Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар.


    ҰМЖ тарауы: 2 А Қөс дөңгелекті арбалар және империялар.

    Мектеп: № 72 Жалпы орта мектеп.

    Күні:

    Оқытушының аты-жөні: Баймахан Ержан

    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы:

    Хаммурапи патша Вавилонды қалай қуатты империяға айналдырды?

    Оқу мақсаттары

    5.3. 2.1. Ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды

    түсіндіру үшін «империя» ұғымын білу және пайдалану;

    5.3.2.2. басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгерткенін талдау;

    Сабақтың

    мақсаты

    Барлығы: Хаммурапи патшаның заңдарының мақсатын жіктейді;

    Вавилон патшалығының шекарасының соғыстардың нәтижесінде қалай өзгергенін анықтайды;

    Көбісі: Вавилон патшалығының саяси құрылымын талдайды;

    Кейбірі: Хаммурапи заңдарының әлемдік өркениеттегі орнын зерттеп,

    өздігінше тұжырымдайды;

    Ойлау деңгейі

    Білу, түсіну, қолдану, талдау.

    Бағалау критерийі

    Хаммурапи патшаның заңдарының мақсатын талқылайды;

    Вавилонды қуатты империяға айналдыруда Хаммурапи заңдарының ықпалын дәлелдейді;

    Тілдік мақсат

    Оқушылар растаушы мәліметтерге сүйене отырып, өз пікірін ауызша түрде негіздей алады;

    Негізгі ұғымдар: заң , шенеунік, иерархия , империя;

    Талқылауға арналған сұрақтар: Месопотамия халқына заңдар қажет болды ма?

    Диалогқа арналған сұрақтар: Ұлы Мәртебелім, менің пікірімше, мәселелерді шешу үшін сіз ең алдымен .......

    Менің пікірімше, екіншіден, .... жасау қажет

    Жазылымға арналған тапсырмалар: ұғымдық жұмыс.


    Тарихи концепт

    Тарихи археологиялық деректер.

    Құндылықтарға

    баулу

    Тарихтың , мәдениет пен тілдің біртұтастығы . Өзгелердің мәдениетіне және көзқарасына құрмет пен қарау

    Алдыңғы білім

    Қос дөңгелекті арбаның пайда болуы әлемді қалай өзгертті?

    Пәнаралық байланыс

    Жаратылыстану, Қазақстан тарихы

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған әрекеттер (төмендегі жазбаларды өзіңіздің жоспарлаған әрекеттеріңізбен алмастырыңыз)

    Ресурстар

    10минут





























    10минут











    10минут
































































    5минут







    3 минут







    1 минут








    1 минут

    Ұйымдастыру кезеңі

    Топқа бөліну. Үй тапсырмасы: Жұптық жұмыс. Диалогтық оқыту. Ал оқушылар біз бүгінгі сабақты елімізде болып жатқан саяси жаңалықтар мен бастаймыз. Оқушыларға төмендегідей сұрақтар қойылады.

    1. 1991 жыл 1 желтоқсан қандай мереке ?

    2.1991жыл 16 желтоқсанда Қазақстан Республикасы тәуелелсіздігіне неше жыл?

    3. Империя қалай пайда болды?

    4. Қос дөңгелекті арбалар қай мыңжылдықта болды?

    5. Қос дөңгелекті арбалардың соғыс кезіндегі қолданылуы ерекшеліктерін сипаттаңдар?

    6. Қос дөңгелекті арбалар ежелгі замандағы көптеген елдердің маңызды соғыс құралына айналды. Оны Шумерлерден бастап, қандай мемлекеттерде болды атап беріңдер?

    7. Ежелгі атты әскерлер негізінен қанша топқа бөлінді?

    8. Әскер нешеге бөлінді?

    9. Жылқыны алғаш қолға үйреткен аймақ?

    10. Қос дөңгелекті арбалардағы жауынгерлер алғаш найза, айбалтамен, қаруланды. Кейінірек қандай қаруларды пайдаланды?

    Оқушылар сұрақтарға жауап береді және тұңғыш президент күніне және тәуелсіздік күніне байланысты өз ойларын айтады.

    Жаңа сабақ. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Оқушылар біз бүгінгі сабақты сын тұрғысынан ойлау арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашатын боламыз. Ал балалар онда бәріміз интерактивті тақтадағы суретке қараймыз кімді көріп тұрмыз оқушылар тақтадағы суреттерге қарап бүгінгі тақырыпты оқушылар ашады. Оқушылар суретке қарап Хаммурапи патшаны Вавилон мемлекетінің билеушісі екен және оның Вавилонды қуатты мемлекетке айналдырғанын өз ойларын айтады.

    Ой қозғау. Топтық жұмыс. АКТ мен жұмыс.

    Төрт топтан топ басшылары шығып интерьактивті тақтадағы жасырын ұяшықтарды таңдайды.


    Shape3 Shape1

    1

    Shape2

    2







    Shape5 Shape4

    4

    3





    Жасырын ұяшықтарда топтарға тапсырмалар берілген. Мысалы мынадай:

    1. Хаммурапи патшаға тоқталасыздар.

    2. Хаммурапи заңдары.

    3. Навуходоносор билігіне тоқталыңыздар.

    4. «Аспалы бақ» туралы айтыңыздар.

    Бағалау.Мұғалімнің ынталандыру сөздерімен бағаланады. Сабаққа қатысып отырған ұстаздарға жұлдызшылар беріледі және сабақта сұрақтарға жауап беріп қатысып отырған оқушылар жұлдызшалармен бағаланып отырады.

    Топтық жұмыс: Төрт топтың топ басшылары барып өздеріне ұнаған ұяшықтардағы тапсырмаларды таңдап топқа барып тапсырманы ақылдасып орындайды.

    Бағалау.Топ басшысы бағалау парағына жұлдызша алған оқушыларды өздері қанша жұлдызша алғанын белгілеп отырады.

    №

    Аты-жөні

    1 топ

    2топ

    3топ

    4топ

    Жалпы баға

    1

    Оқушының






    2







    3









    Бағалау.Мұғалімнің ынталандыру бағасы арқылы бағалаймын.Мадақтама

    Ұпай саны

    Баға

    Топ

    Жарайсыңдар!

    6 - 7

    5


    Құттықтаймыз!

    4- 5

    4


    Әлде де талаптан!

    2- 3

    3


    Дайындалу керек!

    1



    Жаңа сабақты толық қорытындылау мақсатында оқушыларға өздерінің алған ұяшықтарындағы тапсырмаларына жауаптары көрсетіледі.

    Вавилон мемлекеті туралы қосымша деректер оқушыларға ұсынылады.

    Мұғалімнің ынталандыру парағы бойынша жалпы ұпай сандары бойынша баға қойылады. Топбасшысының жеке және келген қонақтар ұстаздардың бағалаған төрт бұрышты түрлі түсті қағаздармен бағалау.



    Рефлексия: «Кері байланыс сэндвичі»

    Сэндвичтің әр қатпарына сабақтан алған әсерлерін мына сұрақтарға жауап береді:

    1қатпар – не ұнады?

    2 қатпар –нені жақсарту керек және оны қалай жақсарту керек?

    3 қатпар – маған ұнады бірақ, келесіде ...


    Үй тапсырмасы: 35-38 бет Хаммурапи патша Вавилон мемлекетін қалай қуатты мемлекетке айналдырды?

    Сұрақтар мен тапсырмалар.

    1. Хаммурапи қанша жыл билік етті және оның заңдары мемлекеттің күш-қуатының артуына қаншалықты әсер етті?

    2. Егіншілік жұмысына қатысты Вавилон заңдарын біздің қоғамымызда пайдалануға қалай қарайсыздар?

    3. Вавилон сәулетшілері Новуходоносордың тілегін қаншалықты орындады және ол неліктен Аспалы бақ деп аталды?







    Топтарға бөлу .

    1-топ Вавилон

    2-топ Хетт

    3-топ Парсы

    4-топ Ассирия

    Интерьактивті тақтамен жұмыс.













    АКТ –мен жұмыс.

    Оқушылар жауабы.



    .





    АКТ, Оқулық, Ғаламтор.

    Оқушылармен жеке жұмыс.









    АКТ, оқулық , ғаламтор.

    Оқушылармен топтық жұмыс.











    Сабақта қатысып отырған мұғалімдердің оқушыларды түрлі –түсті қағаздармен бағалауы.









    Интерьактивті тақтада жасырылған ұяшықтарға жасырылған тапсырмаларды топтардың мүшелерінің қорғауы .


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Баймахан Ержан Мұсаханұлы
    29 Қазан 2020
    656
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Хаммурапи патша Вавилонды қалай қуатты мемлекетке айналдырды?

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Хаммурапи патша Вавилонды қалай қуатты мемлекетке айналдырды?

    Материал туралы қысқаша түсінік
    5 сынып Дүниежүзі тарихы ашық сабақ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар.


    ҰМЖ тарауы: 2 А Қөс дөңгелекті арбалар және империялар.

    Мектеп: № 72 Жалпы орта мектеп.

    Күні:

    Оқытушының аты-жөні: Баймахан Ержан

    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы:

    Хаммурапи патша Вавилонды қалай қуатты империяға айналдырды?

    Оқу мақсаттары

    5.3. 2.1. Ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды

    түсіндіру үшін «империя» ұғымын білу және пайдалану;

    5.3.2.2. басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгерткенін талдау;

    Сабақтың

    мақсаты

    Барлығы: Хаммурапи патшаның заңдарының мақсатын жіктейді;

    Вавилон патшалығының шекарасының соғыстардың нәтижесінде қалай өзгергенін анықтайды;

    Көбісі: Вавилон патшалығының саяси құрылымын талдайды;

    Кейбірі: Хаммурапи заңдарының әлемдік өркениеттегі орнын зерттеп,

    өздігінше тұжырымдайды;

    Ойлау деңгейі

    Білу, түсіну, қолдану, талдау.

    Бағалау критерийі

    Хаммурапи патшаның заңдарының мақсатын талқылайды;

    Вавилонды қуатты империяға айналдыруда Хаммурапи заңдарының ықпалын дәлелдейді;

    Тілдік мақсат

    Оқушылар растаушы мәліметтерге сүйене отырып, өз пікірін ауызша түрде негіздей алады;

    Негізгі ұғымдар: заң , шенеунік, иерархия , империя;

    Талқылауға арналған сұрақтар: Месопотамия халқына заңдар қажет болды ма?

    Диалогқа арналған сұрақтар: Ұлы Мәртебелім, менің пікірімше, мәселелерді шешу үшін сіз ең алдымен .......

    Менің пікірімше, екіншіден, .... жасау қажет

    Жазылымға арналған тапсырмалар: ұғымдық жұмыс.


    Тарихи концепт

    Тарихи археологиялық деректер.

    Құндылықтарға

    баулу

    Тарихтың , мәдениет пен тілдің біртұтастығы . Өзгелердің мәдениетіне және көзқарасына құрмет пен қарау

    Алдыңғы білім

    Қос дөңгелекті арбаның пайда болуы әлемді қалай өзгертті?

    Пәнаралық байланыс

    Жаратылыстану, Қазақстан тарихы

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған әрекеттер (төмендегі жазбаларды өзіңіздің жоспарлаған әрекеттеріңізбен алмастырыңыз)

    Ресурстар

    10минут





























    10минут











    10минут
































































    5минут







    3 минут







    1 минут








    1 минут

    Ұйымдастыру кезеңі

    Топқа бөліну. Үй тапсырмасы: Жұптық жұмыс. Диалогтық оқыту. Ал оқушылар біз бүгінгі сабақты елімізде болып жатқан саяси жаңалықтар мен бастаймыз. Оқушыларға төмендегідей сұрақтар қойылады.

    1. 1991 жыл 1 желтоқсан қандай мереке ?

    2.1991жыл 16 желтоқсанда Қазақстан Республикасы тәуелелсіздігіне неше жыл?

    3. Империя қалай пайда болды?

    4. Қос дөңгелекті арбалар қай мыңжылдықта болды?

    5. Қос дөңгелекті арбалардың соғыс кезіндегі қолданылуы ерекшеліктерін сипаттаңдар?

    6. Қос дөңгелекті арбалар ежелгі замандағы көптеген елдердің маңызды соғыс құралына айналды. Оны Шумерлерден бастап, қандай мемлекеттерде болды атап беріңдер?

    7. Ежелгі атты әскерлер негізінен қанша топқа бөлінді?

    8. Әскер нешеге бөлінді?

    9. Жылқыны алғаш қолға үйреткен аймақ?

    10. Қос дөңгелекті арбалардағы жауынгерлер алғаш найза, айбалтамен, қаруланды. Кейінірек қандай қаруларды пайдаланды?

    Оқушылар сұрақтарға жауап береді және тұңғыш президент күніне және тәуелсіздік күніне байланысты өз ойларын айтады.

