Материалдар / Химия омж 11-сынып

Химия омж 11-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Химия пəнінен 11-сыныпқа арналған орта мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Желтоқсан 2017
1373
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Химия пәні бойынша орта мерзімді (тарауға) жоспарлау. (11 сынып жаратылыстану –математикалық бағыт, аптасына -2сағат,барлығы 68-сағат)

Сағат саныТарау/сабақ тақырыбы, мақсаты



Күтілетін нәтижеСабақта 7 модульдің қамтылуы\ Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдерҮйрену барысын бағалау (сабақтағы формативті және тарау бойынша суммативті бағалау)Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар
1234567


8І тарау Органикалық химияға кіріспе. Органикалық қосылыстардың химиялық құрылыс теориясы. Тараудың мақсаты:: Органикалық заттардың пайда болу тарихы мен органикалық қосылыстардың химиялық құрылыс теориясы жайлы толық мағлұмат беру.

Тараудың міндеті: 1.Органикалық заттардың пайда болу тарихын өмірмен байланыстыру арқылы меңгерту. 2. Органикалық қосылыстардың химиялық құрылыс теориясын А.Купер Й.Я. Берцелиус, К.Э.Франкланд, А.М. Бутлеровтың ой-пікірлерін, көзқарастары мен байланыстыра отырып мән-мағынасын ұғындыру. Күтілетін нәтиже: 1.Органикалық химияның ғылым ретінде пайда болуы,даму тарихын және маңызын біледі. 2.Органикалық қосылыстардың химиялық құрылыс теориясының негізгі қағидаларын меңгеріп шығады. 1.Жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және оқыту.2.АКТ.3. Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер.4. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.5. Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау.6.Талантты дарынды балаларды оқыту .7.Білім берудегі басқару және көшбасшылық.8. СТО технологиясының стратегиялары .

1.Суммативті бағалау: тест 2.Критериалды бағалау: (бағалау критерийлерін анықтау). 3.Формативті бағалау:топтық, өзара, жеке бағалау; жетон жинау,мадақтау,сағат тілімен бағалау, сенім білдіру,болжам жасамау.Өзін-өзі бағалау: Жұптық бағалау.1.11-сынып Химия Авторлары: Ә.Темірболатова, Н.Нұрахметов, Р.Жұмаділова, С. Әлімжанова 2.«Химия анықтамалығы» №4(48)2015,1-64,Алматы). Республикалық ғылыми-танымдық педагогикалық журнал.3. Химия Әдістемелік нұсқау 11-сынып (жаратылыстану-математикалық бағыт)Авторы: К.Жексембина 4.Интерактивті тақта, компьютер, флипчарт, маркер, түрлі түсті бояу, қарындаш,кестелер,суреттер,сызбанұсқалар,т.б.
111-сабақ. Сабақтың тақырыбы: Органикалық химия –көміртек қосылыстарының химиясы.Мақсаты: Органикалық химия туралы бұрынғы білімдерін негізге ала отырып өз бетімен меңгеруге үйрету.Күтілетін нәтиже: 1.Органикалық заттардың шығу тарихын,қайда,қалай қолдану керектігін біледі. 2. Органикалық заттардың құрамы мен құрылысын, алыну әдістерін және қасиеттерін меңгеріп шығады. 1.Жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және оқыту.2.АКТ.3. Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер.4. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.5. Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау.6.Талантты дарынды балаларды оқыту .7.Білім берудегі басқару және көшбасшылық.8. СТО технологиясының стратегиялары. 1.Суммативті бағалау: тест 2.Критериалды бағалау: (бағалау критерийлерін анықтау). 3.Формативті бағалау:топтық, өзара, жеке бағалау; жетон жинау,мадақтау,сағат тілімен бағалау, сенім білдіру,болжам жасамау.Өзін-өзі бағалау: Жұптық бағалау.1.11-сынып Химия Авторлары: Ә.Темірболатова, Н.Нұрахметов, Р.Жұмаділова, С. Әлімжанова 2.«Химия анықтамалығы» №4(48)2015,1-64,Алматы). Республикалық ғылыми-танымдық педагогикалық журнал.3. Химия Әдістемелік нұсқау 11-сынып (жаратылыстану-математикалық бағыт)Авторы: К.Жексембина 4.Интерактивті тақта, компьютер, флипчарт, маркер, түрлі түсті бояу, қарындаш,суреттер,т.б.
212-сабақСабақтың тақырыбы: Көміртек атомының электрондық құрылысының ерекшеліктері.Сабақтың мақсаты: Оқушыларға көміртек атомының құрылысы ,гибридтену күйіне көшуі,гибридтенген орбитальдар,гибридтену тәсілдері және осыған байланысты көміртек атомының гибридтік күйлерінің түзілуі жөнінде түсініктер беру ,SР32, SР-гибридтенулерінің түзілуін мысалдар келтіріп түсіндіру. Күтілетін нәтиже:1.Көміртек атомының құрылысы ,гибридтену күйіне көшуі,гибридтенген орбитальдар,гибридтену тәсілдерін меңгеріп шығады.2.SР32, SР-гибридтену түрлерін ажырата алады. 1.Жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және оқыту.2.АКТ.3. Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер.4. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.5. Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау.6.Талантты дарынды балаларды оқыту .7.Білім берудегі басқару және көшбасшылық.8. СТО технологиясының стратегиялары .

1.Суммативті бағалау: тест 2.Критериалды бағалау: (бағалау критерийлерін анықтау). 3.Формативті бағалау:топтық, өзара, жеке бағалау; жетон жинау,мадақтау,сағат тілімен бағалау, сенім білдіру,болжам жасамау.Өзін-өзі бағалау: Жұптық бағалау.1.11-сынып Химия Авторлары: Ә.Темірболатова, Н.Нұрахметов, Р.Жұмаділова, С. Әлімжанова 2.«Химия анықтамалығы» №4(48)2015,1-64,Алматы). Республикалық ғылыми-танымдық педагогикалық журнал.3. Химия Әдістемелік нұсқау 11-сынып (жаратылыстану-математикалық бағыт)Авторы: К.Жексембина 4.Интерактивті тақта, компьютер, флипчарт, маркер, түрлі түсті бояу, қарындаш,суреттер,кестелер,сызбанұсқа,т.б.
313-сабақ.Сабақтың тақырыбы:Органикалық қосылыстардағы химиялық байланыс түрі,түзілу механизмі. Сабақтың мақсаты:Органикалық қосылыстардағы химиялық байланыстардың түрлері:дара және еселі,σ-және π-байланыстар ,сондай-ақ ковалентті байланыстың негізгі сипаттамалары σ-және π-түрлерінің түзілуі ерекшеліктері мен радикалдар жөніндегі ұғымдарын жетілдіру.Органикалық қосылыстардың қасиеттерінің олардың құрылысына тәуелділігі жөніндегі көзқарастарын қалыптастыру.Күтілетін нәтиже: 1. Органикалық қосылыстардағы химиялық байланыс түрі,түзілу механизмін меңгеріп шығады. 2. Химиялық байланыс түрлерін , ажырата алады және сызбанұсқасын жаза алады. 1.Жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және оқыту.2.АКТ.3. Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер.4. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.5. Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау.6.Талантты дарынды балаларды оқыту .7.Білім берудегі басқару және көшбасшылық.8. СТО технологиясының стратегиялары .

1.Суммативті бағалау: тест 2.Критериалды бағалау: (бағалау критерийлерін анықтау). 3.Формативті бағалау:топтық, өзара, жеке бағалау; жетон жинау,мадақтау,сағат тілімен бағалау, сенім білдіру,болжам жасамау.Өзін-өзі бағалау: Жұптық бағалау.1.11-сынып Химия Авторлары: Ә.Темірболатова, Н.Нұрахметов, Р.Жұмаділова, С. Әлімжанова 2.«Химия анықтамалығы» №4(48)2015,1-64,Алматы). Республикалық ғылыми-танымдық педагогикалық журнал.3. Химия Әдістемелік нұсқау 11-сынып (жаратылыстану-математикалық бағыт)Авторы: К.Жексембина 4.Интерактивті тақта, компьютер, флипчарт, маркер, түрлі түсті бояу, қарындаш,суреттер,кестелер,т.б.
414 -сабақ. Сабақтың тақырыбы:А.М.Бутлеровтің органикалық қосылыстардың химиялық құрылыс теориясы,оның негізгі қағидалары. Сабақтың мақсаты: Оқушылардың органикалық қосылыстардың құрылыс теориясының негізгі қағидаларымен таныстыру.Органикалық заттардың ерекшеліктерін қарастыру,құрлымдық формулаларды құрастыру дағдыларын қалыптастыру. Күтілетін нәтиже: 1.Органикалық химияның даму тарихының кезеңдерін біледі. 2.Органикалық қосылыстардың химиялық құрылыс теориясы,оның негізгі қағидалары мен изомерлерін ,молекулалық және құрылымдық формулаларын жаза алады.1.Жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және оқыту.2.АКТ.3. Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер.4. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.5. Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау.6.Талантты дарынды балаларды оқыту .7.Білім берудегі басқару және көшбасшылық.8. СТО технологиясының стратегиялары .

1.Суммативті бағалау: тест 2.Критериалды бағалау: (бағалау критерийлерін анықтау). 3.Формативті бағалау:топтық, өзара, жеке бағалау; жетон жинау,мадақтау,сағат тілімен бағалау, сенім білдіру,болжам жасамау.Өзін-өзі бағалау: Жұптық бағалау.1.11-сынып Химия Авторлары: Ә.Темірболатова, Н.Нұрахметов, Р.Жұмаділова, С. Әлімжанова 2.«Химия анықтамалығы» №4(48)2015,1-64,Алматы). Республикалық ғылыми-танымдық педагогикалық журнал.3. Химия Әдістемелік нұсқау 11-сынып (жаратылыстану-математикалық бағыт)Авторы: К.Жексембина 4.Интерактивті тақта, компьютер, флипчарт, маркер, түрлі түсті бояу, қарындаш,суреттер,кесте,т.б.


5
1 5-сабақ. Сабақтың тақырыбы: Органикалық қосылыстардың жіктелуі мен номенклатурасы . Сабақтың мақсаты: Органикалық заттардың жіктелуіне,реакциялардың жүру механизмдеріне және әр алуан кластарға жататын заттардың атауларына сәйкес жіктелуіне оқушылардың назарын аудару. Органикалық заттардың жіктелуі мен атаулары туралы білімдерін дамыту. Күтілетін нәтиже: 1. Органикалық қосылыстардың құрамы мен құрлысына қарай жіктелуін біледі. 2. Органикалық заттардың алыну тарихымен ,қосылыстардың гомология -лық қатарлары бойынша атай алады.1.Жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және оқыту.2.АКТ.3. Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер.4. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.5. Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау.6.Талантты дарынды балаларды оқыту .7.Білім берудегі басқару және көшбасшылық.8. СТО технологиясының стратегиялары .

1.Суммативті бағалау: тест 2.Критериалды бағалау: (бағалау критерийлерін анықтау). 3.Формативті бағалау:топтық, өзара, жеке бағалау; жетон жинау,мадақтау,сағат тілімен бағалау, сенім білдіру,болжам жасамау.Өзін-өзі бағалау: Жұптық бағалау.1.11-сынып Химия Авторлары: Ә.Темірболатова, Н.Нұрахметов, Р.Жұмаділова, С. Әлімжанова 2.«Химия анықтамалығы» №4(48)2015,1-64,Алматы). Республикалық ғылыми-танымдық педагогикалық журнал.3. Химия Әдістемелік нұсқау 11-сынып (жаратылыстану-математикалық бағыт)Авторы: К.Жексембина 4.Интерактивті тақта, Компьютер, флипчарт, маркер, түрлі түсті бояу, қарындаш, эктрондық оқулық,кесте,сызбанұсқа,т.б.
6

6-сабақ. Сабақтың тақырыбы: Химияны дамытудағы Қазақстандық ғалымдардың үлестері. Сабақтың мақсаты: Әр кезеңдегі Қазақстан ғылымдарының жетістіктері мен өнертапқыштардың еңбектерімен таныс болу.Оқушыларды химия ғылымының басқа жаратылыстану ғылымдары арасында алатын орнымен таныстырып,маңызы,қолданылу салалары жөнінде мағлұматтар беру.Химия ғылымы жетістіктеріне тоқталып, ,оқушыларға ғылыми-материалистік тәрбие беру,оқушыларға ғылыми-материалистік тәрбие беру,отандас ғалымдардың еңбектері жөнінде айту.Күтілетін нәтиже:1.Қазақстанда органикалық химияны дамытуға өз үлестерін қосқан ғалымдарды атай алады.2.Химияны дамытудағы Қазақстандық ғалымдардың еңбектерімен танысады..2.Қазақстанда органикалық химияның қай салалары жоғары дәрежеде дамып келе жатқаның меңгеріп шығады . 1.Жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және оқыту.2.АКТ.3. Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер.4. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.5. Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау.6.Талантты дарынды балаларды оқыту .7.Білім берудегі басқару және көшбасшылық.8. СТО технологиясының стратегиялары .

1.Суммативті бағалау: тест 2.Критериалды бағалау: (бағалау критерийлерін анықтау) 770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