Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Мектеп: «Жансүгіров атындағы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

    Сабақтың тақырыбы: Халықаралық құқық қорғау ұйымдары қаншалықты тиімді

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Байдильдинов Даниель Асетович

    Сынып :

    9 «Б»

    Қатысқандар саны: 20

    Сабаққа негізделген оқу мақсаты

    9.2.3.2 – адам құқықтарын қорғау идеяларының қазіргі халықаралық құқық қорғау ұйымдарының қызметіне ықпалын сипаттау;

    9.3.1.2 – Еуропа мен Азияның жетекші мемлекеттеріндегі конституциялық-құқықтық идеологияның қалыптасу жолдарын талдау (Жалпыға бірдей адам құқығы Декларациясы, ЕҚЫҰ, Еурокеңес, Гаагадағы Халықаралық сот);

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: Халықаралық құқық қорғау ұйымдары қаншалықты тиімді екендігін түсіндіреді

    Оқушылардың басым бөлігі: адам құқықтарын қорғау идеяларының қазіргі халықаралық құқық қорғау ұйымдарының қызметіне ықпалын анықтайды

    Кейбір оқушылар: Еуропа мен Азияның жетекші мемлекеттеріндегі конституциялық-құқықтық идеологияның қалыптасу жолдарын талдайды

    Бағалау критерийі

    Адам құқықтарын қорғау идеяларының қазіргі халықаралық құқық қорғау ұйымдарының қызметіне ықпалын анықтай алады;

    Еуропа мен Азияның жетекші мемлекеттеріндегі конституциялық-құқықтық идеологияның қалыптасу жолдарын талдай алады

    Ойлау дағдылары

    Қолдану, талдау

    Тарихи концепт

    Себеп– салдар

    Тілдік мақсаттар



    Тілдік дағдылар: видео көрсету– тыңдалым, мәтінді талдау– айтылым, мәтінмен жұмыс– оқылым

    Терминдер: БҰҰ, Еурокеңес, идеология, Декларация, сот

    Сөз тіркестері: адам құқықтары, Халықаралық ұйым, Еуропалық одақ, Біріккен Ұлттар ұйымы


    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік ел» идеясының «Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы» құндылығы арқылы оқушыларды мәдени құндылықтарды сақтауға, бәсекелестікке тәрбиелеу

    Пәнаралық байланыстар

    Құқық негіздері, география

    АКТ-ны қолдану

    Ғаламтормен жұмыс, интербелсенді тақта, презентация т.б

    Алдыңғы оқу , бастапқы білім

    9 сынып дүниежүзі тарихынан БҰҰ–ның құрылуы мен қызметі тақырыбында адам құқықтары мен Халықаралық құқық қорғау ұйымдары туралы оқушыларда қысқаша түсінік қалыптасқан

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарлаған іс-әрекет

    Ресурстар


    Сабақтың басы


    7 минут

    Ұйымдастыру кезеңі

    (Сәлемдесу, түгелдеу)

    Психологиялық ахуал орнату, оқушылардың назарын шоғырландыру.


    Топтарға бөлу. Саралаудың «Жіктеу әдісі» бойынша оқушыларды аралас гендерлік топтарға аралас ретпен отырғызамын.

    Топ аттарын анықтау. «Адасқан әріптер» әдісі бойынша әр топ әріптерді құрастырып, артық әріптерді алып тастау арқылы топ аттарын табады.Топ аттары сабақ барысына байланысты алынған.

    1-топ: «ЕҚЫҰ»,

    2-топ: «Еурокеңес»,

    3-топ: «БҰҰ»


    «Стоп кадр» әдісі арқылы оқушылардың ойларын қозғау мақсатында «БҰҰ-ның Жалпыға бірдей адам құқығы Декларациясы» атты 2 минуттық видеоролик көрсетіледі. «Түртіп алу» әдісі арқылы оқушылар керекті мағлұматтарды дәптерге жазып отырады. Көрген видеоролик аясында «Ашық микрофон» әдісі арқылы оқушыларға төмендегідей сұрақтар қойылады: 1. БҰҰ дегеніміз не? 2. Адам құқықтары жайлы не білеміз? 3. Құқық қорғау қалай жүзеге асады? Оқушылар сұраққа жауап бере отырып, сабақ адам құқықтарын қорғауға байланысты екендігін анықтайды. «Өткен тақырыппен байланыс орнатыңыздар?» деген жетелеуші сұрақ қою арқылы өткен тақырып Дүниежүзілік ұйымдар болуына байланысты, сабақ тақырыбы мен мақсаты адам құқықтарын қорғау ұйымдары туралы екендігін анықтайды. Оқушылармен бірге сабақ мақсатын талқылаймын. Оқушыларға сабақтың тақырыбы, оқу мақсаттары мен бағалау критерийлері таныстырылады. Тарихи концепт пен зерттеу сұрағына назар аударылады. Себеп және салдар тарихи концептілер негізінде оқыту.









