Материалдар / Химия 7сынып толық ҚМЖ

Химия 7сынып толық ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
7сынып 2-тоқсан толық ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Қазан 2024
137
5 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚМЖ 7-11 сыныптарға жасақталған толық қажет болса 87754645084 Гүлмира К номеріне жазыңыз 2 тоқсан ҚМЖ -2мың тнг бір сыныпка

Бөлім:


Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 7


Сабақтың тақырыбы:

Атомдар мен молекулалар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.2.1 -атомдар мен молекулалардың айырмашылығын білу

Сабақтың мақсаты:


Құндылыққа баулу




Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

0-мин

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Иық тірескен бейне » әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне иықтарына тіркесе шеңбер жасап тұрып, жақсы тілектер айтады

«Адасқан элементтер» әдісі

Берілген элементтер таңбаларын топтарына топтастыру арқылы топқа бөлінеді.

Табыс критерийлері: -нақтылық; -белсенділік; -бірлескен жұмыс; -уақыт сақтау;


Оқушылар ұстазымен амандасады. Сынып тәртібін сақтайды, Оқушылар шеңберге бір-бірінің иығына қолдарын салып, құшақтасқан түрде тұрып, тілектерін білдіреді.


І-топ: Ауа

ІІ-топ: Су

ІІІ-топ: Жер


Мотивациялық сөздер

Арманда!

Сенім арт!

Өзіңді жетілдіре біл!

Қол жеткіз!

Жаңалық аш!

Жеңе біл!

Тек қана алға жылжы!

Өзіңді тыңда!

Қағидадан бас тартпа


Сабақ арнай платформада жасақталған

Топқа бөлу


Сабақтың ортасы

5-15мин

«Барлық заттардың құрамында не бар деп ойлайсыңдар?»

  • «Атом мен молекула арасында қандай байланыс бар деп ойлайсыңдар?»

  • «Су молекуласын құрайтын атомдар болмаса, не болар еді?»

Сурет: Атомның және молекуланың иллюстрациясы (мысалы, су молекуласы H₂O және оның құрамындағы екі сутек пен бір оттек атомдары). Оқушылардан атом мен молекула арасындағы айырмашылықты анықтауын сұраңыз.

Жаңа тақырыпты түсіндіру (10 минут)

  • Атом: Барлық заттардың құрылымдық бірлігі, әрі қарай бөлінбейтін ең кіші бөлшек.

  • Молекула: Екі немесе одан да көп атомдардың химиялық байланысуынан құралған бөлшек.

  • Мысал: Көмірқышқыл газы (CO₂), су (H₂O) молекулаларының құрамындағы атомдар.

Сурет: Бірнеше молекула мысалдарын келтіру (мысалы, H₂O, O₂, CO₂).





Бейнекөрсетілімді мұқият көреді. Мұғалімнің түсіндірмесін тыңдайды. Қажетті термин сөздердің анықтамасын даптерге жазып алады.



Қошемет сөздермен ынталандыру.

Жарайсыңдар!

Сәттілік!




Бағалау критерийлері:

  • Атомдар мен молекулалардың анықтамаларын біледі.

  • Химиялық формулаларды дұрыс құрастырады.

  • Есептеулерді дұрыс орындайды.


платформада ұсыну







Сабақтың ортасы


15-30мин



ІІІ. Топтық жұмыс (15 минут)

1-тапсырма: Химиялық диктант

Нұсқаулық: Берілген сөйлемдердегі бос орындарды толтыр.

Атом – заттың ең кіші __________.

Молекула – __________ бірігуінен құралған бөлшек.

Молекула құрамына екі немесе одан да көп __________ кіруі мүмкін.

Мысалы, судың химиялық формуласы __________ деп жазыла

2-тапсырма: Сәйкестендіру

Атомдар мен молекулалардың анықтамаларын дұрыс сәйкестендіріңіз:

Анықтама

Термин

1. Барлық заттардың ең кіші бөлшегі

A. Атом

2. Екі немесе одан да көп атомнан тұратын бөлшек

B. Молекула

3. Сутек пен оттек атомдарының қосындысы

C. Су молекуласы

4. Жай зат атомдардан тұрады

D. Зат

3-тапсырма: Химиялық формулалар құрастыру

Оқушыларға бірнеше химиялық элементтер беріледі. Олардан химиялық формулаларды дұрыс құрастыруын сұраңыз.

Мысал:

Сутек пен оттек – су (H₂O)

Көміртек пен оттек – көмірқышқыл газы (CO₂)

Натрий мен хлор – натрий хлориді (NaCl)


Қатар бойынша тапсырмалар жинағын ұсыныңыз



Оқушылар топта берілген тапсырамын бірігіп орындап, қорғайды.

Сызба кесте түрінде ұсынады

Беріліген тасырмаларды сатылайц орындайды









Қатарлар бойынша тапсырманы бірігіп орындайды

Дескрипторлар:

Атомның анықтамасын біледі. (1 балл)

Молекуланың анықтамасын дұрыс жазады. (1 балл)

Барлығы: 2балл

Дескрипторлар:

Атом және молекуланың анықтамасын дұрыс сәйкестендіреді. (1 балл)

Жай зат пен қосылыстың айырмашылығын біледі. (1 балл)

Барлығы: 2 балл


Дескрипторлар:

Химиялық элементтерді дұрыс сәйкестендіреді және формула құрастырады. (1 балл әр формула үшін)

Барлығы: 2 балл







Тетс тапсырмалар, сәйкестендіру, сұраққа жауап

Барлығын орындаған үшін мұғалім баллдары

Презентация, түрлі суреттер, плакаттар, маркер


Тәжірибе жасауға құрал жабдықтар




















Қатар бойынша жасақталған тапсырмалар жинағы

30-40мин


«Кел жұптасайық» әдісі арқылы оқушыларды топта жұптасытра отырып тапсырма түрлерін ұсынады

Функционалдық сауаттылыққа негізделген тапсырмалар

Жұптасып пікірлеседі.

-Берілген сұрақтарды жұптасып талқылайды.

-Тапсырманы бірлесіп орындайды

Дескриптор:

- бос орынды дұрыс сөздермен толтырады

-дұрыс жауаптарын белгілейді

-Өз ойын жазады

Жалпы - 6 балл.


Мәьіндік тапсырмалар жинағы


40-43мин



Бекіту тапсырмасы

Жеке жұмыс (5 минут)

Есептер тапсырмасы:

Егер бір су молекуласында 2 сутек атомы және 1 оттек атомы болса, онда 5 су молекуласында қанша сутек және қанша оттек атомы болады?

Шешімі:

5 су молекуласында 5 × 2 = 10 сутек атомы және 5 × 1 = 5 оттек атомы болады.


Оқушылар берілген тапсырманы дәптерлеріне орындайды

Дескрипторлар:

Есептеулерді дұрыс орындайды. (1 балл)

Нәтижені дұрыс шығарады. (1 балл)

Барлығы: 2 балл




43-45мин

Қорытындылау және рефлексия (5 минут)

  • Оқушылардан атомдар мен молекулалар туралы не үйренгенін айтып беруін сұраңыз.

  • «Атом мен молекуланың қандай байланысы бар?» деген сұрақ арқылы тақырыпты қорытындылау.


Оқушылар колбаларға сабақтан алған әсерлерін, түсінген түсінбеген тұстарын жазып кері байланыс жасайды

Мұғалім оқушыларды Сотка әдісі арқылы жинаған балдарын есептеп бағалайды

1-5балл-3

5-7балл-4

8-10балл-5






























Бөлім:


Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 7


Сабақтың тақырыбы:

Химиялық элементтер. Жай және күрделі заттар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.2.2 -әрбір элементтің химиялық таңбамен белгіленетіндігін және белгілі атом түрі екенін білу

7.1.2.3 -элементтерді металдар мен бейметалдарға жіктеу

7.1.2.4 -заттарды құрамына қарай жай және күрделіге жіктеу

Сабақтың мақсаты:


Құндылыққа баулу




Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

0-2мин

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Иық тірескен бейне » әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне иықтарына тіркесе шеңбер жасап тұрып, жақсы тілектер айтады Спиртшам,газ горелкасы,зертханалық тұрғы суреттері арқылы топқа бөлемін

Табыс критерийлері: -нақтылық; -белсенділік; -бірлескен жұмыс; -уақыт сақтау;


Оқушылар ұстазымен амандасады. Сынып тәртібін сақтайды, Оқушылар шеңберге бір-бірінің иығына қолдарын салып, құшақтасқан түрде тұрып, тілектерін білдіреді.


1-топ

2-топ

3-топ



Мотивациялық сөздер

Арманда!

Сенім арт!

Өзіңді жетілдіре біл!

Қол жеткіз!

Жаңалық аш!

Жеңе біл!

Тек қана алға жылжы!

Өзіңді тыңда!

Қағидадан бас тартпа


Сабақ арнай платформада жасақталған

Топқа бөлу


Сабақтың басы

2-7мин

Алдыңғы білім

Тест тапсырмаларын ұсыну

Оқушылар алдыңғы білімдерін еске түсіре отырып тест тапсырмасын орындайды


Дескрипторы:

-дұрыс жауаптарын белгілейді

әр жауапқа -1балл

Тест тапсырмалар жинағы


Сабақтың ортасы

7-15мин

«Ой қозғау» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу арқылы ұжымдық талқылауды суретпен жұмыс жүргізуді ұсынады

Креативті сұрақтар:

  • «Судың құрамында қандай элементтер бар деп ойлайсыңдар?»

  • «Мыс неге таза зат, ал су күрделі зат?»

  • «Металдар мен бейметалдар қандай қасиеттерге ие болуы мүмкін деп ойлайсыңдар?»

Жаңа тақырыпты түсіндіру (5 минут)

Химиялық элементтер: Барлық элементтер белгілі бір таңбамен белгіленеді. Әрбір элемент тек белгілі бір атом түрінен тұрады. Мысалы, оттек (O), сутек (H), көміртек (C).

Жай және күрделі заттар: Егер зат тек бір ғана элементтің атомдарынан құралса – ол жай зат, ал бірнеше түрлі элементтің атомдарынан құралса – күрделі зат.

Металдар және бейметалдар: Элементтер физикалық және химиялық қасиеттеріне қарай металдар мен бейметалдарға бөлінеді. Металдар электр өткізгіш, жылу өткізгіш болып келеді; бейметалдар – изоляторлар және көбінесе газ күйінде болады.




Бейнекөрсетілімді мұқият көреді. Мұғалімнің түсіндірмесін тыңдайды. Қажетті термин сөздердің анықтамасын даптерге жазып алады.




Қошемет сөздермен ынталандыру.

Жарайсыңдар!

Сәттілік!


Бағалау критерийлері:

  • Химиялық элементтердің химиялық таңбалармен белгіленетінін біледі.

  • Элементтерді металдар мен бейметалдарға жіктейді.

  • Жай және күрделі заттардың айырмашылығын түсінеді.



платформада ұсыну











Сабақтың ортасы


15-30мин



Топтық жұмыс (15 минут)

1-тапсырма: Химиялық диктант

Нұсқаулық: Берілген сөйлемдердегі бос орындарды толтыр.

Химиялық элементтер әрқашан __________ белгісімен көрсетіледі.

Су молекуласында __________ және __________ элементтері бар.

Егер зат тек бір ғана элементтен тұрса, ол __________ деп аталады.

Металдар __________ қасиетке ие, ал бейметалдар көбіне __________ күйде болады.

2-тапсырма: Сәйкестендіру

Әрбір элементті тиісті топқа сәйкестендіріңіз:

Элементтер

Металдар

Бейметалдар

A. Натрий (Na)

1. Натрий (Na)

4. Сутек (H)

B. Оттек (O)

2. Темір (Fe)

5. Оттек (O)

C. Темір (Fe)

3. Алюминий (Al)

6. Көміртек (C)

  1. (Химиялық элемент)

3-тапсырма: Жай және күрделі заттарды анықтау

Төмендегі заттарды жай және күрделі заттарға жіктеңіз:

Заттар

Жай заттар

Күрделі заттар

A. О₂

1. О₂

4. HO

B. Н₂

2. Н₂

5. NaCl

C. NaCl

3. Fe

6. CO


Қатар бойынша тапсырмалар жинағын ұсыныңыз




Оқушылар топта берілген тапсырамын бірігіп орындап, қорғайды. Суреттерді қолдана отырып өз тұжырымдарын ұсынады













Қатарлар бойынша тапсырманы бірігіп орындайды

Дескрипторлар:

Элементтердің химиялық таңбалармен белгіленетінін жазады. (1 балл)

Судың құрамындағы элементтерді дұрыс көрсетеді. (1 балл)

Дескрипторлар:

Металдар мен бейметалдарды дұрыс сәйкестендіреді. (әр дұрыс сәйкестікке 1 балл)


Дескрипторлар:

  • Жай және күрделі заттарды дұрыс анықтайды. (әр дұрыс сәйкестікке 1 балл)



Тетс тапсырмалар, сәйкестендіру, сұраққа жауап

Барлығын орындаған үшін мұғалім баллдары

Презентация, түрлі суреттер, плакаттар, маркер


Тәжірибе жасауға құрал жабдықтар













Қатар бойынша жасақталған тапсырмалар жинағы

30-40мин


«Ке жұптасайық» әдісі арқылы оқушыларды топта жұптасытра отырып тапсырма түрлерін ұсынады

Функционалдық сауаттылыққа негізделген тапсырмалар

Жұптасып пікірлеседі.

-Берілген сұрақтарды жұптасып талқылайды.

-Тапсырманы бірлесіп орындайды

Дескриптор:

- бос орынды дұрыс сөздермен толтырады

-дұрыс жауаптарын белгілейді

-Өз ойын жазады

Жалпы - 6 балл.


Мәьіндік тапсырмалар жинағы


40-43мин



Қорытынды тапсырма

Жеке жұмыс (5 минут)

Есептер тапсырмасы:

Егер суда (H₂O) екі сутек атомы мен бір оттек атомы болса, онда 4 су молекуласында қанша сутек және оттек атомдары болады?

Шешімі:

4 су молекуласында 4 × 2 = 8 сутек атомы және 4 × 1 = 4 оттек атомы болады.


Оқушылар берілген есепті жеке даптерлерінде орындайды

Дескрипторлар:

  • Есептеулерді дұрыс орындайды. (1 балл)

  • Нәтижені дұрыс шығарады. (1 балл)



43-45мин

Қорытындылау және рефлексия (5 минут)

  • Оқушылардан сабақта не үйренгендерін айтып беруін сұрау.

  • «Химиялық элементтерді қалай жіктейміз және жай мен күрделі заттардың айырмашылығы неде?» деген сұрақ арқылы тақырыпты қорытындылау


Оқушылар колбаларға сабақтан алған әсерлерін, түсінген түсінбеген тұстарын жащып кері байланыс жасайды

Мұғалім оқушыларды Сотка әдісі арқылы жинаған балдарын есептеп бағалайды

1-5балл-3

5-7балл-4

8-10балл-5












































Бөлім:


Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 7


Сабақтың тақырыбы:

Химиялық элементтер. Жай және күрделі заттар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.2.2 -әрбір элементтің химиялық таңбамен белгіленетіндігін және белгілі атом түрі екенін білу

7.1.2.3 -элементтерді металдар мен бейметалдарға жіктеу

7.1.2.4 -заттарды құрамына қарай жай және күрделіге жіктеу

Сабақтың мақсаты:


Құндылыққа баулу




Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

0-мин






Құндылықтар

Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен сәлемдесу және сабаққа дайындықтарын тексеру.




Сен білесің бе?:

"Қазақстанның тарихы мен мәдениетін құрметтеу неліктен маңызды деп ойлайсыздар?"

"Сіздер үшін ұлттық құндылықтар қандай маңызға ие?"

"Өздеріңіздің туған жерлеріңіздегі тарихи немесе мәдени орындарды білесіздер ме?"

Оқушылар ұстазымен амандасады Бұл тәсіл сабақтың басталуын рухани және патриоттық тұрғыдан мағыналы етіп, оқушылардың Қазақстанның тарихы мен мәдениетіне деген қызығушылығын арттырады.

1 -топ "Атом

2 -топ Нейтрон

3-топ Электрон


Мотивациялық сөздер

Арманда!

Сенім арт!

Өзіңді жетілдіре біл!

Қол жеткіз!

Жаңалық аш!

Жеңе біл!

Тек қана алға жылжы!

Өзіңді тыңда!

Қағидадан бас тартпа


Сабақ арнай платформада жасақталған

Топқа бөлу



Рисунок 5

Сабақтың ортасы

5-15мин

Креативті сұрақтар:

  • «Қандай элементтер бізді қоршап тұр деп ойлайсыңдар?»

  • «Судың құрамында қандай элементтер бар?»

  • «Сендердің күнделікті өмірде қолданып жүрген заттарыңның құрамында қандай элементтер болуы мүмкін?»

Жаңа тақырыпты түсіндіру (5 минут)

  • Химиялық элементтер: Барлық элементтер белгілі таңбамен белгіленеді, бұл әрбір атом түрін айқындайды. Мысалы, оттек (O), сутек (H), көміртек (C).

  • Жай және күрделі заттар: Егер зат бір элементтің атомдарынан ғана тұрса, ол жай зат болып табылады. Бірнеше түрлі элементтің атомдарынан тұрса, ол күрделі зат.

  • Металдар және бейметалдар: Элементтер қасиеттеріне қарай металдар және бейметалдар болып бөлінеді. Металдар электр және жылу өткізгіш, ал бейметалдар көбіне изоляторлар болады.


Бағалау критерийлері:

  • Химиялық элементтердің химиялық таңбалармен белгіленетінін біледі.

  • Элементтерді металдар мен бейметалдарға жіктейді.

  • Заттарды жай және күрделіге жіктейді.




Қошемет сөздермен ынталандыру.

Жарайсыңдар!

Сәттілік!








платформада ұсыну











Сабақтың ортасы


15-30мин



Топтық жұмыс (15 минут)

1-тапсырма: Химиялық диктант

Нұсқаулық: Берілген сөйлемдердегі бос орындарды толтырыңыз.

  1. Әрбір химиялық элемент __________ таңбамен белгіленеді.

  2. Судың құрамында __________ және __________ элементтері бар.

  3. Металдар __________ өткізгіш қасиетке ие, ал бейметалдар __________ күйде болады.

2-тапсырма: Сәйкестендіру тапсырмасы

Әрбір элементті тиісті топқа сәйкестендіріңіз:

Элементтер

Металдар

Бейметалдар

A. Темір (Fe)

1. Темір (Fe)

4. Көміртек (C)

B. Оттек (O)

2. Алюминий (Al)

5. Оттек (O)

C. Алюминий (Al)

3. Мыс (Cu)

6. Сутек (H)


3-тапсырма: Жай және күрделі заттарды анықтау

Берілген заттарды жай және күрделі заттарға жіктеңіз:

Заттар

Жай заттар

Күрделі заттар

A. О₂

1. О₂

4. H₂O

B. Н₂

2. Н₂

5. NaCl

C. NaCl

3. Fe

6. CO₂


Қатар бойынша тапсырмалар жинағын ұсыныңыз


Оқушылар топта берілген тапсырамын бірігіп орындап, қорғайды.


Химиялық элементтердің химиялық таңбалармен белгіленетінін біледі.

Элементтерді металдар мен бейметалдарға жіктейді.

Заттарды жай және күрделіге жіктейді.


Дескрипторлар:

- Химиялық элементтердің таңбаларын дұрыс қолданады. (1 балл)

- Судың құрамындағы элементтерді дұрыс көрсетеді. (1 балл)

- Металдар мен бейметалдардың ерекшеліктерін біледі. (1 балл)


Элементтерді металдар мен бейметалдарға дұрыс сәйкестендіреді. (әр дұрыс сәйкестікке 1 балл)


. дықтар


















Қатар бойынша тапсырмалар жинағы





30-40мин


«Жеке жұмыс» әдісі арқылы оқушыларды топта жұптасытра отырып тапсырма түрлерін ұсынады

Функционалдық сауаттылыққа негізделген тапсырмалар


Жұптасып пікірлеседі.

-Берілген сұрақтарды жұптасып талқылайды.

-Тапсырманы бірлесіп орындайды

Дескриптор:

- бос орынды дұрыс сөздермен толтырады

-дұрыс жауаптарын белгілейді

-Өз ойын жазады

Жалпы - 6 балл.


Мәтіндік тапсырмалар жинағы

Қосымша 1


40-43мин



Бекіту сұрақтары:

Жеке жұмыс (5 минут)

Есептер тапсырмасы:

Егер су (H₂O) молекуласында екі сутек атомы мен бір оттек атомы бар болса, онда 3 су молекуласында қанша сутек және оттек атомдары болады?

Шешімі:

3 су молекуласында 3 × 2 = 6 сутек атомы және 3 × 1 = 3 оттек атомы болады.


Оқушылар берілген тапсымманы орындайды

Дескриптор:

- Есептеулерді дұрыс орындайды. (1 балл)

Нәтижені дұрыс шығарады. (1 балл)


43-45мин

Қорытындылау және рефлексия (5 минут)

  • Оқушылардан сабақта не үйренгендерін айтып беруін сұрау.

  • «Жай және күрделі заттардың айырмашылығы неде?» деген сұрақпен тақырыпты бекіту.


Оқушылар колбаларға сабақтан алған әсерлерін, түсінген түсінбеген тұстарын жащып кері байланыс жасайды

Мұғалім оқушыларды Сотка әдісі арқылы жинаған балдарын есептеп бағалайды

1-5балл-3

5-7балл-4

8-10балл-5
































Бөлім:

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 7


Сабақтың тақырыбы:

Атомның құрамы мен құрылысы. Изотоптар. БЖБ №3

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.2.5 -протон, электрон, нейтронды және олардың атомдағы орналасу тәртібін, массасын зарядын білу

7.1.2.6 -алғашқы 20 элементтің атом құрылысы (p+, n0, e-) мен атом ядросының құрамын білу;

7.1.2.7 -изотоп түсінігін білу

Сабақтың мақсаты:


Құндылыққа баулу




Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

0-2мин

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Иық тірескен бейне » әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне иықтарына тіркесе шеңбер жасап тұрып, жақсы тілектер айтады

Сынып оқушыларын топқа біріктіру үшін «Мозайка» әдісі қолданылады. Төмендегі суреттердің қиындысын құрастырып, топтасады.

Табыс критерийлері: -нақтылық; -белсенділік; -бірлескен жұмыс; -уақыт сақтау;


Оқушылар ұстазымен амандасады. Сынып тәртібін сақтайды, Оқушылар шеңберге бір-бірінің иығына қолдарын салып, құшақтасқан түрде тұрып, тілектерін білдіреді.

I топ – s-орбитальдар

II топ – p-орбиталь

III топ - d-орбиталь


Мотивациялық сөздер

Арманда!

Сенім арт!

Өзіңді жетілдіре біл!

Қол жеткіз!

Жаңалық аш!

Жеңе біл!

Тек қана алға жылжы!

Өзіңді тыңда!

Қағидадан бас тартпа





s - орбиталь


p - орбиталь




d - орбиталь


Сабақтың басы

2-7мин

Алдыңғы білім

Тест

тапсырмаларын ұсыну

Оқушылар алдыңғы білімдерін еске түсіре отырып тест тапсырмасын орындайды


Дескрипторы:

-дұрыс жауаптарын белгілейді

әр жауапқа -1балл

Тест тапсырмалар жинағы


Сабақтың ортасы

7-15мин

Жаңа тақырыпты ашу:

Креативті сұрақтар:

  • «Атом құрылысын құрайтын бөлшектер қандай және олардың айырмашылықтары қандай?»

  • «Су молекуласындағы сутек пен оттектің атомдық құрамында айырмашылық бар ма?»

  • «Изотоптар дегеніміз не және олар қайда қолданылады?»

Жаңа тақырыпты түсіндіру:

  • Атомның негізгі бөліктері: протондар (p⁺), нейтрондар (n⁰) және электрондар (e⁻).

  • Әр элементтің атом құрылысындағы протон, нейтрон, электрон санының ерекшеліктері.

  • Изотоп түсінігі және оның маңызы (мысалы, көміртек изотоптары).


Бағалау критерийлері:

Протон, нейтрон, электронның зарядын және атомдағы орналасуын біледі.

Алғашқы 20 элементтің атом құрылысын анықтай алады.

Изотоп түсінігін біледі және олардың айырмашылықтарын түсінеді.



Қошемет сөздермен ынталандыру.

Жарайсыңдар!

Сәттілік!








платформада ұсыну










Сабақтың ортасы


15-30мин













Құндылыққа баулу

Топтық жұмыс (15 минут)

1-топ: Химиялық диктант

Нұсқаулық: Берілген сөйлемдердегі бос орындарды толтырыңыз.

  1. Протонның заряды __________, ал массасы __________.

  2. Нейтронның заряды __________, ал массасы __________.

  3. Электронның заряды __________, ал оның массасы __________.

2-топ: Сәйкестендіру тапсырмасы

Элементтер мен олардың атом құрылымын сәйкестендіріңіз:

Элемент

Протондар саны (p⁺)

Нейтрондар саны (n⁰)

Электрондар саны (e⁻)

A. Гелий

2

2

2

B. Азот

7

7

7

C. Натрий

11

12

11

Қатар бойынша тапсырмалар жинағын ұсыныңыз


Оқушылар топта берілген тапсырамын бірігіп орындап, қорғайды.








Дескрипторлар:

Протон, нейтрон, электронның заряды мен массасын дұрыс көрсетеді. (1 балл)

Бөлшектердің атомдағы орналасу тәртібін біледі. (1 балл)

Дескрипторлар:

  • Әр элементтің протон, нейтрон, электрон санын дұрыс анықтайды. (әр дұрыс сәйкестікке 1 балл)


Презентация, түрлі суреттер, плакаттар, маркер













Қатар бойынша тапсырмалар жинағы

30-40мин


«Жеке жұмыс» әдісі арқылы оқушыларды топта жұптасытра отырып тапсырма түрлерін ұсынады

Функционалдық сауаттылыққа негізделген тапсырмалар

Есептер жинағын ұсыну


Жұптасып пікірлеседі.

-Берілген сұрақтарды жұптасып талқылайды.

-Тапсырманы бірлесіп орындайды

Дескриптор:

- бос орынды дұрыс сөздермен толтырады

-дұрыс жауаптарын белгілейді

-Өз ойын жазады

Жалпы - 6 балл.


Мәьіндік тапсырмалар жинағы


40-43мин



Қызықты тапсырмалар:

Жеке жұмыс (5 минут)

Есептер тапсырмасы:

  1. Оксиген (O) атомында 8 протон, 8 нейтрон, 8 электрон болса, оның массалық саны қанша?

Шешімі:

  • Массалық саны = протон саны + нейтрон саны = 8 + 8 = 16.


Оқушылар тақырыптан түсінгендерін сұрақтарға жауап беру арқылы дәлелдейді

Дескриптор

  • Есептеулерді дұрыс орындайды. (1 балл)

  • Нәтижені дұрыс шығарады. (1 балл)



43-45мин

Қорытындылау және рефлексия (5 минут)

  • Оқушылардан сабақта не үйренгендерін айтып беруін сұрау.

  • «Изотоптар және олардың айырмашылықтары қандай?» деген сұрақпен тақырыпты бекіту.


Оқушылар колбаларға сабақтан алған әсерлерін, түсінген түсінбеген тұстарын жащып кері байланыс жасайды

Мұғалім оқушыларды Сотка әдісі арқылы жинаған балдарын есептеп бағалайды

1-5балл-3

5-7балл-4

8-10балл-5








Бөлім:


Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 7


Сабақтың тақырыбы:

Ауа. Ауаның құрамы. №6 зертханалық тәжірибе «Балауыз шамның жануы»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.3.1.1-ауа құрамын білу;

7.3.1.2 -заттардың жану кезінде ауаның құрамына кіретін оттектің жұмсалатындығын білу

7.3.1.3 -атмосфералық ауаны ластанудан қорғаудың маңызын түсіну

Сабақтың мақсаты:


Құндылыққа баулу




Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

0-2мин

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Иық тірескен бейне » әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне иықтарына тіркесе шеңбер жасап тұрып, жақсы тілектер айтады Спиртшам,газ горелкасы,зертханалық тұрғы суреттері арқылы топқа бөлемін

Табыс критерийлері: -нақтылық; -белсенділік; -бірлескен жұмыс; -уақыт сақтау;


Оқушылар ұстазымен амандасады. Сынып тәртібін сақтайды, Оқушылар шеңберге бір-бірінің иығына қолдарын салып, құшақтасқан түрде тұрып, тілектерін білдіреді.


1-топ

2-топ

3-топ



Мотивациялық сөздер

Арманда!

Сенім арт!

Өзіңді жетілдіре біл!

Қол жеткіз!

Жаңалық аш!

Жеңе біл!

Тек қана алға жылжы!

Өзіңді тыңда!

Қағидадан бас тартпа


Сабақ арнай платформада жасақталған

Топқа бөлу


Сабақтың басы

2-7мин

Алдыңғы білім

Ттс тапсырмаларын ұсыну

Оқушылар алдыңғы білімдерін еске түсіре отырып тест тапсырмасын орындайды


Дескрипторы:

-дұрыс жауаптарын белгілейді

әр жауапқа -1балл

Тест тапсырмалар жинағы


Сабақтың ортасы

7-15мин

Тақырыпты ашу (10 минут)

  1. Креативті сұрақтар:

    • «Ауа қандай заттардан тұрады деп ойлайсыздар?»

    • «Неліктен от шамы ауада жанады?»

    • «Ауа ластанғанда қандай салдарлары болады?»

  2. Тақырыпты түсіндіру:

    • Ауаның негізгі құрамын түсіндіру (азот, оттек, көмірқышқыл газы, инертті газдар және су буы).

    • Жану процесінде ауадағы оттектің жұмсалуы.

    • Атмосфераның ластану себептері мен оның әсері.





Бейнекөрсетілімді мұқият көреді. Мұғалімнің түсіндірмесін тыңдайды. Қажетті термин сөздердің анықтамасын даптерге жазып алады.


Қошемет сөздермен ынталандыру.

Жарайсыңдар!

Сәттілік!












Дескриптор:

Бағалау

платформада ұсыну











Сабақтың ортасы


15-30мин



Топтық жұмыс (15 минут)

1-топ: Химиялық диктант

Нұсқаулық: Берілген сөйлемдердегі бос орындарды толтырыңыз.

Ауа құрамы __________% азот, __________% оттек және басқа газдардан тұрады.

Жану процесінде __________ оттегі қолданылады.

Атмосфералық ауаны ластанудан қорғау үшін __________ қажет.

2-топ: Сәйкестендіру тапсырмасы

Ауа құрамындағы заттарды олардың қасиеттерімен сәйкестендіріңіз:

Зат

Қасиеттері

Азот

Тыныс алу үшін қолданылмайды

Оттек

Жану процесіне қатысады

Көмірқышқыл газы

Өсімдіктер фотосинтез процесінде пайдаланады

3-топ: Зертханалық тәжірибе – «Балауыз шамның жануы»

Нұсқаулық:

  1. Балауыз шамды жағыңыз және үстіне шыны банкамен жабыңыз.

  2. Шамның қанша уақыт жанатынын бақылаңыз.

  3. Шам өшкеннен кейін қандай өзгерістер болатынын талдаңыз.

Тапсырма: Шамның жануы кезінде оттек қандай рөл атқаратынын анықтап, бақылау нәтижесін жазыңыз.




Оқушылар топта берілген тапсырамын бірігіп орындап, қорғайды. Суреттерді қолдана отырып өз тұжырымдарын ұсынады

Дескрипторлар:

Ауаның негізгі компоненттерін дұрыс көрсетеді. (1 балл)

Оттектің жану процесіндегі рөлін біледі. (1 балл)

Дескрипторлар:

  • Әр заттың негізгі қасиеттерін дұрыс анықтайды. (әр дұрыс сәйкестікке 1 балл)

Дескрипторлар:

  • Тәжірибе нәтижесінде оттектің шам жануына қажеттілігін анықтайды. (1 балл)

  • Өз бақылау нәтижелерін дәлелдейді және талдайды. (1 балл)

Барлығы: 2 балл


Презентация, түрлі суреттер, плакаттар, маркер


Тәжірибе жасауға құрал жабдықтар






Қатар бойынша жасақталған тапсырмалар жинағы

30-40мин


«Ке жұптасайық» әдісі арқылы оқушыларды топта жұптасытра отырып тапсырма түрлерін ұсынады

Функционалдық сауаттылыққа негізделген тапсырмалар

Жұптасып пікірлеседі.

-Берілген сұрақтарды жұптасып талқылайды.

-Тапсырманы бірлесіп орындайды

Дескриптор:

- бос орынды дұрыс сөздермен толтырады

-дұрыс жауаптарын белгілейді

-Өз ойын жазады

Жалпы - 6 балл.


Мәьіндік тапсырмалар жинағы


40-43мин



Қорытындылау және рефлексия (5 минут)

Оқушылар сабақта не үйренгендерін айтып береді.

Ауаның маңыздылығын қорытындылап, ластанудан қорғау шаралары бойынша талқылау.



Дескриптор

Ауа құрамын біледі.

Жану процесінде оттектің рөлін түсінеді.

Атмосфералық ауаны қорғаудың маңызын түсінеді.


43-45мин

«Ақылды химиктер » әдісі

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын қабылдайды


Оқушылар колбаларға сабақтан алған әсерлерін, түсінген түсінбеген тұстарын жащып кері байланыс жасайды

Мұғалім оқушыларды Сотка әдісі арқылы жинаған балдарын есептеп бағалайды

1-5балл-3

5-7балл-4

8-10балл-5












Бөлім:


Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 7


Сабақтың тақырыбы:

Жану үдерісі. №2 практикалық жұмыс/көрсетілім «Күкірттің, фосфордың, темірдің ауада және оттекте жануын салыстыру»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.3.1.4 -затты жағуға қажетті жағдайларды және жану реакциясының өнімдерін білу

7.3.1.5 -тез тұтанатын, жанғыш және жанбайтын заттарға мысалдар келтіру

7.3.1.6 -заттардың таза оттекте жақсырақ жанатындығын түсіну

Сабақтың мақсаты:


Құндылыққа баулу




Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

0-мин

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Иық тірескен бейне » әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне иықтарына тіркесе шеңбер жасап тұрып, жақсы тілектер айтады

«Адасқан элементтер» әдісі

Берілген элементтер таңбаларын топтарына топтастыру арқылы топқа бөлінеді.

Табыс критерийлері: -нақтылық; -белсенділік; -бірлескен жұмыс; -уақыт сақтау;


Оқушылар ұстазымен амандасады. Сынып тәртібін сақтайды, Оқушылар шеңберге бір-бірінің иығына қолдарын салып, құшақтасқан түрде тұрып, тілектерін білдіреді.


І-топ: Ауа

ІІ-топ: Су

ІІІ-топ: Жер


Мотивациялық сөздер

Арманда!

Сенім арт!

Өзіңді жетілдіре біл!

Қол жеткіз!

Жаңалық аш!

Жеңе біл!

Тек қана алға жылжы!

Өзіңді тыңда!

Қағидадан бас тартпа


Сабақ арнай платформада жасақталған

Топқа бөлу


Сабақтың ортасы

5-15мин

Тақырыпты ашу (10 минут)

  1. Креативті сұрақтар:

    • «Неліктен кейбір заттар тез тұтанады, ал кейбірі жанбайды?»

    • «Оттектің жану үдерісіндегі рөлі қандай деп ойлайсыз?»

    • «Оттек мөлшері көп болса, жану қарқындылығы қалай өзгереді?»

  2. Тақырыпты түсіндіру:

    • Жану үдерісінің негізгі шарттары (отын, оттек, жылу).

    • Ауаның және таза оттектің жануға әсері.

    • Тез тұтанатын, жанғыш және жанбайтын заттарға мысалдар.





Бағалау критерийлері:

Жану үдерісінің шарттарын біледі.

Тез тұтанатын және жанғыш заттарды ажырата алады.

Таза оттекте жанудың қарқындырақ болатынын түсінеді.


Қошемет сөздермен ынталандыру.

Жарайсыңдар!

Сәттілік!











Дескриптор:

-тұрмыстық химияны ажыратады -2балл

Бағалау

платформада ұсыну







Сабақтың ортасы


15-30мин



Топтық жұмыс (15 минут)

1-топ: Химиялық диктант

Нұсқаулық: Берілген сөйлемдердегі бос орындарды толтырыңыз.

Жану үдерісі үшін __________, __________ және __________ қажет.

Таза оттек ортада __________ жану қарқындылығы артады.

Күкірттің жану өнімдері __________ газын түзеді.

2-топ: Сәйкестендіру тапсырмасы

Төмендегі заттарды олардың жанғыш қасиеттеріне сәйкес сәйкестендіріңіз:

Зат

Қасиеті

Күкірт

Жанғыш зат, оттек қажет

Суға батырылған ағаш

Жанбайтын зат

Фосфор

Тез тұтанатын зат

3-топ: Практикалық жұмыс – «Күкірттің, фосфордың, темірдің ауада және оттекте жануын салыстыру»

Нұсқаулық:

  1. Күкірт, фосфор және темірдің бір үлгісін алыңыз.

  2. Әрбір затты ауада және таза оттек ортасында жағыңыз.

  3. Жану қарқындылығын бақылап, нәтижелерін жазыңыз.

Тапсырма: Жану қарқындылығына ауадағы және таза оттектегі өзгерістерді салыстырыңыз.



Оқушылар топта берілген тапсырамын бірігіп орындап, қорғайды.

Сызба кесте түрінде ұсынады

Суреттер қолдана отырып талдайды

Дескрипторлар:

Жану үдерісінің негізгі шарттарын дұрыс анықтайды. (1 балл)

Оттек жану қарқындылығына қалай әсер ететінін түсінеді. (1 балл)


Дескрипторлар:

Әр заттың жанғыш қасиетін дұрыс анықтайды. (әр дұрыс сәйкестікке 1 балл)




Дескрипторлар:

Тәжірибе нәтижелерін нақтылап, бақылауларын жазады. (1 балл)

Ауаның құрамындағы оттек жану қарқындылығына қалай әсер ететінін түсіндіреді. (1 балл)




Презентация, түрлі суреттер, плакаттар, маркер


Тәжірибе жасауға құрал жабдықтар












Қатар бойынша жасақталған тапсырмалар жинағы

30-40мин


«Кел жұптасайық» әдісі арқылы оқушыларды топта жұптасытра отырып тапсырма түрлерін ұсынады

Функционалдық сауаттылыққа негізделген тапсырмалар

Жұптасып пікірлеседі.

-Берілген сұрақтарды жұптасып талқылайды.

-Тапсырманы бірлесіп орындайды

Дескриптор:

- бос орынды дұрыс сөздермен толтырады

-дұрыс жауаптарын белгілейді

-Өз ойын жазады

Жалпы - 6 балл.


Мәьіндік тапсырмалар жинағы


40-43мин



Бекіту тапсырмасы

Жеке жұмыс (5 минут)

Есептер тапсырмасы:

Егер ауада оттек мөлшері 21% болса, таза оттекте жану қарқындылығы қаншалықты өзгеретіні туралы қорытынды жасаңыз.



Оқушылар берілген тапсырманы дәптерлеріне орындайды

Дескрипторлар:

Таза оттектің жануға қалай әсер ететінін түсіндіреді. (1 балл)

Жану қарқындылығының өзгеруін дұрыс қорытындылайды. (1 балл



43-45мин

Қорытындылау және рефлексия (5 минут)

  • Оқушылар сабақта не үйренгендерін айтып береді.

  • Жану үдерісінде оттектің маңыздылығын қорытындылайды.


Оқушылар колбаларға сабақтан алған әсерлерін, түсінген түсінбеген тұстарын жащып кері байланыс жасайды

Мұғалім оқушыларды Сотка әдісі арқылы жинаған балдарын есептеп бағалайды

1-5балл-3

5-7балл-4

8-10балл-5










































































Бөлім:


Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 7


Сабақтың тақырыбы:

Негіздік және қышқылдық оксидтердің түзілуі. БЖБ №4

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.3.1.7 -металдар мен бейметалдардың жануы кезінде оксидтер түзілетіндігін білу

Сабақтың мақсаты:


Құндылыққа баулу




Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

0-мин






Құндылықтар

Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен сәлемдесу және сабаққа дайындықтарын тексеру.




Сен білесің бе?:

"Қазақстанның тарихы мен мәдениетін құрметтеу неліктен маңызды деп ойлайсыздар?"

"Сіздер үшін ұлттық құндылықтар қандай маңызға ие?"

"Өздеріңіздің туған жерлеріңіздегі тарихи немесе мәдени орындарды білесіздер ме?"

Оқушылар ұстазымен амандасады Бұл тәсіл сабақтың басталуын рухани және патриоттық тұрғыдан мағыналы етіп, оқушылардың Қазақстанның тарихы мен мәдениетіне деген қызығушылығын арттырады.

1 -топ "Атом

2 -топ Нейтрон

3-топ Электрон


Мотивациялық сөздер

Арманда!

Сенім арт!

Өзіңді жетілдіре біл!

Қол жеткіз!

Жаңалық аш!

Жеңе біл!

Тек қана алға жылжы!

Өзіңді тыңда!

Қағидадан бас тартпа


Сабақ арнай платформада жасақталған

Топқа бөлу



Рисунок 5

Сабақтың ортасы

5-15мин

Тақырыпты ашу (10 минут)

  1. Креативті сұрақтар:

    • «Неліктен темір және мыс сияқты металдар жанған кезде оксидтер түзіледі?»

    • «Бейметалдардың жануы нәтижесінде қандай өнімдер пайда болады деп ойлайсыз?»

    • «Негіздік және қышқылдық оксидтер арасында қандай айырмашылық бар деп ойлайсыз?»

  2. Тақырыпты түсіндіру:

    • Металдар мен бейметалдардың жануы нәтижесінде негіздік және қышқылдық оксидтердің түзілуі.

    • Металдар жанғанда негіздік оксидтер, ал бейметалдар жанғанда қышқылдық оксидтер түзілетінін түсіндіру.


Бағалау критерийлері:

  • Металдар мен бейметалдардың жануы нәтижесінде түзілетін оксидтерді біледі.

  • Негіздік және қышқылдық оксидтерді ажырата алады.

  • Оксидтердің химиялық қасиеттерін түсінеді.


Қошемет сөздермен ынталандыру.

Жарайсыңдар!

Сәттілік!








платформада ұсыну











Сабақтың ортасы


15-30мин



Топтық жұмыс (15 минут)

1-топ: Химиялық диктант

Нұсқаулық: Берілген сөйлемдерді толықтырыңыз.

  1. Металдар жанған кезде __________ оксидтер түзіледі.

  2. __________ және __________ сияқты бейметалдар жанғанда қышқылдық оксидтер түзіледі.

  3. Қышқылдық оксидтер судың қатысуымен __________ түзеді.

2-топ: Сәйкестендіру тапсырмасы

Төмендегі элементтерді олардың жануы нәтижесінде түзілетін оксидтеріне сәйкес келтіріңіз:

Элемент

Түзілетін оксид түрі

Магний

Негіздік оксид

Көміртек

Қышқылдық оксид

Кальций

Негіздік оксид

Күкірт

Қышқылдық оксид

3-топ: Практикалық жұмыс – Металдар мен бейметалдардың жануы

Нұсқаулық:

  1. Қауіпсіздік ережелерін сақтай отырып, магний, көміртек және темір үлгілерін алыңыз.

  2. Әрбір затты жағып, пайда болған оксидтерді бақылаңыз.

  3. Нәтижелерді жазыңыз және түзілген оксидтің түрін анықтаңыз.

Тапсырма: Металдар мен бейметалдардың жануы нәтижесінде түзілген оксидтердің негізгі ерекшеліктерін салыстырыңыз.



Бағалау критерийлері:

  • Металдар мен бейметалдардың жануы нәтижесінде түзілетін оксидтерді біледі.

  • Негіздік және қышқылдық оксидтерді ажырата алады.

  • Оксидтердің химиялық қасиеттерін түсінеді.


Дескрипторлар:

Металдардың жану өнімін дұрыс анықтайды. (1 балл)

Бейметалдардың жану кезінде түзілетін оксид түрін дұрыс атайды. (1 балл)


Дескрипторлар:

  • Әр элементті сәйкес түзілетін оксидпен дұрыс сәйкестендіреді. (әр дұрыс сәйкестікке 1 балл)

Дескрипторлар:

  • Тәжірибе нәтижелерін нақтылап, байқауларын жазады. (1 балл)

  • Металдар мен бейметалдардың жану нәтижесінде түзілген оксидтердің айырмашылығын түсіндіреді. (1 балл)


. дықтар









Қатар бойынша жасақталған тапсырмалар жинағы

30-40мин


«Жеке жұмыс» әдісі арқылы оқушыларды топта жұптасытра отырып тапсырма түрлерін ұсынады

Функционалдық сауаттылыққа негізделген тапсырмалар


Жұптасып пікірлеседі.

-Берілген сұрақтарды жұптасып талқылайды.

-Тапсырманы бірлесіп орындайды

Дескриптор:

- бос орынды дұрыс сөздермен толтырады

-дұрыс жауаптарын белгілейді

-Өз ойын жазады

Жалпы - 6 балл.


Мәтіндік тапсырмалар жинағы

Қосымша 1


40-43мин



Бекіту сұрақтары: Қорытындылау және рефлексия (5 минут)

  • Оқушылар сабақта не үйренгендерін талқылайды.

  • Металдар мен бейметалдардың жану үдерісінде қандай өнімдер түзілетінін қорытындылайды.


Оқушылар берілген сұрақтарға жауаптарын ұсынады

Дескриптор:

-дұрыс жацаптарын айтады-1балл


43-45мин

«Ақылды химиктер » әдісі

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын қабылдайды

Үй тапсырмасы


Оқушылар колбаларға сабақтан алған әсерлерін, түсінген түсінбеген тұстарын жащып кері байланыс жасайды

Мұғалім оқушыларды Сотка әдісі арқылы жинаған балдарын есептеп бағалайды

1-5балл-3

5-7балл-4

8-10балл-5
















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