    Жаңа сабақ. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Оқушылар біз бүгінгі сабақты сын тұрғысынан ойлау арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашатын боламыз. Ал балалар онда бәріміз интерактивті тақтадағы суретке қараймыз кімді көріп тұрмыз оқушылар тақтадағы суреттерге қарап бүгінгі тақырыпты оқушылар ашады. Оқушылар суретке қарап Хаммурапи патшаны Вавилон мемлекетінің билеушісі екен және оның Вавилонды қуатты мемлекетке айналдырғанын өз ойларын айтады.

    Ой қозғау. Топтық жұмыс. АКТ мен жұмыс.

    Төрт топтан топ басшылары шығып интерьактивті тақтадағы жасырын ұяшықтарды таңдайды.


    Shape3 Shape1

    1

    Shape2

    2







    Shape5 Shape4

    4

    3





    Жасырын ұяшықтарда топтарға тапсырмалар берілген. Мысалы мынадай:

    1. Хаммурапи патшаға тоқталасыздар.

    2. Хаммурапи заңдары.

    3. Навуходоносор билігіне тоқталыңыздар.

    4. «Аспалы бақ» туралы айтыңыздар.

    Бағалау.Мұғалімнің ынталандыру сөздерімен бағаланады. Сабаққа қатысып отырған ұстаздарға жұлдызшылар беріледі және сабақта сұрақтарға жауап беріп қатысып отырған оқушылар жұлдызшалармен бағаланып отырады.

    Топтық жұмыс: Төрт топтың топ басшылары барып өздеріне ұнаған ұяшықтардағы тапсырмаларды таңдап топқа барып тапсырманы ақылдасып орындайды.

    Бағалау.Топ басшысы бағалау парағына жұлдызша алған оқушыларды өздері қанша жұлдызша алғанын белгілеп отырады.

    №

    Аты-жөні

    1 топ

    2топ

    3топ

    4топ

    Жалпы баға

    1

    Оқушының






    2







    3









    Бағалау.Мұғалімнің ынталандыру бағасы арқылы бағалаймын.Мадақтама

    Ұпай саны

    Баға

    Топ

    Жарайсыңдар!

    6 - 7

    5


    Құттықтаймыз!

    4- 5

    4


    Әлде де талаптан!

    2- 3

    3


    Дайындалу керек!

    1



    Жаңа сабақты толық қорытындылау мақсатында оқушыларға өздерінің алған ұяшықтарындағы тапсырмаларына жауаптары көрсетіледі.

    Вавилон мемлекеті туралы қосымша деректер оқушыларға ұсынылады.

    Мұғалімнің ынталандыру парағы бойынша жалпы ұпай сандары бойынша баға қойылады. Топбасшысының жеке және келген қонақтар ұстаздардың бағалаған төрт бұрышты түрлі түсті қағаздармен бағалау.



    Рефлексия: «Кері байланыс сэндвичі»

    Сэндвичтің әр қатпарына сабақтан алған әсерлерін мына сұрақтарға жауап береді:

    1қатпар – не ұнады?

    2 қатпар –нені жақсарту керек және оны қалай жақсарту керек?

    3 қатпар – маған ұнады бірақ, келесіде ...


    Үй тапсырмасы: 35-38 бет Хаммурапи патша Вавилон мемлекетін қалай қуатты мемлекетке айналдырды?

    Сұрақтар мен тапсырмалар.

    1. Хаммурапи қанша жыл билік етті және оның заңдары мемлекеттің күш-қуатының артуына қаншалықты әсер етті?

    2. Егіншілік жұмысына қатысты Вавилон заңдарын біздің қоғамымызда пайдалануға қалай қарайсыздар?

    3. Вавилон сәулетшілері Новуходоносордың тілегін қаншалықты орындады және ол неліктен Аспалы бақ деп аталды?







    Топтарға бөлу .

    1-топ Вавилон

    2-топ Хетт

    3-топ Парсы

    4-топ Ассирия

    Интерьактивті тақтамен жұмыс.













    АКТ –мен жұмыс.

    Оқушылар жауабы.



    .





    АКТ, Оқулық, Ғаламтор.

    Оқушылармен жеке жұмыс.









    АКТ, оқулық , ғаламтор.

    Оқушылармен топтық жұмыс.











    Сабақта қатысып отырған мұғалімдердің оқушыларды түрлі –түсті қағаздармен бағалауы.









    Интерьактивті тақтада жасырылған ұяшықтарға жасырылған тапсырмаларды топтардың мүшелерінің қорғауы .


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Дүние жүзі тарихы Ашық сабақ 5 сынып
    29.10.2020
    656
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Баймахан Ержан Мұсаханұлы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации