×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512

Хабарландыру
Байқаулар басталды Сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Халықаралық экономикалық интеграция

Автор:Турсынбаева Жамила Балтабековна
Бағыты: География
Бөлімі: Сабақ жоспары
Сыныбы: 10 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-07-11

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

Аттестация материялы ретінде




Күні:Сынып: 10-АӘТексерілді:
Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)Оқушыларды халықаралық экономикалық интеграция,ірі ұлтаралық бірлестіктер, экономиканы ұйымдастыру типтерімен таныстыру.
Сабақ мақсаттары




Тілдік мақсат
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Талқылауға арналған тармақтар:
Алдыңғы оқу§30.ДЖШ-тың қалыптасуы, дамуының негізгі кезеңдері.
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
Басталуы 10 минутИнтернет Үлестірме стикер
Ортасы 15 минут



Аяқталуы 7 минут
  • Кері байланыс. Стикермен «Екі жұлдыз, бір тілек »

  • а) Сабақтың қай кезеңі ұнады?в) Сабақтың қай кезеңі ұнамады?

    2. Үйге тапсырма беру.
    Бағалау парағы
    Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
  • ...

  • ...

  • Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
  • ...

  • ...










  • Сынып: 10-АӘТексерілді:
    Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
    Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)
    Сабақ мақсаттары




    Тілдік мақсатОқушылар:
  • Көмір,мұнай,газ,темір кені мол қоры бар елдерді жатқа атайды.

  • Негізгі сөздер мен тіркестер:
    Талқылауға арналған тармақтар:
    Алдыңғы оқу§31.Халықаралық экономикалық интеграция.Экономиканы ұйымдастыру типтері.
    Жоспар
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
    Басталуы 2.Оқушыларды топтарға біріктіремін.

    Интернет Үлестірме стикер
    Ортасы







    Интернет Үлестірме стикер
    Аяқталуы

  • Кері байланыс. Стикермен «Екі жұлдыз, бір тілек »

  • а) Сабақтың қай кезеңі ұнады?в) Сабақтың қай кезеңі ұнамады?

    2. Үйге тапсырма беру.
    Бағалау парағы
    Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
  • ...

  • ...

  • Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
  • ...

  • ...








  • Сынып: 10-АӘТексерілді:
    Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
    Оқушыларды өнеркәсіпті орналастыру заңдылықтары, отын-энергетикалық кешеннің дамуымен таныстыру.




    Тілдік мақсатОқушылар:
  • Отын ресурстарының мол қоры бар елдерді жатқа атайды.

  • Негізгі сөздер мен тіркестер:Отын-энергетикалық ресурстар, көмір,мұнай,газ кені мол қоры бар елдер,Қазақстан, АҚШ, Ресей,Қытай,Канада,ОАР,Аустралия, Марокко, Бразилия,Үндістан,ОПЕК,Парсы шығанағы,Каспий теңізі,Солтүстік т.
    Талқылауға арналған тармақтар:
    Алдыңғы оқу§31.Экономиканы ұйымдастыру типтері.
    Жоспар
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
    Басталуы Интернет Үлестірме стикер
    Ортасы







    Аяқталуы

  • Кері байланыс. Стикермен «Екі жұлдыз, бір тілек »

  • а) Сабақтың қай кезеңі ұнады?в) Сабақтың қай кезеңі ұнамады?

    2. Үйге тапсырма беру.
    Бағалау парағы
    Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
  • ...

  • ...

  • Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
  • ...

  • ...







  • Сынып: 10-АӘТексерілді:
    Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
    Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)
    Сабақ мақсаттары




    Тілдік мақсатОқушылар:
  • Әлемдегі аса ірі ғылым қалаларын жатқа атайды.

  • Негізгі сөздер мен тіркестер:
    Талқылауға арналған тармақтар:
    Алдыңғы оқу§32.Өнеркәсіпті орналастыру заңдылықтары. Отын-энергетикалық кешен.
    Жоспар
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
    Басталуы 2.Оқушыларды топтарға біріктіремін.

    Интернет Үлестірме стикер
    Ортасы







    Интернет Үлестірме стикер
    Аяқталуы

  • Кері байланыс. Стикермен «Екі жұлдыз, бір тілек »

  • а) Сабақтың қай кезеңі ұнады?в) Сабақтың қай кезеңі ұнамады?

    2. Үйге тапсырма беру.
    Бағалау парағы
    Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
  • ...

  • ...

  • Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
  • ...

  • ...







  • Сынып: 10-АӘТексерілді:
    Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
    Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)
    Сабақ мақсаттары




    Тілдік мақсатОқушылар:
  • «Шикізат-өндіріс-тұтынушы» жоспары бойынша тамақ өнеркәсібінің жеке салаларының үлгілерін жасайды.

  • Негізгі сөздер мен тіркестер:
    Талқылауға арналған тармақтар:
    Алдыңғы оқу§33-34. Металлургия және машина жасау өнеркәсібі.
    Жоспар
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
    Басталуы Интернет Үлестірме стикер
    Ортасы







    Интернет Үлестірме стикер
    Аяқталуы

  • Кері байланыс. Стикермен «Екі жұлдыз, бір тілек »

  • а) Сабақтың қай кезеңі ұнады?в) Сабақтың қай кезеңі ұнамады?

    2. Үйге тапсырма беру.
    Бағалау парағы
    Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
  • ...

  • ...

  • Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
  • ...

  • ...








  • Сынып: 10-АӘТексерілді:
    Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
    Оқушыларды ауыл шаруашылығының жалпы сипаты, даму бағыттары, аграрлық қатынастармен таныстыру.




    Тілдік мақсатОқушылар:
  • Ауыл шаруашылығының салаларын сипаттайды.

  • Негізгі сөздер мен тіркестер:Ауыл шаруашылығының даму бағыттары, аграрлық қатынастар, Жасыл революция, дәстүрлі(тұтынушы) ауыл шар.,жоғары маманданған тауарлы ауыл шар.,фермер,кооператив,көшпелі мал шаруашылығы.
    Талқылауға арналған тармақтар:
    Алдыңғы оқу§35. Дүниежүзілік шаруашылықтың басқа салалары.
    Жоспар
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
    Басталуы Интернет Үлестірме стикер
    Ортасы







    Интернет Үлестірме стикер
    Аяқталуы

  • Кері байланыс. Стикермен «Екі жұлдыз, бір тілек »

  • а) Сабақтың қай кезеңі ұнады?в) Сабақтың қай кезеңі ұнамады?

    2. Үйге тапсырма беру.
    Бағалау парағы
    Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
  • ...

  • ...

  • Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
  • ...

  • ...






  • Сынып: 10-АӘТексерілді:
    Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
    Оқушыларды өсімдік шаруашылығының негізгі салалары, аса маңызды дақылдардың таралу аймақтарымен таныстыру.




    Тілдік мақсатОқушылар:
  • Өсімдік шаруашылығының салаларын сипаттайды.

  • Негізгі сөздер мен тіркестер:Өсімдік шаруашылығы, дәнді дақылдар, техникалық дақылдар,бақша және жеміс-жидек шаруашылығы,АҚШ,Қытай,Үндістан,Ресей, Франция,Н.И.Вавилов пен В.В.Вольский,Қазақстан,Аргентина.
    Талқылауға арналған тармақтар:
    Алдыңғы оқу§36. Ауыл шаруашылығының жалпы сипаты.
    Жоспар
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
    Басталуы 2.Оқушыларды топтарға біріктіремін.Интернет Үлестірме стикер
    Ортасы







    Интернет Үлестірме стикер
    Аяқталуы

  • Кері байланыс. Стикермен «Екі жұлдыз, бір тілек »

  • а) Сабақтың қай кезеңі ұнады?в) Сабақтың қай кезеңі ұнамады?

    2. Үйге тапсырма беру.
    Бағалау парағы
    Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
  • ...

  • ...

  • Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
  • ...

  • ...







  • Сынып: 10-АӘТексерілді:
    Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
    Оқушыларды мал шаруашылығының негізгі салалары, балық шар-ғы, аса маңызды дақылдардың таралу аймақтарымен таныстыру.




    Тілдік мақсатОқушылар:
  • Мал шаруашылығының салаларын сипаттайды.

  • Негізгі сөздер мен тіркестер:Мал шаруашылығы, мүйізді ірі қара,шошқа,қой, құс,балық шаруашылығы, АҚШ,Қытай,Үндістан,Ресей, Франция,Бразилия, Қазақстан,Аргентина,Гнрмания,Польша,Исландия,Африка,Азия.
    Талқылауға арналған тармақтар:
    Алдыңғы оқу§37.Өсімдік шаруашылығының географиясы.
    Жоспар
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
    Басталуы Интернет Үлестірме стикер
    Ортасы







    Интернет Үлестірме стикер
    Аяқталуы

  • Кері байланыс. Стикермен «Екі жұлдыз, бір тілек »

  • а) Сабақтың қай кезеңі ұнады?в) Сабақтың қай кезеңі ұнамады?

    2. Үйге тапсырма беру.
    Бағалау парағы
    Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

    Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
  • ...

  • ...






  • Сынып: 10-АӘТексерілді:
    Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
    Оқушыларды дүниежүзілік көлік түрлері, байланыс құралдары, телекоммуникациялық жүйелермен таныстыру.




    Тілдік мақсатОқушылар:
  • Дүниежүзілік көлік түрлерін сипаттайды.

  • Негізгі сөздер мен тіркестер:
    Талқылауға арналған тармақтар:
    Алдыңғы оқу§38. Мал шаруашылығы және балық шаруашылығы географиясы.
    Жоспар
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
    Басталуы Интернет Үлестірме стикер
    Ортасы







    Интернет Үлестірме стикер
    Аяқталуы

  • Кері байланыс. Стикермен «Екі жұлдыз, бір тілек »

  • а) Сабақтың қай кезеңі ұнады?в) Сабақтың қай кезеңі ұнамады?

    2. Үйге тапсырма беру.
    Бағалау парағы
    Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
    Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
  • ...

  • ...

  • Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
  • ...

  • ...









  • Сынып: 10-АӘТексерілді:
    Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
    Оқушыларды дүниежүзілік көлік түрлері, байланыс құралдары, телекоммуникациялық жүйелермен таныстыру.




    Тілдік мақсатОқушылар:
  • Дүниежүзілік көлік түрлерін сипаттайды.

  • Негізгі сөздер мен тіркестер:Дүниежүзілік көлік түрлері, байланыс құралдары, телекоммуникациялық жүйелер,темір жол.автомобиль жолы,теңіз көлігі,интернет,байланыс құралдары, «контейнерлік көпірлер», «мұнай көпірлері»
    Талқылауға арналған тармақтар:
    Алдыңғы оқу§38. Мал шаруашылығы және балық шаруашылығы географиясы.
    Жоспар
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
    Басталуы Интернет Үлестірме стикер
    Ортасы







    Интернет Үлестірме стикер
    Аяқталуы

  • Кері байланыс. Стикермен «Екі жұлдыз, бір тілек »

  • а) Сабақтың қай кезеңі ұнады?в) Сабақтың қай кезеңі ұнамады?

    2. Үйге тапсырма беру.
    Бағалау парағы
    Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
    Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
  • ...

  • ...

  • Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
  • ...

  • ...












  • Сынып: 10-АӘТексерілді:
    Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
    Оқушыларды халықаралық экономикалық байланыс түрлері,сыртқы тауар саудасы айналымымен таныстыру.




    Тілдік мақсатОқушылар:
  • Халықаралық экономикалық байланыс түрлерін сипаттайды.

  • Негізгі сөздер мен тіркестер:
    Талқылауға арналған тармақтар:
    Алдыңғы оқу§39-40.Дүниежүзілік көлік және байланыс.
    Жоспар
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
    Басталуы Интернет Үлестірме стикер
    Ортасы







    Интернет Үлестірме стикер
    Аяқталуы

  • Кері байланыс. Стикермен «Екі жұлдыз, бір тілек »

  • а) Сабақтың қай кезеңі ұнады?в) Сабақтың қай кезеңі ұнамады?

    2. Үйге тапсырма беру.
    Бағалау парағы
    Рефлексия.












    Сынып: 10-АӘТексерілді:
    Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
    Оқушыларды халықаралық экономикалық байланыс түрлері,сыртқы тауар саудасы айналымымен таныстыру.




    Тілдік мақсатОқушылар:
  • Халықаралық экономикалық байланыс түрлерін сипаттайды.

  • Негізгі сөздер мен тіркестер:Халықаралық экономикалық байланыс түрлері,сыртқы сауда, тауар айналымы,басты тауар ағындары,Тарифтер мен сауда жөнінде Бас келісім-1947 жыл, 1995 жыл-Дүниежүзілік сауда ұйымы.
    Талқылауға арналған тармақтар:
    Алдыңғы оқу§39-40.Дүниежүзілік көлік және байланыс.
    Жоспар
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
    Басталуы 2.Оқушыларды топтарға біріктіремін.Интернет Үлестірме стикер
    Ортасы







    Интернет Үлестірме стикер
    Аяқталуы

  • Кері байланыс. Стикермен «Екі жұлдыз, бір тілек »

  • а) Сабақтың қай кезеңі ұнады?в) Сабақтың қай кезеңі ұнамады?

    2. Үйге тапсырма беру.
    Бағалау парағы
    Рефлексия.

    Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
  • ...

  • ...

  • Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
  • ...

  • ...































































































































  • 50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

    Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.

    Олимпиада бітуіне қалды: