тапсырма

    • Зейін қойып, түсініп оқы.

    • Ұялы телефонғасипаттама бер.

    • Мәтін бойынша сұрақтарға жауап бер.

    Бағалау критерийлері

    Дескрипторлар

    Газет-журналдардан қажетті ақпарат алады, сұрақтарға жауап береді


    • Ақпаратты зейін қойып ,түсініп оқиды;

    1

    • Ұялы телефонға сипаттама береді;

    1

    • Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді

    1

    Тапсырма 2. Зерттеу дағдыларын дамыту мақсатында «Дара диаграмма» жасатамын.



    Флипчарт, маркер, т.б.


    10 минут


    «Дара диаграмма» .

    Shape1


    Shape2

    Shape3


    Shape4

    Shape5

    Ұялы телефон


    Shape7 Shape6



    Shape10 Shape11 Shape8 Shape9



    Shape12

    Shape13






    Shape14

    Shape15

    2.Тапсырма

    • Мәтіннен ұялы телефонға байланысты тірек сөздерді тап.

    • Тірек сөздерді диаграммаға топтастыр

    • Мәтіннен кез келген 3 сөзге үш тілді аудармасын сөздіктен тап

    Бағалау критерийлері

    Дескрипторлар

    Оқылған қажетті ақпаратқа талдау жасайды,сөздікпен жұмыс жүргізеді



    -Мәтіннен тірек сөздерді табу керек

    1

    Диаграммаға топтастыру керек

    2

    3сөздің аудармасын сөздіктен табу керек

    3



    Тапсырма 3.

    Дәптер, қаламсап

    15 минут

    Ж.

    Мәтін құрау

    3.Тапсырма

    • Оқылған ақпараттағы тірек сөздерді пайдаланып,

    өзіндік пікір қосып, мәтін құрайды

    Бағалау критерийлері

    Дескрипторлар

    . Оқылған қажетті ақпаратқа өзіндік пікір қосып, мәтін құрайды

    • Мәтін 10 cөйлемнен тұру керек

    1

    • Ақпараттағы тірек сөздер пайдаланылу керек

    2

    • Мәтінге өзіндік пікір қосып жазу керек.

    3

    3минут

    Оқушылар тарапынан берілетін кері байланыс

    «Менің пирамидам» әдісі

    1.Бүгінгі сабақтан алған әсерің қандай?

    2.Өзіңе қандай қажетті ақпаратты ала алдың?

    3.Мен...............................................................білдім?

    4.Менің............................................................білгім келеді?

    2 минут

    Үйге тапсырма.Ғаламтор желісінен,газет-журналдардан ұялы телефонға байланысты қосымша ақпараттар табу

    Қосымша ақпарат

    Саралау

    Оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

    Қабілетті оқушыларға тапсырмаларды қалайша күрделендіресіз?

    Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау


    Энциклопедиялар, газет-журналдардан қажетті ақпарат алады,ақпарат аясында сұрақтарға жауап береді.

    Ақпаратқа талдау жасайды, сөздікпен жұмыс жүргізеді.

    Ақпаратқа өзіндік пікір қосып, мәтін құрайды


    Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау

    Өзара бағалау

    Денсаулық сақтау технологияларын сақтау.

    Белсенді жұмыс түрлерін қолдану. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтарын ескеру


    Рефлексия

    Сабақ\ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді?

    Сыныптағы ахуал қалай болды?

    Мен жосп

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Сабақ жоспары 5 сынып
    10.11.2020
    757
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Лесбаева Мереке Муханбетовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации