Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Хаммурапи патша Вавилонды қалай қуатты мемлекетке айналдырды?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар.
ҰМЖ тарауы: 2 А Қөс дөңгелекті арбалар және империялар. |
Мектеп: № 72 Жалпы орта мектеп. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Оқытушының аты-жөні: Баймахан Ержан |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Хаммурапи патша Вавилонды қалай қуатты империяға айналдырды? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу мақсаттары |
5.3. 2.1. Ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя» ұғымын білу және пайдалану; 5.3.2.2. басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгерткенін талдау; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: Хаммурапи патшаның заңдарының мақсатын жіктейді; Вавилон патшалығының шекарасының соғыстардың нәтижесінде қалай өзгергенін анықтайды; Көбісі: Вавилон патшалығының саяси құрылымын талдайды; Кейбірі: Хаммурапи заңдарының әлемдік өркениеттегі орнын зерттеп, өздігінше тұжырымдайды; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ойлау деңгейі |
Білу, түсіну, қолдану, талдау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
Хаммурапи патшаның заңдарының мақсатын талқылайды; Вавилонды қуатты империяға айналдыруда Хаммурапи заңдарының ықпалын дәлелдейді; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар растаушы мәліметтерге сүйене отырып, өз пікірін ауызша түрде негіздей алады; Негізгі ұғымдар: заң , шенеунік, иерархия , империя; Талқылауға арналған сұрақтар: Месопотамия халқына заңдар қажет болды ма? Диалогқа арналған сұрақтар: Ұлы Мәртебелім, менің пікірімше, мәселелерді шешу үшін сіз ең алдымен ....... Менің пікірімше, екіншіден, .... жасау қажет Жазылымға арналған тапсырмалар: ұғымдық жұмыс. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тарихи концепт |
Тарихи археологиялық деректер. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Тарихтың , мәдениет пен тілдің біртұтастығы . Өзгелердің мәдениетіне және көзқарасына құрмет пен қарау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Қос дөңгелекті арбаның пайда болуы әлемді қалай өзгертті? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Жаратылыстану, Қазақстан тарихы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған әрекеттер (төмендегі жазбаларды өзіңіздің жоспарлаған әрекеттеріңізбен алмастырыңыз) |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10минут
10минут
10минут
5минут
3 минут
1 минут
1 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Топқа бөліну. Үй тапсырмасы: Жұптық жұмыс. Диалогтық оқыту. Ал оқушылар біз бүгінгі сабақты елімізде болып жатқан саяси жаңалықтар мен бастаймыз. Оқушыларға төмендегідей сұрақтар қойылады. 1. 1991 жыл 1 желтоқсан қандай мереке ? 2.1991жыл 16 желтоқсанда Қазақстан Республикасы тәуелелсіздігіне неше жыл? 3. Империя қалай пайда болды? 4. Қос дөңгелекті арбалар қай мыңжылдықта болды? 5. Қос дөңгелекті арбалардың соғыс кезіндегі қолданылуы ерекшеліктерін сипаттаңдар? 6. Қос дөңгелекті арбалар ежелгі замандағы көптеген елдердің маңызды соғыс құралына айналды. Оны Шумерлерден бастап, қандай мемлекеттерде болды атап беріңдер? 7. Ежелгі атты әскерлер негізінен қанша топқа бөлінді? 8. Әскер нешеге бөлінді? 9. Жылқыны алғаш қолға үйреткен аймақ? 10. Қос дөңгелекті арбалардағы жауынгерлер алғаш найза, айбалтамен, қаруланды. Кейінірек қандай қаруларды пайдаланды? Оқушылар сұрақтарға жауап береді және тұңғыш президент күніне және тәуелсіздік күніне байланысты өз ойларын айтады. Жаңа сабақ. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Оқушылар біз бүгінгі сабақты сын тұрғысынан ойлау арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашатын боламыз. Ал балалар онда бәріміз интерактивті тақтадағы суретке қараймыз кімді көріп тұрмыз оқушылар тақтадағы суреттерге қарап бүгінгі тақырыпты оқушылар ашады. Оқушылар суретке қарап Хаммурапи патшаны Вавилон мемлекетінің билеушісі екен және оның Вавилонды қуатты мемлекетке айналдырғанын өз ойларын айтады. Ой қозғау. Топтық жұмыс. АКТ мен жұмыс. Төрт топтан топ басшылары шығып интерьактивті тақтадағы жасырын ұяшықтарды таңдайды.
1 2
4 3 Жасырын ұяшықтарда топтарға тапсырмалар берілген. Мысалы мынадай: 1. Хаммурапи патшаға тоқталасыздар. 2. Хаммурапи заңдары. 3. Навуходоносор билігіне тоқталыңыздар. 4. «Аспалы бақ» туралы айтыңыздар. Бағалау.Мұғалімнің ынталандыру сөздерімен бағаланады. Сабаққа қатысып отырған ұстаздарға жұлдызшылар беріледі және сабақта сұрақтарға жауап беріп қатысып отырған оқушылар жұлдызшалармен бағаланып отырады. Топтық жұмыс: Төрт топтың топ басшылары барып өздеріне ұнаған ұяшықтардағы тапсырмаларды таңдап топқа барып тапсырманы ақылдасып орындайды. Бағалау.Топ басшысы бағалау парағына жұлдызша алған оқушыларды өздері қанша жұлдызша алғанын белгілеп отырады.
Жаңа сабақты толық қорытындылау мақсатында оқушыларға өздерінің алған ұяшықтарындағы тапсырмаларына жауаптары көрсетіледі. Вавилон мемлекеті туралы қосымша деректер оқушыларға ұсынылады. Мұғалімнің ынталандыру парағы бойынша жалпы ұпай сандары бойынша баға қойылады. Топбасшысының жеке және келген қонақтар ұстаздардың бағалаған төрт бұрышты түрлі түсті қағаздармен бағалау.
Рефлексия: «Кері байланыс сэндвичі» Сэндвичтің әр қатпарына сабақтан алған әсерлерін мына сұрақтарға жауап береді: 1қатпар – не ұнады? 2 қатпар –нені жақсарту керек және оны қалай жақсарту керек? 3 қатпар – маған ұнады бірақ, келесіде ...
Үй тапсырмасы: 35-38 бет Хаммурапи патша Вавилон мемлекетін қалай қуатты мемлекетке айналдырды? Сұрақтар мен тапсырмалар. 1. Хаммурапи қанша жыл билік етті және оның заңдары мемлекеттің күш-қуатының артуына қаншалықты әсер етті? 2. Егіншілік жұмысына қатысты Вавилон заңдарын біздің қоғамымызда пайдалануға қалай қарайсыздар? 3. Вавилон сәулетшілері Новуходоносордың тілегін қаншалықты орындады және ол неліктен Аспалы бақ деп аталды?
|
Топтарға бөлу . 1-топ Вавилон 2-топ Хетт 3-топ Парсы 4-топ Ассирия Интерьактивті тақтамен жұмыс.
АКТ –мен жұмыс. Оқушылар жауабы.
.
АКТ, Оқулық, Ғаламтор. Оқушылармен жеке жұмыс.
АКТ, оқулық , ғаламтор. Оқушылармен топтық жұмыс.
Сабақта қатысып отырған мұғалімдердің оқушыларды түрлі –түсті қағаздармен бағалауы.
Интерьактивті тақтада жасырылған ұяшықтарға жасырылған тапсырмаларды топтардың мүшелерінің қорғауы .
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |