Материалдар / хим элементтер

хим элементтер

Материал туралы қысқаша түсінік
хим эл
Авторы:
06 Наурыз 2025
58
0 рет жүктелген
Материал тегін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бекітемін: МДОІЖО: Бисекенова С.М.

Мектеп:

Н.С.Манаев атындағы жалпы орта мектебі


Мұғалімнің аты-жөні:

Оразова О.Е.


Күні:

13.11


Сынып: 7

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

7.2A Атомдар. Молекулалар.Заттар


Сабақтың тақырыбы:

Химиялық элементтер. Жай және күрделі заттар


Сабақтың түрі

Жаңа тақырыпты меңгеру


Сабаққа негізделген оқу мақсаты:

7.1.2.2 -әрбір элементтің химиялық таңбамен белгіленетіндігін және белгілі атом түрі екенін білу

7.1.2.3 -элементтерді металдар мен бейметалдарға жіктеу

7.1.2.4 -заттарды құрамына қарай жай және күрделіге жіктеу


Сабақтың мақсаты


Жиі кездесетін химиялық элементтердің таңбаларын біледі, жәй және күрделі заттарды, металдар мен бейметалдарды ажырата алады.


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

Ұйымдастыру

  1. Психологиялық ахуал (шаттық шеңберге тұрып оқушылар бір-біріне химиялық тілде тілек айту)

2.Топқа бөлу.(темір шеге,шыны стакан,мыс тиын,күміс қасық,құмыра,су,ас тұзы,сынап,карточка түрінде таңбалар ұсынылады.Оқушылар затты таңдай отырып топтарға бөлінеді)

«Денелер»

«Заттар»

1. Тапсырма «Миға шабуыл» әдісі

1.Неліктен су күрделі затқа жатады?

2.Алтынды неге жай затқа жатқызамыз?

3.Периодттық жүйеден металдарды көрсет?

4.Металдар мен бейметалдардың айырмашылығы неде?


Мозайка әдісі

Атом және молекулардың қиындылары беріледі.

Бағалау критерий:Атом мен молекуланы құрылысын біледі.

Дескриптор:

1.Сутектің моделін құрастыра алады.

2.Көмірқышқыл газының моделін құрастыра алады.

3.Дәлелдеп ,түсініндіріп бере алады.


Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы


(Қазіргі жағдайда) ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе


1. Тапсырма «Миға шабуыл» әдісі


Сұрақ

Иә

Жоқ

1

Металдарға Fe, Au, Ag, Cu жатады



2

Бейметалдарға S, O, H, Cl, P, N жатады



3

Металдардың өзіне тән жылтыры болады



4

Бейметалдарға магниттік қасиет тән



5

Металдар сұйық, газды заттар



6

Металдар электр тоғын өткізеді



7

Бейметалдар қатты, сұйық, газ түрінде болады



8

Металдар табиғатта көп таралған




«Сақиналарға орналастыр»әдісі

AI Si H B Cl S


Ca P Mg K Fe Н2О


SO2 NaCI CaCO3

Shape1

Бейметалдар


Shape2

Металдар





Shape3

Күрделі заттар









1.Неліктен су күрделі затқа жатады?

2.Алтынды неге жай затқа жатқызамыз?

3.Периодттық жүйеден металдарды көрсет?

4.Металдар мен бейметалдардың айырмашылығы неде?




Бағалау критерий:

1.Жәй және күрделі заттар жайында түсініктері ба,ажырата алады.

2.Периодтық кестеден металдар мен бейметалдарды атай алады.

Бағалау критерийі:

  1. Металдар мен бейметалдарды ажырата біледі.

2.Күрделі заттарды ажыратады.

Интербелсенді тақта

Слайд

Периодтық кесте



Саралау– сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Денсаулық және қаупсіздік техникасын сақтау

Саралау– сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау- Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?






Тапсырма:

Тапсырма арқылы оқушылардың қажеттіліктеріне қарай венн диаграммасы, кестелер мен модельдер жасау.

Диалог және қолдау көрсету:

Кейбір оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан-жақты әрі нақты көмек беру.

Оқушылар топта және өздігінен жұмыс жасайды .

Қарқын:

Қосымша тапсырмаларды көп күш жұмсауды талап ететін оқушылар үшін қолдануға болады. Оқушыларға жарнама жасап келуге оқушыларға тапсырмалар берілді.

Топтық бағалау;

Мұғалімнің мадақтауы;

Бағалау парақшалары;

Смайликтер арқылы.

1.Оқу бөлмесінің таза, жарық,желдетілген

2.Оқу құралдары керекті ресурстар өз орнында техникалық қауіпсіздігі сакталған


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз




Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі