Материалдар / Химия мен биология пәнінен интеллектуалды ойын
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Химия мен биология пәнінен интеллектуалды ойын

Материал туралы қысқаша түсінік
Химия пәнінен сабақтан тыс іс шара-интеллектуалдық ойын
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады










«ӨЗ ОЙЫНЫНЫМЫЗ»

ХИМИЯ ЖӘНЕ БИОЛОГИЯ ПӘНДЕРІ БОЙЫНША СЫНЫПТАН ТЫС ІС-ШАРА

әдістемелік әзірлеме


Дайындаған: Беркимбаева А.К.

биология пәнінің мұғалімі,

Кабланова Ж.Н.

Химия пәнінің мұғалімі



























МАЗМҰНЫ



КІРІСПЕ.......................................................................................................................3


ІС-ШАРА ЖОСПАРЫ....……………………………………………………....………4


ІС-ШАРАНЫҢ МАЗМҰНЫ...........…………………………………………...............5


ҚОРЫТЫНДЫ..……………………………………………………………….............


ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ................……………………............


ҚОСЫМШАЛАР …………………………………………………………………































КІРІСПЕ


Қоғамның өмірдің барлық салаларын кеңінен ақпараттандыруға бағдарлануы жаңа, жеке білім беру дәуіріне ауысады. Қоғамның өркендеуі адамның рухани, жеке ресурстарының дамуына, студенттердің барлық қабілеттерін, олардың жеке мүмкіндіктерін дамыту үшін шығармашылық кеңістік құрудың тиімділігіне тікелей байланысты болатыны анық.

Оқушылардың дамуына және жасырын дарындар мен қабілеттерді анықтауға әсер ететін маңызды факторлардың бірі-сыныптан тыс жұмыстар жүйесі. Сабақтан тыс жұмыстардың формалары мен әдістерінің ішінде әр түрлі үйірмелер, конкурстар,олимпиадалар, зерттеу жұмыстары бар.

Соңғы онжылдықта зияткерлік ойындар ерекше басымдыққа ие болды. Пәндік олимпиадалардан, ғылыми конференциялардан айырмашылығы, ойындар Елеулі зияткерлік қызметті жарқын көрініске, қызықты жарысқа, мерекеге айналдыруға мүмкіндік береді.

Зияткерлік ойындардың артықшылығы-олардың негізінде оқу бағдарламасымен қалыптасқан пән бойынша білім емес, "құзыреттілік", яғни адамның өз білімі мен нақты жағдайларда қолдану қабілетін анықтайтын нәрсе жатыр.

Ойындарды өткізудің негізгі мақсаты студенттердің шығармашылық қабілеттерін дамыту, зияткерлік әлеуетін ашу және жаңа таланттарды анықтау болып табылады. Мұндай жарыстарға қатысу студенттердің ой-өрісін кеңейтуге, өз білімін, эрудициясын және логикалық ойлауын қолдануға, шектеулі уақыт жағдайында стандартты емес жағдайда шешім қабылдау қабілетін көрсетуге мүмкіндік береді.

Ойын технологиясы оның қатысушылары-ойыншылары болатын қолайлы жағдайлармен анықталатын тәрбие процесін едәуір күшейтуге мүмкіндік береді. Ойын белсенді тұлғааралық әсер ету үшін тамаша мүмкіндік жасайды, өйткені ойнау серіктестермен өзара әрекеттесуді білдіреді, ойын – бұл қоғамдық және шығармашылық көрініс үшін полигон. Ойын студенттерге бүкіл адамзаттың тәжірибесі мен ой-өрісін бейнелейтін құндылықтар мен ғылыми ұғымдарға қатысу сезімін сезінуге көмектесуі маңызды. Мұндай ойын ойлаушы адамға тән деп ойлауға үйретеді.

Зияткерлік ойындар жеке өзін – өзі көрсету алаңы ретінде студенттерге өз қабілеттерін барынша көрсетуге, өз білімдерінің сапасын тексеруге, ал оқытушыларға дарынды білім алушыларды анықтау, дамыту және қолдау, бәсекеге қабілетті тұлғаны қалыптастыру үшін жағдай жасауға мүмкіндік береді.








ІС-ШАРА ЖОСПАРЫ

Іс-шараның мақсаты- студенттердің ой-өрісін кеңейту, химия және биология сияқты мектеп пәндеріне қызығушылықты дамыту және жандандыру; биология, химия пәнаралық байланыстарын жүзеге асыру.

МІНДЕТІ:

  • оқушыларды танымдық іс-әрекетке ынталандыру;

  • логикалық ойлау мен тапқырлықты дамыту;

  • ой-өрісін кеңейту;

  • біртұтас командада жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру.

  • ізденімпаздыққа, байқағыштыққа, зейінділікке, ұжымшылдыққа тәрбиелеу;

  • ғылыми дүниетанымды қалыптастыру.


КӨРНЕКІЛІКТЕР: интерактивті тақта, презентация.

Түсіндірме жазба.

«Өз ойынымыз» интеграцияланған ойыны білім алушылардың танымдық белсенділігін дамыту үшін қолданылады. Викторина "Есеп және аудит"мамандығының 1 курс оқушыларымен сыныптан тыс іс-шара ретінде өткізіледі. Теледидарда өтетін ойын негізге алынды, бірақ кейбір түзетулер енгізілді.



























ІС-ШАРАНЫҢ МАЗМҰНЫ

Ойын барысы:

Учитель: Қайырлы күн! «Өз ойынымыз» интеллектуалды ойынын бастаймыз. Бүгін біз сіздердің биология және химия саласындағы білімдеріңізді тексеру үшін жиналдық.

Викторинаның барысы

Ойынды бастайық!

Жүргізуші: Сәлеметсіздер ме балалар, ұстаздар және шеберлер!

Сіздерді «Өз ойыны» интерактивті викторинасына қарсы алуға қуаныштымыз.

Біздің викторинамыздың мақсаты – биология және химия білімді кеңінен насихаттау. Викторина «Есеп және аудит» мамандығы бойынша 1 курс студенттері арасында өтеді. Біздің мақсатымыз – қайсыларыңыздың пәндер бойынша көбірек білімі бар екенін анықтау. Әрине, жеңімпаздар дипломдармен марапатталады.

Жүргізуші: Санақ қазылар алқасымен таныстыруға рұқсат етіңіздер.

Жүргізуші: Ендеше викторинамызды бастайық. Бірінші турға қатысушыларды ұсынамын.

Жүргізуші: Ойыншылар дайын. Көрермендер айқайламауларыңызды сұраймыз, өйткені бұл жағдайда жауап есептелмейді және ұпайлар шегеріледі.

Ойын ережесі:

Ойынның мәні мынада: командалар әр түрлі мәндегі сұрақтарға кезекпен жауап береді. Тақырыптың әрбір сұрағының өзіндік мәні бар – ол 100-ден 500 ұпайға дейін өзгереді. Барлығы 6 бөлім бар: Адам, Жануарлар, Химия, Өсімдіктер, Ең жақсы және Ақиқат немесе Жалған.

Жүргізуші гиперсілтемені басу арқылы осы сұрақтың бетіне өтеді. Сұрақ экранда пайда болады және оны жүргізуші дауыстап оқиды. Сұрақ оқылып болғаннан кейін баяндамашы «Бастау» белгісін басып, кері санақ басталады.(60с) Экранда дұрыс жауап пайда болғанша команда сұраққа жауап беруге үлгеруі керек. Дұрыс жауап нәтижесінде командаға «Төкен» ұпайлары бар карточка беріледі. Сұрақтардың таңдалу ретін анықтау үшін ойын басталар алдында жеребе тартуға болады, ойын қандай ретпен ойналады.

«Адам» бөлімі

  1. Қандай элементтің болмауы тіс кариесіне әкеледі?фтор100

  2. Адам гені ненің бөлігі? ДНК 200

  3. Адамның асқазан сөлінде қандай қышқыл бар? Тұз қышқылы 300

  4. Қандағы қант мөлшерін реттейтін ұйқы қышқылы гормоны?инсулин 400

«Жануарлар» бөлімі

  1. Әлемдегі ең ірі жер жыртқышы Ақ аю100

  2. Шамамен 25000 тісі бар жануар? Ұлу 200

  3. Жиіркенішті дауысы бар сұлу құс бұл?павлин 300

  4. Бұрын Қызыл кітапта жануарлардың 4 санаты болған: жойылып кету қаупі төнген, сирек кездесетін, азайып бара жатқан және аз зерттелген. Содан кейін бесінші пайда болды. Қандай? Қалпына келтірілген 400

«Химия» бөлімі

  1. Наполеонның өліміне қандай химиялық элемент себеп болды?мышьяк 100

  2. Бұл элемент «сәулелі» деген сөзден шыққан. Оның барлық қосылыстары өзінің сәулеленуімен жарқырайды. Бұл қандай элемент? РАДИЙ200

  3. (Доктор Окстың көмекшісімен әңгімесі) – Азоттың жетпіс тоғыз бөлігі, оттегінің жиырма бір бөлігі, көмірқышқыл газы және су буы ауыспалы мөлшерде (Ж.Верн. «Доктор Окстың тәжірибесі») Доктор Окс өзінің көмекшісімен не туралы сөйлесті? АУА ТУРАЛЫ300

  4. Әлемдегі ең көп таралған химиялық элемент? СУТЕК 400

« Өсімдік»

  1. Қандай өсімдік әлемнің негізгі көкөнісі болып саналады? ОРАМЖАПЫРАҚ 100

  2. Кеме жасауда қандай ағаш қолданылады? Қарағай 200

  3. ҚАНДАЙ ӨСІМДІКТЕР СУСЫЗ ӨМІР СҮРЕ АЛАДЫ? ОНДАЙ ӨСІМДІКТЕР ЖОҚ 300

  4. Қандай өсімдік жабысқақ мінездің символы болып саналады? түйежапырақ400



«Химия және география» бөлімі

  1. Гаити аралында Х. Колумб 1493 жылы үлкен, тығыз доп ойнаған жергілікті тұрғындарды көрді. Доп жерге соғылып, ауаға жоғары секірді. Ол неден жасалған? КАУЧУКТЕН100

  2. АРГЕНТИНА ЕЛІ ҚАНДАЙ ЭЛЕМЕНТТІҢ АТЫМЕН АТАЛДЫ?Argentum

  3. Ежелгі грек географы Страбон Африканың тереңінде осы металдың құймасы үшін 10 алтын құйма беретін тайпалар өмір сүреді деп жазды. БҰЛ ЭЛЕМЕНТТІ АТАҢЫЗ? ТЕМІР 300

  4. Бірде штурман Джеймс Кук аралдықтарға бір уыс темір ШЕГЕ сыйлады. Бұрын бұл оғаш заттарды көрмеген жергілікті тұрғындар діни қызметкердің кеңесі бойынша оларды жерге көміп тастады. Олар мұны не үшін жасады? Жергілікті тұрғындар жақын арада отырғызылған таяқтардан шеге байламдарымен безендірілген ағаштар өсетінін түсіндірді, олардың көмегімен олар барлық жауларын жеңеді деп ойлады. 500



«Химия және биология» бөлімі

  1. Оның жетіспеушілігі тіс кариесіне әкеледі. Сондықтан оның қосылыстары тіс пасталарына қосылады, кейде ауыз судың құрамына енгізіледі. Оның суда артық болуы денсаулыққа да зиян. Бұл флюорозға әкеледі-эмаль мен сүйек құрылымының өзгеруі, сүйектердің деформациясы. Біз қандай элемент туралы айтып отырмыз? ФТОР 100

  2. Қалақай, ара уы құрамында болатын және құмырсқалар шығаратын қышқылды атаңыз ҚҰМЫРСҚА ҚЫШҚЫЛЫ 200

  3. Бұл қышқыл физикалық жаттығулар кезінде бұлшықеттерде түзіледі. Оның болуы бұлшықеттердегі ауырсыну мен шаршаудың себебі болып табылады. БҰЛ ҚЫШҚЫЛДЫ АТАҢЫЗ СҮТ ҚЫШҚЫЛЫ 300

  4. Бұл элементтің ашылуына мысық жануар қатысады.

