Химиялық байланыс. Ковалентті байланыс

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Химиялық байланыс. Ковалентті байланыс

Материал туралы қысқаша түсінік
химия пәнінен ұстаздарға
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары



Мектебі

Пәні: Химия


Мұғалімніңаты-жөні: 


Сабақтың тақырыбы

Химиялық байланыс. Ковалентті байланыс


Сынып:

Күні:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Осы сабақта

қол жеткізілетін

оқу мақсаттары

8.1.4.1 электртерістілік ұғымы негізінде атомдар арасындағы ковалентті байланыстың түзілуін түсіндіру

Сабақ мақсаттары


  • Электртерістілік ұғымының анықтамасын айқындай алады;

  • электртерістілік заңдылықтарының өзгерісін сипаттай алады;

  • электртерістілік ұғымы негізінде атомдар арасында түзілген ковалентті байланыстың полюсті және полюссіз екендігін ажырата алады;

Жетістік

критерийлері

  • Электртерістілік ұғымының анықтамасын айқындайды;

  • электртерістілік заңдылықтарының өзгерісін сипаттайды;

  • электртерістілік ұғымы негізінде атомдар арасында түзілген ковалентті байланыстың полюсті және полюссіз екендігін ажыратады;

Тілдікмақсаттар




Оқушылар жаңа сөздерді түсінгенін көрсету үшін, оларды қатесіз пайдалану қажет

Пәнге қатысты лексика мен терминология

Атомдық, молекуалалық, иондық, металдық. кристалл торлар.

Атомдық/ молекулалық/ иондық кристалл торлардың түйіндерінде атомдар/молекулалар/иондар орналасады.

Металдық кристалл тор кристалл торлардың түйіндерінде атомдар/ иондар орналасқан тор, олардың арасында бос күйінде ............. қозғалады.

Х затының кристалдық торы ....... , яғни физикалық қасиеттері төмендегідей ..................



АКТ қолданудағдылары

Powerpoint





Сабақбарысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Жоспарланғаніс-әрекеттер

Ресурстар

Сабақтың басы

0-2 мин

Ұйымдастыру.

І. Сыныпта ынтымақтастық атмосферасы мен бірлескен оқу ортасын құру



Презентация



Миға шабуыл

2-4 мин







5-9 мин













Сабақтың ортасы











9-20 мин









































20- 26 мин











26-33 мин







34 -38 мин




Проблемалық сұрақ:

Берілген Н2 және НСl молекулаларының электрон бұлттарын салыстырыңыз. Неліктен олар ерекшеленеді?
















Оқушылар Н2 молекуласында электрон тығыздығы теңдей таралған, ал НCl молекуласында электрон тығыздығы хлор атомына қарай ығысқан деген қорытындыға келуі қажет.


Мұғалім осыған байланысты ковалентті байланыс полюсті және полюссіз болып екіге бөлінетіндігін айтады.


Мұғалім: Ковалентті байланыстың полюсті немесе полюссіз екендігін қалай ажыратамыз? Оқушылар жауаптарына сүйене отырып мұғалім жаңа ұғымды «электртеірістілік» енгізеді.Оқушылармен бірлесе отырып электртерістілік ұғымының анықтамасын құрастырады.


Электртерістілік – химиялық байланыс кезінде атомдардың өзіне электрон тарту қабілеті.


Элементтердің салыстырмалы электртерістілігі












Элетртерістілік период және топ бойынша қалай өзгеретіндігін сиптаттаңыз?


Оқушылар жұпта өзара ақылдасып, электртерістілік период бойынша солдан оңға қарай артады және топ бойынша жоғарыдан төменге қарай кемиді деген қорытындыға келеді.


Оқушылар түсінігін толықтыру мақсатында төмендегідей сұрақтар қойылады.


Электртерістілігі ең жоғары элемент _______


Электртерістілігі ең төмен элемент_______


Электртерістілік мәні нөлге элементтер тобы ____


Жұптық жұмыс: Оқушылар жұпта элементтердің салыстырмалы электртерістілік мәндерін пайдаланып молекуланың ковалентті полюсті немесе полюссіз екендігін анықтайды.





Активити : Оқушыларға қызыл және жасыл түсті карточкаады ұсыныңыз. Оқушылар егер молекула құрамында

ковалентті полюсті байланыс болса қызыл түсті ,

ал ковалентті полюссіз байланыс болса жасыл түсті көрсететінін ескертіңіз.


Жеке жұмыс:

Оқушылар жұмыс парағындағы тапсырмаларды жеке орындайды.



http://foxford.ru/wiki/himiya/zakonomernosti-izmeneniya-svoystv-elementov-i-ih-soedineniy-po-periodam-i-gruppam






Сабақтың

соңы

38-40 мин




Рефлексия

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

- ненібілдім, неніүйрендім

- нені толық түсінбедім

- немен жұмысты жалғастыру қажет





Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қ

андай міндет қоюдыжоспарлапотырсыз?

Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз?

Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы


Оқушылар:




Жалпыбаға

Сабақтыңжақсыөткенекіаспектісі (оқытутуралыда, оқутуралыдаойланыңыз)?

1:

2:

Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
07.02.2019
1240
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі