Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
7
мин.
|
Ұйымдастыру
-
Психологиялық ахуал
(шаттық шеңберге тұрып оқушылар
бір-біріне химиялық тілде тілек айту)
2.Топқа
бөлу.(темір шеге,шыны стакан,мыс
тиын,күміс қасық,құмыра,су,ас тұзы,сынап,карточка түрінде таңбалар
ұсынылады.Оқушылар затты таңдай отырып топтарға
бөлінеді)
«Денелер»
«Заттар»
1.
Тапсырма «Миға шабуыл»
әдісі
1.Неліктен су күрделі
затқа жатады?
2.Алтынды неге жай
затқа жатқызамыз?
3.Периодттық жүйеден
металдарды көрсет?
4.Металдар мен
бейметалдардың айырмашылығы неде?
|
Мозайка
әдісі
Атом және
молекулардың қиындылары беріледі.

|
Бағалау
критерий:Атом мен молекуланы құрылысын
біледі.
Дескриптор:
1.Сутектің моделін құрастыра
алады.
2.Көмірқышқыл газының
моделін құрастыра алады.
3.Дәлелдеп ,түсініндіріп бере
алады.
|
Кітап, дәптер, қалам
суреттері бейнеленген қима қағаздар
топтамасы
(Қазіргі
жағдайда) ДК
экраны
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
1. Тапсырма «Миға шабуыл»
әдісі
№
|
Сұрақ
|
Иә
|
Жоқ
|
1
|
Металдарға Fe, Au, Ag, Cu
жатады
|
|
|
2
|
Бейметалдарға S, O, H, Cl, P, N
жатады
|
|
|
3
|
Металдардың өзіне тән жылтыры
болады
|
|
|
4
|
Бейметалдарға магниттік қасиет
тән
|
|
|
5
|
Металдар сұйық, газды
заттар
|
|
|
6
|
Металдар электр тоғын
өткізеді
|
|
|
7
|
Бейметалдар қатты, сұйық, газ
түрінде болады
|
|
|
8
|
Металдар табиғатта көп
таралған
|
|
|
«Сақиналарға
орналастыр»әдісі
AI Si H B Cl
S
Ca P Mg K Fe
Н2О
SO2
NaCI
CaCO3
Бейметалдар
Металдар
Күрделі
заттар
|
1.Неліктен су күрделі затқа
жатады?
2.Алтынды неге жай затқа
жатқызамыз?
3.Периодттық жүйеден металдарды
көрсет?
4.Металдар мен бейметалдардың
айырмашылығы неде?
|
Бағалау
критерий:
1.Жәй және күрделі заттар
жайында түсініктері ба,ажырата
алады.
2.Периодтық кестеден металдар
мен бейметалдарды атай алады.
Бағалау
критерийі:
-
Металдар мен бейметалдарды
ажырата біледі.
2.Күрделі заттарды
ажыратады.
|
Интербелсенді
тақта
Слайд
Периодтық
кесте
|
|
Саралау– сіз қандай тәсілмен
көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілеті
жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар
бересіз?
|
Денсаулық және қаупсіздік
техникасын сақтау
|
Саралау– сіз қандай тәсілмен
көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілеті
жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар
бересіз?
|
Бағалау- Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|