    Әріптер қиындысы







    https://www.youtube.com/watch?v=kiTcYIgIq3o



    Микрофонға жазылған сұрақтардың аудиожазбасы












    Сабақтың ортасы

    18 минут















































































    7 минут

















































































    5минут









    Топтық жұмыс. Оқушыларға «Халықаралық ұйымдардың құрылуы.адам құқықтарын қорғау» тақырыбында мәтін беріледі. Мәтінді оқып шығып топтар бойынша 3 топқа 3 түрлі тапсырма беріледі.

    1-Топ. Т – кестесі стратегиясы бойынша Халықаралық құқық қорғау ұйымдары пайда болғанға дейінгі және одан кейінгі кезеңдегі өзгерістерді табу.

    Халықаралық құқық қорғау ұйымдары пайда болғанға дейінгі кезең ерекшеліктері

    Халықаралық құқық қорғау ұйымдары пайда болғаннан кейінгі кезең ерекшеліктері







    Дескрипторлары:

    1. Халықаралық құқық қорғау ұйымдары пайда болғанға дейінгі кезеңнің 3 ерекшелігін таба алады

    2. Халықаралық құқық қорғау ұйымдары пайда болғаннан кейінгі кезеңнің 3 ерекшелігін таба алады


    2 топ. SWOT талдау арқылы Еуропа мен Азияның жетекші мемлекеттеріндегі конституциялық-құқықтық идеологияның қалыптасу жолдарында пайда болған ұйымдарды талдау жасайды. Талдауға Еурокеңес және БҰҰ-ның Адам құқықтарының жалпыға бірдей Декларациясы ұсынылады.


    Күшті жағы

    1.

    2.

    Әлсіз жағы

    1.

    2.

    Мүмкіндіктері

    1.

    2.

    Қаупі

    1.

    2.


    Дескрипторлары:

    1. Еурокеңес және БҰҰ-ның Адам құқықтарының жалпыға бірдей Декларациясының күшті жақтарын көрсете алады

    2. Еурокеңес және БҰҰ-ның Адам құқықтарының жалпыға бірдей Декларациясының әлсіз жақтарын көрсете алады

    3. Еурокеңес және БҰҰ-ның Адам құқықтарының жалпыға бірдей Декларациясының мүмкіндіктерін көрсете алады

    4. Еурокеңес және БҰҰ-ның Адам құқықтарының жалпыға бірдей Декларациясының қаупін көрсете алады



    3- топ. Кестеде берілген сұрақтар бойынша БҰҰ-ның Адам құқықтарының жалпыға бірдей Декларациясына талдау жасайды.


    Адам құқықтарының жалпыға бірдей Декларациясы

    Қай жылы қабылданған


    Қай жерде қабылданған


    Қандай мақсатта жасалды


    Негізгі мәні неде



    Дескрипторлары:

    1. Жүктеу
      ЖИ арқылы жасау
      ЖИ арқылы жасау
      bolisu
      Бөлісу
      1 - айлық
      Материал тарифі
      -96% жеңілдік
      00
      05
      00
      ҚМЖ
      Ашық сабақ
      Тәрбие сағаты
      Презентация
      БЖБ, ТЖБ тесттер
      Көрнекіліктер
      Балабақшаға арнарлған құжаттар
      Мақала, Эссе
      Дидактикалық ойындар
      және тағы басқа 400 000 материал
      Барлық 400 000 материалдарды шексіз
      жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
      1 990 ₸ 49 000₸
      1 айға қосылу
      Материалға шағымдану

      Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

      Жариялаған:
      Байдильдинов Даниель Асетович
      30 Қазан 2020
      640
      Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

      Халықаралық құқық қорғау ұйымдары қаншалықты тиімді

      Тақырып бойынша 11 материал табылды

      Халықаралық құқық қорғау ұйымдары қаншалықты тиімді

      Материал туралы қысқаша түсінік
      тарих пәнінің ұстаздарына арналған сабақ жоспары
      Материалдың қысқаша нұсқасы

      Мектеп: «Жансүгіров атындағы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

      Сабақтың тақырыбы: Халықаралық құқық қорғау ұйымдары қаншалықты тиімді

      Күні:

      Мұғалімнің аты-жөні: Байдильдинов Даниель Асетович

      Сынып :

      9 «Б»

      Қатысқандар саны: 20

      Сабаққа негізделген оқу мақсаты

      9.2.3.2 – адам құқықтарын қорғау идеяларының қазіргі халықаралық құқық қорғау ұйымдарының қызметіне ықпалын сипаттау;

      9.3.1.2 – Еуропа мен Азияның жетекші мемлекеттеріндегі конституциялық-құқықтық идеологияның қалыптасу жолдарын талдау (Жалпыға бірдей адам құқығы Декларациясы, ЕҚЫҰ, Еурокеңес, Гаагадағы Халықаралық сот);

      Сабақ мақсаттары

      Барлық оқушылар: Халықаралық құқық қорғау ұйымдары қаншалықты тиімді екендігін түсіндіреді

      Оқушылардың басым бөлігі: адам құқықтарын қорғау идеяларының қазіргі халықаралық құқық қорғау ұйымдарының қызметіне ықпалын анықтайды

      Кейбір оқушылар: Еуропа мен Азияның жетекші мемлекеттеріндегі конституциялық-құқықтық идеологияның қалыптасу жолдарын талдайды

      Бағалау критерийі

      Адам құқықтарын қорғау идеяларының қазіргі халықаралық құқық қорғау ұйымдарының қызметіне ықпалын анықтай алады;

      Еуропа мен Азияның жетекші мемлекеттеріндегі конституциялық-құқықтық идеологияның қалыптасу жолдарын талдай алады

      Ойлау дағдылары

      Қолдану, талдау

      Тарихи концепт

      Себеп– салдар

      Тілдік мақсаттар



      Тілдік дағдылар: видео көрсету– тыңдалым, мәтінді талдау– айтылым, мәтінмен жұмыс– оқылым

      Терминдер: БҰҰ, Еурокеңес, идеология, Декларация, сот

      Сөз тіркестері: адам құқықтары, Халықаралық ұйым, Еуропалық одақ, Біріккен Ұлттар ұйымы


      Құндылықтарға баулу

      «Мәңгілік ел» идеясының «Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы» құндылығы арқылы оқушыларды мәдени құндылықтарды сақтауға, бәсекелестікке тәрбиелеу

      Пәнаралық байланыстар

      Құқық негіздері, география

      АКТ-ны қолдану

      Ғаламтормен жұмыс, интербелсенді тақта, презентация т.б

      Алдыңғы оқу , бастапқы білім

      9 сынып дүниежүзі тарихынан БҰҰ–ның құрылуы мен қызметі тақырыбында адам құқықтары мен Халықаралық құқық қорғау ұйымдары туралы оқушыларда қысқаша түсінік қалыптасқан

      Сабақтың барысы

      Сабақтың жоспарланған кезеңдері

      Сабақтағы жоспарлаған іс-әрекет

      Ресурстар


      Сабақтың басы


      7 минут

      Ұйымдастыру кезеңі

      (Сәлемдесу, түгелдеу)

      Психологиялық ахуал орнату, оқушылардың назарын шоғырландыру.


      Топтарға бөлу. Саралаудың «Жіктеу әдісі» бойынша оқушыларды аралас гендерлік топтарға аралас ретпен отырғызамын.

      Топ аттарын анықтау. «Адасқан әріптер» әдісі бойынша әр топ әріптерді құрастырып, артық әріптерді алып тастау арқылы топ аттарын табады.Топ аттары сабақ барысына байланысты алынған.

      1-топ: «ЕҚЫҰ»,

      2-топ: «Еурокеңес»,

      3-топ: «БҰҰ»


      «Стоп кадр» әдісі арқылы оқушылардың ойларын қозғау мақсатында «БҰҰ-ның Жалпыға бірдей адам құқығы Декларациясы» атты 2 минуттық видеоролик көрсетіледі. «Түртіп алу» әдісі арқылы оқушылар керекті мағлұматтарды дәптерге жазып отырады. Көрген видеоролик аясында «Ашық микрофон» әдісі арқылы оқушыларға төмендегідей сұрақтар қойылады: 1. БҰҰ дегеніміз не? 2. Адам құқықтары жайлы не білеміз? 3. Құқық қорғау қалай жүзеге асады? Оқушылар сұраққа жауап бере отырып, сабақ адам құқықтарын қорғауға байланысты екендігін анықтайды. «Өткен тақырыппен байланыс орнатыңыздар?» деген жетелеуші сұрақ қою арқылы өткен тақырып Дүниежүзілік ұйымдар болуына байланысты, сабақ тақырыбы мен мақсаты адам құқықтарын қорғау ұйымдары туралы екендігін анықтайды. Оқушылармен бірге сабақ мақсатын талқылаймын. Оқушыларға сабақтың тақырыбы, оқу мақсаттары мен бағалау критерийлері таныстырылады. Тарихи концепт пен зерттеу сұрағына назар аударылады. Себеп және салдар тарихи концептілер негізінде оқыту.









