Материалдар / Хан Тәңірі шыңы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Хан Тәңірі шыңы

Материал туралы қысқаша түсінік
6.3.1.1. Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, қарапайым жоспар құрады. 6.4.1.1. Тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қазан 2021
1060
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы

Тараз қаласының білім бөлімінің Әлихан Бөкейханов атындағы №1 гимназиясы» КММ

(білім беру ұйымының атауы)

Қысқа мерзімді жоспар

Хан Тәңірі шыңы

Бөлім:

Қазақстандағы көрікті жерлер. Лексикография

Педагогтің аты-жөні

Мұсабекова М.Д.

Күні:

6.09.2021

Сынып: 6 «А», «Ә», «Б», «Ғ»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Хан Тәңірі шыңы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.3.1.1. Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, қарапайым жоспар құрады. 6.4.1.1. Тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазады.



Сабақтың мақсаттары

Оқушылардың барлығы: тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазады.


Оқушылардың көпшілігі: Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, қарапайым жоспар құрады.


Оқушылардың кейбірі: Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, қарапайым жоспар құрады, жоспар бойынша жазба жұмысын жазады

Бағалау критерийлері

  • Мәтіннің мазмұныны оқиды.

  • Әр азатжолына атау береді.

  • Негізгі ойды анықтайды.

  • Күрделі сөздерді табады.

Сөздерді орфографиялық нормаға сай жазады.



Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі. Сынып оқушылары түгенделеді. Оқушылар назары сабаққа аударылады.

ЖАЗЫЛЫМ АЛДЫ. Ой шақыру. Қызығушылықты ояту.

  • Балалар, суретте не бейнеленген?

  • Хан Тәңірі шыңы туралы бұрын естіген бе едіңдер?

Суретке қарап отырып, ақын М. Мақатаевтың «Хан тәңрі» өлеңін мәнерлеп оқыңдар. Ақын шыңның бейнесін қалай суреттеген?

Хан тәңірі

Шыңның мен танымаймын аласасын,

Төбе де аласамен таласасың.

Тянь-Шаньның шашақтаулы найзасындай

Қайсың Хан тәңірімен жанасасың?

Шыңның мен ұнатамын биіктігін,

Шырқай кеп шыңырау көктен сүйіпті Күн.

Түндігін түртіп тұрған көк аспанның,

Қанеки, Хан тәңірінен иықты кім?!

Егерде құдірет болса, бөлшегіндей

(Алдында құдіреттің көр шегінбей.)

Шаншылып әнеу тұрған Хан тәңірі -

Шапшыған Тянь-Шаньның емшегіндей.

Күн де оның баурайында дөңгелеген,

Буалдыр, бозғыл шәйі перделеген.

Бойында Хантәңірінің бұғып жатқан,

Алапат аяныш бар жерге деген.

Тік тұр ол.Қырын қарап сай-салаға,

Күн көркі, Көк - мекені, Ай - шағала.

Қалғымай қанша жылды өткерді екен

Тәкаппар Тянь-Шаньдағы қайсар аға?

Таудың мен ұнатпаймын тапалдығын,

Тапалдан талайлар-ақ татар жұғын.

Сүйем мен табиғаттың ұлылығын,

Сүйем мен табиғаттың қаталдығын!

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

Сынып оқушылары түгенделеді. Оқушылар назары сабаққа аударылады.


Оқушылар суреттегі бенені өлеңмен байланыстыра суреттейді, сұрақтарға жауап береді.





























Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.


ҚБ

Shape5 Shape7 Shape1

Жақсы жауап!

Shape6 Shape4 Shape3 Shape2

Төмен жауап

Тамаша жауап!

6-сынып «Қазақ тілі» оқулығы

Сабақтың ортасы

ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.

1-тапсырма. Жеке жұмыс. Оқылым мәтіні бойынша «Түртіп алу» әдісімен мәтінді түсініп оқиды. Негізі ойды табады.

2-тапсырма. Мәтін мазмұны бойынша құрылымын сақтай отырып, қарапайым жоспар құрады.

Дескриптор:

  • Мәтінді түсініп оқиды;

  • Негізгі ойды анықтайды;

  • Қарапайым жоспар құрады;

  • Мәтін мазмұны бойынша құрылымын сақтайды.

ҚБ

ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН.

2-тапсырма. Жақшаны ашып, сөздерді бірге, бөлек не дефис арқылы жазыңдар.

Дескриптор:

  • Жақшаны ашып, бірге жазылатын сөздерді анықтап жазады;

  • Бөлек жазылатын сөздерді анықтап жазады;

  • Дефис арқылы жазылатын сөздерді анықтайды.

  • Себебін түсіндіреді.

ҚБ

3-тапсырма. Оқылым мәтінінен бөлек жазылатын күрделі сөздерді теріп, кестені толтырыңдар. Мәтінде кездеспеген қатарды өздерің толтырыңдар.

Дескриптор:

  • Оқылым мәтінінен бөлек жазылатын күрделі сөздерді анықтайды.

  • Себебін түсіндіреді;

  • Кестені толықтырады.

ҚБ

Оқылым мәтіні бойынша «Түртіп алу» әдісімен мәтінді түсініп оқиды. Негізі ойды табады.










Мәтін мазмұны бойынша құрылымын сақтай отырып, қарапайым жоспар құрады.







Грамматикалық тақырыпты меңгереді.





Грамматикалық тапсырмалар орындайды.





Жақшаны ашып, сөздерді бірге, бөлек не дефис арқылы жазыңдар.











Оқылым мәтінінен бөлек жазылатын күрделі сөздерді теріп, кестені толтырыңдар. Мәтінде кездеспеген қатарды өздерің толтырыңдар.









ҚБ

Shape13 Shape14 Shape12 Shape11 Shape10 Shape9 Shape8

Төмен жауап

Жақсы жауап!

Тамаша жауап!





















ҚБ

Shape20 Shape21 Shape19 Shape18 Shape17 Shape16 Shape15

Төмен жауап

Жақсы жауап!

Тамаша жауап!











ҚБ

Shape27 Shape28 Shape26 Shape25 Shape24 Shape23 Shape22

Төмен жауап

Жақсы жауап!

Тамаша жауап!

Түртіп алу





Соңы

Кері байланыс. «Плюс-Минус-Қызығамын»

Үйге тапсырма.

5-тапсырма

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!