Теңіз балдыры осы химиялық элементке бай

Адам ағзасында бұл элемент қалқанша безінде шоғырланған.

Бұл элементті атаңыз ЙОД400

«Ең – Ең» бөлімі

  1. Әлемдегі ең үлкен өрмекші? ТАРАНТУЛА ӨРМЕКШІСІ 100

  2. Жер қыртысында ең көп таралған элемент ОТТЕГІ 200

  3. Ауада ең көп таралған элемент Азот 300

  4. ЖЕРДЕГІ ЕҢ ҮЛКЕН АҒАШ СЕКВОЙЯ 400



«Ақиқат немесе жалған» бөлімі

  1. XIX ғасырда алюминий алтыннан қымбат болғаны рас па? Рас 100

  2. Ең майлы сүт қойдың сүті екені рас па? жоқ, итбалықта 200

  3. Бромның басқа мүшелерге қарағанда мида көп болатыны рас па? Рас 300

  4. Қолтырауындар тереңірек сүңгу үшін тастарды жұтатыны рас па? Рас



СУРЕТТІ ТАҢДАП,СҰРАҚТЫ АШЫҢЫЗ

  1. Алхимиктер отпен тыныс алатын айдаһар ретінде қандай элементті бейнелеген? КҮКІРТ

  2. Кит аулаушылар ұзақ жүзу кезінде суды мұздатып, содан кейін мұздың жоғарғы қабатын ойып алады.

Олар мұны не үшін жасады? Кит аулаушылар ауыз суды осылай дайындады

  1. Жітіқара мекенінде осы элементті қазып табады. Бұл қандай элемент? Алтын

  2. Арқалық қаласында боксит қазып табады. Бұл қоспадан алынатын металды атаңыз? Алюминий

Шара соңында қорытынды шығарылып, жарияланады – қазылар алқасының сөзі

Команда жеңімпаз деп аталады. Әр команда марапатталады.

Мұғалім: Баршаңызға қатысқандарыңыз үшін, білімдеріңізді көрсеткендеріңіз үшін рахмет.

Барлық білім сіздің багажыңызда ұзақ уақыт сақталсын.





Дамудың толық сипаттамасы

Игерілген дағдылар. Ойын барысында оқушылар қарым-қатынас дағдыларын, қиын жағдайда өзін-өзі ұстау дағдыларын игереді, ұзақ мерзімді есте сақтау белсендіріледі, оқушылардың белсенділігі, зейінін бір пәннен екінші пәнге ауыстыра білу. Ойыншылардың да, көрермендердің де эрудициясының артуы.

Мұғалім рөлінің ерекшеліктері. Мұғалімнің міндеті – осы мәселелер бойынша викториналық сұрақтар мен компьютерлік презентация дайындау, ойынға қатысушыларды таңдау, айналымдар арасында үзіліс жасайтын көшбасшылар мен оқушыларды дайындау. Балалардың ойынға деген эмоционалды көңіл-күйін қалыптастыруда мұғалімнің рөлі зор, бұл іс-шараның қызықты, қызу өтуіне, оқушыларға жағымды эмоционалдық қуат беруіне қажет.

Технологиялық ерекшеліктері. Викторинаны өткізу үшін келесі жабдық қажет: компьютер және проектор, компьютерлік презентация «Өз ойыны», ұпайларды санауға арналған сандары бар карталар, ойыншыларға арналған картоннан жасалған әртүрлі түсті «смайликтер», сұрақтарға жауаптары бар викториналық сұрақтар. жүргізуші, көрермендерге арналған шағын викторина сұрақтары , сыйлықтар, дипломдар, сертификаттар, марапаттар (ордендер, медальдар және т.б.).

Ойынның құрылымы:

  • Ойын екі турдан тұрады және «Өз ойыны» (1-қосымша), (2-қосымша), (3-қосымша);

  • Көк айналымда бір сұрақ бар. - «Кот в мешке» және бір сұрақ «өз ойыны» қызыл турда бір сұрақ – «Кот в мешке» және бір сұрақ – «өз ойыны»;

Көк және қызыл айналымдардан кейін қысқа үзіліс – музыкалық үзіліс (немесе аудиториямен ойын) (4-қосымша).

  • Викторинаның барлық қатысушылары сертификаттармен, дипломдармен және бағалы сыйлықтармен марапатталады, ал ойын жеңімпаздары жоғары награда – «I, II, III дәрежелі КОЛБА ОРДЕНИМЕН» (6-қосымша) марапатталады.



Ойынға дайындықты ұйымдастыру. География, химия, биология пәндері бойынша 16 сұрақ дайындау қажет. Сұрақтар төрт қиындық деңгейіне бөлінеді: 10, 20, 30, 40 ұпай. Компьютерлік презентацияға сұрақтарды енгізіңіз. Ойынға қатысушылар өз қалауы бойынша алдын ала таңдалады. Бар болғаны 5-7 ойыншы. Ойынды өткізу үшін 2 баяндамашы қажет, олардың бірі компьютерлік презентацияны басқарады, екіншісі сұрақтар қояды, ойыншылардың ұпайларын есептеу үшін 5 адам – қазылар алқасы (7-қосымша).

Жұмысты ұйымдастыру.

Ойын ережесі. Ойын ережесі «Өз ойыным» телебағдарламасына ұқсас. Ойын екі айналымнан және финалдан тұрады.

Қазылар алқасы ойыншыларды мұқият бақылайды:

    • Қай шабуылшы дұрыс жауапты білсе, қолын көтереді;

    • жанкүйерлер тарапынан ешқандай түсінік болмауы үшін;

    • жинаған ұпай санын сақтайды;

    • жеңімпазды анықтайды

Ойынның ұзақтығы шектеусіз.

ойыншылар: параллельді үйренушілер. Ойыншылардың максималды саны - 5-7 адам (олар әртүрлі сыныптан немесе бір сыныптан болуы мүмкін).

қатысушылардың бірі шығарылымның секторы мен бағасын таңдайды. (Қатысушылардың қайсысы бірінші ойыншы болатынын шешу керек. Ол үшін келесі әрекеттерді орындаңыз: көшбасшы орнатады

Кім бірінші жауап берсе, сол сұрақ бірінші ойыншы болады).

Смайликті бірінші көтерген адам сұраққа жауап береді.

егер қатысушы дұрыс жауап берсе, онда ұпайлар қорытындыланады;

егер қатысушы қате жауап берсе, онда бұл ұпайлар шегерілмейді;

егер қатысушы «кот в мешке» алса, онда сұрақ таңдау үшін ойыншылардың кез келгеніне беріледі, ал сұрақтың санаты мен бағасы белгісіз болса, таңдалған ойыншы сұраққа жауап беруге міндетті (егер барлық ойынға қатысушылар сұрақты жеңе алмады, содан кейін жанкүйерлер сұраққа жауап беруге тырысады ).


«Өз ойыным» сұрақтарына ең көп ставка салған қатысушы жауап береді;

финалдық ойында ставкалар сұрақ оқылған соң жасалады. 1 минуттан кейін қатысушылар жазбаша жауаптарын және ставканың сомасын береді.


! Финалға барлық ойыншылар қатысады. Олар кезекпен (жалпы ұпайға байланысты) бір тақырып қалғанша, олардың пікірінше, тым эрудитті емес тақырыптарды атайды (тақырып мәтінін басу арқылы - мәтін мен сурет жоғалады). Осыдан кейін ойыншылардың әрқайсысына соңғы сұрақтың бағасы тағайындалады (екі раундтың нәтижесінде жиналған ұпайлар сомасынан аспайды). Әрі қарай, қалған фигураны басқан кезде сұрақ пайда болады. Ойыншының жауабы қағазға жазылады.

Ойын барысында интерактивті тақта ойыншылардың жинаған ұпайларын жазып отырады. Ең көп ұпай жинаған қатысушы викторинаны жеңеді.

Материалды жүктеу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!