Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Химияны оқытудың тиімді жолдары
Материал туралы қысқаша түсінік
Химияны оқыту әдістемесінің зерттейтін объектісі – сол пәнді оқыту әрекеті.Химияны оқыту әдістемесі ғылыми оқыту әрекетін методикалық деңгейде зерттейді.Барлық жеке пәндерді оқыту,солардың ішінде химияны оқыту методикасы дидактиканың ашқан жаңалықтарына сүйенеді,оларды өзінің методологиялық негізі ретінде пайдаланады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
2110
2 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Химияны оқытудың тиімді жолдары .
Қазақстан Республикасының «Білім беру туралы » Заңында : «Білім беру жүйесінің басты міндеті ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтар,ғылым мен практика жетістіктері негізінде жеке адамды қалыптастыруға және кәсіби шыңдауға бағытталған білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау,оқытудың жаңа технологиясы мен инновациялық әдіс-тәсілдерді енгізу,білім беруді ақпараттандыру,халықаралық ғаламдық коммуникациялық желілілерге шығу»,-деп,білім беру жүйесін одан ары дамыту міндеттері көзделеді. Қазіргі кезеңде Республикамызда білім берудің жаңа жүйесі жасалып, қазақстандық білім беру кеңістігіне енуге бағыт алуда.Білім беру саласы қызметкерлерінің алдында қойылып отырған басты міндеттердің бірі- оқытудың әдіс тәсілдерін үнемі жетілдіріп отыру және қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды меңгеру Келер ұрпаққа қоғам талабына сай тәрбие мен білім беруде мұғалімдердің инновациялық іс- әрекеттің ғылыми педагогикалық негіздерін меңгеруі маңызды мәселелердің бірі.Жаңа педагогикалық технологиялар- бұл білімнің басында мақсаттарымен біріктірілген пәндер мен әдістемелердің,оқу тәрбие үрдісін ұйымдастырудың өзара ортақ тұжырымдамасымен байланысқан міндеттерінің,мазмұнының ,формалары мен әдістерінің күрделі және ашық жүйелері,мұнда іс-әрекет оқушының дамуына жағымды жағдайлар жиынтығын құрайды. Химияны оқыту әдістемесінің зерттейтін объектісі – сол пәнді оқыту әрекеті.Химияны оқыту әдістемесі ғылыми оқыту әрекетін методикалық деңгейде зерттейді.Барлық жеке пәндерді оқыту,солардың ішінде химияны оқыту методикасы дидактиканың ашқан жаңалықтарына сүйенеді,оларды өзінің методологиялық негізі ретінде пайдаланады. Химяны оқыту әдістері,ғылыми зерттеу әдістерімен ұштасып жатады,оқушылардың химия объектілерін танып –білу әрекетінің ерекшеліктерімен де сипатталады.Химиялық орта білім беру бір-бірінен бөліп қарауға болмайтын үш орындалатын міндеттен тұрады.Ол оқытудың білімділік,тәрбиелік және дамытушылық мақсаттары деп аталады. Химия пәнінің білімділік,тәрбиелік және дамытушылық мүмкіндіктері,химиялық орта білім берудің негігі міндеті аға ұрпақтардың жинақтаған тәжірбиесі негізіндегі білімді логикалық және дидактикалық өңдеуден өткізіп,түсінікті етіп беру.Қазіргі кездегі оқытудың мақсаты жеке адамды жан-жақты және кешенді оқыту ,тәрбиелеу және дамыту. Қазіргі таңда дәстүрлі оқыту әдістемесінің заман талабына сай толық білім беруге ,меңгертуге кепілдік бермейтіндігін мектеп тәжірбиесі көрсетіп отыр.Сондықтан жаңартылған әдістемелік жүйенің оқыту процесінде іске асу үшін оны технологияландыру қажеттігі туады.Оқыту технологиясы арқылы оқу мен тәрбие жұмысын дамыту,еліміздің әлеуметтік –экономикалық жағдайын жақсарту бағытында өскелең ұрпаққа жүйелі,нақты білім беру болып табылады. Пәнді оқытуда қолданылатын жаңашыл әдістерді қолдану тиімділігі төмендегідей:
Қолданылған әдебиеттер:1. И.Нұғыманов. Химияны оқыту әдістемесі // Алматы: Print-S 20052. А.Салиханова. Оқушылардың шығармашылығын дамыту // Ғылыми-әдістемелік журнал, №5-2009 ж3. Л.С.Омарова. Химияны оқыту әдістемесі. //[Электрондық ресурс]: Шымкент: М.Әуезов атындағы ОҚМУ, 2007 4.А.А.Елизаров. Методика преподавания химии в школе. // Издаельство «БИНОМ. Лаборотория знании» 20105.Дабысова Ж.Ж. Химия пәнінен витагенді технология бойынша оқыту әдістемесі – Ақтау: Ш.Есенов ат.КМТжИУ., 2012., 32 б.
8-сынып Өздік бақылау жұмысыІ нұсқа 1.Төменде келтірілген атаулардың ішінен химиялық заттар мен физикалық денелерді тауып ,бөліп жазыңдар: су,кесе,ағаш,үстел,қасық,күміс,пластмасса,қалам.2.Мына белгілердің қайсысы химиялық реакция жүргенін көрсетеді: а)заттың агрегаттық күйінің өзгеруі;ә)заттың ұсақталуы;б)екі сұйық заттың ерітіндісін қосқанда тұнбаның түзілуі.в)лимонадты шөлмектің тығынын ашқанда газдың бөлінуі.г) май күйгенде қоңырсыған иіс шығаруы.3.Таңбалары : Н,С,О,S,Fe,Cu,Ag,Au ,болып белгіленетін элементтердің қазақша,орысша аттарын жазыңдар.4.Келтірілген: темір,оттек,сутек,мыс,күкірт ,алтын, күміс, фосфор ,мырыш,көмір,платина жай заттарды металдар мен бейметалдарға бөліп жазыңдар. 5.Мынадай заттардың : а)көміртек (ІҮ)оксидінің ә)аллюминий гидроксидінің б)аммиактың салыстырмалы молекулалық массасын табыңдар.
8-сынып Өздік бақылау жұмысыІІ нұсқа 1.Төменде берілгендерді көшіріп жазып ,тек химиялық заттардың ғана астын сызыңдар: шыны ,стақан,дәптер,кітап,қағаз,резеңке,бор,су,тұз. 2.Төменде берілген: а)ауа; б)теңіз суы ә)оттек ; в)өзен құмы г)мыс қайсысы таза зат,қайсысы заттардың қоспасы екенін көрсетіңдер.3.Химиялық элементтердің аттары бойынша: о,цинк,фосфор,аш,це,эс,феррум,аргентум,аурум,-химиялық таңбаларын жазыңдар.4.Формулалары берілген заттардың ішінен жай және күрделі заттарды бөліп жазыңдар: оттек,озон,су,кремнезем,графит,көмірқышқыл газы,ас тұзы, ас содасы ,мыс ,темір.5 Мынадай заттардың: а) натрий гидроксидінің; ә) тұз қышқылының; б) көміртек (ІҮ) оксидінің в) литий оксидінің салыстырмалы молекулалық массасын табыңдар.
Қазақстан Республикасының «Білім беру туралы » Заңында : «Білім беру жүйесінің басты міндеті ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтар,ғылым мен практика жетістіктері негізінде жеке адамды қалыптастыруға және кәсіби шыңдауға бағытталған білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау,оқытудың жаңа технологиясы мен инновациялық әдіс-тәсілдерді енгізу,білім беруді ақпараттандыру,халықаралық ғаламдық коммуникациялық желілілерге шығу»,-деп,білім беру жүйесін одан ары дамыту міндеттері көзделеді. Қазіргі кезеңде Республикамызда білім берудің жаңа жүйесі жасалып, қазақстандық білім беру кеңістігіне енуге бағыт алуда.Білім беру саласы қызметкерлерінің алдында қойылып отырған басты міндеттердің бірі- оқытудың әдіс тәсілдерін үнемі жетілдіріп отыру және қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды меңгеру Келер ұрпаққа қоғам талабына сай тәрбие мен білім беруде мұғалімдердің инновациялық іс- әрекеттің ғылыми педагогикалық негіздерін меңгеруі маңызды мәселелердің бірі.Жаңа педагогикалық технологиялар- бұл білімнің басында мақсаттарымен біріктірілген пәндер мен әдістемелердің,оқу тәрбие үрдісін ұйымдастырудың өзара ортақ тұжырымдамасымен байланысқан міндеттерінің,мазмұнының ,формалары мен әдістерінің күрделі және ашық жүйелері,мұнда іс-әрекет оқушының дамуына жағымды жағдайлар жиынтығын құрайды. Химияны оқыту әдістемесінің зерттейтін объектісі – сол пәнді оқыту әрекеті.Химияны оқыту әдістемесі ғылыми оқыту әрекетін методикалық деңгейде зерттейді.Барлық жеке пәндерді оқыту,солардың ішінде химияны оқыту методикасы дидактиканың ашқан жаңалықтарына сүйенеді,оларды өзінің методологиялық негізі ретінде пайдаланады. Химяны оқыту әдістері,ғылыми зерттеу әдістерімен ұштасып жатады,оқушылардың химия объектілерін танып –білу әрекетінің ерекшеліктерімен де сипатталады.Химиялық орта білім беру бір-бірінен бөліп қарауға болмайтын үш орындалатын міндеттен тұрады.Ол оқытудың білімділік,тәрбиелік және дамытушылық мақсаттары деп аталады. Химия пәнінің білімділік,тәрбиелік және дамытушылық мүмкіндіктері,химиялық орта білім берудің негігі міндеті аға ұрпақтардың жинақтаған тәжірбиесі негізіндегі білімді логикалық және дидактикалық өңдеуден өткізіп,түсінікті етіп беру.Қазіргі кездегі оқытудың мақсаты жеке адамды жан-жақты және кешенді оқыту ,тәрбиелеу және дамыту. Қазіргі таңда дәстүрлі оқыту әдістемесінің заман талабына сай толық білім беруге ,меңгертуге кепілдік бермейтіндігін мектеп тәжірбиесі көрсетіп отыр.Сондықтан жаңартылған әдістемелік жүйенің оқыту процесінде іске асу үшін оны технологияландыру қажеттігі туады.Оқыту технологиясы арқылы оқу мен тәрбие жұмысын дамыту,еліміздің әлеуметтік –экономикалық жағдайын жақсарту бағытында өскелең ұрпаққа жүйелі,нақты білім беру болып табылады. Пәнді оқытуда қолданылатын жаңашыл әдістерді қолдану тиімділігі төмендегідей:
- интербелсенді әдіс-тәсілдерді пайдаланып, оқушылардың танымдық қызығушылығын және білім сапасын арттыру;
- интербелсенді әдіс-тәсілдің дәстүрлі білім беруге қарағанда оқушыларда алған білімді жүйелеу;
- интербелсенді әдіс-тәсілдерді пайдаланғанда мұғалімнің уақытын үнемдеу және тиімді қолдануға мүмкіндік береді.
Қолданылған әдебиеттер:1. И.Нұғыманов. Химияны оқыту әдістемесі // Алматы: Print-S 20052. А.Салиханова. Оқушылардың шығармашылығын дамыту // Ғылыми-әдістемелік журнал, №5-2009 ж3. Л.С.Омарова. Химияны оқыту әдістемесі. //[Электрондық ресурс]: Шымкент: М.Әуезов атындағы ОҚМУ, 2007 4.А.А.Елизаров. Методика преподавания химии в школе. // Издаельство «БИНОМ. Лаборотория знании» 20105.Дабысова Ж.Ж. Химия пәнінен витагенді технология бойынша оқыту әдістемесі – Ақтау: Ш.Есенов ат.КМТжИУ., 2012., 32 б.
8-сынып Өздік бақылау жұмысыІ нұсқа 1.Төменде келтірілген атаулардың ішінен химиялық заттар мен физикалық денелерді тауып ,бөліп жазыңдар: су,кесе,ағаш,үстел,қасық,күміс,пластмасса,қалам.2.Мына белгілердің қайсысы химиялық реакция жүргенін көрсетеді: а)заттың агрегаттық күйінің өзгеруі;ә)заттың ұсақталуы;б)екі сұйық заттың ерітіндісін қосқанда тұнбаның түзілуі.в)лимонадты шөлмектің тығынын ашқанда газдың бөлінуі.г) май күйгенде қоңырсыған иіс шығаруы.3.Таңбалары : Н,С,О,S,Fe,Cu,Ag,Au ,болып белгіленетін элементтердің қазақша,орысша аттарын жазыңдар.4.Келтірілген: темір,оттек,сутек,мыс,күкірт ,алтын, күміс, фосфор ,мырыш,көмір,платина жай заттарды металдар мен бейметалдарға бөліп жазыңдар. 5.Мынадай заттардың : а)көміртек (ІҮ)оксидінің ә)аллюминий гидроксидінің б)аммиактың салыстырмалы молекулалық массасын табыңдар.
8-сынып Өздік бақылау жұмысыІІ нұсқа 1.Төменде берілгендерді көшіріп жазып ,тек химиялық заттардың ғана астын сызыңдар: шыны ,стақан,дәптер,кітап,қағаз,резеңке,бор,су,тұз. 2.Төменде берілген: а)ауа; б)теңіз суы ә)оттек ; в)өзен құмы г)мыс қайсысы таза зат,қайсысы заттардың қоспасы екенін көрсетіңдер.3.Химиялық элементтердің аттары бойынша: о,цинк,фосфор,аш,це,эс,феррум,аргентум,аурум,-химиялық таңбаларын жазыңдар.4.Формулалары берілген заттардың ішінен жай және күрделі заттарды бөліп жазыңдар: оттек,озон,су,кремнезем,графит,көмірқышқыл газы,ас тұзы, ас содасы ,мыс ,темір.5 Мынадай заттардың: а) натрий гидроксидінің; ә) тұз қышқылының; б) көміртек (ІҮ) оксидінің в) литий оксидінің салыстырмалы молекулалық массасын табыңдар.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша