|
Сабақтың тақырыбы: «Хобби еріккеннің ермегі емес» |
Мектеп: №47 ЖОББМ |
|||
|
Күні: 19.12.18 |
Машықкердің аты – жөні: Кудайбергенова Б.Е. |
|||
|
Сынып: 5 «З» |
Қатысқандар:25 |
Қатыспағандар: |
||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
5.Т/А5. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру. 5.Ж4. Эссенің кіріспе,негізгі,қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды,белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу. |
|||
|
Күтілетін нәтижелер |
Ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениеті мен сөздік қорын молайтады. |
|||
|
Сабақтың түрі |
Жаңа материалды меңгерту сабағы |
|||
|
Пәнаралық байланыс |
Әдебиет,өзін-өзі тану |
|||
|
Қажетті құрал-жабдықтар |
Интерактивті тақта, «СМС» суреті, А4 парағы, түрлі түсті қарындаштар, фломастерлер мен маркерлер, суреттер. |
|||
|
Оқыту әдістері |
Сөздік әдісі, «Сиқырлы таяқшалар», «Миға шабуыл» әдісі, «Кинометафора» әдісі, «ПОПС», «Жедел тест»әдісі. |
|||
|
Дереккөздері |
Қазақ тілі 5 – сынып. |
|||
|
Тапсырмалар |
||||
|
Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
||||
|
Тапсырма |
Мұғалімнің қызметі: |
Оқушының қызметі: |
Ресурстар |
|
|
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу Сабақтың басы
І.Қызығушылықты ояту ІІ. Мағынаны тану. Сабақтың ортасы 23 минут
Сергіту сәті. ІV. Рефлексия |
Ұйымдастыру кезеңі. - Оқушылармен сәлемдесу. - Психологиялық ахуал туғызу. - Оқушыларды топқа бөліп отырғызу Үй тапсырмасын сұрау: «Сиқырлы таяқшалар» әдісі арқылы оқушылардың есімдері жазылған таяқшаларды таңдау арқылы үй тапсырмасы бойынша жауап береді. «Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушыларға суреттер көрсетіледі.Сол бойынша оқушыларға сұрақтар қойылады.
Ойтүрткі: -Суреттен не байқадыңыз? -Бос уақытта немен айналысасың? Топқа бөлу. Оқушылар «Мозаика» әдісі арқылы 4-топқа бөлінеді. 1-топ:«Алғырлар» тобы 2-топ:«Білгірлер» тобы 3-топ:«Тапқырлар»тобы 4-топ:«Білімділер»тобы «Кинометафора» әдісі арқылы оқушыларға бейнеролик көрсетіледі. Оқулықпен жұмыс. 4-тапсырма.Хоббидің пайдасы туралы класстер құрап жаз.Өз ойыңды дәлелде. «ПОПС» әдісі.Хобби не үшін қажет ойынды төрт сөйлеммен толықтыр. ✔Пікір.Хобби туралы менің пікірім. ✔Дәлел.Пікірімді бір сөйлеммен дәлелдеймін. ✔Мысал.Мен өмірімнен мынадай мысал келтіре аламын. ✔Қорытынды.Хобби бойынша қорытынды. «Жедел тест» әдісі. 1)Күрделі сөздердің дұрыс ережесін тап: А) түбір сөзден жасалған сөз. Ә)екі немесе одан да көп түбірден жасалған сөз Б)сөз тіркесінен жасалған сөз В)бір-біріне қарама-қарсы сөздер 2.Күрделі сөзді тап: А)отыз Ә)Сарыарқа Б) барды В)Кеше 3.Біріккен сөзді тап: А)ата-ана Ә)итмұрын Б)сұлу қыз В)аспан 4.Қысқарған сөзді тап: А)дұп-дұрыс Ә)ҚР Б)Нұржан В)сұлу қыз 5.АҚШ қандай сөз? А)біріккен Ә) қос сөз Б)қаратпа сөз В)қысқарған 6.Екі түбірдің бірігуі арқылы жасалған сөздің аталуы: А)біріккен сөз Ә)түбірлес сөз Б)қосымшалы сөз В)негізгі сөз 7.Бірігіп жазылатын сөзді көрсет: А)еш адам Ә)еш бір Б)еш уақытта В)еш нәрсе 8.Екі сөздің қосарлануы арқылы жасалған сөзді тап: А)шаңсорғыш Ә)суық жел Б)ата-ана В)өкінішке орай 9.Бірге жазылатын күрделі зат есімді тап: А)қант (қызылшасы) Ә)бала(шаға) Б)тас(бақа) В)Балқаш (көлі) 10.Күрделі сөздер дегеніміз А)екі немесе одан да көп түбірден жасалып,бір мағынаны білдіретін сөздер Ә)екі немесе одан да көп әріптен жасалып,бір мағынаны білдіретін сөздер Б)мағынасы түсініксіз сөздер В)көп мағынаны білдіретін сөздер «Әліпби» ойыны.Оқушылар әліпби желісі арқылы әріптерді рет-ретімен айтып, қазақ тіліне байланысты терминдерді тауып айтады. «Хобби» сөзіне бес жолды өлең құрастыру. Зат есім(1 сөз) Сын есім(2 сөз) Етістік(3 сөз) 4 сөзден тұратын сөйлем Синоним(1 сөз) «Менің сүйікті ісім» тақырыбында ойтолғау жазу.Күрделі сөздерді қатыстыру.
|
Оқушылар амандасып орындарына отырады. Сабаққа назарларын аударады. Оқушылар «Сиқырлы таяқшалар» әдісі арқылы үй тапсырма- сы бойынша жауап береді. Оқушылар «Миға шабуыл» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беріп,жаңа тақырыпты болжайды.
-Суретте баланың бос уақытты қалай өткізетіндігі туралы бейнеленген. -Сурет салу,спортпен шұғылдану,кесте тігу. Оқушылар «Мозаика» әдісі арқылы 4 топқа бөлінеді. Оқушылар «Кинометафора» әдісі арқылы бейнеролик тамашалайды. Оқулықпен жұмыс. 4-тапсырма. Оқушылар хоббидің пайдасы туралы класстер құрап жазады. «ПОПС» әдісі ✔Хобби-бос уақытта айналысатын сүйікті іс. ✔Бос уақытта пайдалы іспен айналысу. ✔Менің хоббиім- сурет салу. ✔Хобби еріккеннің ермегі емес. «Жедел тест» әдісі арқылы оқушылар сұрақтарға жауап береді. 1.Күрделі сөздердің дұрыс ережесін тап: Ә)екі немесе одан да көп түбірден жасалған сөз 2.Күрделі сөзді тап: Ә)Сарыарқа 3.Біріккен сөзді тап: Ә)итмұрын 4.Қысқарған сөзді тап: А)ҚР 5.АҚШ қандай сөз? В) қысқарған 6.Екі түбірдің бірігуі арқылы жасалған сөздің аталуы: А)біріккен 7.Бірігіп жазылатын сөзді көрсет: Ә)ешбір 8.Екі сөздің қосарлануы арқылы жасалған сөзді тап: Б)қос сөз 9.Бірге жазылатын күрделі зат есімді тап: Б)тасбақа 10.Күрделі сөздер дегеніміз А)екі немесе одан да көп түбірден жасалып,бір мағынаны білдіретін сөздер Оқушылар «Әліпби» ойыны арқылы өткен тақырыпқа қатысты терминдерді қайталайды. «Хобби» тақырыбына бес жолды өлең: «Жедел тест» әдісі Бес жолды өлең Хобби Пайдалы,үнемді Уақытты пайдалы өткізу Хобби еріккеннің ермегі емес Бос уақыт Оқушылар «Менің сүйікті ісім» тақырыбында ойтолғау жазады. |
Таяқша Суреттер Сұрақтар Суреттер Бейнеро- лик Оқулық, плакат. Оқулық, дәптер Үлестірме қағаздар Оқулық, дәптер |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Хобби еріккеннің ермегі емес» 5-сынып
«Хобби еріккеннің ермегі емес» 5-сынып
|
Сабақтың тақырыбы: «Хобби еріккеннің ермегі емес» |
Мектеп: №47 ЖОББМ |
|||
|
Күні: 19.12.18 |
Машықкердің аты – жөні: Кудайбергенова Б.Е. |
|||
|
Сынып: 5 «З» |
Қатысқандар:25 |
Қатыспағандар: |
||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
5.Т/А5. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру. 5.Ж4. Эссенің кіріспе,негізгі,қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды,белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу. |
|||
|
Күтілетін нәтижелер |
Ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениеті мен сөздік қорын молайтады. |
|||
|
Сабақтың түрі |
Жаңа материалды меңгерту сабағы |
|||
|
Пәнаралық байланыс |
Әдебиет,өзін-өзі тану |
|||
|
Қажетті құрал-жабдықтар |
Интерактивті тақта, «СМС» суреті, А4 парағы, түрлі түсті қарындаштар, фломастерлер мен маркерлер, суреттер. |
|||
|
Оқыту әдістері |
Сөздік әдісі, «Сиқырлы таяқшалар», «Миға шабуыл» әдісі, «Кинометафора» әдісі, «ПОПС», «Жедел тест»әдісі. |
|||
|
Дереккөздері |
Қазақ тілі 5 – сынып. |
|||
|
Тапсырмалар |
||||
|
Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
||||
|
Тапсырма |
Мұғалімнің қызметі: |
Оқушының қызметі: |
Ресурстар |
|
|
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу Сабақтың басы
І.Қызығушылықты ояту ІІ. Мағынаны тану. Сабақтың ортасы 23 минут
Сергіту сәті. ІV. Рефлексия |
Ұйымдастыру кезеңі. - Оқушылармен сәлемдесу. - Психологиялық ахуал туғызу. - Оқушыларды топқа бөліп отырғызу Үй тапсырмасын сұрау: «Сиқырлы таяқшалар» әдісі арқылы оқушылардың есімдері жазылған таяқшаларды таңдау арқылы үй тапсырмасы бойынша жауап береді. «Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушыларға суреттер көрсетіледі.Сол бойынша оқушыларға сұрақтар қойылады.
Ойтүрткі: -Суреттен не байқадыңыз? -Бос уақытта немен айналысасың? Топқа бөлу. Оқушылар «Мозаика» әдісі арқылы 4-топқа бөлінеді. 1-топ:«Алғырлар» тобы 2-топ:«Білгірлер» тобы 3-топ:«Тапқырлар»тобы 4-топ:«Білімділер»тобы «Кинометафора» әдісі арқылы оқушыларға бейнеролик көрсетіледі. Оқулықпен жұмыс. 4-тапсырма.Хоббидің пайдасы туралы класстер құрап жаз.Өз ойыңды дәлелде. «ПОПС» әдісі.Хобби не үшін қажет ойынды төрт сөйлеммен толықтыр. ✔Пікір.Хобби туралы менің пікірім. ✔Дәлел.Пікірімді бір сөйлеммен дәлелдеймін. ✔Мысал.Мен өмірімнен мынадай мысал келтіре аламын. ✔Қорытынды.Хобби бойынша қорытынды. «Жедел тест» әдісі. 1)Күрделі сөздердің дұрыс ережесін тап: А) түбір сөзден жасалған сөз. Ә)екі немесе одан да көп түбірден жасалған сөз Б)сөз тіркесінен жасалған сөз В)бір-біріне қарама-қарсы сөздер 2.Күрделі сөзді тап: А)отыз Ә)Сарыарқа Б) барды В)Кеше 3.Біріккен сөзді тап: А)ата-ана Ә)итмұрын Б)сұлу қыз В)аспан 4.Қысқарған сөзді тап: А)дұп-дұрыс Ә)ҚР Б)Нұржан В)сұлу қыз 5.АҚШ қандай сөз? А)біріккен Ә) қос сөз Б)қаратпа сөз В)қысқарған 6.Екі түбірдің бірігуі арқылы жасалған сөздің аталуы: А)біріккен сөз Ә)түбірлес сөз Б)қосымшалы сөз В)негізгі сөз 7.Бірігіп жазылатын сөзді көрсет: А)еш адам Ә)еш бір Б)еш уақытта В)еш нәрсе 8.Екі сөздің қосарлануы арқылы жасалған сөзді тап: А)шаңсорғыш Ә)суық жел Б)ата-ана В)өкінішке орай 9.Бірге жазылатын күрделі зат есімді тап: А)қант (қызылшасы) Ә)бала(шаға) Б)тас(бақа) В)Балқаш (көлі) 10.Күрделі сөздер дегеніміз А)екі немесе одан да көп түбірден жасалып,бір мағынаны білдіретін сөздер Ә)екі немесе одан да көп әріптен жасалып,бір мағынаны білдіретін сөздер Б)мағынасы түсініксіз сөздер В)көп мағынаны білдіретін сөздер «Әліпби» ойыны.Оқушылар әліпби желісі арқылы әріптерді рет-ретімен айтып, қазақ тіліне байланысты терминдерді тауып айтады. «Хобби» сөзіне бес жолды өлең құрастыру. Зат есім(1 сөз) Сын есім(2 сөз) Етістік(3 сөз) 4 сөзден тұратын сөйлем Синоним(1 сөз) «Менің сүйікті ісім» тақырыбында ойтолғау жазу.Күрделі сөздерді қатыстыру.
|
Оқушылар амандасып орындарына отырады. Сабаққа назарларын аударады. Оқушылар «Сиқырлы таяқшалар» әдісі арқылы үй тапсырма- сы бойынша жауап береді. Оқушылар «Миға шабуыл» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беріп,жаңа тақырыпты болжайды.
-Суретте баланың бос уақытты қалай өткізетіндігі туралы бейнеленген. -Сурет салу,спортпен шұғылдану,кесте тігу. Оқушылар «Мозаика» әдісі арқылы 4 топқа бөлінеді. Оқушылар «Кинометафора» әдісі арқылы бейнеролик тамашалайды. Оқулықпен жұмыс. 4-тапсырма. Оқушылар хоббидің пайдасы туралы класстер құрап жазады. «ПОПС» әдісі ✔Хобби-бос уақытта айналысатын сүйікті іс. ✔Бос уақытта пайдалы іспен айналысу. ✔Менің хоббиім- сурет салу. ✔Хобби еріккеннің ермегі емес. «Жедел тест» әдісі арқылы оқушылар сұрақтарға жауап береді. 1.Күрделі сөздердің дұрыс ережесін тап: Ә)екі немесе одан да көп түбірден жасалған сөз 2.Күрделі сөзді тап: Ә)Сарыарқа 3.Біріккен сөзді тап: Ә)итмұрын 4.Қысқарған сөзді тап: А)ҚР 5.АҚШ қандай сөз? В) қысқарған 6.Екі түбірдің бірігуі арқылы жасалған сөздің аталуы: А)біріккен 7.Бірігіп жазылатын сөзді көрсет: Ә)ешбір 8.Екі сөздің қосарлануы арқылы жасалған сөзді тап: Б)қос сөз 9.Бірге жазылатын күрделі зат есімді тап: Б)тасбақа 10.Күрделі сөздер дегеніміз А)екі немесе одан да көп түбірден жасалып,бір мағынаны білдіретін сөздер Оқушылар «Әліпби» ойыны арқылы өткен тақырыпқа қатысты терминдерді қайталайды. «Хобби» тақырыбына бес жолды өлең: «Жедел тест» әдісі Бес жолды өлең Хобби Пайдалы,үнемді Уақытты пайдалы өткізу Хобби еріккеннің ермегі емес Бос уақыт Оқушылар «Менің сүйікті ісім» тақырыбында ойтолғау жазады. |
Таяқша Суреттер Сұрақтар Суреттер Бейнеро- лик Оқулық, плакат. Оқулық, дәптер Үлестірме қағаздар Оқулық, дәптер |
|
шағым қалдыра аласыз















