Сабақтың тақырыбы:
Халық музыкасын өндеу
|
Мұғалімнің аты-жөні: Сафина
Л.К.
Күні: 11.12.2017ж
|
СЫНЫП:
5 «а», «ә», «б»
|
Қатысқан оқушылар саны:
|
Қатыспаған оқушылар саны: 0
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
|
5.2.2.1 –музыкалық көркем құралдарын, музыкалық
аспаптар мен дауысын қолдана отырып, қарапайым композициялар шығару
және импровизация жасау;
5.2.2.2 ¬ компьютерлік бағдарламаларды
(Audacity, Soundation, Windows Movie Maker, Киностудия) қолдана
отырып, музыкалық композицияларды редакциялау және интерпретация
жасау
|
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны
орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша
тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай
алады:
Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс
жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс
жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі
мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады
орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре
алады.
|
Бағалау критерийі
|
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.
Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара
алады.
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе
қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар,
кері байланыс, стикер.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын,
көрнекілік. Рефлексия.
|
Пәнаралық байланыс
|
Музыка, қазақ тілі.
|
Сабақтың жоспары
|
Жоспарланғануақыт
|
Сабақ барысы :
|
Бағалау түрлері
|
Басталуы
5 минут
|
Бағалау парақшасымен
таныстыру
Топтарға бөлу.
«1,2,3,4,5» сан арқылы топқа
бөлу
Психологиялық ахуал
қалыптастыру:
«Аялы алақан»
Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті
дамыту.
Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады.
«Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын
оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы
көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады.
(Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын
ұстайды)
|
Оқушылар шеңберге тұрып «1,2,3,4,5» сан арқылы
топқа бөлінеді.
«Аялы алақан»
Тренинг.
|
Жаңа білім
10 минут
|
Білу және түсіну
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен
танысады.
«Көшбасшы және тыңдаушылар»
әдісі
Берілген жаңа тақырыпты
түсіндіру үшін сыныптан өз еркімен бір оқушы Көшбасшы ретінде өзін
ұсынады. Көшбасшының қалауынша мәтінмен жұмыс
жүргізу.Халық музыкасын
өндеу
|
Оқулық,
мәтіндер.
«Көшбасшы және тыңдаушылар»
әдісі
|
Ортасы
10 минут
|
Қолдану
Дәптермен жұмыс.
Талдау
«Ыстық
орындық» орындық
әдісі
( Бір оқушы алдыңғы жақта,
орындықтар оны айнала қоршай
орналастырылады.
Жаттығудың сипаттамасы:
Бір
оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға
жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар
белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей
алады.
|
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті
маркерлер
«Ыстық
орындық» орындық әдісі, сұрақтар,
орындық.
|
Сергіту сәті
2
минут
|
Сергіту сәті "Күміс
құмған-ай"
|
Оқушылар би билеп сергіп
қалады.
|
Аяқталуы
Сабақты бекіту
10
минут
|
Синтез
"Таңда да таста" әдісі
https://www.akavideos.com/watch?v=RAo-zw5U8gQ
әр оқушы көрші топқа сұрақ
береді.
|
"Таңда да
таста" әдісі
|
Бағалау
5 минут
Кері байланыс
3
минут
|
«Критериялдық бағалау»
«Мен үшін бүгінгі
сабақ…»
Сабақ
|
Мен сабақта
|
Қорытынды
|
1. қызық
|
1. жұмыс
істедім
|
1. материалды
түсіндім.
|
2. қызықсыз
|
2.демалдым
|
2. білетінімнен де көп
білдім.
|
3.енжарлық басым
|
3.басқаларға
көмектестім.
|
3.түсінбедім
|
Сабақ
|
Мен сабақта
|
Қорытынды
|
1. қызық
|
1. жұмыс
істедім
|
1. материалды
түсіндім.
|
2. қызықсыз
|
2.демалдым
|
2. білетінімнен де көп
білдім.
|
3.енжарлық басым
|
3.басқаларға
көмектестім.
|
3.түсінбедім
|
|
Бағалаушы топ мүшелерін
бағалайды. Кері байланыс парағы «Мен үшін бүгінгі
сабақ…»
Оқушыларға жеке парақша беріледі, олар үш бағыт
бойынша өз жұмысы бойынша қажет сөздің астын сызу
керек.
|
Үйге тапсырма: өздік
жұмысы.
|