      Әріптер қиындысы







      https://www.youtube.com/watch?v=kiTcYIgIq3o



      Микрофонға жазылған сұрақтардың аудиожазбасы












      Сабақтың ортасы

      18 минут















































































      7 минут

















































































      5минут









      Топтық жұмыс. Оқушыларға «Халықаралық ұйымдардың құрылуы.адам құқықтарын қорғау» тақырыбында мәтін беріледі. Мәтінді оқып шығып топтар бойынша 3 топқа 3 түрлі тапсырма беріледі.

      1-Топ. Т – кестесі стратегиясы бойынша Халықаралық құқық қорғау ұйымдары пайда болғанға дейінгі және одан кейінгі кезеңдегі өзгерістерді табу.

      Халықаралық құқық қорғау ұйымдары пайда болғанға дейінгі кезең ерекшеліктері

      Халықаралық құқық қорғау ұйымдары пайда болғаннан кейінгі кезең ерекшеліктері







      Дескрипторлары:

      1. Халықаралық құқық қорғау ұйымдары пайда болғанға дейінгі кезеңнің 3 ерекшелігін таба алады

      2. Халықаралық құқық қорғау ұйымдары пайда болғаннан кейінгі кезеңнің 3 ерекшелігін таба алады


      2 топ. SWOT талдау арқылы Еуропа мен Азияның жетекші мемлекеттеріндегі конституциялық-құқықтық идеологияның қалыптасу жолдарында пайда болған ұйымдарды талдау жасайды. Талдауға Еурокеңес және БҰҰ-ның Адам құқықтарының жалпыға бірдей Декларациясы ұсынылады.


      Күшті жағы

      1.

      2.

      Әлсіз жағы

      1.

      2.

      Мүмкіндіктері

      1.

      2.

      Қаупі

      1.

      2.


      Дескрипторлары:

      1. Еурокеңес және БҰҰ-ның Адам құқықтарының жалпыға бірдей Декларациясының күшті жақтарын көрсете алады

      2. Еурокеңес және БҰҰ-ның Адам құқықтарының жалпыға бірдей Декларациясының әлсіз жақтарын көрсете алады

      3. Еурокеңес және БҰҰ-ның Адам құқықтарының жалпыға бірдей Декларациясының мүмкіндіктерін көрсете алады

      4. Еурокеңес және БҰҰ-ның Адам құқықтарының жалпыға бірдей Декларациясының қаупін көрсете алады



      3- топ. Кестеде берілген сұрақтар бойынша БҰҰ-ның Адам құқықтарының жалпыға бірдей Декларациясына талдау жасайды.


      Адам құқықтарының жалпыға бірдей Декларациясы

      Қай жылы қабылданған


      Қай жерде қабылданған


      Қандай мақсатта жасалды


      Негізгі мәні неде



      Дескрипторлары:

      1. Жүктеу
        bolisu
        Бөлісу
        ЖИ арқылы жасау
        Файл форматы:
        docx
        Дүние жүзі тарихы Сабақ жоспары 9 сынып
        30.10.2020
        640
        Жүктеу
        ЖИ арқылы жасау
        Жариялаған:
        Байдильдинов Даниель Асетович
        Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
        шағым қалдыра аласыз
        Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
        Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
        Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
        Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
        Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
        Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
        Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
        Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
        Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
        Министірлікпен келісілген курстар тізімі

        Химия пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Тарих пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Биология пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Ағылшын тілі пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        География пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Информатика пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Мектепке дейінгі білім беру

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Дене шынықтыру

        пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Білім алушылардың білім сапасын арттыру

        мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Инклюзивті білім беру

        жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ
        Ғылыми-әдістемелік орталығы
        Редакциямен байланыс
        +7 (771) 234-55-99
        Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
        жұма, 9:00 – 18:00
        Мекенжай:
        Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
        4 этаж, 406-кабинет
        Электронды пошта
        ustaztilegi@gmail.com
        Сведения об организации
        Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
        Политика конфиденциальности
        Сведения об организации