Халықтар достығы туралы шығарма

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Халықтар достығы туралы шығарма

Материал туралы қысқаша түсінік
Жазба жұмысында есімдіктерді қолдануды үйренеді, ресми стильдің ерекшелігін сақтай отырып, хат жазады. Барлық оқушылар: Мәтіннен есімдіктерді таба алады. Көптеген оқушылар: Хат жаза алады. Кейбір оқушылар: Өзіндік стильде жаза алады
Материалдың қысқаша нұсқасы

САБАҚ: Қазақ тілі мен әдебиет

Сабақ 136-137

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5 в

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:0

Бөлім атауы:

Қазақстандағы ұлттар достастығы туралы

Сабақтың тақырыбы

Халықтар достығы туралы шығарма

Сабақтың түрі

Дағдыларды қалыптастыру, білімді бекіту сабағы

Жүзеге асатын оқу мақсаттары

Ж1. Ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хабарлама, хабарландыру, хат жазу.

5.ТБ1.4. Жіктеу, сілтеу, сұрау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану.

Сабақтың мақсаты

Жазба жұмысында есімдіктерді қолдануды үйренеді, ресми стильдің ерекшелігін сақтай отырып, хат жазады.

Барлық оқушылар:

Мәтіннен есімдіктерді таба алады.

Көптеген оқушылар:

Хат жаза алады.

Кейбір оқушылар:

Өзіндік стильде жаза алады


Бағалау критерийлері

  • мәтіннен жіктеу, сілтеу есімдіктерін таба алады;

  • хат жаза алады;

  • хат жазу кезінде есімдіктерді қолданады.

Дескриптор

  • хат жөнінде сұрақтарға жауап береді;

  • тиісті орындарға есімдік сөздерді қояды;

  • хаттың жазылу стилін сақтайдыы;

  • мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтайды.

Тілдік міндеттер

Өрен, тату-тәтті, сұрапыл соғыс, шаңырақ, мәжбүр ету, бауырмал, құшақ жая қарсы алу, тағдыр, игі іс, тірек және т.б.

Құндылықтар

Отанын сүю, сыйластық


Осыған дейін меңгерілген білім

Ырыс алды – ынтымақ


Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөздер

Сабақтың басы


5 мин

Сәлемдесу.

Бір – біріне таңғы тілектерін айту. Жүректен – жүрекке жылы лебіздерін жеткізу.

Сыныпты топқа суреттер арқылы бөлу.






Сабақтың ортасы



































1. Сөздікпен жұмыс.

А) Тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.

2. Мәтіналды жұмыс. А) Айтылым. Жазылым. Оқулықтағы 6-тапсырманы орындатады.

Ә) Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға машықтандыру үшін 7-тапсырманы орындатады.

3. Мәтінмен жұмыс. А) Тыңдалым. Оқылым. Мәтінді мә- нерлеп, дұрыс оқуға машықтандыру үшін 8-тапсырманы орындатады.

Ә) Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға машықтандыру үшін 9-тапсырманы орындатады.

Б) Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қабылдауға ма- шықтандыру үшін 10-тапсырманы орындатады.

Үйге тапсырма: Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға машықтандыру үшін 11-тапсырманы жазады



2. Есімдіктерді қолдана отырып, шетелдегі досыңызға Қазақстан еліндегі ұлттар бірлігі туралы хат жазыңыз.

Бағалау критерийлері:

  1. Хаттың стилін сақтай отырып жазады

  2. Хатта есімдіктерді қолданады

  3. Сөз саны: 40-50








Қима қағаз





































Қима қағаз





Сабақтың соңы

5 мин



Кері байланыс

Сабақтың аяғында мұғалім оқушылармен рефлексия жүргізеді.



Слайд №3






Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау, берілетін уақыт, қолданатын дерек көздеріне байланысты бөліп оқыту.

Топта бірлесіп оқыту.


Оқушының барлығы мәтіннен есімдіктерді таба алады..

Оқушылардың көбісі хат жаза алады.

Кейбіреулері өзіндік стильде жаза алады.


Тапсырмалардың өзара байланысты болуына баса назар аударылады.


Жұмыс нәтижесі жетістік критерийлері арқылы бағаланады.

Пәнаралық байланыс – тарих, география.

Отбасы құндылықтары.

Отан – отбасынан басталады.

Интерактивті тақта сабақ материалдарын демонстрациялау мақсатында қолданылады.

Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.


Сабақ/оқу мақсаттары жүзеге асты. Оқушылар белсенділік танытты.

Оқу атмосферасы жағымды болды. Саралау принциптері жүзеге асты.

Келесі сабақта креативтілік принципін қолдануға болады. Оқушылар отбасындағы қандай заманауи дәстүр мен мерекелерді енгізуге/өзгертуге болады деген сұрақ төңірегінде ойланады.

Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1. Мәтіннен есімдіктерді таба алды.

2. Хаттың жазылу ерекшелігін түсіндірді.

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1. Сөздік қорларын дамыту

2. Хат стилін терең меңгеру.

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?

Оқушыларға сабақта қажет болатын сөздердің тізімін жасау.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.11.2018
5586
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі