Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ғылыми технология жетістіктері 5-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
Сабақ: Қазақ тілі |
Мектеп:№ 17 |
|||||||||||
Сынып : 5 |
Мұғалімнің аты-жөні: Лесбаева Мереке |
|||||||||||
Күні : |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||
Бөлім/тақырып |
Ғылыми технология жетістіктері |
|||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты: |
5.О7 |
|||||||||||
Сабақ мақсаты: |
Барлық оқушылар орындай алады: Энциклопедиялар, газет-журналдардан қажетті ақпарат ала біледі,ақпарат аясында сұрақтарға жауап бере алады |
|||||||||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Оқылған қажетті ақпаратқа талдау жасай алады,сөздікпен жұмыс жүргізе алады |
||||||||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: Оқылған қажетті ақпаратқа өзіндік пікір білдіре отырып,мәтін құрай алады |
||||||||||||
Бағалау критерий |
Газет-журналдардан қажетті ақпарат алады, сұрақтарға жауап береді Оқылған қажетті ақпаратқа талдау жасайды,сөздікпен жұмыс жүргізеді Оқылған қажетті ақпаратқа өзіндік пікір қосып, мәтін құрайды |
|||||||||||
Тілдік мақсат: |
Оқушылар орындай алады: Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Телефон, газет, журнал,ақпарат т.б. Талқылауға арналған сұрақтар:Бұқаралық ақпарат құралдары дегенді қалай түсінесің?Балаларға арналған қандай газет-журналдарды білесің?Өз бетіңше қандай газет-журналдар оқисың? |
|||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Мәңгілік Ел идеясының құндылығының негізінде оқушыларға үш тілділік қағидатын дәріптеу |
|||||||||||
Пəнаралық байланыс |
Технология, информатика т.б. |
|||||||||||
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
Оқылым дағдысы қалыптасқан. Мәтін бойынша түсініктерін көркемдеп жеткізеді және сұрақтарға жауап береді. |
|||||||||||
Жоспар |
||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||
3 минут 2 минут |
Ширату жаттығуы: «БББ» әдісі бойынша оқушылардың осыған дейінгі алған білім деңгейлерін анықтаймын.
Тапсырма:Балаларға арналған қандай газет- журналдарды білесің?Бұған дейінгі оқыған газет-журналдардан қандай ақпарат алдың?Тағы да қандай жаңа ақпараттар білгің келеді? Стикерлерге жазылған журнал атауларымен 3 топқа бөлемін. «Балдырған», «Айголек», «Мөлдір бұлақ» |
А4 парақшасы Маркер,қалам |
||||||||||
Тапсырма 1. |
|
|||||||||||
10 минут |
Ж. «Ұялы телефонға қызығушылық» мәтінмен жұмыс Мәтін жазылған А4 парақшаларды оқушыларға таратып беремін Зейін қойып, түсініп оқуын тапсырамын |
|||||||||||
1.Тапсырма
|
||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Дескрипторлар |
|||||||||||
Газет-журналдардан қажетті ақпарат алады, сұрақтарға жауап береді
|
|
1 |
||||||||||
|
1 |
|||||||||||
|
1 |
|||||||||||
Тапсырма 2. Зерттеу дағдыларын дамыту мақсатында «Дара диаграмма» жасатамын.
|
Флипчарт, маркер, т.б.
|
|||||||||||
10 минут |
«Дара диаграмма» .
Ұялы телефон
|
|||||||||||
2.Тапсырма
|
||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Дескрипторлар |
|||||||||||
Оқылған қажетті ақпаратқа талдау жасайды,сөздікпен жұмыс жүргізеді
|
-Мәтіннен тірек сөздерді табу керек |
1 |
||||||||||
Диаграммаға топтастыру керек |
2 |
|||||||||||
3сөздің аудармасын сөздіктен табу керек |
3 |
|||||||||||
|
|
|||||||||||
Тапсырма 3. |
Дәптер, қаламсап |
|||||||||||
15 минут |
Ж. Мәтін құрау |
|||||||||||
3.Тапсырма
өзіндік пікір қосып, мәтін құрайды |
||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Дескрипторлар |
|||||||||||
. Оқылған қажетті ақпаратқа өзіндік пікір қосып, мәтін құрайды |
|
1 |
||||||||||
|
2 |
|||||||||||
|
3 |
|||||||||||
3минут |
Оқушылар тарапынан берілетін кері байланыс «Менің пирамидам» әдісі 1.Бүгінгі сабақтан алған әсерің қандай? 2.Өзіңе қандай қажетті ақпаратты ала алдың? 3.Мен...............................................................білдім? 4.Менің............................................................білгім келеді? |
|||||||||||
2 минут |
Үйге тапсырма.Ғаламтор желісінен,газет-журналдардан ұялы телефонға байланысты қосымша ақпараттар табу |
|||||||||||
Қосымша ақпарат |
||||||||||||
Саралау Оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыларға тапсырмаларды қалайша күрделендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||||||
Энциклопедиялар, газет-журналдардан қажетті ақпарат алады,ақпарат аясында сұрақтарға жауап береді. Ақпаратқа талдау жасайды, сөздікпен жұмыс жүргізеді. Ақпаратқа өзіндік пікір қосып, мәтін құрайды |
Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау Өзара бағалау |
Денсаулық сақтау технологияларын сақтау. Белсенді жұмыс түрлерін қолдану. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтарын ескеру |
Рефлексия Сабақ\ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қалай болды?
Мен жосп Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |