|
Сабақ тақырыбы: |
Хобба телескобы |
|||
|
Сабақ: Қазақ тілі |
Мектеп:143 мектеп-лицей |
|||
|
Күні: 22.04.2020ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Тазабекова Жания Еркінқызы |
|||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны:23 |
Қатыспағандар саны.2 |
||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
Ж5.Жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу. 5.Т3.Күнделікті жаңа тақырыпқа байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну. 5.Т6.Тыңдалым материалдары негізінде сұрақтарға жауап беру. |
|||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: |
|||
|
Мәтінді мәнерлеп оқиды, мазмұнын талдай алады. |
||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||
|
Тақырыпқа байланысты қосымша материалдар береді. Телескоптың түрлерін біледі. Сын есімнің шараларын біледі. |
||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||
|
Мәтін мазмұны түйіндей алады. Сын есімнің қолдану аясын біледі. |
||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Аспан көлеміндегі жұлдыздарға кішігірім саяхат жасау. Сол саясаттағы көрген жұлдыз аттарын сын есімнен салып жеткізу. |
|||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
||||
|
Телескоп, техника , жан- жануарлар бейнесі, |
||||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: , Күмбезді көріктілігі. |
||||
|
Бағалау критерийлері |
Астрономияны ғарыш туралы ғылым ретінде түсінеді; Ғарышты зерттеуге арналған құрылғылар мен ұшу аппараттарын біледі, сипаттайды; зымыранды құрастырады. |
|||
|
Құндылықтарға баулу |
Аспан әлемінің ғажайып сырлы қазынасы. |
|||
|
Пәнаралық байланыс |
|
|||
|
Жаратылыстану, география,астрономия,физика,әдебиет |
||||
|
|
||||
|
Алдыңғы оқу |
Бүкіл тақырыпты қамту |
|||
|
Жоспар |
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Ресурстар |
||
|
Басы 10минут |
Психологиялық ахуал Шаттық шеңберін құру: жүректен шығып жүрекке жететін жылы лебіздермен көңіл-күй көтеру. Топқа бөлу: түрлі фигура арқылы топқа бөлу 1-топ үш бұрыш?️, 2-топ төрт бұрыш⏹ 3-топ дөңгелек ? |
Мұғалімге арналған нұсқаулық 4дағдыға байланысты әдіс-тәсілдер
Түрлі түсті 3түрлі фигурасы қағаздар
Телескоп суреттері бар қағаздар
|
||
|
Ортасы 20
|
1-тапсырма «ойтүрткі жүргізу" 3топ сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпта ашуы. 1топ Аспан әлеміне қалай саяхат жасауға болады 2 топ Жұлдыздарды зерттеу үшін қандай құралдар ойлап табылған 3топ өздерің жұлдыздар әлеміне саяхат жасап көрдіңдерме
2-тапсырма: « топтық тапсырма» сұрақтарға жауабын постермен қорғау.
3- тапсырма Эссе жазу {жеке тапсырма} «телескоп арқылы жеткен ғарыш" тақырыбына.
Кері байтаныс: «жетістік баспалдағы» арқылы оқушылар өздерін бағалауы
|
АКТ Дискриптор- лар
Тақтаға суреттер қосымша материалдар
Слайд
|
||
|
Соңы 5мин
Үй тапсырмасы: |
Р
«хобба телескобы» ашқан қызықты мәліметтер әкелу. |
стикерін тарату |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Хобба телескобы 5 сынып
Хобба телескобы 5 сынып
|
Сабақ тақырыбы: |
Хобба телескобы |
|||
|
Сабақ: Қазақ тілі |
Мектеп:143 мектеп-лицей |
|||
|
Күні: 22.04.2020ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Тазабекова Жания Еркінқызы |
|||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны:23 |
Қатыспағандар саны.2 |
||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
Ж5.Жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу. 5.Т3.Күнделікті жаңа тақырыпқа байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын түсіну. 5.Т6.Тыңдалым материалдары негізінде сұрақтарға жауап беру. |
|||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: |
|||
|
Мәтінді мәнерлеп оқиды, мазмұнын талдай алады. |
||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||
|
Тақырыпқа байланысты қосымша материалдар береді. Телескоптың түрлерін біледі. Сын есімнің шараларын біледі. |
||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||
|
Мәтін мазмұны түйіндей алады. Сын есімнің қолдану аясын біледі. |
||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Аспан көлеміндегі жұлдыздарға кішігірім саяхат жасау. Сол саясаттағы көрген жұлдыз аттарын сын есімнен салып жеткізу. |
|||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
||||
|
Телескоп, техника , жан- жануарлар бейнесі, |
||||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: , Күмбезді көріктілігі. |
||||
|
Бағалау критерийлері |
Астрономияны ғарыш туралы ғылым ретінде түсінеді; Ғарышты зерттеуге арналған құрылғылар мен ұшу аппараттарын біледі, сипаттайды; зымыранды құрастырады. |
|||
|
Құндылықтарға баулу |
Аспан әлемінің ғажайып сырлы қазынасы. |
|||
|
Пәнаралық байланыс |
|
|||
|
Жаратылыстану, география,астрономия,физика,әдебиет |
||||
|
|
||||
|
Алдыңғы оқу |
Бүкіл тақырыпты қамту |
|||
|
Жоспар |
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Ресурстар |
||
|
Басы 10минут |
Психологиялық ахуал Шаттық шеңберін құру: жүректен шығып жүрекке жететін жылы лебіздермен көңіл-күй көтеру. Топқа бөлу: түрлі фигура арқылы топқа бөлу 1-топ үш бұрыш?️, 2-топ төрт бұрыш⏹ 3-топ дөңгелек ? |
Мұғалімге арналған нұсқаулық 4дағдыға байланысты әдіс-тәсілдер
Түрлі түсті 3түрлі фигурасы қағаздар
Телескоп суреттері бар қағаздар
|
||
|
Ортасы 20
|
1-тапсырма «ойтүрткі жүргізу" 3топ сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпта ашуы. 1топ Аспан әлеміне қалай саяхат жасауға болады 2 топ Жұлдыздарды зерттеу үшін қандай құралдар ойлап табылған 3топ өздерің жұлдыздар әлеміне саяхат жасап көрдіңдерме
2-тапсырма: « топтық тапсырма» сұрақтарға жауабын постермен қорғау.
3- тапсырма Эссе жазу {жеке тапсырма} «телескоп арқылы жеткен ғарыш" тақырыбына.
Кері байтаныс: «жетістік баспалдағы» арқылы оқушылар өздерін бағалауы
|
АКТ Дискриптор- лар
Тақтаға суреттер қосымша материалдар
Слайд
|
||
|
Соңы 5мин
Үй тапсырмасы: |
Р
«хобба телескобы» ашқан қызықты мәліметтер әкелу. |
стикерін тарату |
||
шағым қалдыра аласыз
















