Сабақтың атауы | Х, Һ дыбыстары |
МақсатыКүтілетін нәтиже | 1. Сөздерді дұрыс буынға бөліп оқуға жаттықтыру.2. Дыбысты, әріпті танумен қатар сөз, сөйлем құрай білуге, буындық, дыбыстық талдау жасай білуге үйрету арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын, байқампаздықтарын дамыту.3. Мамандық түрлеріне баулу, тәрбиелеуСабақтың көрнекілігі: алфавит, атауында ц дыбысы бар сөздер, постерлер, топқа бөлуге арналған геометриялық фигураларСабақтың түрі: Жаңа сабақты меңгертуСабақтың әдістері: топқа бөлу, миға шабуыл, топпен жұмыс, топтық сұрақ, |
Психологиялық ахуал | 1. ҰйымдастыруОқушылармен амандасуСәлеметсіңдер ме, оқушылар!Сәлеметсіз бе! -Оқушыларды сабаққа дайындауОқу – құралдарының түгел болуына назар аудару - Сабаққа зейіндерін аудару2. Топқа бөлуТүсті шеңберлер арқылы сынып оқушыларын 4 топқа бөлуСары түсті шеңбер – 1 топқаҚызыл түсті шеңбер – 2 топқаЖасыл түсті шеңбер – 3 топқаКөк түсті шеңбер – 4 топқа | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
Қызығушылықты оятуМағынаны тану1 топ: Х, Һ дыбысына сөз құрау. -Щ дыбысына сөз құрау.2 – топ: «Дыбысқа саяхат» ойыны жоғалған дыбыстарды атау, сөзді оқу, сөйлем құрау.3 – топ: «Буындарды біріктір» дидактикалық тапсырмасыПараққа жазылып сөздер буынға бөлініп беріледіОқушылар екінші буынып дұрыс тауып, сызық арқылы біріктіру керек4 – топ: Сөздерге талдау жасатуХалық (2 буын, 5 әріп, 5 дыбыс)Хабар (2 буын, 5 әріп, 5 дыбыс) |
Оқулықпен жұмыс | Оқулықта берілген тапсырманы орындау.1-жаттығуСөздерді оқып, мағынасын түсіндіру.Халық, хикая, хан, хат, хабар, қаһарман, жиһаз, Гауһар, мархабат, жиһангер.2-жаттығуӨлеңді көшіріп жаз, қарамен жазылған сөздердің астын сыз. КітапқұмарКітапқұмар ҚаһарманТаппай бүкіл шаһардан,Аттай қалап «Қаһарды»Сұрап алды Гауһардан. (Қастек Баянбай)3-жаттығуСөз тіркесін құрап жаз.Жеке кітапхана, мектеп кітапханасы, балалар кітапханасы, орталық кітапхана, қалалық кітапхана.4-жаттығуСөздерді көшіріп жаз.Жаһан, жиһангез, қаһарман, халық, ханталапай, хоккей, қала, қырман, қағаз.5-жаттығуМархабат, жиһаз, қаһарман, хат, хабар, хан.6-жаттығу1.Кітапханада кітапты не арқылы табасың?2. Кітап авторларының көрсеткішін пайдаланасың ба?Бірлесіп талқылап көру. | Оқушылар берілген тапсырманы орындайды.
Сұрақтарға жауап береді. |
Сергіту сәті | Орманда кірпі келеді,Саңырауқұлақ тереді.Кездесті, міне, керегі:Екеуі қайың астынан.Біреуі терек қасынан.Қанша олар болмақ есепте,Тоқылған салса себетке? | Ой сергітеді,шашағандарыбасылады |
Ой толғаныс | 1) Топтық сұрақ қоюТоп мүшелері бір – біріне тізбектей сұрақ қояды1 – топ 2 топқа: 2 топ 3 топқа; 3 – топ 4 топқа; 4 топ – 1 топқа сұрақтар қояды.2) Кері байланысБіз бүгін қандай дыбыспен таныстық?Біз бүгін не істедік?Топқа бөліндікСөздерге талдау жасадықБуындарды біріктірдік |
Үйге тапсырма | 7-жаттығу 37 бет | Күнделіктеріне жазып беремін |
Бағалау |
| Бағалау парақшасын толтырады. |
Кері байланыс |
| Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |