Ұйымдас
тыру
Топтастыру
(2 мин
)
|
Оқушылармен
сәлемдесу,түгендеу.Оқушыларды
түрлі түсті
колба суреттері көмегімен 3 топқа бөлемін.
I топ
–
Сілтілік металдар
II топ
–
Галогендер
III топ
– Инертті
газдар
|
Әр тор бір біріне
жағымды
тілектер
айтады.
Оқушылар түрлі түсті колба
суреттері бойынша топтарға бөлінеді
|
|
Түрлі-түсті
колба
суреттері


|
Сабақтың
басы
(5
мин)
-өткенді
қайталау
-жаңа тақырыпты ашу үшін ойды
шоғырлан
дыру
|
Тапсырма:Алдыңғы білімді тексеру
үшін.
Spinner платформасы бойынша
төмендегі сұрақтарды беремін.
1. Период дегеніміз не? Период
нешеге бөлінеді?
2. Топ дегеніміз не? Топ
нешеге жіктеледі?
3. Периодтық заң қай жылы
ашылды?
4. Периодтық жүйенің
анықтамасы?
5. Периодтық жүйені ашуға өз
үлестерін қосқан ғалымдар?
6. Перидтық жүйедегі рет саны
нені білдіреді?
|
Оқушылар барабан айналдыру
бойынша бағдарша тоқтаған сұрақтарға жауап
береді
|
Мадақтау:
Жарайсың!
|
Spinner платформасы
|
Сабақтың
ортасы
- жаңа тақырып мазмұнын
ашу
(25
мин)
|
«Пазл»
әдісімен
жаңа сабақ тақырыбын ашу.
Бүгінгі сабақ тақырыбын ашу
мақсатында периодтық жүйеге байланысты бірнеше сұрақтар
қоямын.
Оқушыларды сабақтың
тақырыбымен таныстыру, сабақ мақсатын қою, бағалау критерийлерімен
таныстырам
«Кинометафора»
әдісі арқылы бейнежазба
көрсетіледі.
1-тапсырма: Топтық
жұмыс
Ақпаратты жинау
мақсатында «Insert» әдісі арқылы жаңа тақырыппен
танысып, кестені толтырыңыз.
Анықтамасы
|
Формуласы
|
Қасиеттері
|
Сызбасы
|
|
|
|
|
Дескриптор
.Жалпы – 4 балл
-Анықтамасын
айтады;
-Формуласын
жазады;
-Қасиеттерін
сипаттайды;
-Элемент қосылыстарының
суретін салады
Көрсетілім: Осы заттарды күнделікті өмірде
қолданамыз. Бұл заттардың құрамына қандай элементтер
кіреді?
2-тапсырма: Жұптық
жұмыс Функционалды сауаттылықты
дамыту тапсырмасы.
Заттың
аты
|
Қасиеттері
|
Қолданылуы
|
Сабын
|
|
|
Иод
|
|
|
Ас
тұзы
|
|
|
Дескриптор. Жалпы-1
балл
-Күнделікті өмірде қолданатын
заттардың қасиеттерін сипаттайды;
3 -тапсырма «Химиялық
құрақ» әдісі бойынша жұптық жұмыс
орындайды.
Дескриптор. Жалпы-1
балл
-Табиғи ұялас элементтерді
таңбасы арқылы ажыратады.
|
Оқушылар периодтық кестені
қолданып элемент терді табады.
Жаңа сабақ тақырыбын
дәптерлеріне жазады.
-Видеоны мұқият көріп, назар
аударады, жаңа мәлімметтер мен
танысады.
Бейне жазбадан және оқулықтан
алған ақпаратты жинақтайды,кестені
толтырады.
1 топ: Сілтілік
металдар
2-топ:Галогендер
3-топ:Инертті
газдар
Оқушылар экспериментте
зерттелген заттардың мысалында кестені
толтырады.
Заттардың қасиеттерін
зерделеп, тапсырмаларды жұмыс парағына
жазады
«Сәйкес элемент таңбаларын
тауып құрақ құрайды.
|
ҚБ: Әр топ бірін-бірі
бағалайды
Дескриптор арқылы
бағаланады
ҚБ. Әр жұптағы оқушыны келесі
жұптағы оқушылар бағалайды.
ҚБ:
Жарайсың!
Керемет!
|
Оқулық 83-87
беттер
Видео
ролик
табиғи ұяластар - YouTube
А3 қағаз,
маркерлер
Сілтілік металл натрий мен
калий тұздары, Ас тұзы, Хлордың қосылыстары ағартқыш заттар, иод
ерітіндісі, гирлиянда.
Ою суреті бар элемент
таңбалары жазылған түрлі- түсті
карточкалар
|
Сабақты
қорытындылау.
(10
мин)
|
ЖИ: И.Я.
Берцелиус
- Қандай ұқсас элемент
топтарымен таңыстыңыздар?
- Осы элементтерді бір топқа
орналастырған себебін түсіңдір?
Жеке
жұмыс: «bilim class» платформасы арқылы
тест сұрақтар мен сәйкестендіру тапсырмаларын
беру
1.Сілтілік металдар орналасқан
қатар: A) Be, Mg, Ca, Sr
Ә) Li,Na, K,Rb, Cs,Fr
Б) F,CI,Br,I
2.Натрий үшін дұрыс тұжырымды
тап:
А) Натрий -жұмсақ
металл
Ә) Натрий-
галоген
Б) Натрий -өте белсенді
металл
3) Галогендер орналасқан
қатар:
A) Be, Mg, Ca,
Sr
Ә) Li,Na, K,Rb, Cs,Fr
Б) F,CI,Br,I
4) Инертті газдар орналасқан
қатар: A) Be, Mg, Ca, Sr
Ә) Li,Na, K,Rb, Cs,Fr
Б) F,CI,Br,I
|
И.Я. Берцелиустің сұрақтарына
жауап береді.
Әр оқушыға жұмыс парағын беру
және де дұрыс жауабын тақтадан өздері қарап
тексереді
|
Бағалау:
Мониторинг арқылы
өз -өзін
тексереді
Әр дұрыс
жауапқа- 1
балл
|
Презентация
ttps://bilimclass.kz платформасы
|
Сабақтың
соңы
(3
мин)
Рефлекция
Үй
тапсырмасы
|
Рефлексия: «Ерітінділер»
Жасыл түс: өте жақсы
түсіндім
Сары түс: орташа түсіндім
Қызыл түс: мүлдем
түсінбедім
Үй
тапсырамы: :
§15, 86 бет
№ 5,6 жаттығу
|
Оқушылар
тақтадағы
колба суретіндегі 3 түрлі
түстің біреуін таңдап кері байланыс
жасайды.
|
Белсене қатысқан
оқушыларды
1-10 балдық жүйе бойынша
бағалау.
|
Колба
суреттері

|