Материалдар / Ғылыми технология жетістіктері 5-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ғылыми технология жетістіктері 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2020
663
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

Сабақ: Қазақ тілі

Мектеп:№ 17

Сынып : 5

Мұғалімнің аты-жөні: Лесбаева Мереке

Күні :

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Бөлім/тақырып

Ғылыми технология жетістіктері

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты:

57

Сабақ мақсаты:







Барлық оқушылар орындай алады:

Энциклопедиялар, газет-журналдардан қажетті ақпарат ала біледі,ақпарат аясында сұрақтарға жауап бере алады

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Оқылған қажетті ақпаратқа талдау жасай алады,сөздікпен жұмыс жүргізе алады

Кейбір оқушылар орындай алады:

Оқылған қажетті ақпаратқа өзіндік пікір білдіре отырып,мәтін құрай алады

Бағалау критерий

Газет-журналдардан қажетті ақпарат алады, сұрақтарға жауап береді

Оқылған қажетті ақпаратқа талдау жасайды,сөздікпен жұмыс жүргізеді

Оқылған қажетті ақпаратқа өзіндік пікір қосып, мәтін құрайды

Тілдік мақсат:



Оқушылар орындай алады:

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Телефон, газет, журнал,ақпарат т.б.

Талқылауға арналған сұрақтар:Бұқаралық ақпарат құралдары дегенді қалай түсінесің?Балаларға арналған қандай газет-журналдарды білесің?Өз бетіңше қандай газет-журналдар оқисың?

Құндылықтарға баулу

Мәңгілік Ел идеясының құндылығының негізінде оқушыларға үш тілділік қағидатын дәріптеу

Пəнаралық байланыс

Технология, информатика т.б.

Тақырып бойынша алдыңғы білім

Оқылым дағдысы қалыптасқан. Мәтін бойынша түсініктерін көркемдеп жеткізеді және сұрақтарға жауап береді.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар


3 минут






2 минут



Ширату жаттығуы:

«БББ» әдісі бойынша оқушылардың осыған дейінгі алған білім деңгейлерін анықтаймын.

Білдім

Білемін

Білгім келеді




Тапсырма:Балаларға арналған қандай газет- журналдарды білесің?Бұған дейінгі оқыған газет-журналдардан қандай ақпарат алдың?Тағы да қандай жаңа ақпараттар білгің келеді?

Стикерлерге жазылған журнал атауларымен 3 топқа бөлемін. «Балдырған», «Айголек», «Мөлдір бұлақ»

А4 парақшасы

Маркер,қалам

Тапсырма 1.


10 минут

Ж. «Ұялы телефонға қызығушылық» мәтінмен жұмыс

Мәтін жазылған А4 парақшаларды оқушыларға таратып беремін

Зейін қойып, түсініп оқуын тапсырамын

1.Тапсырма

  • Зейін қойып, түсініп оқы.

  • Ұялы телефонғасипаттама бер.

  • Мәтін бойынша сұрақтарға жауап бер.

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

Газет-журналдардан қажетті ақпарат алады, сұрақтарға жауап береді


  • Ақпаратты зейін қойып ,түсініп оқиды;

1

  • Ұялы телефонға сипаттама береді;

1

  • Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді

1

Тапсырма 2. Зерттеу дағдыларын дамыту мақсатында «Дара диаграмма» жасатамын.



Флипчарт, маркер, т.б.


10 минут


«Дара диаграмма» .

Shape1


Shape2

Shape3


Shape4

Shape5

Ұялы телефон


Shape7 Shape6



Shape10 Shape11 Shape8 Shape9



Shape12

Shape13






Shape14

Shape15

2.Тапсырма

  • Мәтіннен ұялы телефонға байланысты тірек сөздерді тап.

  • Тірек сөздерді диаграммаға топтастыр

  • Мәтіннен кез келген 3 сөзге үш тілді аудармасын сөздіктен тап

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

Оқылған қажетті ақпаратқа талдау жасайды,сөздікпен жұмыс жүргізеді



-Мәтіннен тірек сөздерді табу керек

1

Диаграммаға топтастыру керек

2

3сөздің аудармасын сөздіктен табу керек

3



Тапсырма 3.

Дәптер, қаламсап

15 минут

Ж.

Мәтін құрау

3.Тапсырма

  • Оқылған ақпараттағы тірек сөздерді пайдаланып,

өзіндік пікір қосып, мәтін құрайды

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

. Оқылған қажетті ақпаратқа өзіндік пікір қосып, мәтін құрайды

  • Мәтін 10 cөйлемнен тұру керек

1

  • Ақпараттағы тірек сөздер пайдаланылу керек

2

  • Мәтінге өзіндік пікір қосып жазу керек.

3

3минут

Оқушылар тарапынан берілетін кері байланыс

«Менің пирамидам» әдісі

1.Бүгінгі сабақтан алған әсерің қандай?

2.Өзіңе қандай қажетті ақпаратты ала алдың?

3.Мен...............................................................білдім?

4.Менің............................................................білгім келеді?

2 минут

Үйге тапсырма.Ғаламтор желісінен,газет-журналдардан ұялы телефонға байланысты қосымша ақпараттар табу

Қосымша ақпарат

Саралау

Оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыларға тапсырмаларды қалайша күрделендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау


Энциклопедиялар, газет-журналдардан қажетті ақпарат алады,ақпарат аясында сұрақтарға жауап береді.

Ақпаратқа талдау жасайды, сөздікпен жұмыс жүргізеді.

Ақпаратқа өзіндік пікір қосып, мәтін құрайды


Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау

Өзара бағалау

Денсаулық сақтау технологияларын сақтау.

Белсенді жұмыс түрлерін қолдану. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтарын ескеру


Рефлексия

Сабақ\ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қалай болды?

Мен жосп

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!