Материалдар / халық даналығы ел аузында

халық даналығы ел аузында

Материал туралы қысқаша түсінік
Халық даналығы ел аузында тақырыбына дайын ҚМЖ, сабақ жоспары, әдістермен
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бөлімі:

Мәдени мұра

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Халық даналығы ел аузында

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

4.1.3.1 Шығарманың тақырыбы және қорытынды бөлімі негізінде сюжеттің дамуын болжау, оның себебін түсіндіру

4.3.1.1 Оқылған шығармадағы оқиға жүйесін

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар: Оқушылар оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды.

Көптеген оқушылар: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді;

Кейбір оқушылар: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.


Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

Ұжымдық жұмыс.

5 мин.


Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2.Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру:

Оқу құралдары арқылы (өшіргіш, қалам, қарындаш т.б.) ортаға бала санына қарай оқушыларды 3 топқа біріктіру.

I-«Өшіргіш» тобы

II «Қалам» тобы

III– «Қарындаш» тобы

Саралау: Бұл жерде қолданудың

«Жіктеу» тәсілі арқылы көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға қолдану еркіндігі беріледі.

(Ұ) «Ғажайып жылулық шынжыры» әдісі арқылы оқушылар бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастырады.

Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Тамаша! Керемет! Өте жақсы! Талпын!»





Миға шабуыл. «Ширату» әдісі.

Ұжымдық жұмыс.



6 мин.


Алдыңғы білім мен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында экранда көрсетілген суреттерге мұғалімнің көмегімен (бағыт-бағдары, нұсқауымен) жауап береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Үйрете отырып үйренемін» тәсілі қолданылады. Бірін-бірі оқыту арқылы жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға қосымша ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға қосымша жетелеуші сұрақтар қойылады.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім экраннан сабақтың тақырыбы мен сабақтың мақсатын таныстырады.

Сұрақтар:

1. Ақыл – кімнен шығады, асыл – неден шығады?

2. Өтірік пен шындықтың арасын өлшеуге бола ма?

2«Атқа қонғаны» тіркесінің мағынасы?

3. 4. Жеті санына байланысты қандай ұғымдарды білесіңдер?

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту.

Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Дескриптор:

-1 сұраққа жауап береді;

-2 сұраққа жауап береді;

- 3 сұраққа жауап береді;

- 4 сұраққа жауап береді;

Жалпы-3балл.

Сонымен қатар, өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!»

«Керемет»

«Сенің қолыңнан келеді» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

ДК

экраны



Сұрақтар топтамасы.



Оқулық 4-сынып.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.



Топтық жұмыс.

8 мин.



«Зертте» әдісі.

Оқушыларға тақырыпқа байланысты тапсырмалар беріледі.

1 -тапсырма: Суреттен жеті санын қандай қасиетін айтуға болады?

Дескриптор:

-Жеті санының қасиетті сан екенін біледі;

- Әңгіменің мазмұнын түсінеді.

Жалпы-1балл.

ДК экраны

4-сынып оқулығы




«Түртіп алу» әдісі.

Оқулықтағы «Тілдік бағдар» айдарының тапсырмасы беріледі.

Керекті сөздермен танысып, өз дәптерлеріне тапсырманы орындайды.

Мұғалім сабақ барысында белсенділік танытқан оқушыларды «От шашу» әдісі арқылы бағалайды:

ДК экраны

4-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Топтық жұмыс.

8мин.





2-тапсырма:

Суреттен әңгіменің маңызды тұстарын анықтау.

Мақсаты: Жеті санына қатысты қатысты сөздерді ажыратады.

Тиімділігі: Тыңдалым мен оқылым дағдысы қалыптасады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қолдану» тәсілі көрініс табады.

Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп кестені толтырады.

Дескриптор:

- Жеті санының қасиеттерін біледі;

-Өмірмен байланыстыра біледі;

Жалпы-1 балл.

ДК экраны

4-сынып оқулығы.


Жеке жұмыс.

8 мин.

4-тапсырма:

Суреттердің көмегімен сұрақтарға жауап бер.

Мақсаты: Заттардың атқаратын қызметімен таныстыру.

Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы қалыптасады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрініс табады.

Берілген тапсырма бойынша мәтінді оқиды. Өзіндік ойын тұжырымдайды. Оқып, танысқан кеңестерді басшылыққа алып, сұрақтарға жауап береді.

Дескриптор:

-Кеңестерді оқиды.

-Сұрақтарға жауап береді.

Жалпы – 1балл.

ДК экраны

4-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Жұптық жұмыс.

5 мин.



Жазылым.

Жұмыс дәптердегі Кестені толтыр.

Мақсаты: Берілген сөздердің атқаратын қызметін жазу арқылы бір-бірінен айырмашылығын ажыратады.

Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан ойлау дағдысы мен жазылым дағдысы қалыптасады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрініс табады.

Төменде берілген сөздердің атқаратын қызметін жазады.

1 Жеті санының

қасиеті

2.Термин сөздер

3.Кәсіби сөздер


Дескриптор:

- Ел аузындағы сөздердің қасиеттеріне мысал жазады-1б.

-Термин сөздерге ереже мен мысал жазады-1б.

- Кәсіби сөздерге ереже мен мысал жазады-1б.

ДК экраны

4-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Сабақтың соңы.

Ой толғаныс.

Рефлексия





Жеке жұмыс:

5 мин.

«Бір қалам, бір қағаз» әдісін пайдаланып сабақ бойынша түсінгеніңді жаз.

Пікір: Оқыған мәтін бойынша өз пікіріңді бір сөйлеммен жаз.

Дәлел:Өз пікіріңді бір сөйлеммен дәлелде.

Мысал:Пікіріңді өмірмен байланыстырып, бір мысал келтір.

Қорытынды: Тақырып бойынша қорытынды жаз.

Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін сөйлемдер арқылы тұжырымдайды.

Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.

Тиімділігі: Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады.

Дескриптор:

«Бір қағаз, бір қалам» әдісі бойынша берілген тапсырманы толық орындайды-1б.



Оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Білім гүлі» әдісі арқылы бағалайды.


ДК экраны

4-сынып оқулығы.

Жұмыс

дәптерлері.














Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі