Химиялық тепе теңдік. Химиялық реакциялардың жылдамдығы.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Химиялық тепе теңдік. Химиялық реакциялардың жылдамдығы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Кіріспе Аналитикалық химия химиялық жүйелердің құрамы мен құрылымын анықтау тәсілдерін зерттейтін ғылым; ол бейорганикалық, физикалық, органикалық химиялармен қатар химия ғылымының тарауы болып есептеледі. Талдаудың химиялық әдістері – аналитикалық химия пәнінің бір бөлімі болып табылады. Аналитикалық химия көптеген ғылымдармен, мысалы: физика, биология, медицина, металлургия, геологиямен тығыз байланыста. Және ол осы ғылымдардың дамуына мүмкіндік туғыза отыра, физикалық, математикалық, биологиялық әдістерді қолдану арқылы өзінің де мүмкіншілігін арттырады
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы


Ішкі энергия. Ішкі энергияны өзгерту тәсілдері.

Жалпы мақсаты


Оқушыларға идеал газдың ішкі энергиясы, ішкі энергияны өзгертудің тәсілдері туралы білімді өз беттерімен іздену мүмкіндіктері арқылы қалыптастыру , бір атомды, екі атомды, көп атомды идеал газдың ішкі энергиясы формулаларына есеп шығару дағдысын дамыту.

Ресурстар


Интерактивті тақта, маркерлер, стикерлер, постерлер, оқулық, бағалау парағы, электрондық оқулық (10 сынып), бейнематериал, тапсырмалары бар парақшалар .


Күтілетін нәтиже


Оқушылар ішкі энергия, ішкі энергияны өзгертудің тәсілдері, термодинамиканың І заңы туралы толық мәліметті біледі, .

Негізгі идеялар


Дененің ішкі энергиясы деп оның барлық микробөлшектерінің сол дененің массалар центріне қатысты хаостық қозғалысының кинетикалық энергиясы мен өзара әрекеттесу , яғни потенциалдық энергиясының қосындысына тең болады.


Әдістер



Сергіту.

«Миға шабуыл»

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі


Жұмыс формалары

Тапсырмалар


1. Қызығушылығын ояту. Миға шабуыл .Сұрақтар арқылы

2.Топтық жұмыс Мәтінмен жұмыс. «Ойлан. Жұптас. Бөліс» әдісі

3.Жұптық жұмыс . Формулалар сөйлейді

4.Жеке тапсырма . Есептер шығару



Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары (мұғалім және оқушы немен айналысады) :



Сабақ кезеңдері


Әдістер


Мұғалімнің іс- әрекеті


Оқушының іс- әрекеті


1


Ұйымдастыру кезеңі

(4 минут)



Сергіту «Молекулалар мен атомдар» ойыны.






«Топқа бөлу»


Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу, зейінін сабаққа аудару.



Ойынның аяқталуы бойынша оқушыларды топқа бөлу.



Оқушылар атом дегенде ажырайды, молекула дегенде бірігеді



Оқушылар екі топқа бөлінеді.




2


Үй тапсырмасын сұрау

(5 минут)


«Менің түсінгенім...»




Оқушылардан осы ойын түрі арқылы үйге берілген тапсырманы сұрау.


Оқушылар бір параққа жауаптарын жазады .


3


Қызығушылығын ояту (4 минут).


«Миға шабуыл».

«Сұрақтар» арқылы





Сұрақтар:

1.Дененің ішкі энергиясы деген не?

2.Дененің ішкі энергиясын қандай тәсілдермен өзгертуге болады?

3. Бөлме температура- сындағы массалары 100 г және 600 г пішіндері бірдей екі жез таяқша бірдей уақытқа ыстық суға батырылған. Олардың ішкі энергиялары өзгерді ме?

4. Жұмыс кезінде қолара неліктен қызады ?

5. Денемен жұмыс істегенде, жылу берілгенде, дененің ішкі энергиясының артқанын көрсететін мысалдар келтіріңдер.

6. Егер мыс сымды темір төске қойып соққыласа немесе белгілі бір жерінен ерсілі-қарсылы тез майыстырса, ол қатты қызып кетеді. Осы құбылысты түсіндіріңдер.

7. Арқанға жабысып немесе бақан бойымен тез сырғанап түскен кезде , қолдың күйіп қалатыны неліктен ?


Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы бүгінгі жаңа сабақтың тақырыбын ашады.


4




















Мағынаны тану.

(18 минут)



















Топтық жұмыс.

«Мәтінмен жұмыс»


«Ойлан. Жұптас. Бөліс» әдісі












Жұптық жұмыс.

«Формулалар сөйлейді»


Топ мүшелеріне мәтінмен танысуға тапсырма беріледі.














Оқушыларды жұпқа бөліп, тапсырма беру.


Топтағы оқушылар жеке оқып шығады , содан соң жұппен, сосын топта талқылайды. Мәтіннің мазмұнын ашады.


Постерге мәтін бойынша өз ойларын түсіреді.


Топ спикерлері «Сынып алдында жалпылай қайталау» әдісі арқылы қорғайды.


Оқушылар жұппен формулаларды қорытып шығарады, кестені толтырады.

5


Ой толғаныс.

(7 минут).


Жеке жұмыс. Есептер шығару


Тапсырмалары бар парақшаны тарату.


Оқушылар тақырып бойынша есептер шығарады.


6


Қорытынды

(3 минут)







«Ішкі энергия. Ішкі энергияны өзгерту тәсілдері» тақырыбындағы таныстырылым арқылы қортындылаймын.




8


Үй тапсырмасы.


5.1, 5.2. Ішкі энергия. Ішкі энергияны өзгерту тәсілдері. 8-жаттығу.



Жұптық жұмыс. Формулалар сөйлейді

Тапсырмалар


Оқушы жауаптары

1

Идеал газдың ішкі энергиясының формуласын жаз, ондағы әр шамаға сипаттама бер.


2

Негізгі формуладан газ массасының формуласын қорытып шығар.


Мольдік массаның формуласын жазыңдар.




Температураның формуласын жазыңдар.




3

Идеал газдың ішкі энергиясының формуласын қорытып шығар.





Жеке жұмыс. Есептер шығару


  1. 10 моль біратомды идеал газдың 270C температурадағы ішкі энергиясын анықтаңдар. (R = 8,31 Дж/К∙моль (2 ұпай)

  2. 37 С температурадағы 12 моль гелийдің ішкі энергиясын табыңдар. (R = 8,31 Дж/К∙моль )

  1. ұпай)

  1. Бір атомды идеал газдың температурасы –73-тан 127С дейін артты. Газдағы молекулалар саны 10 28. Оның ішкі энергиясының өзгерісі неге тең? (N= 6∙1023 моль-1, R = 8,31 Дж/К∙моль )

  1. ұпай)

  1. 127 C температурадағы массасы 4 г гелийдің ішкі энергиясы неге тең болады? (М(Не) = 4∙10-3 кг/моль, R = 8,31Дж/К∙моль (2 ұпай)







Жеке жұмыс. Есептер шығару


  1. 10 моль біратомды идеал газдың 270C температурадағы ішкі энергиясын анықтаңдар. (R = 8,31 Дж/К∙моль (2 ұпай)

  2. 37 С температурадағы 12 моль гелийдің ішкі энергиясын табыңдар. (R = 8,31 Дж/К∙моль )

  1. ұпай)

  1. Бір атомды идеал газдың температурасы –73-тан 127С дейін артты. Газдағы молекулалар саны 10 28. Оның ішкі энергиясының өзгерісі неге тең? (N= 6∙1023 моль-1, R = 8,31 Дж/К∙моль )

  1. ұпай)

  1. 127 C температурадағы массасы 4 г гелийдің ішкі энергиясы неге тең болады? (М(Не) = 4∙10-3 кг/моль, R = 8,31Дж/К∙моль (2 ұпай)



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.10.2021
902
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі