Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
7
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
(Ұ) Амандасу,
түгендеу .
Топтастыру Мозайканы
құрастыру арқылы жүзеге асады.
1. Сілтілік
металдар
2.
Гологендер
3. Инертті
газдар
|
Оқушыларды топтарға
біріктіруді ұйымдастыру:
«Мозайка»
әдісі
1. Период номері нені
көрсетеді?
2. Периодтық жүйе
дегеніміз не?
3. Период нешеге
бөлінеді және қалай аталады?
4. Топ нешеге жіктеледі
және қалай аталады?
5. Топ номері нені
көрсетеді?
6. Период номері нені
көрсетеді?
7. Д.И.Менделеевтің
периодтық жүйеге берген анықтамасы
8. Периодтық жүйенің
заманауи анықтамасы
9. Период дегеніміз
не?
10. Топ дегеніміз
не?
11. Период пен топта
элементтердің қасиеттері қалай
өзгереді?
12. Атом неден
тұрады?
13. Электронның зараяды
қандай?
14. Көміртек
элементінің периодтық жүйедегі орны
15. Реттік номері 8
элементті периодтық жүйедегі орны бойынша
сипатта
16. Бейметалдар қайда
орналасқан?
17.Металдар қайда
орналасқан?
|
Мақсаты: оқушылардың сабаққа
дайындық деңгейін тексеру
Оқушыларға бағалау
парағы беріледі.
.
Дескриптор: Жалпы - 3
балл
1. Периодтық жүйеге
анықтама береді
2. Период туралы
біледі
3. Топ туралы
біледі
|
Мозайка суреттер,
сұрақтар
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
5
минут
|
Жаңа тақырып
« Химиялық
элементтердің табиғи ұяластары және олардың
қасиеттері »
Бүгінгі сабағымыздың мақсаты:
химиялық қасиеттері
ұқсас элементтердің бір топқа жататындығын
дәлелдеу;
химиялық элементтердің
табиғи ұяластарын білу және сілтілік металдар, галогендер, инертті
элементтердің ұяластарына мысалдар
келтіру
Бейне көрсетілім
көрсету
Қысқаша қосымша мәліметтер
беру
|
Оқушылармен бірге сабақтың мақсатын
айқындау
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни
ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады.
Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және
сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
|
Бейне көрсетілім
Презентация
|
Топтық
жұмыс
«Қажетіңді ал»
әдісі
15
минут
|
Оқулықта берілген
тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
1. Топтық жұмыс
Оқулықтағы
1 тапсырма
«Сілтілік металдар» тобына
2-тапсырма
«Гологендер» тобына
4-тапсырма
«Инертті газдар» тобына
беріледі
|
Дескриптор: Жалпы – 3
балл.
1. Оқулықтағы мәтінмен
жұмыс істейді
2. Керекті ақпаратты
саралау алады.
3. Сұрақтарға жауап
береді
|
8-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
Жұптық
жұмыс
«Жұптас – есепте –
бөліс» әдісі
1 0м
инут
|
Оқулықта берілген
тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
Оқулықта берілген №7, 8
тапсырмаларды дәптерге орындайды
|
Дескриптор: Жалпы - 3
балл
1. Молекулалық
формуласын дұрыс құрастырады
2. Оның молекулалық
массасын дұрыс есептейді
3. Қажетті реакция
теңдеуін дұрыс жазады.
|
8-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
Жеке
жұмыс
3
минут
|
Саралау
тапсырмалары
Ерекше білім беруді
қажет ететін оқушыларға Оқулықта берілген ғалымның өмірінен ақпарат
беріңіздер
Дарынды оқушыға №1
есепті шығару
|
Ақжарқын, Дамир,
Мирас Ғалымның өмірі туралы
айтады
Шұғыла есеп
шығарады
|
Дескриптор: Жалпы –
1балл.
1. Ғалым өмірі туралы
айтады
2. Есеп
шығарады
|
|
Сабақты
бекіту
5
минут
«Сәйкестікті тап»
әдісі
|
Оқулықта берілген № 6
тапсырма
|
№6 тапсырманы
дәптерге орындайды
|
Дескриптор: Жалпы - 1
балл
1. Элемент пен оның
табиғи ұяластары арасындағы сәйкестікті
табады
|
8-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
5
мин.
|
«Ақылды химиктер»
әдісі
Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты:Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі:Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
«Маған бәрі
түсінікті»
«Маған әліде
түсініксіз»
«Мен ештеңе
түсінбедім»
Үй
тапсырмасы:
33-параграф,
9-
тапсырма
|
1-10 баллдық жүйе
бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігін бағлау парағымен
салыстыра отырып бағаланады.
|
|