Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
химия пәнінен ұзақ мерзімді жоспар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Б.Момышұлы атындағы Алматы Республикалық әскери мектеп-интернатының химия пәнінің мұғалімі Жургенбаева Жанар Казанкаповнаның 11-сыныптарға арналған орта мерзімді жоспары
Р/с |
Сабақтың тақырыбы |
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары |
Оқуда қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Бүкіл оқушылар оқып-білгенін қайдан білесіз |
Оқып үйренудің нәтижесі |
Үйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау |
Бүкіл қоса есептегенде дарынды баламен жұмыс |
Қолданыл ған әдебиеттер |
|
Органикалық химияға кіріспе. Органикалық қосылыстардың құрылыс теориясы |
1.Білу: Элементтің таңбасын, ПЖ орнын білу. 2. Түсіну:Элементтің қасиеттерін түсіну. 3. Қолдану: ХЭПЗ өмірде элементке сипаттама беруде және қажет жерде қолдану. 4. Талдау: Металдар мен бейметалдарды басқа элементтермен салыстыра отырып талдау. 5. Жинақтау: ХЭПЖ туралы білімін жинақтау. 6. Бағалау: ПЗ және ХЭПЖ өмірдегі маңыздылығын бағалау |
1. психологиялық ахуал қалыптастыру (көңілді музыка арқылы) 2.Топтастыру(химиялық суреттер арқылы) 3.Тақырыпты ашу ( элементтің ПЖ орынын анықтау) 4.Мәтінді түсіндіру,топтық жұмыс 5. Топтық жұмыс элементтің қолданылатын аймағын интернеттен іздеу 6.Периодтық кестемен жұмыс-элементтерді салыстыру,жұптық жұмыс 7. Жеке жұмыс-элементтің қолданылу аймағы туралы сурет салу . 8.Үш түрлі тапсырма беру, блум таксономиясы бойынша тапсырма беру 9.Рефлексия 10.Жұмыс дәптерін толтыру |
1. Постерлер 2.жұмыс дәптері 3.жұптық жұмыс парағы 4.Жеке жұмыс парағы 5.Блум бойынша тапсырмаларды орындау парағы 6.Рефлексия |
1. Элементтің, орнын білетін болады. 2.ХЭПЖ бойынша қасиеттерін түсінеді. 3. Элементтің өмірде қолданылатын жерін білетін болады. 4. Элементтің басқа элементтерден ажырата білетін болады. 5. ХЭПЖ туралы білімі қалыптасады. 6. ХЭПЖ және ПЗ өмірдегі маңыздылығына баға беретін болады |
1.Шапалақ 2.Критерий арқылы 3.Бас бармақ 4.Бағдаршам 5.Екі жұлдыз, бір ұсыныс |
1. Деңгейлік тапсырма 2. Тест 3. ХЭПЖ жүйесі арқылы элементтің алдын ала қасиеттерін анықтау 4. Шығармашылық жұмыс 5. А,В,С тапсырмалар |
1.Химия оқулығы-10 сынып 2.Интернет 3. Химик анықтамалығы 4. Химия есептер жинағы 5. Преподавание химии-журнал 6. Химия мектепте |
|
Көмірсутектер мен олардың табиғи көздері |
1.Білу: Химиялық байланыс түрлерін білу. 2. Түсіну: Заттар қасиеттері қасиеттерін кристалдық торға тәуелдігін түсіну. 3. Қолдану: Химиялық байланысқа байланысты есептер шығаруда қолдану 4. Талдау: Химиялық байланыс түрлеріне және гибридтік күйлерге талдау. 5. Жинақтау: Зат құрлысы туралы білімін жинақтау. 6. Бағалау: Химиялық байланыстың өмірдегі маңыздылығын бағалау |
1.Ынтымақтастық атмосферасын құру (Мен сізді таныстырғым келеді) 2.Өткен сабақты қайталау(сұрақтар қою, иә, жоқ тестісі) 3. Тақырыпты ашу(зертханалық жұмыс жасау) 4. Топқа бөлу(қосылыстар арқылы) 5. Топтық жұмыс:джигсо-2 әдісі арқылы 6. Сыни сұрақтар қою 7. Блум таксономиясы(жеке жұмыс) 8. Кері байланыс |
1. Деңгейлік тапсырмалар 2. Тест 3. Постерлер 4. Бақылаушы парағы 5. Шығармашы лық жұмыс парағы 6. А,В,С тапсырмалар 7. Кері байланыс парағы |
1. Химиялық байланыс түрлерін білетін болады. 2. Заттың кристалдық торлары арқылы қасиеттерін түсінеді. 3. Химиялық байланыстың өмірде қолданылатын жерін білетін болады. 4. Химиялық байланыстың қасиеттерін білетін болады. 5. Химиялық байланыс туралы білімі қалыптасады. |
1. Жұлдызшалар 2. Критерий арқылы 3. Шапалақ 4. Басбармақ арқылы 5. Екі жұлдыз, бір ұсыныс |
1. Деңгейлік тапсырма 2. Тест 3. Заттың гибридтік күйі арқылы элементтің алдын ала қасиеттерін анықтау 4. Шығармашылық жұмыс |
1.Химия оқулығы-10 сынып 2.Интернет 3. Химик анықтамалығы 4. Химия есептер жинағы 5. Преподавание химии-журнал 6. Химия мектепте |
|
Оттекті органикалық қосылыстар |
1.Білу: Ххимиялық реакция жылдамдығын білу. 2. Түсіну: Химиялық реакция жылдамдығына әсер етуші факторларға тәуелділігін заттар қасиеттері кристалдық торға тәуелдігін түсіну. 3. Қолдану: Химиялық жылдамдыққа байланысты есептер шығаруда қолдану 4. Талдау: Өндірістік үрдістерге талдау. 5. Жинақтау: Химиялық реакция заңдылықтары туралы білімін жинақтау. 6. Бағалау: Химиялық байланыстың өмірдегі маңыздылығын бағалау |
1.Ынтымақтастық атмосферасын құру(Джозеф әдісі) 2. Өткен тақырыпты қайталау:а)сұрақтар түрлері арқылы;ә)деңгейлік тапсырмалар; б)тест 3. Топқа бөлу:конфеттер арқылы 4. Тақырыпты ашу:әңгіме арқылы 5. Мәтінмен жұмыс(Шағын жұмыс тобын құру) 6.Жұптық жұмыс:а)берілген заттар ішінен метелдар мен бейметалдарды табу;б)интернеттен видео көріп, екеу ара талқылау 7. Сыни сұрақтар қою 8. Шығармашылық жұмыс: әңгіме, мақал-мәтел, ребус, 5 жолды тұжырым 9. Жеке жұмыс: оқушылық, эвристикалық, шығармашылық тапсырмалар 10. Үйге тапсырма 11. Кері байланыс |
1. Постерлер 2.жұмыс дәптері 3.жұптық жұмыс парағы 4.Жеке жұмыс парағы 5.Үш түрлі тапсырманы орындау парағы 6.Блум бойынша тапсырмаларды орындау парағы 7.Рефлексия |
1. Химиялық реакция жылдамдығына әсер етуші факторларды білетін болады. 2. Заттың кристалдық торлары арқылы қасиеттерін түсінеді. 3. Химиялық жылдамдықтың өмірде қолданылатын жерін білетін болады. 4. Үрдістерді басқаруда химиялық реакцияның заңдылықтарын білетін болады. 5. Химиялық реакцияның заңдылықтары туралы білімі қалыптасады. |
1.Шапалақ 2.Критерий арқылы 3.Бас бармақ 4.Бағдаршам 5.Екі жұлдыз, бір ұсыныс |
1. Деңгейлік тапсырма 2. Тест 3. Заттың гибридтік күйі арқылы элементтің алдын ала қасиеттерін анықтау 4. Шығармашылық жұмыс |
|
|
4. Азотты органикалық қосылыстар. Гетероциклді қосылыстар. Нуклеин қышқылдары |
1. Білу. Негізгі топша металдары мен бейметалдардың атом құрылысын. 2. Түсіну: Металдар мен бейметалдардың атом құрылысын салыстырмалы сипаттамасын түсіну. 3. Қолдану: Металдар мен бейметалдардың физика химиялық сипаттамаларында ХЭПЖ және ПЗ қолдану. 4. Талдау: Металдардың электрохимиялық кернеу қатары арқылы металдардың химиялық қасиеттерін талдау. 5. Жинақтау: Металдар мен олардың қосылыстарының қасиеттерінің период және топ бойынша өзгеруі туралы білім жинақтау. 6. Бағалау: Металдар мен бейметалдардың адам өміріндегі маңызыдылығн бағалау |
1.Ынтымақтастық атмосферасын құру(Джозеф әдісі) 2. Өткен тақырыпты қайталау:а)сұрақтар түрлері арқылы;ә)деңгейлік тапсырмалар; б)тест 3. Топқа бөлу:конфеттер арқылы 4. Тақырыпты ашу:әңгіме арқылы 5. Мәтінмен жұмыс(Шағын жұмыс тобын құру) 6.Жұптық жұмыс:а)берілген заттар ішінен метелдар мен бейметалдарды табу;б)интернеттен видео көріп, екеу ара талқылау 7. Сыни сұрақтар қою 8. Шығармашылық жұмыс: әңгіме, мақал-мәтел, ребус, 5 жолды тұжырым 9. Жеке жұмыс: оқушылық, эвристикалық, шығармашылық тапсырмалар 10. Үйге тапсырма 11. Кері байланыс |
1. Постерлер 2.жұмыс дәптері 3.жұптық жұмыс парағы 4.Жеке жұмыс парағы 5.Үш түрлі тапсырманы орындау парағы 6.Блум бойынша тапсырмаларды орындау парағы 7.Рефлексия |
1. Металдардың ХЭПЖ орнын, атом құрылысын, сипаттамаларын білді. 2.Атомдық және кристалдық құрылыстарының ерекшеліктерін білді. 3. Атомдар мен иондардың белсенділігі жайлы білді. Металдар мен олардың құймаларын алу әдістерін білді. Металдар мен қосылыстарының Қазақстандағы кен орындарын танып білді. |
1.Шапалақ 2.Критерий арқылы 3.Бас бармақ 4.Бағдаршам 5.Екі жұлдыз, бір ұсыныс |
1. Деңгейлік тапсырма 2. Тест 3. Заттың гибридтік күйі арқылы элементтің алдын ала қасиеттерін анықтау 4. Шығармашылық жұмыс |
1.Химия оқулығы-10 сынып
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |